Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 11 ינואר 2020, 14:02

Laskin כתב:
וסטיק, איך הורייזון 2 קשור לאינפמוס על הפס4? הם יהיו כבר כמעט 5 שנים בפיתוח עם המנוע הכי מרשים בתעשייה בערך, זה בשום צורה לא יכול להגמר כמו אינפמוס בשיגור הקודם, לדעתי.


הכוונה היא שהוא יצא באותה מסגרת זמן (משחק השקה מאוחר נקרא לזה) כמו אינפמוס לPS4 :).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 5001
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 11 ינואר 2020, 14:08

או כמו אינפמוס ל ps4, משחק בינוני מאוד...:)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ינואר 2020, 14:11

Laskin כתב:אני דווקא משוכנע שפוליפוני תביא או בשיגור או בחצי שנה שאחרי את GT לפס5. הם לגמרי יכולים לקחת את כל המכוניות של ספורט ולהביא אותם כפי שהם במשחק הבא, רק צריכים RT ושלבים מפורטים יותר וזהו בערך. אולי יותר מכוניות בו זמנית, ועוד כמה תוספות... תכל׳ס מה שהכי ישפיע על המשחק הזה זה מעבר לSSD כי זמני הטעינה זה סיוט.
בעיקר משוכנע בגלל השלט, הפ צריכים קילר אפ בשבילו ולפי מה שאומרים זה המשחק שמדגים את הפיצ׳רים שלו בצורה הטובה ביותר.

וסטיק, איך הורייזון 2 קשור לאינפמוס על הפס4? הם יהיו כבר כמעט 5 שנים בפיתוח עם המנוע הכי מרשים בתעשייה בערך, זה בשום צורה לא יכול להגמר כמו אינפמוס בשיגור הקודם, לדעתי.

כן, הם יכולים לקחת את ספורטס ולעשות לו גרסת 4K עם RT. זה יהיה מעפן ומאוד עצוב כשמולו יעמוד פורצה 8 שקבל 50% יותר זמן פיתוח מכל פורצה אי פעם, אבל הם בהחלט יכולים לעשות את זה.

BiA כתב:זכור לי שהיה דיבור גם על שוטר אונליין של גרילה, שגייסה בזמנו מפתחים של siege? זה באמת יכול להיות משהו מסקרן לתקופת השקה, במיוחד כי כרגע זה די חסר בליינאפ של סוני.

כן, הרבה סימנים מצביעים על kz חדש. השאלה היא האם זה kz5 או איזה באטל רוייאל.

Stick
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 11 ינואר 2020, 14:12

Klayman כתב:או כמו אינפמוס ל ps4, משחק בינוני מאוד...:)

בנינו זה גם ההימור שלי, אבל אני מפחד להדליק את לאסקין :).
בכל מקרה הוא בוודאי יראה מדהים, ומי יודע, אולי גרילה יעשו סוף סוף את הקפיצה המיוחלת מבינוניות למצוינות (זו שהם כביכול עשו עם KZ2, רק שבעצם לא. ואז עם הורייזן הראשון, רק שבעצם לא).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 11:49

למי שחשב שספנסר סיים עם הרכישות, הוא עדין במוד רכישות ונראה שהפעם הוא שם עין על אסיה.

I liked the geographic diversity that we’ve been growing with our studios. If you look at Asia, we don’t have any first party studios in Asia. I think that’s an opportunity for us.

We’ve moved from acquisition mode to execution mode. [We are] sitting here with 15 plus studios working on games. But it’s not about a logo parade, or ‘look at who we acquired this week’, but really about what games [the studios] are going to go build.

I do think that a strong, growing first-party is definitely part of our strategy, I’d love to see us continue to get new storytellers with new points of view into our first-party portfolio.


אם הם רק היו מתנהלים יפה עם פלטיניום, אולי הם היו אופציה.

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 12:29

אני מראש אגיד שלדעתי זה חסר כל סיכוי.
גם אם יצליחו לרכוש חברה יפנית שפונה בעיקר לקהל אסייתי - רוב הכשרונות יברחו די מהר, כי הם לא ימכרו בזכות זאת יותר משחקים, בלשון המעטה.
מיקרוסופט כבר עשתה ניסוי כזה עם הXBOX המקורית והוא היה כשלון טוטאלי. זה לא אומר שבגלל שזה לא עבד פעם זה לא יכול לעבוד, אבל האסייתים לא ממהרים לרכוש קונסולה מערבית, וגם הכשרונות הכי גדולים שהיו אז בתעשייה (בתחום הJRPG לפחות) לא שינו את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 13:38

Laskin כתב:אני מראש אגיד שלדעתי זה חסר כל סיכוי.
גם אם יצליחו לרכוש חברה יפנית שפונה בעיקר לקהל אסייתי - רוב הכשרונות יברחו די מהר, כי הם לא ימכרו בזכות זאת יותר משחקים, בלשון המעטה.
מיקרוסופט כבר עשתה ניסוי כזה עם הXBOX המקורית והוא היה כשלון טוטאלי. זה לא אומר שבגלל שזה לא עבד פעם זה לא יכול לעבוד, אבל האסייתים לא ממהרים לרכוש קונסולה מערבית, וגם הכשרונות הכי גדולים שהיו אז בתעשייה (בתחום הJRPG לפחות) לא שינו את זה.

למה שהכשרונות יברחו מהר ולמה שישנה לעובד בחברה הזאת כמה עותקים המשחקים שלהם מוכרים?

המערב קונה משחקים יפנים בכמות גדולה יותר מיפן, פיל רוצה לגוון את הפורטפוליו שלו וחברות יפניות עושות משחקים שונים סה"כ מחברות מערביות. חברה יפנית שתעשה משחקים יפנים לאקסבוקס וה-PC שיהיו ב-GAMEPASS יכולה להיות מאוד מצליחה. האם זה יגרום ל-XSX להצליח ביפן? לא, ממש לא. אבל אני לא חושב שזאת המטרה או הכוונה. משחקים יפנים חשובים לתעשיה, גם לגיימר גרמני או אמריקאי.

Stick
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ינואר 2020, 13:48

רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 13:59

Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 14:05

שנייה, בואו נפריד בין חברות יפניות שעושות משחקים בעיקר למערב, לבין חברות יפניות שפונות בעיקר לשווקים מאסיה.
ממה שאני הבנתי מהדברים שלו - הכוונה היא למשחקים שיחזקו אותם באסיה. משמע משחקים שנועדו בעיקר לשווקים אסייתיים, כדי לחזק את המותג שלהם שם.
לגבי "מה אכפת לעובד אם קונים יותר או פחות" - מההיכרות שלי עם יפנים - אכפת להם. מאוד. אחת הסיבות שאני מעריך שנכשלו עם הסטודיו שהקימו - לא הצליחו להביא מספיק עובדים איכותיים שמעוניינים לעבוד על פרוייקטים שאף אחד ממי שהם מכירים ישחק בו. אבל זו סתם השערה, ורק אחת הסיבות לכשלון בכל מקרה.

אם הכוונה היא לחברות כמו קאפקום או FROM שבעיקר מכוונות עם המשחקים שלהם גם ככה לשווקים מערביים - אז אני לוקח בחזרה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 14:18

Laskin כתב:שנייה, בואו נפריד בין חברות יפניות שעושות משחקים בעיקר למערב, לבין חברות יפניות שפונות בעיקר לשווקים מאסיה.
ממה שאני הבנתי מהדברים שלו - הכוונה היא למשחקים שיחזקו אותם באסיה. משמע משחקים שנועדו בעיקר לשווקים אסייתיים, כדי לחזק את המותג שלהם שם.

איך הבנת את זה?

Laskin כתב:לגבי "מה אכפת לעובד אם קונים יותר או פחות" - מההיכרות שלי עם יפנים - אכפת להם. מאוד. אחת הסיבות שאני מעריך שנכשלו עם הסטודיו שהקימו - לא הצליחו להביא מספיק עובדים איכותיים שמעוניינים לעבוד על פרוייקטים שאף אחד ממי שהם מכירים ישחק בו. אבל זו סתם השערה, ורק אחת הסיבות לכשלון בכל מקרה.

אם הכוונה היא לחברות כמו קאפקום או FROM שבעיקר מכוונות עם המשחקים שלהם גם ככה לשווקים מערביים - אז אני לוקח בחזרה :)

איזה סטודיו הם הקימו?

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 14:42

מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

Stick
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ינואר 2020, 15:36

DrKeo כתב:
Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

לא קשור לחברות אסיאתיות, אבל זה גרם לי לחשוב, מתי הייתה הפעם האחרונה שמשחק של מיקרוסופט היה הgoty בצורה מובהקת? זו באמת שאלה טובה. 2006 עם גירס הראשון?
בינתיים לסוני הייתה את 2009 עם אנצ'רטד 2, 2012 עם ג'רני, 2013 עם tlou, וכמובן ש2018 עם gow (ואפשר אולי גם להחשיב את sotc ב2005, שנה לפני גירס).
לנינטנדו בזמן הזה יש את מריו וזלדה שקוטפים את הפרס כל כמה זמן. ומיקרוסופט? אשכרה אין לה מותג שהוא goty מבחינת המיינסטרים מאז תחילת עד אמצע העשור הקודם-קודם.

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 17:07

השנה גם כנראה תלך לTLOU2, אלא אם סייברפאנק אשכרה יהיה מה שאמור להיות.
אם כי אינפיניט יכול לצאת ממש, ממש טוב, אבל אני לא רואה אותו עובר את נוטי דוג. ויש מצב שאורי יקבל ממוצע טוב יותר משל TLoU2, אבל גם הוא לא מהחומר של משחק השנה אני מניח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 18:01

Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

לא קשור לחברות אסיאתיות, אבל זה גרם לי לחשוב, מתי הייתה הפעם האחרונה שמשחק של מיקרוסופט היה הgoty בצורה מובהקת? זו באמת שאלה טובה. 2006 עם גירס הראשון?
בינתיים לסוני הייתה את 2009 עם אנצ'רטד 2, 2012 עם ג'רני, 2013 עם tlou, וכמובן ש2018 עם gow (ואפשר אולי גם להחשיב את sotc ב2005, שנה לפני גירס).
לנינטנדו בזמן הזה יש את מריו וזלדה שקוטפים את הפרס כל כמה זמן. ומיקרוסופט? אשכרה אין לה מותג שהוא goty מבחינת המיינסטרים מאז תחילת עד אמצע העשור הקודם-קודם.

אני גם חושב שAW ב2010 היה goty אבל אני משער שזה עניין של טעם. אין ספק שמ2010 ועד היום הייתה ירידה קשה ברמה אצל MS, אבל נראה שהם בכיוון חיובי.

dean
Trainee
הודעות: 257
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי dean » 14 ינואר 2020, 18:57

DrKeo כתב:
Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

לא קשור לחברות אסיאתיות, אבל זה גרם לי לחשוב, מתי הייתה הפעם האחרונה שמשחק של מיקרוסופט היה הgoty בצורה מובהקת? זו באמת שאלה טובה. 2006 עם גירס הראשון?
בינתיים לסוני הייתה את 2009 עם אנצ'רטד 2, 2012 עם ג'רני, 2013 עם tlou, וכמובן ש2018 עם gow (ואפשר אולי גם להחשיב את sotc ב2005, שנה לפני גירס).
לנינטנדו בזמן הזה יש את מריו וזלדה שקוטפים את הפרס כל כמה זמן. ומיקרוסופט? אשכרה אין לה מותג שהוא goty מבחינת המיינסטרים מאז תחילת עד אמצע העשור הקודם-קודם.

אני גם חושב שAW ב2010 היה goty אבל אני משער שזה עניין של טעם. אין ספק שמ2010 ועד היום הייתה ירידה קשה ברמה אצל MS, אבל נראה שהם בכיוון חיובי.

AW? בשנה עם RDR ו God of War 3? נו באמת..

Stick
Veteran
הודעות: 2250
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ינואר 2020, 19:08

DrKeo כתב:
Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

לא קשור לחברות אסיאתיות, אבל זה גרם לי לחשוב, מתי הייתה הפעם האחרונה שמשחק של מיקרוסופט היה הgoty בצורה מובהקת? זו באמת שאלה טובה. 2006 עם גירס הראשון?
בינתיים לסוני הייתה את 2009 עם אנצ'רטד 2, 2012 עם ג'רני, 2013 עם tlou, וכמובן ש2018 עם gow (ואפשר אולי גם להחשיב את sotc ב2005, שנה לפני גירס).
לנינטנדו בזמן הזה יש את מריו וזלדה שקוטפים את הפרס כל כמה זמן. ומיקרוסופט? אשכרה אין לה מותג שהוא goty מבחינת המיינסטרים מאז תחילת עד אמצע העשור הקודם-קודם.

אני גם חושב שAW ב2010 היה goty אבל אני משער שזה עניין של טעם. אין ספק שמ2010 ועד היום הייתה ירידה קשה ברמה אצל MS, אבל נראה שהם בכיוון חיובי.

זה לא משנה, אני מדבר ברמה התודעתית. על טעם אישי כזה או אחר אין לי מה להתווכח, גם אם מישהו יבוא ויגיד שבכל שנה מאז ה360 הGOTY שלו זה משחק מיקרוסופט, אני אגיד בסדר. אבל למיקרוסוט אין כבר עשור וחצי, תודעתית, לא מותג ולא מפתחת שכתוב עליהם GOTY. לסוני ונינטנדו יש.
לא רק זה, למיקרוסופט אין אפילו משחק אחד, הבלחה רגעית, שתודעתית מיצבה את האקסבוקס כקונסולה כדי לשחק במשחקים הטובים ביותר בשוק. מאז 2006.
אנחנו יודעים שהמצב של מיקרוסופט רע ביחס לסוני, אבל זו פעם ראשונה שאני חושב על זה בצורה הזו וגם מכניס את נינטנדו למשוואה. זה די מדהים בעיניי כשאני מסתכל על זה ככה.

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 20:33

DrKeo כתב:
Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?


מיקרוסופט היו שתפים להקמה שלו, והם הפכו להיות סטודיו "צד ב'" שלהם, בדומה למה שהיה אינסומניאק באותה תקופה. המשחקים היו ממוצעים, למרות הכשרונות המטורפים שהובילו אותו, מניח שזה קשור לניהול האיום שהיה באותה תקופה למיקרוסופט והיחס שלהם למפתחים. הכשרונות נטשו ונשארו שם חבר'ה שעושים היום משחקי iOS...
אני לא חושב שהם יצליחו לקנות סטודיו יפני ברמה גבוהה ולשמור על הרמה הגבוהה שלו גם היום.

לגבי משחק השנה שהיה או לא היה להם - אני חושב שזה אפילו יותר מזה... לא היה להם כמעט מועמדים רציניים לתואר, מאז גירס. אולי גירס 2 ב-2008.
מה שכן, היו להם משחקי מירוצים מעולים, שהשתפרו מאוד ממשחק למשחק.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 14 ינואר 2020, 20:36, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 20:34

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:רק השנה משחק יפני זכה בGOTY מרוב האתרים המערביים...

אכן. רק תסתכל איפה רוב העותקים של סקוואר איניקס, FROM, פלטיניום וקאפקום נמכרים. כלומר הם מוכרים מעולה ביפן, אבל היא רק כמה אחוזים מהמכירות שלהם. כל הקטע של לקנות סטודיו יפני הוא לא להצליח ביפן (למרות שאני בטוח שהם לא היו מתנגדים) אלה שיהיו משחקים יפנים בלעדיים לאקסבוקס. זה לא אומר שהם יקנו את קאפקום או סקוואר, כנראה שהם יקנו איזה סטודיו JRPG לא גדול במיוחד.

לא קשור לחברות אסיאתיות, אבל זה גרם לי לחשוב, מתי הייתה הפעם האחרונה שמשחק של מיקרוסופט היה הgoty בצורה מובהקת? זו באמת שאלה טובה. 2006 עם גירס הראשון?
בינתיים לסוני הייתה את 2009 עם אנצ'רטד 2, 2012 עם ג'רני, 2013 עם tlou, וכמובן ש2018 עם gow (ואפשר אולי גם להחשיב את sotc ב2005, שנה לפני גירס).
לנינטנדו בזמן הזה יש את מריו וזלדה שקוטפים את הפרס כל כמה זמן. ומיקרוסופט? אשכרה אין לה מותג שהוא goty מבחינת המיינסטרים מאז תחילת עד אמצע העשור הקודם-קודם.

אני גם חושב שAW ב2010 היה goty אבל אני משער שזה עניין של טעם. אין ספק שמ2010 ועד היום הייתה ירידה קשה ברמה אצל MS, אבל נראה שהם בכיוון חיובי.

זה לא משנה, אני מדבר ברמה התודעתית. על טעם אישי כזה או אחר אין לי מה להתווכח, גם אם מישהו יבוא ויגיד שבכל שנה מאז ה360 הGOTY שלו זה משחק מיקרוסופט, אני אגיד בסדר. אבל למיקרוסוט אין כבר עשור וחצי, תודעתית, לא מותג ולא מפתחת שכתוב עליהם GOTY. לסוני ונינטנדו יש.
לא רק זה, למיקרוסופט אין אפילו משחק אחד, הבלחה רגעית, שתודעתית מיצבה את האקסבוקס כקונסולה כדי לשחק במשחקים הטובים ביותר בשוק. מאז 2006.
אנחנו יודעים שהמצב של מיקרוסופט רע ביחס לסוני, אבל זו פעם ראשונה שאני חושב על זה בצורה הזו וגם מכניס את נינטנדו למשוואה. זה די מדהים בעיניי כשאני מסתכל על זה ככה.

אני די מסכים, למרות שפורצה הורייזן 4 הוא המשחק מירוץ הכי טוב בעשור האחרון וגם יש לו ממוצע 92 אבל אף אחד לא נותן goty למשחק מירוץ.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 20:41

Laskin כתב:
DrKeo כתב:
Laskin כתב:מיסטווקר. הם מימנו אותו. אלו שעשו עבורם את BLUE DRAGON וLOST ODYSSEY

הם נתנו לסטודיו כסף התחלתי עבור שני בלעדיים, הוא פעיל עד היום. איך זה קשור בכלל?


מיקרוסופט היו שתפים להקמה שלו, והם הפכו להיות סטודיו "צד ב'" שלהם, בדומה למה שהיה אינסומניאק באותה תקופה. המשחקים היו ממוצעים, למרות הכשרונות המטורפים שהובילו אותו, מניח שזה קשור לניהול האיום שהיה באותה תקופה למיקרוסופט והיחס שלהם למפתחים. הכשרונות נטשו ונשארו שם חבר'ה שעושים היום משחקי iOS...
אני לא חושב שהם יצליחו לקנות סטודיו יפני ברמה גבוהה ולשמור על הרמה הגבוהה שלו גם היום.

לגבי משחק השנה שהיה או לא היה להם - אני חושב שזה אפילו יותר מזה... לא היה להם כמעט מועמדים רציניים לתואר, מאז גירס. אולי גירס 2 ב-2008.
מה שכן, היו להם משחקי מירוצים מעולים, שהשתפרו מאוד ממשחק למשחק.

לאסקין, מה הקשר. מיסטווקר זה אולפן של סקגוצ׳י שהתחיל את דרכו עם שני בלעדיים של מיקרוסופט ובמקביל עבד עם נינטנדו. בשנתו השלישית לא היה לו יותר שום קשר למיקרוסופט והוא המשיך להתקיים כמה שנים ובהן שתף פעולה בעיקר עם נינטנדו על משחקי DS. מאיפה אתה מביא את זה שמיקרוסופט לא יכולה לקנות אולפן יפני? כי היה להם משחק צד ב׳ של סקגוצ׳י שקבל ציונים סבירים ומכר בסדר?

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 20:48

לא זכור לי שעבד עם נינטנדו במקביל... זכור לי שהם הקימו את הצוות יחד ואחרי כמה שנים יצאו 2 משחקים והחברה מאז די מתפוררת.
וסקגוצ'י אגדה ביפן, אני חושב שהסיפור הזה השאיר טעם רע בפה של הרבה יפנים, שלא ימהרו לעבוד עם מיקרוסופט, וכמו שכתבתי מקודם - היפנים לדעתי כן נותנים משקל לא קטן לסבירות הגבוהה שאף יפני כמעט לא ישחק במשחקים שלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 20:58

Laskin כתב:לא זכור לי שעבד עם נינטנדו במקביל... זכור לי שהם הקימו את הצוות יחד ואחרי כמה שנים יצאו 2 משחקים והחברה מאז די מתפוררת.
וסקגוצ'י אגדה ביפן, אני חושב שהסיפור הזה השאיר טעם רע בפה של הרבה יפנים, שלא ימהרו לעבוד עם מיקרוסופט, וכמו שכתבתי מקודם - היפנים לדעתי כן נותנים משקל לא קטן לסבירות הגבוהה שאף יפני כמעט לא ישחק במשחקים שלהם.

אתה מתבלבל לאסקין. הם הוציאו משחק DS בין דרקון כחול ולוסט אודסי ואז הוציאו עוד כמה משחקים בשיתוף פעולה עם נינטנדו, הם עדין הוציאו משחקי DS שנים אחרי שהם סיימו את שני הפרוייקטים עם מיקרוסופט, למשל the last story בהפצת נינטנדו לווי ב2012.

אני לא מבין את הקשר שאתה עושה עם אולפן עצמאי שעשה עם מיקרוסופט שני משחקים שאפילו הצליחו יחסית לדור ה360 (שניהם חצו את המליון עותקים וקבלו כמעט 80, הם גם די אהובים כיום) לבין זה שמיקרוסופט לא יכולה להחזיק באולפן יפני. כלומר הקפיצות הגיון שאתה עושה פה הן אסטרונומיות.

Laskin
Elder
הודעות: 12146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ינואר 2020, 21:16

מסכים :) ועדיין - אני פשוט באמת לא חושב שמפתחות יפניות יקפצו לעבוד עם חברה שהקהל היפני באופן כללי די מסרב לרכוש את הקונסולה שלה, אם זה לא הצליח עם סקגוצ׳י בקונסולה הכי מוצלחת שלהם ביי פאר - זה כנראה לא יצליח עם אחרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 23928
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ינואר 2020, 22:55

Laskin כתב:מסכים :) ועדיין - אני פשוט באמת לא חושב שמפתחות יפניות יקפצו לעבוד עם חברה שהקהל היפני באופן כללי די מסרב לרכוש את הקונסולה שלה, אם זה לא הצליח עם סקגוצ׳י בקונסולה הכי מוצלחת שלהם ביי פאר - זה כנראה לא יצליח עם אחרים.

אני חושב שאם MS תקנה חברה, מן הסתם החברה הזאת תרצה לעבוד איתה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3047
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 17 ינואר 2020, 18:30

DrKeo כתב:
swym כתב:אני חושב שזה יותר הקונסולה (שלא כל כך נמכרת ברווח) אמורה להיות שם בשביל משחקי צד א' - שאמורים בתורם להיות מנוע ההכנסות. אבל אצל מיקרוסופט משחקי צד א' גם זמינים לPC, ומנוע ההכנסות הוא גם ככה בגיים פאס שכל המשחקים זמינים בו - אז זה רק הגיוני יותר להיות קרוס פלאטפורם.
אצל סוני זה קצת שונה, אבל אפילו אצלה אנחנו רואים לא מעט פעמים דווקא השקעה יותר גדולה במשחקים שסוגרים את הדור מאשר במשחקים שפותחים אותו: GOW2 על הPS2, או Tlou על הPS3. אני חייב להגיד שבאופן כמעט גורף אנחנו לא באמת רואים משחקים שסוחטים הרבה מקפיצת החומרה בשנה וקצת הראשונות שלה בשוק (זה בעיקר נובע מזה שבמהלך רוב הפיתוח גם ככה אין חומרה סופית לעבוד איתה), ככה שכנראה גם עם הSSD זה יהיה אותו הדבר. חכה ל2022 ככה

סוני צופה שבשנה הפיננסית הנוכחית מחלקת המשחקים שלה תכניס 20 מליארד דולר. אני משער שזה משמעותית יותר מאשר שהכניסו כל הבלעדיים של הפס4 והפס3 יחדיו בעשור האחרון. כלומר הכסף האמיתי שסוני עושה מגיע ממנויים ומגזירת קופון מצד ג׳, הכנסות ממכירת משחקי צד א׳ הם רק חלק קטן ברווחים שלהם.

אתה סגור על המספרים שלך? 20 מיליארד דולר... PRESS X TO DOUBT


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים