Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 22098
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אוגוסט 2013, 01:43

Kazz כתב:עוד חדשה די צוננת: הקלטת הוידאו בקונסולה היא 720פ 30FPS. מאכזב. זה די עקום כאשר המשחקים עצמם רצים ב1080פ ואף ב60FPS.

http://www.ign.com/articles/2013/08/05/ ... t-xbox-one


זה לא נורא, בינתיים זה מספיק. זה הרי לא קבוע, עם הזמן בטוח יעלו את זה.

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 06 אוגוסט 2013, 07:07

שלום.

אני לא אתחיל להסתכל על כול עמוד עכשיו מאחורה, אז אם רק אוכל לקבל תשובה לשאלה הזו:

האם כבר ידוע מה יקרה עם שירות Live בישראל? הוא יעבוד כמו שהיה עד עכשיו עם 360 או שללא תמיכה רשמית הLive לא פועל?
תודה

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2857
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 06 אוגוסט 2013, 07:30

Yahel12 כתב:שלום.

אני לא אתחיל להסתכל על כול עמוד עכשיו מאחורה, אז אם רק אוכל לקבל תשובה לשאלה הזו:

האם כבר ידוע מה יקרה עם שירות Live בישראל? הוא יעבוד כמו שהיה עד עכשיו עם 360 או שללא תמיכה רשמית הLive לא פועל?
תודה

אבל כבר יש תמיכה רשמית בלייב בישראל...

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 06 אוגוסט 2013, 18:33

התמיכה הרשמית היא רק לXbox 360,אני מדבר על xbox one.. מישהו יודע?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 10:45

Yahel12 כתב:התמיכה הרשמית היא רק לXbox 360,אני מדבר על xbox one.. מישהו יודע?

אין סיבה לחשוב שיש הבדל בין תמיכה בלייב ל360 ולייב לONE. כמו היום יש מצב טוב מאוד שיש פיצ'רים שלא תקבל. שוב, בדיוק כמו היום שיש תמיכה (או גם כאשר בכלל לא הייתה תמיכה) רשמית אבל אין לך את כל הפיצ'ים שיש למישהו בUK ומישהו בUK אין לו את כל הפיצ'רים שיש למישהו בUSA.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3699
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 06 אוגוסט 2013, 19:30

Kazz כתב:עוד פעם הפורום הזה ומשתמשיו קשיי ההבנה.

הפצה עצמית בקונסולות - בשנת 2013 זה מאסט שהקונסולה תאפשר זאת. הפס4 והווי יו אפשרו זאת מיומם הראשון בשוק. הXB1 לא. what gives? למה המדיניות הזו לא נמצאת בשיגור? למה בDRM הישן היו פיצ'רים שלא היו מוכנים לשיגור?
פורצה 5 - קראת את הראיון בIGN ואתה עדיין חושב שזה תלוש מהמציאות? משחק שתוכן גדול והכרחי למשחק מגיע רק בעדכון עם צאת המשחק. לא, לא מדובר באותו דבר ובאותו סקאלה של פאטצ'ים ביום הראשון. אתה חושב שאם הם יכלו לבחור הם לא היו בוחרים לוותר על העדכון ושהכל יגיע על הדיסק? למה זה לא נעשה במשחקים אחרים?
פורצה 5 הוא המשחק היחיד מצד א' שיוצא בשיגור לקונסולה שתוכנן אליה. דד רייזינג ורייז - משחקי צד ג' שהיו במקור לדור הזה. שניים מתוך שלושת המשחקים הגדולים בשיגור הם משחקים שלא תוכננו במקור אליה. לוקוסייקל - משחק XBLA שקיבל גרסה ל XB1. לא יודע מה המצב של ספארק. קרימסון דרגון - משחק קינקט ל360 שעבר הסבה ל XB1. קילר אינסטינקט מצד ג'. קינקט ספורטס נדחה בחצי שנה.
כל המשחקים שהוצגו בE3 והראו גיימפליי היו מצד ג': טיטאנפול, בילואו. כל שאר המשחקים מהאולפנים של מיקרוסופט הראו רק CG: היילו, TUSK, קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב (שגם הם מאולפנים חיצונים).

אכן פורום משתמשים קשי הבנה... המזל הוא שפה מדובר במיעוט. תאר לעצמך את הטמטום שחוגג ב-Neogaf.
למה זה מאסט שהקונסולה תאפשר הפצה עצמית ביום הראשון בשנת 2013? בוא ותמנה לי קודם איזה משחקים בהפצה עצמאית יצאו על הWiiU ועל הPS4 ביום הראשון שלהן. ולמה זה משנה לנושא הדיון? איך החלטה בירוקרטית קשורה בכלל לרמת המוכנות של החומרה שקישקשת עליה עד עכשיו?

ובטח שפורצה תלוש מהמציאות: צריך להיות חתיכת clueless בשביל לשכוח שהמודל של פורצה 5 הוא בדיוק אותו המודל של משחקי פורצה הקודמים של כמויות תוכן גדולות שיוצאות להורדה כבר בשיגור. וצריך להיות חתיכת אידיוט בשביל לא להבין שהמטרה של תוכן גדול והכרחי שמגיע כתוכן להורדה היא בכלל בשביל לפגוע במכירות היד השניה של המשחק. וזה מן הסתם נעשה גם במשחקים אחרים של מיקרוסופט (שלא נדבר על EA או קאפקום): מגירס 2 ועד היילו 4. אין שום היגיון בקישור המופרך שאתה עושה בין פורצה לבין מוכנות של החומרה. גם לא צריך יותר מיכולת הסקה בסיסית בשביל להבין שאם הם היו רוצים התוכן הזה היה מגיע על הדיסק - מדובר הרי בתקופה של חודשים לפני שהדיסק מזדהב ויורד למפעל.

הדוגמא של משחקי השיגור אפילו יותר תלושה מהמציאות (שזה מרשים בהתחשב בכמה תלוש היה הטיעון הקודם): נעזוב את זה שDead Rising 3 מעולם לא תוכנן לקונסולות הדור הזה וכבר בתחילת הדרך הוא נבנה עבור high end PC, אבל שוב אתה מבצע הנחות הזויות על שיגור חומרה על סמך משחקים שמגיעים מצד ג' ו/או היו מיועדים לדור הקודם - פשוט כי זה הרי תמיד היה המצב עם שיגור של קונסולות.
למעשה כבר הוזכר לך כאן בדיון יותר מפעם אחת שזה בדיוק אותו המצב שהיה על ה-360 (שאותו אתה לא זוכר), בה רוב משחקי השיגור הגיעו מצד ג', או היו משחקים שלא תוכננו במקור אליה. למעשה, המשחק היחיד שלמעשה בכלל הופץ ע"י מיקרוסופט ויועד מלכתחילה עבור ה-360 היה PGR3.
ויותר מזה: אפילו בXbox המקורית משחק הדגל שבנה אותה היה משחק שנבנה בהתחלה עבור מחשבי Mac... אז להמשיך ולהאחז בתאוריית קונספירציה על רמת המוכנות של החומרה גם אחרי שכל הנתונים מראים לך שזה בדיוק אותו הדבר כמו בעבר? לאף אחד לא אכפת מאיזה צד מגיע המשחק או לאיזו חומרה הוא פותח מלכתחילה - השורה התחתונה היחידה שרלוונטית היא כמה המשחק יהיה טוב באיטרציה הנוכחית שלו.
אה, ו-Quantum Break אגב הראה את מנוע המשחק, לא CG. רייז ופורצה גם הם הציגו גיימפליי בE3 ככה שלא ברור לי על מה אתה מדבר.

בשורה התחתונה, כל השמועות על החומרה המתחממת והורדות הclock התגלו כמופרכות (והמציאות בכלל הראתה שההיפך נכון). כל הקשקושים על משחקים מצד א' שמוצגים על מחשבי PC התגלו גם הם כבדיחה שמסתכמת במשחק מולטיפלט ל-360. כל ההזיות על זה שמיקרוסופט משחדת חברות שמוציאות משחקי מולטיפלטפורם כדי שיציינו בE3 רק את קיום גרסת ה-one התגלו כעוד באסט (ובפועל דווקא בתערוכה של סוני גילינו משחקים כאלו).
אז נשארת עם סטטוס כותרי השקה שמקביל להשקה של ה-360, תוכן DLC לפורצה 5 שמקביל למצב של פורצה 4 ומשחקים אחרים של מיקרוסופט, והבטחה לכך שבעתיד לא רק תהיה הפצה עצמאית אלא לנקודת מפנה בתעשיה שבה כל קונסולה תשמש כערכת פיתוח - שאיכשהו אתה מצליח לסובב לתלונה על זה שלא מקבלים את הפיצ'ר הזה day one ומכריז שזה "חוסר מוכנות של הקונסולה".
יש איזשהם משחקים שהוכרזו להשקה ונדחו מאז? יש בעיות בשרשרת האספקה לחנויות וריטיילרים שטוענים שהם לא מקבלים מכשירים בכלל? יש הכרזות ממיקרוסופט על שינוי לרעה בפרמטרים של החומרה? אלו דברים שאולי יכלו להעיד על חוסר מוכנות של הקונסולה. בינתיים אין לנו שום דבר כזה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 12:09

העדכון של פורצה5 הוא עדכון הכרחי שכולל מסלולים ומכוניות שהם חלק מה base game ושהיו נכללים בדיסק אילולא פיתוח המשחק היה מתעכב והם היו נאלצים להמשיך ולפתח את המשחק גם אחרי שהדיסק נשלח להדפסה. אבל הם לא הספיקו ולכן התוכן הזה יהיה כהורדה הכרחית ביום הראשון. ההבדל בין זה לבין DLC רגיל ותוכן הורדה מינורי ביום הראשון הוא גדול. פשוט נחכה לשיגור ונראה מה גודל הפאטץ' ומה הוא הוסיף ואז נחזור.

למה אתה מביא את השיגור של ה360 שכלל בלעדים מצד ג' כמשהו שאמור לשלול טענה לגבי הפיגור בוא נמצאים האולפנים הפנימיים של מיקרוסופט בהפקת תוכן לXB1? עדיין לא הבנת שזו הטענה? שלXB1 יהיה השיגור הכי טוב בעולם ויכלול את HL3, דום4, שמנו 3 - איך זה משנה דבר בנוגע למצבם של אולפני צד א'?
אז אני בהחלט יכול להעלות טענה על חוסר מוכנות של צוותי הפיתוח של מיקרוסופט והפיגור שלהם בהכנת תוכן כאשר מכל המשחקים בשיגור רק משחק אחד מפותח ע"י צד א' ותוכנן מלכתחילה כמשחק שיגור לקונסולה החדשה. ושהמשחק השני מצד א' הוא גרסת XB1 למשחק שהיה אמור להגיע רק ל XBLA ב360. ושמשחק צד א' שהיה אמר להיות בשיגור נדחה בחצי שנה ושכל שאר הבלעדים מצד א' שהוצגו בE3 היו בCG, ושהבלעדים האחרים גם הם היו מצד ג'. וטיטאנפול שממנו ראינו גיימפלי גם הוא מצגיע מצד ג'.

אז כל מה שנשאר לי לעשות זה לגרד את הראש ולשאול מה בדיוק צוותי צד א' של מיקרוסופט עושים ומתי זה אמור להיות מוכן. יש להם יותר אולפנים מאי פעם כיום (שמישהו ימצא את השקופית מE3) אך עדיין הפרוייקטים האלה בגדר נעלם. גם ההספק של סוני בשיגור ואחריו לא מפיל אבל לפחות אנחנו יודעים שיש להם עוד אולפנים וראינו את זה בדור הזה; וראינו את מיקרוסופט בדור הזה איך הספק משחקי צד א' מדלדל ולכן חובת ההוכחה עליהם גדולה יותר. ועד כה לפי מה שהם הראו אני כן חייב לתהות מה קורה עם אולפני צד א' שלהם. אולי הם ישנו את התמונה בגיימסקום.

דיברתי על אולפני צד א'. לא דיברתי על חומרה. ודיברתי על הקונסולה בכלליות עקב זה שפיצ'ר\מדיניות של הפצה עצמית לא תהיה 'מוכנה' לשיגור למרות שאצל המתחרים כן. יותר שזה משנה לגבי אם יש משחקים בהפצה עצמית בשיגור זה משנה בכך שרוב האינדים לא יסתכלו לעבר הקונסולה עד שהמדיניות הזו תתבהר ותופעל. ובDRM הישן דברים כמו השאלת משחקים היה 'פיצ'ר' שלא היה מוכן בשיגור.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 13:27

העדכון של פורצה5 הוא עדכון הכרחי שכולל מסלולים ומכוניות שהם חלק מה base game ושהיו נכללים בדיסק אילולא פיתוח המשחק היה מתעכב והם היו נאלצים להמשיך ולפתח את המשחק גם אחרי שהדיסק נשלח להדפסה. אבל הם לא הספיקו ולכן התוכן הזה יהיה כהורדה הכרחית ביום הראשון. ההבדל בין זה לבין DLC רגיל ותוכן הורדה מינורי ביום הראשון הוא גדול. פשוט נחכה לשיגור ונראה מה גודל הפאטץ' ומה הוא הוסיף ואז נחזור.

איזה שטויות. מה זה "BASE GAME"? הרי אתה ודוגמתך כל היום מתלוננים על DLC יום ראשון ש"היה אמור להיות כלול במשחק" אז מה עכשיו אתה מתלונן? שיגבו כסף ואז תחשוב שהם היו מוכנים רק הם מנייקים ורוצים להוציא ממך עוד כסף על משהו שלטענתך היה צריך להיות על הדיסק? למה אני נכנס איתך לויכוח הזה אני לא יודע...
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 13:41

אני חושב שהטענה האהובה עליי בוויכוח הזה היא על פורזה 5.

לפי הלו"ז של הפיתוח, שתוכנן חודשים ארוכים לפני יציאת המשחק, יפותח וילוטש חלק מהתוכן אחרי ההזדהבות ולכן יהיה זמין בהורדה ביום היציאה של המשחק.
מכאן, בדרך שלא ברורה כל כך, הגענו לזה שהמשחק לא עומד בלו"ז.

הוא עומד בלו"ז. הפיתוח אחרי ההזדהבות והפאטצ' יום ראשון זה חלק מהלו"ז. איך זה לא ברור מאליו?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 15:01

Kazz כתב:העדכון של פורצה5 הוא עדכון הכרחי שכולל מסלולים ומכוניות שהם חלק מה base game ושהיו נכללים בדיסק אילולא פיתוח המשחק היה מתעכב והם היו נאלצים להמשיך ולפתח את המשחק גם אחרי שהדיסק נשלח להדפסה. אבל הם לא הספיקו ולכן התוכן הזה יהיה כהורדה הכרחית ביום הראשון. ההבדל בין זה לבין DLC רגיל ותוכן הורדה מינורי ביום הראשון הוא גדול. פשוט נחכה לשיגור ונראה מה גודל הפאטץ' ומה הוא הוסיף ואז נחזור.

למה אתה מביא את השיגור של ה360 שכלל בלעדים מצד ג' כמשהו שאמור לשלול טענה לגבי הפיגור בוא נמצאים האולפנים הפנימיים של מיקרוסופט בהפקת תוכן לXB1? עדיין לא הבנת שזו הטענה? שלXB1 יהיה השיגור הכי טוב בעולם ויכלול את HL3, דום4, שמנו 3 - איך זה משנה דבר בנוגע למצבם של אולפני צד א'?
אז אני בהחלט יכול להעלות טענה על חוסר מוכנות של צוותי הפיתוח של מיקרוסופט והפיגור שלהם בהכנת תוכן כאשר מכל המשחקים בשיגור רק משחק אחד מפותח ע"י צד א' ותוכנן מלכתחילה כמשחק שיגור לקונסולה החדשה. ושהמשחק השני מצד א' הוא גרסת XB1 למשחק שהיה אמור להגיע רק ל XBLA ב360. ושמשחק צד א' שהיה אמר להיות בשיגור נדחה בחצי שנה ושכל שאר הבלעדים מצד א' שהוצגו בE3 היו בCG, ושהבלעדים האחרים גם הם היו מצד ג'. וטיטאנפול שממנו ראינו גיימפלי גם הוא מצגיע מצד ג'.

אז כל מה שנשאר לי לעשות זה לגרד את הראש ולשאול מה בדיוק צוותי צד א' של מיקרוסופט עושים ומתי זה אמור להיות מוכן. יש להם יותר אולפנים מאי פעם כיום (שמישהו ימצא את השקופית מE3) אך עדיין הפרוייקטים האלה בגדר נעלם. גם ההספק של סוני בשיגור ואחריו לא מפיל אבל לפחות אנחנו יודעים שיש להם עוד אולפנים וראינו את זה בדור הזה; וראינו את מיקרוסופט בדור הזה איך הספק משחקי צד א' מדלדל ולכן חובת ההוכחה עליהם גדולה יותר. ועד כה לפי מה שהם הראו אני כן חייב לתהות מה קורה עם אולפני צד א' שלהם. אולי הם ישנו את התמונה בגיימסקום.

דיברתי על אולפני צד א'. לא דיברתי על חומרה. ודיברתי על הקונסולה בכלליות עקב זה שפיצ'ר\מדיניות של הפצה עצמית לא תהיה 'מוכנה' לשיגור למרות שאצל המתחרים כן. יותר שזה משנה לגבי אם יש משחקים בהפצה עצמית בשיגור זה משנה בכך שרוב האינדים לא יסתכלו לעבר הקונסולה עד שהמדיניות הזו תתבהר ותופעל. ובDRM הישן דברים כמו השאלת משחקים היה 'פיצ'ר' שלא היה מוכן בשיגור.

כל החברות צד א' של מיקרוסופט הן או חדשות או רק הוציאו משחק לא מזמן, אני לא מבין מה אתה רוצה מהם. הם מספקים לך בלעדיים מצד ב' והם עשו את זה בגדול גם ב360 וגם בXBOX ועכשיו גם בONE ובמקביל צד א' שלהם עובד על דברים. כלומר מה התלונה? שפאסק נפתחו רק לפני פחות משנה ולכן לא הספיקו עדין לבנות משהו שאפשר לחשוף אותו? שליונהד בדרך כלל חושפים את המשחקים שלהם באירועים אירופאים (בטח נראה את פייבל 4 בגיימסקום עוד שלושה שבועות) ועדין לא היו מוכנים להראות את פייבל 4? ש343 רק הוציאו משחק לפני 10 חודשים אז הראו את המשחק החדש שלהם רק בצורה של CGI? נו באמת, למה מה סנטה מוניקה הראו לפס4? מה נוטי דוג? מה פליפוני? כלום. אז אתה יוצא בהנחה שהחברות האלה בבעיה? לא עומדות בזמנים? רצית שכל המשחקים של הONE של השלוש שנים הראשונות יצאו בו זמנית בחצי שנה הראשונה שלו? זה כל כך לא מובן לי נשמע כמו חשיבה עקומה, ביחוד שמיקרוסופט הראו כמות אדירה של משחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 06 אוגוסט 2013, 15:14

swiss-the-engine כתב:אין סיבה לחשוב שיש הבדל בין תמיכה בלייב ל360 ולייב לONE. כמו היום יש מצב טוב מאוד שיש פיצ'רים שלא תקבל. שוב, בדיוק כמו היום שיש תמיכה (או גם כאשר בכלל לא הייתה תמיכה) רשמית אבל אין לך את כל הפיצ'ים שיש למישהו בUK ומישהו בUK אין לו את כל הפיצ'רים שיש למישהו בUSA.



זה לא מה שאני שואל,אני מודע לזה שיהיו המון דברים שלא יהיו פעילים כמו היום, אין לי בעיה עם זה.

מה שאני שואל זה האם נוכל לשחק בלייב? האם השירות יפעל כמו עכשיו גם כשלא הייתה תמיכה,אני שואל את זה מכיוון שלפני חודשיים בערך מייקרוסופט הודיעה שלייב יהיה רק במדינות נבחרות (תמיכה) ובגלל זה אני שואל האם אקס בוקס ולייב יפעלו כאן כמו שהיה עם ה360 עד עכשיו

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 15:32

אני חושב שטאסק האלה היה קוראים להם בהתחלה משהו VANCOUVER ושהם פיתחו משחק לקינקט שהיה אמור להיות "הארדקורי".
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 15:33

Yahel12 כתב:

זה לא מה שאני שואל,אני מודע לזה שיהיו המון דברים שלא יהיו פעילים כמו היום, אין לי בעיה עם זה.

מה שאני שואל זה האם נוכל לשחק בלייב? האם השירות יפעל כמו עכשיו גם כשלא הייתה תמיכה,אני שואל את זה מכיוון שלפני חודשיים בערך מייקרוסופט הודיעה שלייב יהיה רק במדינות נבחרות (תמיכה) ובגלל זה אני שואל האם אקס בוקס ולייב יפעלו כאן כמו שהיה עם ה360 עד עכשיו

אחי... גם ב360 מבחינת מיק' הלייב פועל רק במדינות נתמכות. כפי שאתה רואה זה סתם כסת"ח ותו לא.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 15:43

כל החברות צד א' של מיקרוסופט הן או חדשות או רק הוציאו משחק לא מזמן, אני לא מבין מה אתה רוצה מהם. הם מספקים לך בלעדיים מצד ב' והם עשו את זה בגדול גם ב360 וגם בXBOX ועכשיו גם בONE ובמקביל צד א' שלהם עובד על דברים. כלומר מה התלונה? שפאסק נפתחו רק לפני פחות משנה ולכן לא הספיקו עדין לבנות משהו שאפשר לחשוף אותו? שליונהד בדרך כלל חושפים את המשחקים שלהם באירועים אירופאים (בטח נראה את פייבל 4 בגיימסקום עוד שלושה שבועות) ועדין לא היו מוכנים להראות את פייבל 4? ש343 רק הוציאו משחק לפני 10 חודשים אז הראו את המשחק החדש שלהם רק בצורה של CGI? נו באמת, למה מה סנטה מוניקה הראו לפס4? מה נוטי דוג? מה פליפוני? כלום. אז אתה יוצא בהנחה שהחברות האלה בבעיה? לא עומדות בזמנים? רצית שכל המשחקים של הONE של השלוש שנים הראשונות יצאו בו זמנית בחצי שנה הראשונה שלו? זה כל כך לא מובן לי נשמע כמו חשיבה עקומה, ביחוד שמיקרוסופט הראו כמות אדירה של משחקים.

כן. ה'תלונה' היא שצד א' של מיקרוסופט בגדר נעלם ושחוץ מפורצה5 בשיגור אין שום משחק 'רציני' שמגיע מהאולפנים הפנימיים ועל כל העתידיים אנחנו יודעים 0 דברים. ועוד המשחק הק'זואלי המרכזי של הקונסולה נדחה בחצי שנה. כפי שאתה חושב שסוני עשו טעות עם ביונד ו TLOU שלא עשו משחקי שישוגרו עם הפס4 וכך נצטרך לחכות עוד שנתיים-שלוש למשחק הבא של החברות האלה, אז אתה לא יכול להשתמש בסיבה הזו כהצדקה למצב של מיקרוסופט. זה בדיוק התכנון הלקוי של תכנים להשקה ולשנה הראשונה. מבחינת תכנים מצד א' ההשקה של סוני מאוכלסת יותר וכך כנראה גם Q1. ובעוד שאני יודע על פי הדור הזה שהצוותים הפנימיים של סוני ינפיקו את הסחורה לאורך הדור, אני הרבה פחות בטוח לגבי צד א' של מיקרוסופט על פי מקרה ה360, ולמרות שמספר האולפנים הפנימיים גדל אנחנו כרגע לא יודעים מאומה על מה שהם עושים ומתי בגדול הם אמורים להיות מוכנים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 17:49

Kazz כתב:כן. ה'תלונה' היא שצד א' של מיקרוסופט בגדר נעלם ושחוץ מפורצה5 בשיגור אין שום משחק 'רציני' שמגיע מהאולפנים הפנימיים ועל כל העתידיים אנחנו יודעים 0 דברים. ועוד המשחק הק'זואלי המרכזי של הקונסולה נדחה בחצי שנה. כפי שאתה חושב שסוני עשו טעות עם ביונד ו TLOU שלא עשו משחקי שישוגרו עם הפס4 וכך נצטרך לחכות עוד שנתיים-שלוש למשחק הבא של החברות האלה, אז אתה לא יכול להשתמש בסיבה הזו כהצדקה למצב של מיקרוסופט. זה בדיוק התכנון הלקוי של תכנים להשקה ולשנה הראשונה. מבחינת תכנים מצד א' ההשקה של סוני מאוכלסת יותר וכך כנראה גם Q1. ובעוד שאני יודע על פי הדור הזה שהצוותים הפנימיים של סוני ינפיקו את הסחורה לאורך הדור, אני הרבה פחות בטוח לגבי צד א' של מיקרוסופט על פי מקרה ה360, ולמרות שמספר האולפנים הפנימיים גדל אנחנו כרגע לא יודעים מאומה על מה שהם עושים ומתי בגדול הם אמורים להיות מוכנים.

אבל אין תכנון לקוי לשיגור ולשנה הראשונה הרי יש לך את KI , RYSE, פורצה 5, קוואנטום ברייק, פרוייקט ספארק, דד רייזינג 3, סאנרייז אוברדרייב וטייטן פול. מה זה מה שנה מה מפותח בפנים ומה בחוץ? גם ל360 וגם לXBOX רוב המשחקים פותחו בחוץ. מה זה משנה בכלל? הרי ככה מיקרוסופט עובדת. לי זה נראה כמו תכנון אדיר, לא לוקה בחסר. הם עשו רשימה ענקית של משחקים בשנה הראשונה של הקונסולה (גם אם הם לא לטעמך תהיה חייב להודות שיש שם הרבה כותרים ומחברות גדולות) ולזה אני קורא תכנון מצויין. מי שטעתה בתכנון שלה זאת דווקא סוני, לא מיקרוסופט, הם נתנו לכל האולפנים הגדולים שלהם (נוטי דוג, סנטה מוניקה, פליפוני וקוואנטום ת'אורי) להוציא ב2013 משחקים לפס3 ולכן החברות האלה לא מוכנות עם משחק פס4 ל2014.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 17:51

Kazz כתב:כן. ה'תלונה' היא שצד א' של מיקרוסופט בגדר נעלם ושחוץ מפורצה5 בשיגור אין שום משחק 'רציני' שמגיע מהאולפנים הפנימיים ועל כל העתידיים אנחנו יודעים 0 דברים. ועוד המשחק הק'זואלי המרכזי של הקונסולה נדחה בחצי שנה. כפי שאתה חושב שסוני עשו טעות עם ביונד ו TLOU שלא עשו משחקי שישוגרו עם הפס4 וכך נצטרך לחכות עוד שנתיים-שלוש למשחק הבא של החברות האלה, אז אתה לא יכול להשתמש בסיבה הזו כהצדקה למצב של מיקרוסופט. זה בדיוק התכנון הלקוי של תכנים להשקה ולשנה הראשונה. מבחינת תכנים מצד א' ההשקה של סוני מאוכלסת יותר וכך כנראה גם Q1. ובעוד שאני יודע על פי הדור הזה שהצוותים הפנימיים של סוני ינפיקו את הסחורה לאורך הדור, אני הרבה פחות בטוח לגבי צד א' של מיקרוסופט על פי מקרה ה360, ולמרות שמספר האולפנים הפנימיים גדל אנחנו כרגע לא יודעים מאומה על מה שהם עושים ומתי בגדול הם אמורים להיות מוכנים.


אנחנו מבינים שלך מאוד חשוב שהמשחקים לONE יהיו מצד ראשון, אבל מה לעשות שעבור 100% מהאנשים שיקנו את הקונסולה זה לא רלוונטי?
לא אכפת לאנשים בעלי קונסולה מי מפתח להם את המשחקים. אכפת להם רק שהמשחקים יהיו טובים. זה שהמשחקים מגיעים מחברות שהבעלים שלהן זה לא מייקרוסופט, לא מעניין את האנשים שמשחקים במשחקים. זה מעניין רק אותך, שלא משנה מה מייקרוסופט היו עושים, לא היית קונה ONE.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 19:50

אז בשביל מי למיקרוסופט יש 12-14 אולפנים לפיתוח משחקים אם הם הולכים להסתמך על אולפנים חיצוניים גם הדור הזה? העובדה שיש כל הרבה בלעדיים בפיתוח חיצוני יכול להצביע עד כמה התפוקה של האולפנים הפנימיים לוקה בחסר שהם היו צריכים להבטיח בלעדיים מצד שלישי. שוב, אין קשר מה אני חושב על הליין-אפ ואם הוא טוב. הטענה היא בנוגע לתפוקה של אולפני צד א' והדיווח שהם נמצאים בפיגור (של חצי שנה אם אני זוכר נכון) בפיתוח משחקים. אם אני צריך לשפוט לפי מה שידוע לנו עד כה על המשחקים של מיקרוסופט מאולפנים פנימיים אז אי אפשר לא לשקול שיש דברים בגו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 20:17

Kazz כתב:אז בשביל מי למיקרוסופט יש 12-14 אולפנים לפיתוח משחקים אם הם הולכים להסתמך על אולפנים חיצוניים גם הדור הזה? העובדה שיש כל הרבה בלעדיים בפיתוח חיצוני יכול להצביע עד כמה התפוקה של האולפנים הפנימיים לוקה בחסר שהם היו צריכים להבטיח בלעדיים מצד שלישי. שוב, אין קשר מה אני חושב על הליין-אפ ואם הוא טוב. הטענה היא בנוגע לתפוקה של אולפני צד א' והדיווח שהם נמצאים בפיגור (של חצי שנה אם אני זוכר נכון) בפיתוח משחקים. אם אני צריך לשפוט לפי מה שידוע לנו עד כה על המשחקים של מיקרוסופט מאולפנים פנימיים אז אי אפשר לא לשקול שיש דברים בגו.


מצידי שיהיו להם 1000 אולפנים פנימיים ושהם לא יוציאו אף משחק בשום שלב בקיום הסיליוויזציה. כל עוד אני מקבל משחקים טובים לקונסולה שלי, לא מעניין אותי מה המקור שלהם.

לא אכפת לי שצוות ICO לא שיחררו משחק כל הדור. לא אכפת לי שפוליפוני הצליחו לשחרר משחק אחד ב5 שנים וגם הוא היה מעפן. למה לא אכפת לי? כי אני מקבל מספיק משחקים טובים לPS3 שלי, ממקורות אחרים.
לא אכפת לי שליונהד לא פיתחו משחק טוב כבר שנים. לא מעניין אותי שרייר ירדו מגדולתם. למה? כי אני מקבל מספיק משחקים טובים ל360 שלי, ממקורות אחרים.
אכפת לי שנינטנדו נכשלים בשחרור משחקים טובים לWIIU ולWII. למה אכפת לי? כי אין משחקים ממקורות אחרים.

יש משחקים טובים? לא אכפת לי מאיפה הם באים.
אין משחקים טובים? יצרנית הקונסולה נכשלה הן בפיתוח משחקים מצד א' והן בקשר שלה עם חברות צד ג'.
עכשיו הצלחת להבין איך זה עובד?
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 06 אוגוסט 2013, 23:12

swiss-the-engine כתב:אחי... גם ב360 מבחינת מיק' הלייב פועל רק במדינות נתמכות. כפי שאתה רואה זה סתם כסת"ח ותו לא.


תקשיב, אני מנסה להיות הכי ברור שאני יכול כנראה שזה לא הולך לי או שאולי הבנת מה שניסיתי לשאול ואני לא הבנתי אותך, בכול מקרה אנסח שוב את השאלה:

כיום המצב ב360 הוא כזה שאנחנו מזייפים כתובות ואני למשל מUK והכול טוב ויפה ועובד חוץ מפיצ'רים מסוימים אבל השאלה שלי היא האם הכול ימשיך לעבוד באותה צורה כמו שהיה עד עכשיו רק בXbox One? האם יש תשובה חד משמעית כי לפני חודשיים ששאלתי את זה אף אחד לא יכל לתת תשובה, עכשיו אני שואל שוב למקרה שאולי התעדכן המצב.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 23:15

"מצידי שיהיו להם 1000 אולפנים פנימיים ושהם לא יוציאו אף משחק בשום שלב בקיום הסיליוויזציה. כל עוד אני מקבל משחקים טובים לקונסולה שלי, לא מעניין אותי מה המקור שלהם"

יופי. אז תפסיק להדחף לדיון שמדבר על התפוקה של אולפני צד א' של מיקרוסופט.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 23:32

Kazz כתב:אז בשביל מי למיקרוסופט יש 12-14 אולפנים לפיתוח משחקים אם הם הולכים להסתמך על אולפנים חיצוניים גם הדור הזה? העובדה שיש כל הרבה בלעדיים בפיתוח חיצוני יכול להצביע עד כמה התפוקה של האולפנים הפנימיים לוקה בחסר שהם היו צריכים להבטיח בלעדיים מצד שלישי. שוב, אין קשר מה אני חושב על הליין-אפ ואם הוא טוב. הטענה היא בנוגע לתפוקה של אולפני צד א' והדיווח שהם נמצאים בפיגור (של חצי שנה אם אני זוכר נכון) בפיתוח משחקים. אם אני צריך לשפוט לפי מה שידוע לנו עד כה על המשחקים של מיקרוסופט מאולפנים פנימיים אז אי אפשר לא לשקול שיש דברים בגו.

ליונהד, turn 10 ול343 אין מה לדאוג כמובן, שאר האולפנים הם אולפנים חדשים שלא הספיקו עדין לתת מה שהם היו אמורים זה הכל. בן כמה פאסק? עשרה חודשים והם עוד בונים מנוע משלהם? מאיפה לך שמשהו לא עומד בתפוקה או בלו״ז שלו? אתה יכול לחלוק איתי את הלו״ז של פאסק ובאיזה אבני דרך הם לא עמדו? לא? אז על מה אתה מדבר ומאיזה ידע?
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 23:55

אני מתרשם לפי מה שידוע לנו. ונכון לעכשיו מה שידוע מעלה תהיות. בסוף הליין-אפ ותאריכי היציאה מדברים ולקהל לא יהיה אכפת מה הסיבות שיש בור בהוצאות, כפי שלאף אחד לא ממש אכפת מהסיבות לצחחה של נינטנדו מאז השקת הווי יו. אם נגיד שכל שאר האולפנים של מיקרוסופט הם אולפנים חדשים שרק בשלבים הראשונים של פיתוח המשחקים וזה יגרום לתקופות בהם יש מספר הוצאות דל של משחקי צד א' ולהוצאות מאוחרות, אז בהחלט אפשר להגיד שלמיקרוסופט היו בעיות בלו"ז ובתפוקת משחקים מצד א'.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2013, 00:18

Kazz כתב:"מצידי שיהיו להם 1000 אולפנים פנימיים ושהם לא יוציאו אף משחק בשום שלב בקיום הסיליוויזציה. כל עוד אני מקבל משחקים טובים לקונסולה שלי, לא מעניין אותי מה המקור שלהם"

יופי. אז תפסיק להדחף לדיון שמדבר על התפוקה של אולפני צד א' של מיקרוסופט.


אבל הדיון חסר הרלוונטיות של "תפוקת צד א'" התחיל רק אחרי שהעלית את הטענה שיש בעיה של תפוקת משחקים בONE ובפיתוח של החומרה עצמה, בלי קשר למקור המשחקים.
ברגע שכולם אמרו לך שאתה טועה ושדווקא הציגו לONE מלא משחקים, החלטת לשנות את הסטדרטים שלך ולדבר רק על משחקים שמפותחים במקום שעל הצ'קים שלו יש את הלוגו של מייקרוסופט.

הדיון לא היה לרגע אחד על התפוקה של אולפני צד א' של מייקרוסופט. אתה מנסה לנטב אותו לשם, כי רק בכיוון הזה הטיעונים שלך חלשים ולא קשורים למציאות, לעומת הטיעונים המקוריים שלך שהיו סתם תמוהים וגובלים בטרוליות.

אני אסביר לך את זה שוב, כי כנראה שזה שלא הסברתי מספיק טוב:
הטענות שלך על בעיות בלו"ז בפיתוח משחקים לONE חסרות ביסוס, כי הONE היא הקונסולה שראינו עבורה יותר משחקים, לעומת הקונסולה המתחרה.
אין שמץ של ראיה, בעולם האמיתי, שמצביעה על בעייתיות שמייחדת את ההשקה של הONE. כל מה שהעלית עד עכשיו היה דוגמאות לדברים שראינו בהשקה של כל קונסולה בהיסטוריה (כמו פיטצ'רים שלא קיימים בהשקה ומתוכננים להמשך), דוגמאות לדברים שראינו בפיתוח של כל משחק השקה (לו"ז צפוף), או סתם מקרים שראינו בחלק גדול מהמשחקים שיצאו בחצי עשור האחרון (פאטצ' יום ראשון והמשך פיתוח לאחר הזדהבות).

כשיהיו לך דוגמאות על אולפני צד א' שמצליחים לפתח משחק אחד ל6 שנים (כמו פוליפוני), או לא מצליחים לפתח אפילו משחק אחד (כמו צוות ICO), אז אולי מישהו יקח ברצינות את הטענות שלך על בעייתיות מסוימת באולפני צד א' במייקרוסופט.
עד אז, בהחלט אי אפשר להגיד שלמייקרוסופט יש בעיות בלו"ז - בטח ובטח לא כאשר אין לך שמץ של מושג מה היה הלו"ז הזה מלכתחילה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 07 אוגוסט 2013, 00:22

לא. כוונתי תמיד הייתה לצד א'. אתה מוזמן לבדוק. תמיד הזכרתי שאני מסתמך גם על הדיווח של פוליגון שאמר שהפיגור הוא באולפנים הפנימיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוגוסט 2013, 00:32

Kazz כתב:אני מתרשם לפי מה שידוע לנו. ונכון לעכשיו מה שידוע מעלה תהיות. בסוף הליין-אפ ותאריכי היציאה מדברים ולקהל לא יהיה אכפת מה הסיבות שיש בור בהוצאות, כפי שלאף אחד לא ממש אכפת מהסיבות לצחחה של נינטנדו מאז השקת הווי יו. אם נגיד שכל שאר האולפנים של מיקרוסופט הם אולפנים חדשים שרק בשלבים הראשונים של פיתוח המשחקים וזה יגרום לתקופות בהם יש מספר הוצאות דל של משחקי צד א' ולהוצאות מאוחרות, אז בהחלט אפשר להגיד שלמיקרוסופט היו בעיות בלו"ז ובתפוקת משחקים מצד א'.

מדברים לקהל? אתה יודע מה הקהל רואה? בלעדיים בלעדיים ועוד בלעדיים בשנה הראשונה של הONE. אין להם שמץ של מושג מה זה צד א' או צד ג', יש להם רק מושג שהONE מפוצצת בלעדיים (ואתה יודע מה, המכירות של ה360 בשנתיים האחרונות מראות שאפילו אין להם מושג מה בלעדי ומה מולטי פלטפורם). ומה ידוע נכון לעכשיו שמעלה תהיות? איזה אולפנים קיימים יותר משנה ואין לך מושג מה הם עושים ואפילו אם יש כאלה למה שלעזאזל תדע בכלל על מה ש100% מהצוותים עובדים ולמה ש100% מהמשחקים יצאו בשנה הראשונה של הקונסולה? איפה הגיון כאן? על מה עובדים סנטה מוניקה? על מה דיוויד קייג'? על מה נוטידוג? על מה פליפוני? אין לך מושג, למה זה לא משדר לך מצוקה? כי הם מפתחים לפס4 ולא לONE?
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 96 אורחים