Stick כתב:דיסקו אליסיום - וואו איזה משחק אדיר. מישהו שיחק בו?
שיחקתי את ההתחלה שלו לפני זמן מה אבל עקב חוסר בזמן לא שקעתי, אבל עכשיו אני כבר כמה שעות בפנים והוא פשוט מצוין. אין בו כל כך הרבה גיימפלי במובן הקלאסי, הוא נשען בבלעדיות על הכתיבה שלו (שמלווה בבחירה כמעט כל רגע) ועל מערכת הstats המקורית. משחק פשוט מצוין.
Kazz כתב:1. אבל אם במשחק יש מפה, ויש custom markers אז אין שום סיבה בעולם לא אפשר לשייך לכל מארקר תיאור טקסט. פשוט מאוד. תעשה את זה toggable בהגדרות הקושי של המשחק וסגרת את הסיפור.
2. שום דבר ממה שתיארת לא אומר שזה לא פגם עיצובי ושאי אפשר לחשוב על אלטרנטיבות אחרות וטובות יותר כמו שהצעתי בעצמי. לא מתים רק נגד בוסים ולא הכל קרוב לספסל. ודקה וחצי זה המון רק כדי להגיע לאיפה שהיית ולנסות שוב. לעשות את הדרך חזרה זה בזבוז זמן ולא משרת את המשחק במאומה ומהווה 0.1% מהאתגר והקושי של המשחק.
לכן הורדתי מוד שמאפשר קוויק סייב ואני משתמש בו כדי לחסוך את הטיולים הדבילים האלה. זה מצמצם את ההשפעה של העיצוב הלקוי ונותן לחיובי להתבטא יותר.
Klayman כתב:יכול להיות שאודיסי ''ארוך בצורה מלאכותית'', אבל ואללה הוא היה לי הרבה יותר כיף מGOT. לא יודע לשים את האצבע בדיוק על למה. את GOT מחקתי ממש ברגע שנגמרו הכתוביות והסצנה האחרונה אחריהן. את אודיסי עוד השארתי קצת והלכתי לסיים לנקות את כל חברי וחברות הכת.
Kazz כתב:לא מעניין אותי טיעונים של מה 'נהוג' ומה לא. מעניין אותי מה משרת את המשחק.
כל משחק ששם דגש על התיעצות במפה, גילוי יכולות ופתיחת איזורים צריך לתת אפשרות לשים מרקרים כמה שאתה רוצה ולצרף אליהם כל תיאור שהוא. למה זה לא קורה? חוסר מחשבה מספקת של המפתחים והיצמדות למה ש'נהוג'. ב-6 המרקרים שקניתי ב HK השתמשתי במקביל ורציתי לשים גם עוד ולא נשאר לי. אז כן, אני לא מעוניין להיסמך רק על הזיכרון שלי למה שמתי אותם, כמו שאני לא רוצה להוציא מחברת lol. בשביל מה יש יצוג ויזאולי בתוך המשחק? וגם אם אשלוף מחברת - זה לא מוחק את המינוס שהמשחק לא מאפשר זאת בעצמו.
Kazz כתב:לגבי הבוסים, כל מה שכתבת בבל"ת. ב HK המרחקים בין חדרי הבוסים לנקודת השמירה לא עקביים אז אין פה חישוב מתוחכם. יכולות מסויימות שאתה מוצא יכולות לקצר את זמן הניווט הזה.
Kazz כתב:זמן המשחק הנוסף הוא חרטה שמרפד את משך המשחק בגלל שאתה צריך לחזור על עקבותיך פעם אחר פעם. זה לא גורם לי להיות יותר זהיר, זה גורם לי להיות מתוסכל ממערכת השמירה ולהגיע פחות מרוכז לקרב הבוס. כל הדיבור על brute-force הוא שטות.
מערכת השמירה הזו לא תורמת למשחק, לא גורמת לי 'להעריך' יותר את המשחק או איך שהוא מעוצב ולבטח לא גורמת לי להנות ממנו יותר. טוב שיש מודים.
Kazz כתב:פארמינג לא פקטור ב HK. האימפקט של הפסד הוא בזבוז הזמן של השחקן להגיע חזרה לקרב, נכון. אם על זה מבוסס העיצוב - שייבושם להם. הדוגמאות למשחקים אחרים שלך הם לא משחקים באותו סגנון. יכול להיות שנהרגתי בקרב הבוס ועכשיו החלטתי לחקור כיוון אחר לגמרי במפה. אני עדיין צריך לעשות את הדרך למקום מותי כדי להחזיר את ה'גופה' שלי.
Laskin כתב:התחלתי את HADES. בינתיים מהממש מעט ששיחקתי - מאוד נהנתי. אבל אשמח לטיפים, אם למישהו יש, כי אני נראה לי מאוד גרוע
אני שיחקתי גם במשחקים הקודמים שלהם והם היו "בסדר", נטשתי אותם אחרי לא הרבה זמן... אבל מזה אני חושב שאהנה הרבה, הרבה יותר.
זה אמנם ROGUE שכזה, אבל יש התקדמות בכל פעם שמתים, והיא מורגשת... לפעמים אפילו נחמד למות, ולדבר שוב עם כל החבר'ה הקבועים ולגלות דברים חדשים שקורים. גם שיטת השדרוגים מעניינת ומגניבה. בקיצור יכול להמליץ עליו בחום, בטח במחיר שלו, ובטח כשעדיין היה לי קופון של אפיק אז הוא עלה לי אפילו פחות
glass man כתב:חחח קאז אתה מתעקש להיות בו זמנית גם הגיימר וגם הGame director. המשחק מנסה לגרום לך לעשות את אותו דבר X פעמים כי ככל שאנחנו עושים פעולה X יותר פעמים אנחנו נהיים יותר טובים בה ככה עובד המוח האנושי אף אחד מאיתנו הוא לא מעל המכניקה הזו.
אתה בעצם אומר "לא, לא בא לי להשתפר אני רוצה שיהיה סייב פוינט בכל מקרה גם אם עדיין לא השתפרתי מספיק"
כשאתה תשתפר מספיק אתה תנצח את הבוס זה לא מסובך.אולי גם באונליין בFPS צריך סייב פווינט למקרה שקיבלת headshot?
Laskin כתב:תודה גם לך! טיפ שנשמע מצויין ומתאים לסגנון שלי
הייתי בטוח שזה מגן או משהו כזה בחדר נשקים... או שאתה מדבר ל משהו אחר ולא שמתי לב למה שאתה מדבר עליו.
בכל אופן חשבתי שאפשר רק נשק אחד בכל ריצה
Kazz כתב:glass man כתב:חחח קאז אתה מתעקש להיות בו זמנית גם הגיימר וגם הGame director. המשחק מנסה לגרום לך לעשות את אותו דבר X פעמים כי ככל שאנחנו עושים פעולה X יותר פעמים אנחנו נהיים יותר טובים בה ככה עובד המוח האנושי אף אחד מאיתנו הוא לא מעל המכניקה הזו.
אתה בעצם אומר "לא, לא בא לי להשתפר אני רוצה שיהיה סייב פוינט בכל מקרה גם אם עדיין לא השתפרתי מספיק"
כשאתה תשתפר מספיק אתה תנצח את הבוס זה לא מסובך.אולי גם באונליין בFPS צריך סייב פווינט למקרה שקיבלת headshot?
לא..
הפעולה שאני מתלונן עליה היא לא הקרב נגד הבוס אלא בזבוז הזמן בהגעה אליו אחרי מוות. אין לי בעיה למות בקרב נגדו 10 פעמים. יש לי בעיה שהמשחק מבזבז לי את הזמן כל פעם לעשות את הדרך לזירת הקרב.
הדרך לשם אינה חלק מהקושי והאתגר והיא chore גרידא ולכן היא סתמית. היא לא משרתת את המשחק במאומה. אין לי מה להשתפר שם. ולראייה יש בוסים עם נקודות שמירה יותר קרובות מאחרים.
אינטר, ואני אומר למפתחים git gud. תבינו מה התפל ומה העיקר במשחק ומה מניע את האתגר. השיטוט חזרה לזירת הבוס הוא התפל והסתמי, והצעתי פתרונות פשוטים שמשמרים את רוח המשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 98 אורחים