![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
idan כתב:כל עוד לא מדובר בקונטקסט של המשחק הזה לא שווה יותר כי ההוא עושה את זה טוב יותר, אז אני מסכים לגמרי שזה עניין אמיתי. אתה צודק לחלוטין, אני לא מתעלם מזה, אולי רק מייחס לזה טיפה פחות חשיבות.. אבל אולי אחרי שאני ישחק בו אני ירגיש אחרת, גם אם אני משוכנע שבכל מקרה אני יהנה ממנו מאוד וכנראה גם יעשה בו פלטינום כי, בכל זאת, סולס וזה
Stick כתב:bling כתב:מבחינה וויזואלית אינטר?! די נו, אפילו אני שלא נופל מהרייק לא הייתי הולך למקומות כאלה. באמת שאין מה להשוות.
סטיק, הביקורות בעצמן מדברות על השיפור באנימציות ובאיך שהמשחק מרגיש, פרש את זה איך שתרצה. בכל אופן ברור שהאפקט הגראפי הוא המרכיב העיקרי שממנו משתפכים ולזה מתווסף כל השאר.
בלינג רק בגלל שזה עדיין קצת מציק לי, אני רוצה להדגיש שזה לא שFS מייצרים היום איזה משחקי AA דלי תקציב שנשענים על איזו מכניקה כזו או אחרת בלבד. הם נמצאים היום בטופ של הטופ בכל תחום בתעשייה מבחינת האקשן AAA, למעט סצנות מתוסרטות דוגמאת מה שסוני עושים.
הנה, לדוגמה, אתה מוזמן לצפות ב5 דקות די מטורפות שהן הבוס האחרון של סקירו (ספוילרים אם מישהו עוד מתכנן לשחק ולא עשה את זה אני מניח) :
(כמובן שיש פה שחקן די אלוהי, בפעמיים שאני סיימתי את המשחק הקרב איתו היה... מעט יותר שיווני נגיד, בפעם ה30 כשהצלחי איכשהו לנצח).
אני חושב שאפשר לספור על יד אחת את כמות הסט פיסס היותר מרשימים מזה שהיו לאורך כל הדור האחרון, וזו רק דוגמה אחת, המשחקים שלהם מלאים ברגעים כאלו ורק בסקירו בלבד יש עוד המון. כמובן שהעובדה שזה נשען ב100% על מכניקות הקור של המשחק רק הופכת את זה ליותר מרשים (להבדיל נניח מהקרב עם הדרקון בGOW, שהוא מרשים בטירוף, אבל הוא נשען על מכניקת זריקת כדורים בכלל...)
אבל בכל מקרה הנקודה היא שזה לא שמדובר כאן במפתחת עם כשרון בתחום אחד בלבד וכל ההשתפכות עכשיו היא כי סוף סוף נוסף להם אלמנט נוסף. ברור שדימון סולס פחות מרשים והיה בעל תקציב פיתוח מזערי, הקפיצה מדימון של FS לדימון של BP היא עצומה מהבחינה הזו, אבל זה לא ששחקני סולס עד היום ישבו בחושך וחיכו שייעשה משהו מדהים עם המערכות של FS כבר... FS בעצמם עושים את זה באופן עקבי.
אני בספק מאוד גדול אם יש ברימייק משהו יותר מרשים מהקרב הזה שהבאתי נניח, או אחרים מהמשחקים האלו. כמובן מלבד עבודת אפקטים וחומרים שהם נטו עניין של כוח ומיקוד הפיתוח כמעט רק בזה במשך שלוש שנים.
Klayman כתב:אני לא יודע ממש לשפוט את משחקי סולז, כי כמו שכבר אמרתי, אני נמנה על אלה שלא התחברו אליהם. אבל ואללה, לקחת את המשחק שהוא ''אבי הז'אנר'' ולשים לו שכבת צבע יפה, בספר שלי, לא ממש שווה 90+. אותו כנ''ל לכל רימייק תכלס שלא עושה שום דבר חוץ מצבע+פריימים. אבל בסדר, כנראה שיש משהו קסום שלא מדבר אלי במשחק הזה... לי הוא עדיין נראה משעמם מאוד, כמו כמעט כל שאר המשחקים שלהם, מינוס סקירו.אני מבין, אגב, שבלופוינט, כאלו שלא יצרו את המשחק הקודם, לא רצו להסתבך עם קהילת סולז. כנראה שהייתי מקבל את אותה ההחלטה. אבל אני עדיין חושב ששכבת צבע יפה ככל שתהיה, לא שווה את הציונים שהוא מקבל
אני באמת חושב שיש כאן שילוב קטלני של דור חדש+בלעדי יחיד+משחק שזה מאוד מאוד 'לא מגניב' להגיד שאתה לא אוהב=ציון מפוצץ. אחרת, לפי אותו ההגיון, לרימייק של Modern Warfare הגיע ממוצע של 92, אבל ואללה הוא יושב על 83... כנראה שזה עניין של תזמון. וגם זה שהרבה יותר מגניב ''לרדת'' על COD.
InterAl כתב:מעניין שיוצאי הדופן היחידים נעשו ע"י בלופוינט... אולי יש פה איזה קטע.
bling כתב:אינטר מה הקשר בין רימאסטר לבין רימייק? במיוחד כשמדובר במשחק כמו TLOU שיצא בהפרש זמן מצחיק באופן יחסי מגרסת הפס3, ברור שהוא יקבל את אותו הציון, מה המבקרים פתאום יביאו 80 למשחק שלפני 5 דקות הביאו לגרסה הנחותה שלו 95? אין בזה שום היגיון. גם הרימאסטר של GTA5 הפציץ, לא מפתיע במיוחד ולא דוגמא דומה לרימייקים האחרים שקיאו מנה.
אני כן חושב שיש פה אלמנט של הייפ דור חדש פלוס גראפיקה שהמבקרים תופסים אותה כתצוגת תכלית לדור החדש.
כאילו לרוב בהשקות מקבלים כותרים די גרועים, גם אם יפים הם לא אפויים או סתם מעפנים, הפעם קיבלו משחק אגדי, אחד החשובים ב 15 שנה האחרונות, שעבר שיפור וויזואלי (וליטוש) מאסיבי וביחד עם השקה של דור חדש, יותר מדי מפתה להכנע להייפ ולהפציץ.
DrKeo כתב:אבל זאת בדיוק הנקודה, DS הוצג פה כ-"תראו איזה ציונים המשחק קבל, אמרתי לכם". והנקודה היא שאחלה שיש לו כאלה ציונים, אף אחד לא חשב שהוא יקבל 70, אבל כולנו מבינים ממה נובעים הציונים האלה וכולנו מבינים שזה משחק פס3 שסובל מבעיות שהמקורי סבל מהן ומצד שני יש לו גרפיקה מפוצצת (כנראה? לפחות לפי המבקרים). זה שהמשחק מקבל ביקורות טובות לא אומר ש-BP לא היו צריכים לעשות "מעבר", ש-DS היה הרימייק הכי נכון או שהנקודות שאני וסטיק העלנו לפני חצי שנה ועדין מעלים היום לא רלוונטיות או לא נכונות.
DrKeo כתב:אבל זאת בדיוק הנקודה, DS הוצג פה כ-"תראו איזה ציונים המשחק קבל, אמרתי לכם". והנקודה היא שאחלה שיש לו כאלה ציונים, אף אחד לא חשב שהוא יקבל 70, אבל כולנו מבינים ממה נובעים הציונים האלה וכולנו מבינים שזה משחק פס3 שסובל מבעיות שהמקורי סבל מהן ומצד שני יש לו גרפיקה מפוצצת (כנראה? לפחות לפי המבקרים). זה שהמשחק מקבל ביקורות טובות לא אומר ש-BP לא היו צריכים לעשות "מעבר", ש-DS היה הרימייק הכי נכון או שהנקודות שאני וסטיק העלנו לפני חצי שנה ועדין מעלים היום לא רלוונטיות או לא נכונות.
InterAl כתב:bling כתב:אינטר מה הקשר בין רימאסטר לבין רימייק? במיוחד כשמדובר במשחק כמו TLOU שיצא בהפרש זמן מצחיק באופן יחסי מגרסת הפס3, ברור שהוא יקבל את אותו הציון, מה המבקרים פתאום יביאו 80 למשחק שלפני 5 דקות הביאו לגרסה הנחותה שלו 95? אין בזה שום היגיון. גם הרימאסטר של GTA5 הפציץ, לא מפתיע במיוחד ולא דוגמא דומה לרימייקים האחרים שקיאו מנה.
אני כן חושב שיש פה אלמנט של הייפ דור חדש פלוס גראפיקה שהמבקרים תופסים אותה כתצוגת תכלית לדור החדש.
כאילו לרוב בהשקות מקבלים כותרים די גרועים, גם אם יפים הם לא אפויים או סתם מעפנים, הפעם קיבלו משחק אגדי, אחד החשובים ב 15 שנה האחרונות, שעבר שיפור וויזואלי (וליטוש) מאסיבי וביחד עם השקה של דור חדש, יותר מדי מפתה להכנע להייפ ולהפציץ.
ההבדל בין רימאסטר לרימייק הוא לא כזה ברור. פייבל אניברסרי - רימאסטר או רימייק? לרוב הוא מכונה רימאסטר (אפילו רשמית הוא מוגדר כרימאסטר), למרות שבנו את כל הגרפיקה מחדש על אנריל 3.
לגבי TLOU - אוקיי, נניח. מה עם ני נו קוני? רימאסטר שיצא 8 שנים אחרי וזכה לממוצע טוב מהמקור - אמנם בלעדי של סוני, אבל ממה שזכור לי הוא יצא כמעט עם אפס הייפ תוך 3 חודשים מההכרזה. מה התירוץ הפעם?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 92 אורחים