DrKeo כתב:אני די בטוח שרימייק לכל סדרת MGS, לא משנה כמה שנים יקח לעשות את כולם, יכול להיות חתיכת להיט גדול. יש לסדרה בסיס מאוד פנאטי שיקנה את כל המשחקים וכמו שרואים בפורום הזה, לא מעט אנשים רצו תמיד להכנס ולא יכלו.
InterAl כתב:בלינג, לא אמרתי שאהבתי. אבל גם לא ששנאתי. גם קשה לפטור אותו כסתם meh או בינוני, כי בינוני ביחס למה? אין משהו שדומה לו. זאת אחת הסיבות שהוא חובה למעריצי קוג׳ימה, הוא די one of a kind, בדומה למטאל גיר. המשחק נוטף מהסטייל של קוג׳ימה, ויש בו עלילה מעניינת עם לא מעט רגש, אבל כן, הזויה ומוזרה בצורה קיצונית. שגם זה די בדומה למטאל גיר, הוא רק יותר mellow ורגשני ממנו. מעבר לזה, המשחק מרגיש קצת כמו MGS5 מבחינת השליטה, התפריטים ואוסף הכלים האינסופי (והמיותר ברובו).
לסקין, אפשר לשמור באמצע משימות בד״כ, והן בכל מקרה די קצרות וקלות (רוב השליחויות הן במרחק של 800-1500 מטר ובד״כ יש לך גישה לרכב). גם אם נכשלת, הפסדת מקסימום 10-20 דקות משחק.
Uncle Pey'j כתב:אני סקרן לראות אם במצב היפותטי של רימייק ל-MGS4 האם בלופוינט יעשו שימוש בסורס קוד,כי השמועות אומרות שמדובר במקרה סטייל RDR1 של קלאסטרפאק ענק עם מנוע שבנוי לברזלים של הפס3 חזק מאוד.
glass man כתב:DrKeo כתב:אני די בטוח שרימייק לכל סדרת MGS, לא משנה כמה שנים יקח לעשות את כולם, יכול להיות חתיכת להיט גדול. יש לסדרה בסיס מאוד פנאטי שיקנה את כל המשחקים וכמו שרואים בפורום הזה, לא מעט אנשים רצו תמיד להכנס ולא יכלו.
אני מניח שיכולתי להיכנס לMGS1 על הקיוב אבל קטעי הקישור היו over the top וזה הוריד
InterAl כתב:לא, לא אמרתי את זה... המלצתי עליו רק למעריצי קוג׳ימה. כל השאר - אני באמת לא יודע. אני מניח שאתה צריך לשחק כמה שעות ולראות כמה הוא מושך אותך.
DrKeo כתב:Uncle Pey'j כתב:אני סקרן לראות אם במצב היפותטי של רימייק ל-MGS4 האם בלופוינט יעשו שימוש בסורס קוד,כי השמועות אומרות שמדובר במקרה סטייל RDR1 של קלאסטרפאק ענק עם מנוע שבנוי לברזלים של הפס3 חזק מאוד.
יאללה, דרך טובה לבחון את היכולות של BPglass man כתב:DrKeo כתב:אני די בטוח שרימייק לכל סדרת MGS, לא משנה כמה שנים יקח לעשות את כולם, יכול להיות חתיכת להיט גדול. יש לסדרה בסיס מאוד פנאטי שיקנה את כל המשחקים וכמו שרואים בפורום הזה, לא מעט אנשים רצו תמיד להכנס ולא יכלו.
אני מניח שיכולתי להיכנס לMGS1 על הקיוב אבל קטעי הקישור היו over the top וזה הוריד
צריך לזכור שב-TTS הסרטוני מעבר בויימו מחדש לא על ידי קוג'ימה. כלומר, זה לא שהסרטוני מעבר של MGS1 מחזיקים ב-2020, אבל ספציפית TTS הושפע בצורה קשה מהמטריקס והסרטוני מעבר שלו הם הילוך איטי עד מוות. האמת שאני לא ממש בטוח איך עושים רימייק ל-MGS1 והלאה כי זה ידרוש הקלטה מחדש של הכל, אני לא בטוח שהמבוכה היפנית הזאת עובדת ב-2020. יכול להיות מעניין סוג של שיתוף פעולה בין BP לקוג'ימה פרודקשן כש-BP עושים כמעט הכל אבל קוג'ימה מפקח ועוזר להם בצדדים היותר אומנותיים כמו הכתיבה והבימוי. אולי הוא ישמח לצלול שוב בצורה יחסית שטחית לעולם של MGS, בתור מלווה יותר מאשר בתור היוצר הבלעדי.
DrKeo כתב:אני לא לגמרי מסכים, מסכים חלקית אבל לא לגמרי. MGS4 סבל מזה ש-MGS1-3 יצרו כל כך הרבה ממבו-ג'מבו שלא היה ל-MGS4 סיכוי. כלומר, כשאתה צריך לפתור עשרות קוי עלילה כשחלקם הזויים ברמת "היד של ליקוויד הושתלה באוסלוט וכתוצאה מדי פעם האישיות של ליקוויד משתלטת על אוסלוט", אין לך יותר מדי סיכוי לצאת בסדר. אבל אני חושב שסה"כ MGS4 הצליח לסכם את הסדרה יפה כשמתחשבים בזה שהוא היה צריך לקשור 500 חוטי עלילה הזויים. ההליכה במיקרוגל למשל לגמרי הצליחה לפגוע בי ב-feels והקרב אגרופים מול אוסלוט היה לגמרי אפי. היו בפרק וחצי האחרונים של MGS4 כמה דברים ממש מדהימים, וכמובן לא מעט שטויות הזויות. אני חושב שהסוף של MGS3 כל כך אפקטיבי דווקא כי הוא שחרר את עצמו מכל הממבו-ג'מבו של MGS2, וכעלילת stand alone הוא יכל לזרוח.
glass man כתב:אני אגיד לך מה ההבדל בין מה שאתה עושה לביקורת (לפי דעתי )
מה שאתה עושה זה כאילו שהיית הולך להצגה (נו נגיד, שהיית הולך) על מלחמת העולם ה2 והיית מתחיל להעיר לשחקנים, היי זה בכלל לא אמין, הרוסים לא התהגו ככה במלחמה. "אתם משחקים ממש גרוע וכו'"
גם אם השחקנים היו מתנצלים ומתקנים את ההצגה On the fly לפי הביקורת שלך, אז זה כבר היה אבוד כי שברת את הקיר הרביעי
והכל הלך לפח, אתה כבר לא תהנה מההצגה בכל מקרה.
זה מה שאתה עושה עם המשחק הזה זה לא שיש לך ביקורת (דבר לגיטימי ) אתה גם מיישם את הביקורת שלך על המשחק ומתקן אותו בעצמך. לא ברור לי איך אפשר להינות ממשחק ככה, משחק ברמה הכי בסיסית צריך להיות הסכם לא כתוב בינך לבין המפתח
שהוא זורק עליך אתגרים ואתה מנסה לעבור אותם.
אתה יכול להעביר עליו ביקורת אבל למה לשנות את כל המשחק אתה מפסיד ככה כל כך הרבה ניואנסים של המשחק שהמפתחים התכוונו שתעבור.
אני למשל שונא, שונא שונא, משחקים שמעודדים דפנסיביות במקום אגרסביות. בגלל זה אני לא אוהב דארק סולס ומעדיף בלאדבורן נגיד, כי שם המשחק מעודד אותך להיות התקפי וגם מתגמל אותך (בשחזור החיים שלך) אם אתה אגרסבי.
אז בגלל שאני שונא משחקים דיפנסיבים אני אשנה את דארק סולס? לא כנראה שזה לא בשבילי.
או נגיד שאני נתקל בSF5 בשחקן דפנסיבי? ברור שאני מקלל אותו ואני לא מבין למה הוא בכלל משחק משחק הגנתי משעמם שהוא רק חוסם כל היום עד שהוא מחכה שאני אגמור אותו לאט לאט.
אבל מה יעזור לי לשנות את המשחקים לפי הגחמות שלי? בדארק סולס עדיף לי פשוט לא לשחק, ובSF שאני נתקל בשחקן כזה אני אומר ברוך שפטרנו שזה נגמר.
אבל אני לא הולך ומשנה את המשחקים לחוקים משלי.
במיוחד שאתה לפעמים משחק את HK כמו שצריך מדי פעם אז בכלל לא ברור למה אתה צריך את הצ'יטים האלה.
הביקורת ? לגיטימית לחלוטין אבל פשוט לא ברור לי למה ליישם אותה בעצמך.
Kazz כתב:glass man כתב:אני אגיד לך מה ההבדל בין מה שאתה עושה לביקורת (לפי דעתי )
מה שאתה עושה זה כאילו שהיית הולך להצגה (נו נגיד, שהיית הולך) על מלחמת העולם ה2 והיית מתחיל להעיר לשחקנים, היי זה בכלל לא אמין, הרוסים לא התהגו ככה במלחמה. "אתם משחקים ממש גרוע וכו'"
גם אם השחקנים היו מתנצלים ומתקנים את ההצגה On the fly לפי הביקורת שלך, אז זה כבר היה אבוד כי שברת את הקיר הרביעי
והכל הלך לפח, אתה כבר לא תהנה מההצגה בכל מקרה.
זה מה שאתה עושה עם המשחק הזה זה לא שיש לך ביקורת (דבר לגיטימי ) אתה גם מיישם את הביקורת שלך על המשחק ומתקן אותו בעצמך. לא ברור לי איך אפשר להינות ממשחק ככה, משחק ברמה הכי בסיסית צריך להיות הסכם לא כתוב בינך לבין המפתח
שהוא זורק עליך אתגרים ואתה מנסה לעבור אותם.
אתה יכול להעביר עליו ביקורת אבל למה לשנות את כל המשחק אתה מפסיד ככה כל כך הרבה ניואנסים של המשחק שהמפתחים התכוונו שתעבור.
אני למשל שונא, שונא שונא, משחקים שמעודדים דפנסיביות במקום אגרסביות. בגלל זה אני לא אוהב דארק סולס ומעדיף בלאדבורן נגיד, כי שם המשחק מעודד אותך להיות התקפי וגם מתגמל אותך (בשחזור החיים שלך) אם אתה אגרסבי.
אז בגלל שאני שונא משחקים דיפנסיבים אני אשנה את דארק סולס? לא כנראה שזה לא בשבילי.
או נגיד שאני נתקל בSF5 בשחקן דפנסיבי? ברור שאני מקלל אותו ואני לא מבין למה הוא בכלל משחק משחק הגנתי משעמם שהוא רק חוסם כל היום עד שהוא מחכה שאני אגמור אותו לאט לאט.
אבל מה יעזור לי לשנות את המשחקים לפי הגחמות שלי? בדארק סולס עדיף לי פשוט לא לשחק, ובSF שאני נתקל בשחקן כזה אני אומר ברוך שפטרנו שזה נגמר.
אבל אני לא הולך ומשנה את המשחקים לחוקים משלי.
במיוחד שאתה לפעמים משחק את HK כמו שצריך מדי פעם אז בכלל לא ברור למה אתה צריך את הצ'יטים האלה.
הביקורת ? לגיטימית לחלוטין אבל פשוט לא ברור לי למה ליישם אותה בעצמך.
לא, לא הלכתי להצגה. לא פניתי ליוצרים. כתבתי בפורום, כמו שאחרים כותבים בפורום שסרט או סדרה עשויים רע.
ההבדל והייחוד במשחקים על פלטפורמה פתוחה היא שיש אפשרות להתעסק עם הקוד. זה נפלא ו'הציל' משחקים בעיני שחקנים רבים. טריינרים, שיפורי רזולוציה ופריימרייט, שיפצורים גרפיים, טקסטורות מפורטות יותר, מודים, שינויי באלאנס של משחק.
אם אתה יכול לשנות את המשחק שקנית בכספך כדי שתפיק ממנו יותר הנאה - הרי זה מבורך. ואני בטוח שהמפתחים מברכים על כל דבר שיגרום לצרכן יותר הנאה מהמוצר ושמאפשר להם להמשיך לשחק במשחק שלהם ולהנות ממה שהוא מציע.
איך אני יכול להנות ככה? כי זה יותר מהנה וכי לעזאזל, אתה עושה סיפור מהאלמנט הכי זניח במשחק!
אתה יודע מה קרה כשלא הצלחתי לעשות quick load והייתי צריך לחזור למסך של הבוס אחרי מוות? כלום. לא קרה כלום. כי זה אלמנט שאין לו משמעות לאיך שהמשחק משוחק. לא, לא הייתה שום 'הארה'. זה עדיין בזבוז הזמן שלי ותו לא. ניווט 'על אוטומט' וזהו. יש מישהו שאחרי 5 השעות הראשונות שלו מת פעמיים ברצף בדרך חזרה למקום המוות באיזור מפה חרוש? לא. אז למה צריך את זה? אתה רק הולך ומתחזק, מקבל יותר חיים, יותר יכולות, אתה לא צריך להתחיל את קרב הבוס כדי להחזיר את הרוח, הרוח מרחפת ותרדוף אחריך כך שאין משמעות אם נהרגת באיזור פלטפורמינג.
למה לקחת את ההחלטה העיצובית הכי זניחה במשחק, שאינה באה לידי ביטוי אחרי השעות הראשונות, שהמשחק עצמו לא דובק בה - ועשית אותה המהות?
Stick כתב:אז יש לי כבר כמה ימים של משחק אמיתי בACV, ואכתוב סקירה קצת יותר עמוקה וארוכה לאחר שאמשיך להתקדם. אבל אם לתאר בקצרה אחרי כ10 שעות -
הוא הAC הטוב ביותר לפחות מבין הטרילוגיה הנוכחית, ואני חושב שגם בצורה די משמעותית. עם זאת הייתי נזהר ממנו עכשיו, הוא במצב טכני די צולע, לא ברמה של יוניטי וסך הכל המשחק מאוד שחיק, אבל מורגש שהוא יצא בתאריך של הקונסולות ולא בתאריך 'האמיתי' שלו. יש להם עוד לא מעט פינות לשייף ואני בטוח שהם עושים את זה ויסדרו הכל בפאצים הקרובים.
אבל כמשחק אני מאוד אוהב אותו, למרות שהוא לא מושלם. אני חושב שכל שינוי, ויש כמה די קיצוניים שאכנס אליהם בהודעה אחרת, שהם עשו למערכות החוזרות משני המשחקים הקודמים - הוא מצוין. ממש. זה כאילו סוף סוף הם עשו את המשחק הנכון והשלם בסגנון שהם ניסו לעשות.
דווקא החידושים החדשים לגמרי קצת פחות פוגעים, כמו למשל הraids, אבל יש מספיק דברים שסוף סוף עובדים מושלם במשחק הזה שקל להסתכל מבעד לחולשות.
בגדול אני מרוצה ממנו מאוד, אבל ארחיב על היתרונות והחסרונות שלו בהמשך.
bozeman כתב:Stick כתב:אז יש לי כבר כמה ימים של משחק אמיתי בACV, ואכתוב סקירה קצת יותר עמוקה וארוכה לאחר שאמשיך להתקדם. אבל אם לתאר בקצרה אחרי כ10 שעות -
הוא הAC הטוב ביותר לפחות מבין הטרילוגיה הנוכחית, ואני חושב שגם בצורה די משמעותית. עם זאת הייתי נזהר ממנו עכשיו, הוא במצב טכני די צולע, לא ברמה של יוניטי וסך הכל המשחק מאוד שחיק, אבל מורגש שהוא יצא בתאריך של הקונסולות ולא בתאריך 'האמיתי' שלו. יש להם עוד לא מעט פינות לשייף ואני בטוח שהם עושים את זה ויסדרו הכל בפאצים הקרובים.
אבל כמשחק אני מאוד אוהב אותו, למרות שהוא לא מושלם. אני חושב שכל שינוי, ויש כמה די קיצוניים שאכנס אליהם בהודעה אחרת, שהם עשו למערכות החוזרות משני המשחקים הקודמים - הוא מצוין. ממש. זה כאילו סוף סוף הם עשו את המשחק הנכון והשלם בסגנון שהם ניסו לעשות.
דווקא החידושים החדשים לגמרי קצת פחות פוגעים, כמו למשל הraids, אבל יש מספיק דברים שסוף סוף עובדים מושלם במשחק הזה שקל להסתכל מבעד לחולשות.
בגדול אני מרוצה ממנו מאוד, אבל ארחיב על היתרונות והחסרונות שלו בהמשך.
אני יותר מתקדם ממך (כנראה, 20 שעות)
סה"כ אני בהחלט מסכים שזה משחק שלקחו את כל הדברים מהמשחקים האחרונים, ליטשו לפי מה שהצליח והורידו את מה שפחות. אני לא חושב שזה פתאום קפיצה ענקית מהקודמים, הם היו טובים, אבל כן הוא עוד יותר טוב בדברים שהם עשו, גם אם במעט.
בנושא הבעיות הטכניות - אכן הוא לא שבור (למרות שכמו שכתבתי הצלחתי להתקע בצורה שהצריכה טעינת משחק מחדש) אבל בהחלט אני אשמח שהם יתקנו בעיות פריימים על הבוקס. לא משנה אם אין לי טלווזיה עם VVC, זה לא צריך להיות ככה.
erezronen כתב:bozeman כתב:Stick כתב:אז יש לי כבר כמה ימים של משחק אמיתי בACV, ואכתוב סקירה קצת יותר עמוקה וארוכה לאחר שאמשיך להתקדם. אבל אם לתאר בקצרה אחרי כ10 שעות -
הוא הAC הטוב ביותר לפחות מבין הטרילוגיה הנוכחית, ואני חושב שגם בצורה די משמעותית. עם זאת הייתי נזהר ממנו עכשיו, הוא במצב טכני די צולע, לא ברמה של יוניטי וסך הכל המשחק מאוד שחיק, אבל מורגש שהוא יצא בתאריך של הקונסולות ולא בתאריך 'האמיתי' שלו. יש להם עוד לא מעט פינות לשייף ואני בטוח שהם עושים את זה ויסדרו הכל בפאצים הקרובים.
אבל כמשחק אני מאוד אוהב אותו, למרות שהוא לא מושלם. אני חושב שכל שינוי, ויש כמה די קיצוניים שאכנס אליהם בהודעה אחרת, שהם עשו למערכות החוזרות משני המשחקים הקודמים - הוא מצוין. ממש. זה כאילו סוף סוף הם עשו את המשחק הנכון והשלם בסגנון שהם ניסו לעשות.
דווקא החידושים החדשים לגמרי קצת פחות פוגעים, כמו למשל הraids, אבל יש מספיק דברים שסוף סוף עובדים מושלם במשחק הזה שקל להסתכל מבעד לחולשות.
בגדול אני מרוצה ממנו מאוד, אבל ארחיב על היתרונות והחסרונות שלו בהמשך.
אני יותר מתקדם ממך (כנראה, 20 שעות)
סה"כ אני בהחלט מסכים שזה משחק שלקחו את כל הדברים מהמשחקים האחרונים, ליטשו לפי מה שהצליח והורידו את מה שפחות. אני לא חושב שזה פתאום קפיצה ענקית מהקודמים, הם היו טובים, אבל כן הוא עוד יותר טוב בדברים שהם עשו, גם אם במעט.
בנושא הבעיות הטכניות - אכן הוא לא שבור (למרות שכמו שכתבתי הצלחתי להתקע בצורה שהצריכה טעינת משחק מחדש) אבל בהחלט אני אשמח שהם יתקנו בעיות פריימים על הבוקס. לא משנה אם אין לי טלווזיה עם VVC, זה לא צריך להיות ככה.
אני בערך 30-35 שעות פנימה, ולמרות שיש דברים שהם בהחלט שיפור אדיר לטובה במשחק הזה (תודה לאל לא צריך לנהל עשרות כלי נשק שונים בכל רגע נתון) - אני עדיין הכי אוהב את אודיסי מהטרילוגיה הנוכחית. משהו בטון של המשחק הנוכחי פחות מסתדר לי משום מה. הפירוט כולל המון ספוילרים אז אני אמנע ממנו בינתיים. בכל מקרה, כחובב משחקי עולם פתוח של יוביסופט (כן! זה אני!) - הוא בהחלט מצויין.
הבעיות הטכניות ב-Series X זה קטע מעצבן לאללה ואני מקווה שמיקרוסופט ישפרו את כלי הפיתוח שלהם במהרה, אבל אני רוצה להאמין שאלה חבלי לידה של דור חדש ושכולנו נשכח מהם תוך שנה שנתיים. מצד שני, לי יש VRR בטלוויזיה אז הבעיות האלה די מדלגות עליי. מצד שלישי, כמו שחנן כתב - זה לא צריך להיות ככה.
Stick כתב:erezronen כתב:bozeman כתב:Stick כתב:אז יש לי כבר כמה ימים של משחק אמיתי בACV, ואכתוב סקירה קצת יותר עמוקה וארוכה לאחר שאמשיך להתקדם. אבל אם לתאר בקצרה אחרי כ10 שעות -
הוא הAC הטוב ביותר לפחות מבין הטרילוגיה הנוכחית, ואני חושב שגם בצורה די משמעותית. עם זאת הייתי נזהר ממנו עכשיו, הוא במצב טכני די צולע, לא ברמה של יוניטי וסך הכל המשחק מאוד שחיק, אבל מורגש שהוא יצא בתאריך של הקונסולות ולא בתאריך 'האמיתי' שלו. יש להם עוד לא מעט פינות לשייף ואני בטוח שהם עושים את זה ויסדרו הכל בפאצים הקרובים.
אבל כמשחק אני מאוד אוהב אותו, למרות שהוא לא מושלם. אני חושב שכל שינוי, ויש כמה די קיצוניים שאכנס אליהם בהודעה אחרת, שהם עשו למערכות החוזרות משני המשחקים הקודמים - הוא מצוין. ממש. זה כאילו סוף סוף הם עשו את המשחק הנכון והשלם בסגנון שהם ניסו לעשות.
דווקא החידושים החדשים לגמרי קצת פחות פוגעים, כמו למשל הraids, אבל יש מספיק דברים שסוף סוף עובדים מושלם במשחק הזה שקל להסתכל מבעד לחולשות.
בגדול אני מרוצה ממנו מאוד, אבל ארחיב על היתרונות והחסרונות שלו בהמשך.
אני יותר מתקדם ממך (כנראה, 20 שעות)
סה"כ אני בהחלט מסכים שזה משחק שלקחו את כל הדברים מהמשחקים האחרונים, ליטשו לפי מה שהצליח והורידו את מה שפחות. אני לא חושב שזה פתאום קפיצה ענקית מהקודמים, הם היו טובים, אבל כן הוא עוד יותר טוב בדברים שהם עשו, גם אם במעט.
בנושא הבעיות הטכניות - אכן הוא לא שבור (למרות שכמו שכתבתי הצלחתי להתקע בצורה שהצריכה טעינת משחק מחדש) אבל בהחלט אני אשמח שהם יתקנו בעיות פריימים על הבוקס. לא משנה אם אין לי טלווזיה עם VVC, זה לא צריך להיות ככה.
אני בערך 30-35 שעות פנימה, ולמרות שיש דברים שהם בהחלט שיפור אדיר לטובה במשחק הזה (תודה לאל לא צריך לנהל עשרות כלי נשק שונים בכל רגע נתון) - אני עדיין הכי אוהב את אודיסי מהטרילוגיה הנוכחית. משהו בטון של המשחק הנוכחי פחות מסתדר לי משום מה. הפירוט כולל המון ספוילרים אז אני אמנע ממנו בינתיים. בכל מקרה, כחובב משחקי עולם פתוח של יוביסופט (כן! זה אני!) - הוא בהחלט מצויין.
הבעיות הטכניות ב-Series X זה קטע מעצבן לאללה ואני מקווה שמיקרוסופט ישפרו את כלי הפיתוח שלהם במהרה, אבל אני רוצה להאמין שאלה חבלי לידה של דור חדש ושכולנו נשכח מהם תוך שנה שנתיים. מצד שני, לי יש VRR בטלוויזיה אז הבעיות האלה די מדלגות עליי. מצד שלישי, כמו שחנן כתב - זה לא צריך להיות ככה.
אני חושב ששלושתנו ממלאים את מלוא החלל של אוהבי העולם הפתוח של יוביסופט בפורום הזה .
האמת שאצלי זה מלווה באהבה מאוד גדולה להיסטוריה בכלל, ולסטינג היסטורי בגיימינג/סרטים, ככה שלAC יש לי משיכה חזקה יותר שאין לי נניח אל WD או FC וכו'.
אבל ביחס לנקודה האמיתית -
אני האמת מבין לגמרי את הטענה שלך ביחס לטון ארז. אפשר גם במובן מסוים לראות בעניין הזה דמיון בין אוריג'ין לוואלהאלה (שפותחו ע"י אותו צוות), להבדיל מאודיסי שהוא הרבה יותר משועשע מעצמו, והרבה פחות AC אם להגיד את האמת. נראה שהם בהחלט לוקחים את הוייב הזה ומעצימים אותו עם I:FR שתכף יוצא, יהיה מעניין לבדוק גם אותו.
בכל מקרה אני מסכים במובן מסוים, המשחק להרגשתי מנסה לתת אווירה וויצ'רית במובן מסוים - עולם חורפי וקודר בזמן מלחמה, לצד נטייה להומור במשימות הצד ובשיחות הרנדומליות עם הNPC. הבעיה העיקרית היא שהוויצ'ר משתמש באלמנטים פנטסטיים בהרבה מהחומר ההומוריסטי שלו, בעוד שAC תקוע בין צדדים רציניים, לבין אישה שמביסה את הכובשים בעזרת פלוצים, באותו המטבע.
כמובן שעוזר שהוויצ'ר כתוב טוב יותר, ובכלל מרגיש כאילו קיבל קצת יותר זמן כדי לסגור את כל הקצוות שלו בצורה מספקת. אבל אני אציין שמבחינת איכות הדיאלוגים, והרמה שבה הדמויות מדברות, אני כן חושב שהמשחק הזה עדיף על אודיסי. פשוט אכן עניין הטון הלא אחיד יושב שם איפשהו.
אני לא יודע עד כמה זה ניתוח מקיף, אבל זו איזו מחשבה שעלתה לי בהקשר לעניין הטון שציינת.
בקשר למשחק עצמו, אני חושב שכמה שינויים יחסית קטנים כן נותנים תמורה גדולה לגיימפלי:
הראשון זו כמובן מערכת הLOOT החדשה, אני אשכרה 'מתרגש' בכל פעם שאני מוצא בעולם תיבת LOOT, להבדיל מאודיסי שם אספתי ערמות על גבי ערמות של נשקים חסרי משמעות. ואגב זה לא אומר שאני משתמש בכל נשק או שריון שאני מוצא, אבל כן יש עניין, לכל הפחות קוסמטי בכל LOOT שיש בעולם.
הדבר השני זה השינוי לנשר/עורב, מאוד מינורי על פניו אבל העובדה שהוא לא מסמן אויבים מהשמיים אלא רק נותן תמונה של המקום, מאוד משמעותית לצורה שבה אני משחק. והאמת? אני אפילו משתמש בו יותר הפעם. היה משהו מאוד מכני ואוטומטי בשימוש בו בשני המשחקים הקודמים, הפעם אני באמת מרגיש שהם הצליחו להגשים את הכוונה המקורית ולגרום לי לעבוד באזשהו תיאום איתו.
אגב, באווירת GOT אני כיביתי גם את המצפן שיש בחלק העליון של המסך, ואני לחלוטין ממליץ לשחק ככה. נקודות שתסמנו עצמאית על המפה עדיין יופיעו בשמיים ככה שאפשר לנווט בקלות כשזה קריטי, והעורב יסמן בעצמו מקומות כשתשתמשו בו, אז אפילו סתם לשיטוט בעולם אני משתמש בו הרבה, ונתקל בהמון אירועי צד או מסתורין בצורה שמרגישה טבעית יותר מאשר לחכות שתופיע נקודה כחולה על המצפן.
יש למשחק גם בעיות, מערכת הקרב להרגשתי טיפה מהודקת יותר מהקודמים, אבל זה עדיין לא באמת זה. איכות אירועי הצד *מאוד* לא יציבה, ולצד כמה מעניינים ומקוריים יש גם אותה כמות של מיותרים. עניין הטון הלא אחיד שדיברנו עליו.
וכמו שכבר אמרתי אני מרגיש שהם 'השלימו' את כל מה שהתחיל באוריג'ין ובאודיסי: גם דברים קטנים יותר שלא אכנס עכשיו לסקירה עמוקה, אבל נניח ההתנקשויות בחברי הכת, ההתגנבות הסביבתית שיש כאן, הבחירות בדיאלוג... כולם טובים יותר בעיניי. אבל התוספות החדשות לגמרי לא פוגעות, כמו הraids וקרבות המצור שהם לגמרי מיותרים לדעתי.
וכן, לא יודע, הרגשה כללית כזו של משחק שמחכה לפאץ'. אני בטוח שזה יסתדר, אבל המשחק הזה נמצא כרגע בנקודה מעל יוניטי ומתחת לאוריג'ין/אודיסי ברמת ההרגשה שלו.
Stick כתב:
אני חושב ששלושתנו ממלאים את מלוא החלל של אוהבי העולם הפתוח של יוביסופט בפורום הזה .
האמת שאצלי זה מלווה באהבה מאוד גדולה להיסטוריה בכלל, ולסטינג היסטורי בגיימינג/סרטים, ככה שלAC יש לי משיכה חזקה יותר שאין לי נניח אל WD או FC וכו'.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים