idan כתב:תשמעו, בשביל לראות שאני לא מדמיין, בדקתי.. ובאמת שלא הפרזתי, זה במדויק מה שאמרתם. גם לא כולנו חשבנו שבלופיינט הולכים לעשות OVERHAUL למשחק.. אמנם לאסקין חשב שזה יותר סביר שהם יעבדו על Gow בוואן שוט או mgs עולם פתוח מאשר על רימייק גרפי ל DS, אבל אני הייתי די עקבי בעניין.
ו ico הוא היוצא מן הכלל, אני מסכים. אבל אחרי שהם אמרו שהפרוייקט הבא שלהם יהיה גדול יותר מ sotc זה היה ברור שזה לא יהיה הוא, כמו שזה היה הגיוני יותר שזה יהיה דימונס סולס כי הוא פשוט משחק גדול יותר מ sotc. וגם על כל זה דיברנו לא מעט לפני שלמדנו באיזה משחק מדובר, שום דבר כאן לא חדש.
אבל אם לא הבנתי נכון את העמדה המעודכנת שלכם, אז סבבה אני יורד מזה, כי אין לי שום ויכוח עם הביקורת שלך על ההחלטה שלהם לא לאזן את המערכת קסמים או ה World Tendency, במיוחד שזה משהו שהם לחלוטין כן יכלו לעשות, ובחרו שלא. אני רק חושב שזה פשוט לא כזה ביג דיל (אבל אולי זה בגלל שאני לא ממש משחק עם קסמים? גם כאשר הוסיפו פי מאה יותר מהם במשחקים מאוחרים יותר) וכך זה לפחות משתקף בביקורות, שעל אף ההתפתחות של משחקים מאוחרים יותר, הוא עדיין אחלה משחק, שעומד לגמרי במבחן הזמן. ואני בסה"כ ניסיתי לתת הסבר אלטרנטיבי ללמה הם לא שינו את הקסמים, אבל ממש לא ניסתי להגן על העמדה הזאת. אני שיחקתי השנה ברימייק למשחק שחשוב לי פי כמה וכמה יותר ובוא נגיד בעדינות שהם שינו שם כמה דברים קצת יותר קריטיים מאיזה באלנס באיזה מכניקה.. ולמרות שלא תמיד אהבתי את כל השינויים, אני לגמרי זורם איתם ומתרגש למה שיבוא בהמשך. אז אם אני לא טהרן כלפי זה, ממש לא מזיז לי את הביצה אם בלופוינט היו עושים שינויים שהם חושבים שהיו משפרים את המשחק.
ואני לא מתחבר לדיון על השוואת לרימייקים של קאפקום או אכזבה מהמחשבה על מה מפתחות אחרות יכלו לעשות, כי זה פשוט לא נראה לי רלוונטי או קשור לאיזה בסיס במציאות. כאילו אולי פשוט הגישות שלנו לרימייק הזה שונות אבל אני לא חושב שדימון סולס הוא העיקר כאן, אלא בלופוינט. כלומר אני לא חושב שסוני החליטה שהיא רוצה לעשות רימייק לדימון סולס וחיפשה את המפתחת המתאימה ביותר להחיות אותו או משהו כזה. ממש לא. לדעתי זה יותר בכיוון של יש לנו מפתחת חדשה שאנחנו עובדים איתה, המומחיות שלה מאוד נישתית, והם פשוט חיפשו לזרוק לכיוונה את הפרוייקטים הכי מתאימים שיתנו את התוצאה הכי טובה, שבעזרת שכבת צבע חדשה יוסיפו עוד משחק איכותי לקטלוג (זה שאין להם משחק FROM בלעדי בדור הזה, בוודאי עזר לקבל את ההחלטה). וכמו sotc גם DS לדעתי הייתה בחירה מצויינת. לא בגלל שבלופוינט הם הסטודיו הכי טוב לעשות אותו המשחק הכי טוב שהוא יכול להיות, אלא כי זה המשחק ארגיובלי הכי טוב שהם יכלו לעשות במסגרת היכולות שלהם, שלפחות כרגע לא כוללות הרבה יותר משיפוץ גרפי ושיפורים (הם הוסיפו הפעם גם עבודת אנימציות ופיזיקה, שזה כן קפיצה מבחינתם ביחס לעבודה הקודמת שלהם). בגלל זה למרות שזה נשמע כאילו לא הגיוני להעדיף משחק חדש יותר, DS כמשחק יותר מודרני היה פרוייקט שיותר תפור למידות שלהם, וזו תמיד הייתה הגישה שלי לכל העניין.
תראה, אנחנו קצת מתווכחים על תאוריות שבנויות על תאוריות כי אין לנו מושג מה באמת המשחק הזה. אולי זה DS כמו שהוא בגרפיקה יפה, אולי הוא עם שדרוגים קלים שיביאו איתם יותר פוליש, אולי הוא כולל השלמות לאזורים הפחות גמורים מסוף המשחק ואולי זה בכלל רימייק עמוק ברמת FFVII שממציא מחדש את כל עיצוב השלבים, הגיימפליי והמבנה. גם יכול להיות ש-FS מעורבים בפרוייקט והוא יהיה ברמה גבוהה מ-DS3. באמת שאין לי מושג וכל אחת מהאופציות האלה משנות את הפרספקטיבה שלי על הפרוייקט.
בכנות, גם DS איך שהוא AS IS רק בגרפיקה של פס5 הוא כנראה משהו שאני אקנה רק בשביל לחוות את הגרפיקה בשיגור של קונסולה חדשה, אבל הבעיה היא לא המשחק עצמו, הבעיה היא ה-META. מדובר בשיגור של הפס5, מדובר במחזור הייפ די גדול סביבו ויש מצב לא רע שהשיגור של הפס5 ישען עליו בצורה כזו או אחרת (ביחוד עכשיו שמתחילות שמועות שהורייזן הוא לא ממש שיגור אלה "חלון שיגור", כמו שאינפמס היה).
האם רימייק, עמוק ככל שיהיה, הוא משהו שיכול לסחוב שיגור ולהגדיר את תחילת חייה של קונסולה? אני בספק. יכול להיות מקרה סופר חריג כמו FFVII, אבל אני לא חושב ש-DS יכול להגיע לשם לא משנה כמה מאמץ ישקיעו בו. בסופו של דבר BB2 בשיגור שנעשה על ידי FS היה כנראה מרגש פי כמה יותר את כולם. אישית, אני קצת מתאכזב אם זה הרימייק שלהם כי מדובר במשחק חדש יחסית (סה"כ בן עשור) ששחקתי בפרמוטציות שלו לאורך העשור הזה שהשתפרו כל הזמן, כלומר הרגשתי שקבלתי כבר את מנת ה"demons souls" שלי עם DS3 רק ברמה הרבה יותר גבוהה ומספקת. גם כמעט כל הרימייקים שיצאו בשנים האחרונות היו למשחקים מדור הפס1, אבל DS הוא משחק אמצע החיים של הפס3 מה שגם הופך אותו למקור לרימייק פחות מרגש. כלומר אני חושב שהיו לסוני אפשרויות הרבה יותר מעניינות, וכן, זה גם כולל את ICO אפילו אם הוא כנראה היה מוכר פחות אבל אני מדבר פה מאנוכיות והרצון שלי לרימייק ICO. בכל מקרה, אני רק אומר שזאת בחירה קצת מוזרה כי מדובר במשחק יחסית חדש שלא רלוונטי עלילתית לאף סדרה והגיימפליי הספציפי שלו לוטש מאוד בכותרים חדשים בסדרה. ובנוסף לכל זה, מדובר בקלאסטר-פאק הפצתי כך שכנראה שסוני היו צריכים לירוק דם בכדי להוציא את זה לפועל.
bling כתב:מבחינה וויזואלית אינטר?! די נו, אפילו אני שלא נופל מהרייק לא הייתי הולך למקומות כאלה. באמת שאין מה להשוות.
סטיק, הביקורות בעצמן מדברות על השיפור באנימציות ובאיך שהמשחק מרגיש, פרש את זה איך שתרצה. בכל אופן ברור שהאפקט הגראפי הוא המרכיב העיקרי שממנו משתפכים ולזה מתווסף כל השאר.
Stick כתב:רימייק לדימון סולס זה מיותר, והסיבה היא שהוא לגמרי דמו טכני לדארק סולס 1. אין בדימון סולס שום דבר שאמור לגרום לך לרצות לשחק בו על פני כל אחד ממשחקי FROM הבאים (בעיקר דארק סולס 1 ו3, שעשו בערך את אותו הדבר רק טוב יותר). אז אולי יש איזה בוס 'נוסטלגי' שכמי שכבר שיחק במשחק, אשמח לפגוש שוב. אבל זהו... זה משחק בלי שום ערך אמיתי מרגע שיצא דארק סולס.
מבחינת סוני אני גם כן לא רואה סיבה לעשות דווקא רימייק כזה, מה גם שזכויות ההפצה של המותג מחוץ ליפן הם לא שלהם, ככה שהם יאלצו לקנות אותם או להתחלק ברווחים. הסיבה היחידה היא אולי שהפעם אין להם שיתוף פעולה מתוכנן עם FROM, אבל הם רוצים להוציא עוד משחק FROM בלעדי כמו בשני הדורות האחרונים.
DrKeo כתב:idan כתב:DrKeo כתב:idan כתב:DrKeo כתב: רימייק של DS זה מגניב, אבל זה כל מה שזה, זה לא הרימייק של SOTC ובטח ובטח לא ההבטחה של בלופויינט לעלות ל-LEVEL הבא.
ואני לא מדמיין שהם יעשו משחק יותר טוב מ DS3, אבל אני גם לא חושב שזה מדד רלוונטי בשום צורה ל"הבטחה" שלהם לעלות ל level הבא. הם אמרו שהם מגדירים את sotc כרימייק (ביחס לרימאסטרים שהם עשו בעבר) ואת הפרוייקט הנוכחי כ re-envisioning בגלל שהם הולכים כאן לטענתם מעבר למה שהם חשבו שאפשרי עם sotc, כלומר הם לוקחים כאן לכאורה צעד נוסף קדימה. מה הצעד הזה? אנחנו לא יודעים, אבל לדעתי זה לא חייב להיות משהו שקשור במשחקיות (קשה לי להאמין), זה יכול להיות נטו עניין טכני/אומנותי (אנימציות, פיזיקה,חופש אומונתי נרחב יותר וכו') - כך או כך אני לא מצליח להבין למה אתה חושב שזהות המשחק מכתיבה שהם לא ילכו צעד אחד קדימה, זה לא שמדובר פה באיזה סייד סקרולר. אין שום דבר מבני בדימון סולס שאמור לגרום לנו לחשוב ככה, ההפך אם כבר.
מאיפה אתה מביא את הנתון הזה? הנתון מכירות היחיד שאני מכיר על DS הוא בערך מליון יחידות אחרי בערך 3 שנים. אל תגיד לי שזה מVGC. ובכלליות לא ברור לי מה נתון המכירות של המשחק המקורע רלוונטי בכלל.
ובשביל בלו פויינט ״הלבל הבא״ הוא בר מאוד מאוד נמוך להתחשב בזה שכל שיפור כלשהו לגיימפליי יהיה בשבילם הלבל הבא. אם DS זה גרפיקה חדשה נטו, אני לא ממש מבין איך זה אמור להיות פילר בלוח יציאות של סוני. DS בלי שום שיפור גיימפליי ועיצוב הוא פשוט המשחק סולס הכי גרוע בשוק עם הגרפיקה הכי טובה בשוק. גם לא ברור לי איך אתה חושב ששיפור גרפי בלבד זה ״הלבל הבא״, זאת סתם שכבת צבע. DS צריך הרבה יותר משכבת צבע בשביל להחזיק מים ב2020. אפילו המעריץ סולס מספר אחת פה בפורום בקושי מראה התלהבות, ויש לזה סיבה, סולס המקורי היה אבטיפוס לא גמור, הוא לא יכול לצאת as is ולהיות AAA ענקי ב2020. צריך להכניס בו המון עבודה בשביל לרומם אותו לרמת 2020.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 111 אורחים