kririn כתב:התחלתי לפני יומים את Star Wars: Squadrons
אני משחק על הxsx ,גרפית המשחק ניראה מאוד יפה
אני לא יודע עם המשחק מותאם לxsx או שרץ בהגדרות x1x
אבל גרפית מאוד יפה ולא ראיתי בעיות פרימים בכלל
משחקיות אני רק בהתחלה ,עברתי את השלב הראשון שאני טס בחללית t
והתחלתי טיפה אם הx- wing
המשחק פשוט מעביר את הסיפור בין האימפריה למורדים שיש 2 טיסים שונים ,בכל מקרה לפחות בהתחלה מאוד קל להבין איך לשלוט
התזוזה זה דרך 2 האנלוגיות
היתר זה נשק ונעילה ודברים כאלו
הd- pad משמש להעביר אנרגיה לאיפה שצריך
לדוגמה לנשק למנוע וכו ,בגדול קל להבין את השליטה ,אבל צריך
לזכור שלפעמים מתמרנים במקומות צרים או שיורים על אויב וצריך לימנע מליתרסק אליו
הבנתי שהמשחק הכי טוב אם vr ,לי אין אפשרות כזאת היום
ולא מתכנן בקרוב ,אבל הוא עדין לפחות בהתחלה מרגיש טוב
DrKeo כתב:ואם אני צריך לשים אצבע על מה בדיוק הפריע בספיידרמן מול ארקאם (הדברים העיקריים, כי יש עוד):
1) בבטמן כל לחיצה על הכפתור אגרוף הבסיסי (שהוא מן הסתם הלחם והחמאה של המערכת קרב, הדבר שאתה משתמש בו לתחזק את הקומבו) הרגישה כמו הדבר הכי עוצמתי בעולם, אבל אגרוף של ספיידרמן מרגיש כמו גבינה צהובה. אני לא חושב שקיים במערכת קרב של ספיידרמן תחום שבו הוא מצליח להגיע לרמת של ה״צ׳נקיות״ של ארקאם. אני אקביל את זה לfps שבו כל רובה מרגיש כמו תותח אדיר וfps שהרובים בו מרגישים כמו אקדחי קפצונים.
2) בבטמן יש כפתור קאונטר שהוא אופנסיבי. כלומר אוייב תוקף, אתה לוחץ Y ובטמן תופס לו את הזרוע בזמן התקיפה ומטיח את הראש שלו בארגז. אם שלושה אוייבים תוקפים, אתה לוחץ על Y שלוש פעמים בהתאם לתזמון תקיפה של השלושה ולבטמן יש מהלך מאןד ספציפי שנעשה בדיוק למיקום של השלושה הללו ובאנימציה מטורפת ויעודית ומלאת כוח הוא מרסק אותם. כלומר הקאונטר הוא גם אופנסיבי וגם stacks לעד 3 אוייבים. והמשחק מפוצץ באנימציות כאלה, אתה מגלה חדשות שעות לתוך המשחק. בספיידרמן הקאונטר עושה תמיד בדיוק אותו דבר, גלגלון התחמקום ויורה קורים על הפנים של האוייב התוקף, פעולה שמנטרלת אותו לכמה שניות טובות. זה ממש אבל ממש לא מספק כמן בבטמן, לא מספק מבחינת אנימציה, לא מספק כי זה דפנסיבי ולא אופנסיבי ולא מספק כי זה פועל רק על אוייב אחד בודד במקום עד שלושה מה שמרדד את זה טיפה. הרידוד גם מגיע מזה שבספיידרמן כשאתה מתחמק, אתה בלתי פגיע. בבטמן כשאתה עושה קאונטר, אתה פגיע ואוייבים ממשיכים לתקוף ושם מרגישים את המערכת של הstacking של הקאונטרים מה שלא קיים בספיידרמן.
3) הפינישרים בבטמן הם חבל הצלה וגם אותם אפשר לעשות עם stack של עד שלושה אוייבים. לא רק שהם מרגישים הרבה יותר טוב מבספיידרמן, הם גם דורשים יותר אסטרטגיה של לעשות line up של האוייבים, יש חשיבות גדולה למיקום שלך. אם לא תצליח לצבור קומבו, לא תוכל לעשות פינישרים מה שאומר שבכל פעם שתחטוף יהרס לך הקומבו, גם הפינישרים מתרחקים ממך. בספיידרמן לא רק שהאלמנטים האלה חסרים, האוייבים בספיידרמן כל כך חלשים והאנימציות פינשרים כל כך ארוכות שאין להם באמת מטרה, הם היו לי כמעט מטרד כי מה המטרה בלהתקע באנימציית פינישר שמשתלטת לי על המצלמה ל-6 שניות כשאני יכול להרוג את האוייב המסכן הזה ב2 שניות בלי הפינישר? וכמובן שהFOCUS לא נמחק לך לעולם, אין לך איך לאבד אותו ולכן שוב, גרסה רדודה יותר של אותה מערכת. אין את ה-risk reward שיש בבטמן.
4) ספיידרמן כל הזמן, פשוט כל הזמן, משתלט לך על המצלמה באמצע הקרב. זה איום ונורא, למה לעזאזל כל פינישר מצמיד לך את המצלמה בסופר זום ומתחיל לעשות סיבובי 360 מעלות סביב ספיידרמן? שבירת flow ממש בוטא במשחק גוף שלישי שבו אמורה להיות לך התמצאות מרחבית בכל רגע נתון. זה ממש הטריף אותי, גם בזמן קרב וגם בהתגנבות (שהיא באמת לא עשויה טוב).
5) בטמן מתגמל אותך על גיוון במהלכים, כמו DMC. ספיידרמן לא, אתה יכול לעשות בדיוק את אותם 3 מהלכים שוב ושוב, למשחק לא ממש אכפת.
אני גם לא בטוח ב100% מה אני חושב על שיטת הגאדג׳טים של ארקאם מול ספיידרמן. יש להם גישות מאוד שונות, בבטמן הגאדג׳טים עובדים כמו קומבו במשחק מכות, כלומר אתה יכול להוציא לפועל כמה גאדג׳טים אחד אחרי השני ברצף ובזרימה. מצד שני זה דורש הרבה מאסטרינג. בספיידרמן יש כפתור אחב בודד ואתה בוחר את הגאדג׳ט בגלגלת. מצד אחד זה קל לשימוש, מצד שני זה משמיד flow, עוד משהו שמפריע מהקרב לזרום. אני לא יודע איזו שיטה אני מעדיף כי למרות שאני אוהב את הזרימה של ארקאם, בספיידרמן ללא ספק השתמשתי יותר כי זה היה כל כך פשוט. אבל גם פה אין לי ספק שהשיטה של ספיידרמן "קז'ואלית" יותר, בזמן שאצל בטמן הגאדג'טים נועדו לנטרל יכולות ספציפיות של אוייבים ואפשר בכל רגע נתון להוציא אחד לפועל מידית בלי שה-flow נשבר, בספיידרמן כל אחד יכול להוציא לפועל כל יכולת של גאדג'ט אבל מצד שני הם שוברים את ה-flow ולא ממש נדרשים לאף אוייב בשום מצב, הם סתם "quick kill" או AOE ולספיידרמן יש כל כך הרבה יכולות AOE שהמשחק נעשה קל בצורה מגוחכת.
בכל מקרה, ברור שיש לספיידרמן את היתרונות שלו כי הוא דמות יותר מרחפת ואג׳ילית, אבל לדעתי ספיידרמן משתמש במערכת של ארקאם בלי להבין את המערכת של ארקאם. המערכת של ארקאם מבוססת על קצב, עוצמה, קאונטרים וניהול ערימות של אוייבים סביבך. ספיידרמן לא מצליח באף אחד מהצדדים הללו - אין עוצמה, הקצב נהרס שוב ושוב בגלל המערכת גאדג׳טים וההשתלטות על המצלמה והאוייבים סביבך מנוהלים כמעט בצורה אוטומטית כי כל מהלך שני של ספיידרמן יוצר AOE. רוב המערכות שספיידרמן לקח מארקאם הוא רדד, וזה לא שארקאם היה כזה עמוד מלכתחילה כן? וכן, ספיידרמן גם יכול להיות מאוד סינמטי אם רק תבחר לשחק ככה "בשביל הכיף", אבל ספיידרמן סינמטי כשאתה כופה עליו להיות סינמטי בזמן שארקאם סינמטי כשאתה משחק ממש טוב. אז כן, לדעתי המערכת קרב היא פספוס ולדעתי היא בהחלט לא ברמה של ארקאם, בעיקר כי היא מחקה אותה אבל לא מבינה אותה.
swym כתב:DrKeo כתב:ואם אני צריך לשים אצבע על מה בדיוק הפריע בספיידרמן מול ארקאם (הדברים העיקריים, כי יש עוד):
1) בבטמן כל לחיצה על הכפתור אגרוף הבסיסי (שהוא מן הסתם הלחם והחמאה של המערכת קרב, הדבר שאתה משתמש בו לתחזק את הקומבו) הרגישה כמו הדבר הכי עוצמתי בעולם, אבל אגרוף של ספיידרמן מרגיש כמו גבינה צהובה. אני לא חושב שקיים במערכת קרב של ספיידרמן תחום שבו הוא מצליח להגיע לרמת של ה״צ׳נקיות״ של ארקאם. אני אקביל את זה לfps שבו כל רובה מרגיש כמו תותח אדיר וfps שהרובים בו מרגישים כמו אקדחי קפצונים.
2) בבטמן יש כפתור קאונטר שהוא אופנסיבי. כלומר אוייב תוקף, אתה לוחץ Y ובטמן תופס לו את הזרוע בזמן התקיפה ומטיח את הראש שלו בארגז. אם שלושה אוייבים תוקפים, אתה לוחץ על Y שלוש פעמים בהתאם לתזמון תקיפה של השלושה ולבטמן יש מהלך מאןד ספציפי שנעשה בדיוק למיקום של השלושה הללו ובאנימציה מטורפת ויעודית ומלאת כוח הוא מרסק אותם. כלומר הקאונטר הוא גם אופנסיבי וגם stacks לעד 3 אוייבים. והמשחק מפוצץ באנימציות כאלה, אתה מגלה חדשות שעות לתוך המשחק. בספיידרמן הקאונטר עושה תמיד בדיוק אותו דבר, גלגלון התחמקום ויורה קורים על הפנים של האוייב התוקף, פעולה שמנטרלת אותו לכמה שניות טובות. זה ממש אבל ממש לא מספק כמן בבטמן, לא מספק מבחינת אנימציה, לא מספק כי זה דפנסיבי ולא אופנסיבי ולא מספק כי זה פועל רק על אוייב אחד בודד במקום עד שלושה מה שמרדד את זה טיפה. הרידוד גם מגיע מזה שבספיידרמן כשאתה מתחמק, אתה בלתי פגיע. בבטמן כשאתה עושה קאונטר, אתה פגיע ואוייבים ממשיכים לתקוף ושם מרגישים את המערכת של הstacking של הקאונטרים מה שלא קיים בספיידרמן.
3) הפינישרים בבטמן הם חבל הצלה וגם אותם אפשר לעשות עם stack של עד שלושה אוייבים. לא רק שהם מרגישים הרבה יותר טוב מבספיידרמן, הם גם דורשים יותר אסטרטגיה של לעשות line up של האוייבים, יש חשיבות גדולה למיקום שלך. אם לא תצליח לצבור קומבו, לא תוכל לעשות פינישרים מה שאומר שבכל פעם שתחטוף יהרס לך הקומבו, גם הפינישרים מתרחקים ממך. בספיידרמן לא רק שהאלמנטים האלה חסרים, האוייבים בספיידרמן כל כך חלשים והאנימציות פינשרים כל כך ארוכות שאין להם באמת מטרה, הם היו לי כמעט מטרד כי מה המטרה בלהתקע באנימציית פינישר שמשתלטת לי על המצלמה ל-6 שניות כשאני יכול להרוג את האוייב המסכן הזה ב2 שניות בלי הפינישר? וכמובן שהFOCUS לא נמחק לך לעולם, אין לך איך לאבד אותו ולכן שוב, גרסה רדודה יותר של אותה מערכת. אין את ה-risk reward שיש בבטמן.
4) ספיידרמן כל הזמן, פשוט כל הזמן, משתלט לך על המצלמה באמצע הקרב. זה איום ונורא, למה לעזאזל כל פינישר מצמיד לך את המצלמה בסופר זום ומתחיל לעשות סיבובי 360 מעלות סביב ספיידרמן? שבירת flow ממש בוטא במשחק גוף שלישי שבו אמורה להיות לך התמצאות מרחבית בכל רגע נתון. זה ממש הטריף אותי, גם בזמן קרב וגם בהתגנבות (שהיא באמת לא עשויה טוב).
5) בטמן מתגמל אותך על גיוון במהלכים, כמו DMC. ספיידרמן לא, אתה יכול לעשות בדיוק את אותם 3 מהלכים שוב ושוב, למשחק לא ממש אכפת.
אני גם לא בטוח ב100% מה אני חושב על שיטת הגאדג׳טים של ארקאם מול ספיידרמן. יש להם גישות מאוד שונות, בבטמן הגאדג׳טים עובדים כמו קומבו במשחק מכות, כלומר אתה יכול להוציא לפועל כמה גאדג׳טים אחד אחרי השני ברצף ובזרימה. מצד שני זה דורש הרבה מאסטרינג. בספיידרמן יש כפתור אחב בודד ואתה בוחר את הגאדג׳ט בגלגלת. מצד אחד זה קל לשימוש, מצד שני זה משמיד flow, עוד משהו שמפריע מהקרב לזרום. אני לא יודע איזו שיטה אני מעדיף כי למרות שאני אוהב את הזרימה של ארקאם, בספיידרמן ללא ספק השתמשתי יותר כי זה היה כל כך פשוט. אבל גם פה אין לי ספק שהשיטה של ספיידרמן "קז'ואלית" יותר, בזמן שאצל בטמן הגאדג'טים נועדו לנטרל יכולות ספציפיות של אוייבים ואפשר בכל רגע נתון להוציא אחד לפועל מידית בלי שה-flow נשבר, בספיידרמן כל אחד יכול להוציא לפועל כל יכולת של גאדג'ט אבל מצד שני הם שוברים את ה-flow ולא ממש נדרשים לאף אוייב בשום מצב, הם סתם "quick kill" או AOE ולספיידרמן יש כל כך הרבה יכולות AOE שהמשחק נעשה קל בצורה מגוחכת.
בכל מקרה, ברור שיש לספיידרמן את היתרונות שלו כי הוא דמות יותר מרחפת ואג׳ילית, אבל לדעתי ספיידרמן משתמש במערכת של ארקאם בלי להבין את המערכת של ארקאם. המערכת של ארקאם מבוססת על קצב, עוצמה, קאונטרים וניהול ערימות של אוייבים סביבך. ספיידרמן לא מצליח באף אחד מהצדדים הללו - אין עוצמה, הקצב נהרס שוב ושוב בגלל המערכת גאדג׳טים וההשתלטות על המצלמה והאוייבים סביבך מנוהלים כמעט בצורה אוטומטית כי כל מהלך שני של ספיידרמן יוצר AOE. רוב המערכות שספיידרמן לקח מארקאם הוא רדד, וזה לא שארקאם היה כזה עמוד מלכתחילה כן? וכן, ספיידרמן גם יכול להיות מאוד סינמטי אם רק תבחר לשחק ככה "בשביל הכיף", אבל ספיידרמן סינמטי כשאתה כופה עליו להיות סינמטי בזמן שארקאם סינמטי כשאתה משחק ממש טוב. אז כן, לדעתי המערכת קרב היא פספוס ולדעתי היא בהחלט לא ברמה של ארקאם, בעיקר כי היא מחקה אותה אבל לא מבינה אותה.
ניתוח מעולה, ואם כבר הזכרת את הקאונטר האופנסיבי בבאטמן - זו לדעתי בדיוק הגדולה של מערכת הקרב ש-Dead or Alive המציא, וחבל שאין יותר משחקי brawler שמאמצים אותה (Sleeping Dogs עשה משהו דומה).
הקרבות הקרקעיים בארקהם בנויים כולם על הflow של הקרב - והשילוב הזה בין קאונטר אופנסיבי, קומבואים פשוטים לגאדג'טים שלא מצריכים לעצור את המשחק כדי להחליף ביניהם, ותמהיל אויבים שלא מאפשר לך (בדרך כלל) להשתמש בטכניקה אחת רפטטיבית - כל אלו יחד מכתיבים את הקצב המהיר של הקרב. בתור אחד שמד קומבואים מלאכותי במשחקים מעולם לא עניין אותו, בארקהם היה את כל מה שצריך בשביל שהמשחק עצמו יתגמל אותך, ולא איזה ציון מטופש שאתה מקבל אחר כך.
במורדור לדעתי כל הקטע של הslow-mo עם הקשת קצת פגע בקצב ועשה אותו "פחות ארקהמי", אבל שם זה היה סוג של בונוס מוגבל בזמן, והיו מכניקות אחרות שהוסיפו גיוון משמעותי מהצד השני - בדגש על followers, התגנבות משופרת ושליטה בחיות (ולפחות את מערכת הגאדג'טים הם השאירו).
בספיידמן לעומת זאת לקחו את זה שני צעדים אחורה, ובמקום מערכת גאדג'טים אינטואיטיבת ומיידית אתה נכנס לסלוא-מו מסורבל בכל פעם שאתה רוצה להחליף גאדג'ט (שרובם הגדול גם ככה הרגיש קצת אותו הדבר), כשבמקביל הקאונטר במקום להיות התקפי הפך לסוג של parry שרק שורף עוד זמן על פריימים של אנימציה.
כשמוסיפים לזה את העובדה שבסופו של דבר אותם הקומבואים עבדו נגד הרוב הגדול של האויבים בלי מגבלה, בכל זירה יש המון אובייקטים להטלה מרחוק, אפשר לברוח מכמעט כל קרב תוך כדי סטלות באוויר שמטעינות את מד הפוקוס ואיתו את הבריאות שלך, הפינישרים רק מאטים את הקצב ברוב המקרים, וה-powerup הראשון נותן לך טעינה אוטומטית של מד הפוקוס שהוא בעצם שימושי יותר מכל חליפה שתפתח בהמשך... כל הflow של הקרבות נפגע והמשחק פשוט נהיה קל מידי. אני חושב שהקרב מול פיסק בהתחלה הוא כנראה החלק הכי קשה במשחק, וגם זה רק כי עוד אין לך את הmuscle memory של הכפתורים.
ואפילו כשזה מגיע לחידוש המהותי במערכת הקרב של ספיידרמן על ארקהם - ג'אגלינג של אויבים באוויר סטייל DMC - זה לא מפצה על אבדן הקצב הזה בשום צורה. למעשה זה אולי אפילו פוגע בו עוד יותר, כי דווקא כשאתה באוויר אז אתה יחסית קפוא במקום ולא זז במרחב.
bozeman כתב:אני ממשיך במאס אפקט הראשון.
עכשיו אני שם לב ללא מעט דברים שכן היו בראשון כלפי השני. בהחלט אני שם לב יותר לסרברוס כארגון בראשון. בפעמים הראשונות ששחקתי בו, זה היה נראה כאילו מדובר במשהו קיקיוני לגמרי שאולי הזכירו בחצי משפט, עכשיו זה עדיין במסגרת קווסטי צד, אבל בהחלט זה לא נשמע כ"כ מנותק וקיקיוני.
אני שם לב יותר לכמה המשחק יחסית קטן למה שזכרתי אותו. בפעם הראשונה כל עולם היה נראה לי גדול, אבל סה"כ מדובר במסגרונות די צרים ודי קטנים. נראה שזכרתי אותו גדול כי שיחקתי בו נורא לאט ובצורה של גילוי וסיפור מאשר עכשיו שאני קצת יותר זורם את הקרבות. (אין מה לעשות הראשון הוא לא מאתגר בקרבות יותר מדי, בטח כשאתה מתחזק יותר)
אני שוב מתפעל מחדש מכל העולם העצום והלור שהם הביאו לעולם, וכיף לנבור בכל הדברים. אני גם נהנה לי לפעמים במשימות הצד הכי פשוטות.
BiA כתב:היה משחק די בינוני לדעתי. לא רע, אבל רחוק מפולאאוט קילר. מאמין שההמשך יהיה כבר קפיצת מדרגה.
Laskin כתב:בתור מישהו שבעיקר מסתכל על זה מהצד - אין ספק שOW נראה הרבה יותר מעניין מFO. ההומור בולט יותר, הדמיון מפותח יותר, והכל לא כזה... אפור.
יכול להיות שהעלילה לא טובה יותר או שהLORE פחות מעניין כי הוא הומוריסטי יותר, אבל לי זה נראה הרבה יותר מגניב.
bozeman כתב:אני ממשיך במאס אפקט הראשון.
עכשיו אני שם לב ללא מעט דברים שכן היו בראשון כלפי השני. בהחלט אני שם לב יותר לסרברוס כארגון בראשון. בפעמים הראשונות ששחקתי בו, זה היה נראה כאילו מדובר במשהו קיקיוני לגמרי שאולי הזכירו בחצי משפט, עכשיו זה עדיין במסגרת קווסטי צד, אבל בהחלט זה לא נשמע כ"כ מנותק וקיקיוני.
Uncle Pey'j כתב:הוייב המדכא של העולם של TLOU קופץ ל-11 בשני,תהיה מוכן.
DrKeo כתב:שעה לתוך TLOU2 והמוח שלי נמס.
Laskin כתב:DrKeo כתב:שעה לתוך TLOU2 והמוח שלי נמס.
תעדכן הלילה שוב...
אבל כן, רמות הפקה חסרות תקדים. ב-60 פריימים אולי זה טיפה מאבד מאפקט ה"סרט" בקטעי הקישור, מעניין איך זה נראה באמת... עוד לא הפעלתי אותו מאז הפאץ'.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 85 אורחים