swiss-the-engine כתב:מטריד נראה נחמד ואז אני נזכר שזה די משחק ארקייד במחיר מלא שלא ירד לעולם.
Laskin כתב:Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...
היום נראה!
Klayman כתב:Laskin כתב:Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...
היום נראה!
אין לך מילה.....
Laskin כתב:Klayman כתב:Laskin כתב:Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...
היום נראה!
אין לך מילה.....
DrKeo כתב:סיכום מהיר לעצלנים (וכמובן אני מתעלם מהזבל):
רימייק של Advance wars 1 + 2 שיוצא בחגים:
Shin Megami Tensei V יוצא בחגים:
וואריו וור חדש בספטמבר:
סוג של רימייק ALL STARS שכזה שמקבץ ועושה רימייק לתוכן מריו פארטי ממשחקי העבר. יוצא באוקטובר:
אוסף רימאסטר של משחקי מאנקי בול מכל השנים:
מטרויד 2D חדש לראשונה מכמעט שני עשורים ויוצא באוקטובר:
(וזה סוג של יומן מפתחים שיצא עכשיו, אחרי המסיבה):
טקן ב-SSB:
BOTW 2 (יוצא ב-2022):
bling כתב:DrKeo כתב:סיכום מהיר לעצלנים (וכמובן אני מתעלם מהזבל):
רימייק של Advance wars 1 + 2 שיוצא בחגים:
Shin Megami Tensei V יוצא בחגים:
וואריו וור חדש בספטמבר:
סוג של רימייק ALL STARS שכזה שמקבץ ועושה רימייק לתוכן מריו פארטי ממשחקי העבר. יוצא באוקטובר:
אוסף רימאסטר של משחקי מאנקי בול מכל השנים:
מטרויד 2D חדש לראשונה מכמעט שני עשורים ויוצא באוקטובר:
(וזה סוג של יומן מפתחים שיצא עכשיו, אחרי המסיבה):
טקן ב-SSB:
BOTW 2 (יוצא ב-2022):
תודה כרגיל על הסיכום קיאו. מטרויד נראה מעולה למרות שטכנית ואפילו אומנותית קצת מאכזב גם ביחס לסוויץ׳ ולנינטנדו, עדיין אין לי ספק שיהיה משחק הדו מימד מהטובים שיצאו.
זלדה זה זלדה, זה אוטומטית משחק של 95 עוד לפני שיצא, טכנית גם פה אני לא רואה שיפור ממש מהראשון אבל חוץ מזה נראה אדיר, נינטנדו יודעים לייצר וואו פקטור גם בלי טכנולוגיה בכלל בזכות העיצוב, העולם והגיימפליי שהם מראים. חבל שלא קיבלנו גיימפליי ארוך יותר בהתחשב בזה שיוצא עוד שנה.
כל השאר לא מעניין בעליל אבל מתאר לעצמי שאוהדי נינטנדו מבסוטים עד הגג משני המשחקים האלה לבד
DrKeo כתב:גלאס, אני לא מנסה לקחת שום נרטיב של אף אחד. סקיילבאונד משחק לא טוב, אשמת מי זה לא רלוונטית, מצידי שים 100% מהאשמה בדון מטריק ובפיל ספנסר, הכל טוב. אבל המשחק לא טוב, זאת השורה התחתונה, מיקרוסופט הוציאה עליו מליונים ואכלה המון PR רע בכדי לבטל אותו אז די ברור שהמשחק הזה היה במצב לא טוב.
בו נהיה כנים, כולנו ראינו את הדמו E3, הוא לא נראה כמו משחק טוב. אולי סקיילבאונד פתאום זכה לאיזו עדנה רנדומאלית ברגע שהוא בוטל כי זה התאים לנרטיב "מיקרוסופט משמידה את התעשיה", אבל כשהוא היה בקנה של מיקרוסופט כמשחק עתידי אף אחד לא שם עליו בכלל. הוא היה הערת שוליים, משחק שמציינים ברשימות בפורומים ומקווים שיצא טוב, אבל הדמו שלו לא נראה להיט. כולם היו כזה "נראה חביב" לכל היותר, אני זוכר שבלינג ממש סלד ממנו בזמנו
בכל מקרה, תמיד אפשר להחזיר IP ישן בשביל אפקט החשיפה במסיבה, סוג של עושה רעש. אבל אני לא רואה ממש סיבה לחזור לסקיילבאונד, במקור הוא לא נראה להיט ואני לא בטוח למה מעריץ של קמיה ירצה שהוא יעבוד עכשיו שוב על סקלייבאונד במקום משהו חדש. וזה לא שהם צריכים לסיים משהו וזהו, המשחק יוצא. אם הוא בוטל זה אומר שהוא לא היה בשום מצב להיות משוחרר. אפילו הנכסים הם של אמצע הדור הקודם, לא בדיוק יעבדו משהו באמצע הדור הבא. כלומר אני לא רואה יותר מדי לוגיקה פה, אפילו אם פלטיניום היו מתים לחזור אליו.
ומה אני אגיד, לא בדיוק נשמע שהמפיק של המשחק מאשים את מיקרוסופט בסקיילבאונד:Both sides failed,” Inaba said, and ultimately, the game “didn’t do all of the things that we needed to do as a developer”.
“Watching fans getting angry at Microsoft over the cancellation wasn’t easy for us to watch. Because the reality is, when any game in development can’t get released it’s because both sides failed.
“I think there are areas where we could’ve done better and I’m sure there are areas that Microsoft as a publishing partner wish that they could’ve done better. Because nobody wants a game to be cancelled
מעבר לזה, הוא גם אמר שבוטלו להם כמה וכמה כותרים בעבר, הם כנראה פשוט הכריזו על סקיילבאונד מוקדם מדי. אם הוא היה מבוטל לפני ההכרזה, כנראה שבחיים לא היית שומע עליו ממילא.
Laskin כתב:ברור, גם סרטי אימה פה ושם מגיעים לציונים טובים, אבל הנקודה שלי הייתה שגם הסרטים בסגנון שמקבלים חרא של ציונים יכולים להיות מהנים מאוד לצפייה.
אז אלא אם משחק האימה מפוצץ בבאגים זה לאו דווקא מאוד משנה אם הוא הכי רציני ואיכותי. לדעתי לפחות, אפילו שאני לא מת על אימה בכלל, לא משחקים ולא סרטים.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:יכול מאוד להיות שבסוף היה יוצא מסקיילבאונד AJRPG מוצלח, הדמו שלו לא בדיוק הפיל אבל קשה להעביר AJRPG בדמו. אבל בסופו של יום זה לא משנה, מיקרוסופט ופלטיניום לא הרגישו שהם מצליחים להוציא את החזון לפועל. אשמת מיקרוסופט? אשמת פלטיניום? אשמת שניהם? זה באמת משנה? בסוף מה שהיה להם ביד משחק שהיה מספיק meh שהחליטו לזרוק הכל לפח - את המליוני דולרים ו-4 שנות הפיתוח שהוציאו עליו. אז השאלה היא מה קורה מכאן. אם חוזרים אליו צריך להבין שהמשחק הזה כנראה יבנה מאפס, אולי אפשר להתיחס לאותן ארבע שנים כזמן pre production שבו הם עשו ניסויים שונים שהמסקנות מהם ישפיעו על הפיתוח החדש. אבל אי אפשר לצפות שפלטיניום פתאום ימשיכו מאיפה שהם הפסיקו, יקחו קוד ונכסים מ-2015, יזרקו איזה שדרוג קל למנוע ויאללה, יש משחק ל-XSX.
אני לא אומר שזה לא יקרה, אני יודע שפלטיניום עדין קצת חולמים על להוציא את סקיילבאונד לפועל. אבל ברור לנו שהסיכוי די קלוש, שהרבה כוכבי לכת צריכים להתישר בכדי שזה יקרה. ואם יקרה הסיכוי הקלוש, אם המשחק באמת יחזור לפיתוח, צריך להכיר בזה שמדובר כמעט פיתוח מאפס ויקח לו שנים להגיע לשוק.
glass man כתב:אז מי המנצחים של E3 ?
לדעתי.
1. הדמו של יוביסופט.
2.נינטנדו
3.אלדן רינג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים