ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 18:15

DrKeo כתב:נינטנדו יודעת לפתח דברים שסוחטים את החומרה, מריו אודסי וזלדה BOTW הם הוכחה לזה. הטיעון של ״הם שכחו איך״ קצת לא מחזיק מים כי הם עובדתית עדין עושים את זה. לשאול למה מטרויד נראה טכנית meh או למה הוא לא מושקע כמו משחקי AAA שלהם (או לפחות AA) זאת כבר שאלה אחרת. זאת הייתה החלטה של נינטנדו, כמה כסף הם שופכים על המשחק הזה. כלומר אני לא חושב שיש בכלל ספק שנינטנדו מסוגלים, הנה, עובדה, מריו אודסי וזלדה מוכיחים שהם יכולים. השאלה האמיתית היא למה הם החליטו שהמשחק יהיה דל תקציב. להגיד שנינטנדו פשוט לא מסוגלים, זה לא נכון עובדתית.


נדב להזכיר לך שרטרו עשו מ2010 ועד 2014 את פאקינג TP ?.
4 שנים וכל מה שראינו מרטרו המפוארים לשעבר, זה פאקינג משחק שנראה כמו משחק WII ב720P ? להזכיר שבאותו זמן הצוות של אנסל ביובי הצליח מ2011 עד 2014
לעשות שני משחקי ריימן שגרמו לרטרו לאכול את הכובע? מה זה מלמד מלבד איבוד יכולת מובהקת.

פאקינג 4 שנים ומה שקיבלנו זה פאקינג דונקי קונג, כאילו תשליך מזה כמה שנים היה לוקח להם לפתח את המטרואיד היפה שאתה רוצהץ

לא מבין, איך בגלל צדיקים בסדום כמו הצווות של זלדה אתה מסיק שעדיין יש לנינטנדו את היכולת. מריו אודסי מוכיח יכולת? לי כל מה שהוא מוכיח זה שנינטדו וואלה לא איבדו את הart direction שלהם, ומזל.

אותו דבר פיקמין 3, אולי הוא ממש יפה, אבל לא מדובר פה באיזה State of Art טכני, זה פשוט כישרון אמנותי מדהים מצד נינטנדו.
אני מסתכל על החברה בכללי, וחוץ מהצוות של זלדה ואולי מונולית שבמקרה גם עזרו עם זלדה (מעניין למה, אולי כי יש מחסור אדיר בידע טכני בחברה? :mrgreen: ?)
כולם איבדו את היכולת הכבירה שלהם.

אני לא מבין איך זה נראה לך הגיוני, שצוות מוכשר שלא ישתמש בכישרון שלו במשך שנים, ישאר מוכשר ולא יתנוון עם הזמן.

מה שאני מנסה להגיד נדב, זה שהצוותים הכי מוכשרים של נינטנדו, הקרם של הקרם של נינטנדו כרגע מסוגל להוציא משחקים בסגנון פס3 פרו, וORI לא משנה מה נחשוב עליו הוא בהחלט משחק שאם היה יוצא לדור הPS360 היה נחשב למשחקים הכי יפים של הדור ההוא, אז לבוא ולהגיד שנינטנדו לא צריכה את הצוותים הכי טובים שלה בשביל להגיע לרמה של ORI אחרי שלקח לאחד הצוותים הכי טובים שלה פאקינג 4 שנים בשביל TP ... מה אגיד לא קניתי.

idan כתב:אני לא אמרתי שנינטנדו הם נוטי דוג. אבל שוב, פייפר מריו נראה טוב יותר מפייר אמבלם.. (אני זוכר גם שהתלונה העיקרית עליו, גם בביקורות, זה שהוא קצת מכוער. זה לא רק אני אומר) אז על פניו Koei Tecmo לא מספקים להם שום דבר שהם לא יודעים לעשות, מלבד כוח עבודה זמין. להגיד שהם לא מספיק גדולים בשביל להפיק את שני המשחקים ביחד זה כנראה נכון, אבל זו לא עדות ליכולות הטכניות שלהם ולא קשור לטיעון שאתה רוצה לטעון.
FROM הם אולי הסטודיו הכי יעיל בתעשייה ביחס לגודל של הסטודיו וכמות המשחקים (וההרחבות) שהם מוציאים. בכלל גם כמות התוכן שיש במשחקים שלהם מבחינת אומנות ואויביים ובוסים היא פי כמה וכמה ממשחק כמו GOW האחרון למשל, אבל אני לא יכול להגיד שהם יותר מרשימים טכנית מסנטה מוניקה שמוציאה משחק פעם בכמה שנים. זה פשוט לא קשור.. אם אתה רוצה לשנות את הטיעון לכך שנינטנדו הפכו לחברה שלא ממש עושה יותר מידי משחקי AAA רוב הזמן (מלבד מריו וזלדה בערך) וזה, יחד עם החומרה הישנה שהם תקועים עליה, אולי השפיע על היכולות הטכניות שלה אז סבבה, אני מציע שתפתח את התיאוריה משם במקום להיתלות בכל מיני מפתחות - פחות מוכשרות מנינטנדו במובהק - ולטעון שזה שהיא משתפת איתם פעולה או משתמשת בכוח עבודה שלהם זו הוכחה ליכולות הטכניות המוגבלות שלה.


עידן הדעה שלך שפייפר מריו נראה יותר טוב מפייר אמבלם זו דעתך בלבד :) אולי דעתך בלבד ושל עוד כמה מבקרים שמצאת. הניסיון שלך לתת תוקף חד משמעי הייתי אומר כמעט "מדעי" לדעה סובייקטיבית ביותר, לא מחזיק מים :)

אתה לא יכול לבוא ולהציג משהו מאוד סובייקטיבי ואישי כעובדה. אני יכול לבוא ולהגיד שבעיני ריטרנל זה כרגע המשחק הכי יפה של דור הPS5 אבל זו החוויה האישית שלי בלבד,אני לא יכול להוכיח את זה, ואתם לא יכולים להפריך את זה, זה לא אומר שאני צודק, רק שאתם לא יכולים לקבוע לי מה לחשוב באופן אישי.

על אותו משקל, אני לא יכול לסתור את הדעה שלך שפייפר מריו, פחות יפה מFE כי זו דעתך האישית בלבד. הדבר היחיד שאני כן יכול לעשות זה שIS בעצמם אמרו שהם לא היו יכולים לעשות את FE לבד, בעוד את פייפר מריו, הם בהחלט הצליחו לעשות לבד, אז תגיד לי אתה מה כנראה דרש יותר כישרון טכני :) וזה כנראה FE.

תפריד בין יופי אמנותי, לבין "כישרון טכני" פייפר מריו, בהחלט יכול להראות לך הרבה יותר יפה מFE בגלל שהכישרון האמנותי יכול להיות הרבה יותר טוב מזה של FE אבל זה לא אומר כלום על הידע הטכני ששניהם דרשו, רק אומר שאתה ועוד כמה מבקרים הרבה יותר עשה לכם את זה הכיוון האמנותי של פייפר מריו.

אני עד היום חושב שקילר 7 ואוקאמי הם כמה מהמשחקים הכי יפים שאי פעם נוצרו בגלל הכיוון האמנותי שלהם, זה לא באמת אומר שהם דרשו יותר יכולת טכנית ממשחק
כמו "שומרי הגלקסיה" שבעיני הוא שיא הכיעור האפשרי, שאי פעם ראיתי במדיום הזה. :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38672
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 18:22

glass man כתב:נדב להזכיר לך שרטרו עשו מ2010 ועד 2014 את פאקינג TP ?.
4 שנים וכל מה שראינו מרטרו המפוארים לשעבר, זה פאקינג משחק שנראה כמו משחק WII ב720P ? להזכיר שבאותו זמן הצוות של אנסל ביובי הצליח מ2011 עד 2014
לעשות שני משחקי ריימן שגרמו לרטרו לאכול את הכובע? מה זה מלמד מלבד איבוד יכולת מובהקת.

פאקינג 4 שנים ומה שקיבלנו זה פאקינג דונקי קונג, כאילו תשליך מזה כמה שנים היה לוקח להם לפתח את המטרואיד היפה שאתה רוצהץ

לא מבין, איך בגלל צדיקים בסדום כמו הצווות של זלדה אתה מסיק שעדיין יש לנינטנדו את היכולת. מריו אודסי מוכיח יכולת? לי כל מה שהוא מוכיח זה שנינטדו וואלה לא איבדו את הart direction שלהם, ומזל.

אותו דבר פיקמין 3, אולי הוא ממש יפה, אבל לא מדובר פה באיזה State of Art טכני, זה פשוט כישרון אמנותי מדהים מצד נינטנדו.
אני מסתכל על החברה בכללי, וחוץ מהצוות של זלדה ואולי מונולית שבמקרה גם עזרו עם זלדה (מעניין למה, אולי כי יש מחסור אדיר בידע טכני בחברה? :mrgreen: ?)
כולם איבדו את היכולת הכבירה שלהם.

אני לא מבין איך זה נראה לך הגיוני, שצוות מוכשר שלא ישתמש בכישרון שלו במשך שנים, ישאר מוכשר ולא יתנוון עם הזמן.

מה שאני מנסה להגיד נדב, זה שהצוותים הכי מוכשרים של נינטנדו, הקרם של הקרם של נינטנדו כרגע מסוגל להוציא משחקים בסגנון פס3 פרו, וORI לא משנה מה נחשוב עליו הוא בהחלט משחק שאם היה יוצא לדור הPS360 היה נחשב למשחקים הכי יפים של הדור ההוא, אז לבוא ולהגיד שנינטנדו לא צריכה את הצוותים הכי טובים שלה בשביל להגיע לרמה של ORI אחרי שלקח לאחד הצוותים הכי טובים שלה פאקינג 4 שנים בשביל TP ... מה אגיד לא קניתי.

פיקמין, זלדה ומריו האחרונים הם כולם הקרם הגרפי של דור הפס3. זה לא רק עניין של ART, גם בצד הטכני. וכן, מריו אודסי משחק עם אלמנטים טכנית שדור הפס3 רק חלם עליהם, האפקטי ווקסלים הווליומטרים שלהם מתחרים בכל מה שיש על הפס4 ו-5 רק שהם היו מוגבלים בחומרה בסדר גודל של הפס3. כשנינטנדו עושה AAA, הם עושים אותו הקרם של הקרם הגרפי (ביחס לחומרה), גם בצד האומנותי וגם בצד הטכני. אני מצטער אבל מה שאתה אומר פשוט לא נכון, משחקי נינטנדו על הסוויטצ׳ משתמשים בטכניקות הכי חדשות שיש בתעשיה, טכניקות שרוקסטאר משתמשים בהן ב-RDR2. ההבדל העיקרי הוא שרוקסטאר עובדים עם הפס4 ונינטנדו עובדים עם הסוויטצ׳.

בנפרד לגמרי מהדיון הזה, נינטנדו תמיד מרשים לעצמם לעשות משחקים שבכל קונסולה אחרת היו נחשבים לאינדי ב-20$ ולמכור אותם ב-60$ מלא כאילו מדובר ב-AAA אמיתי. זה משהו שנינטנדו עושה כל הזמן. וכן, יש אצלם את ההפרדה בין משחקים שמקבלים טיפול ״זלדה״ לבין משחקים שמקבלים טיפול ״NSMB״. לצערנו הרב מטרוייד מקבל את טיפול ה-NSMB ועל זה לפחות אני מתבאס, שהוא לא מקבל את הטיפול האיכותי. להגיד שהם עושים אותו כזה כי אין להם יכולת לעשות ״טיפול זלדה״ למשחק היא פשוט לא נכונה.

ובנושא נפרד לגמרי, רטרו, כן, מי יודע אם הם עדין מסוגלים לעשות מה שהם עשו. רוב האנשים של תקופת פריים 1-3 לא נמצאים שם יותר. אז ספציפית על מטרו יש מצב שהם ירדו מגדולתם, אבל את זה נגלה רק אחרי שנראה איך פריים 4 נראה ומתנהג.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2021, 19:31

עזוב שאתה מתייחס מאוד מילולית לציטוט המדובר שזה קצת מצחיק, אבל קראתי אותו ומה שאתה לא מספר זה שהוא ממשיך ואומר "Or maybe it was possible, but it would have taken a lot more time."

סביר להניח שהם עשו מיקור חוץ דווקא לפייר אמבלם ולא למריו בגלל ש Koei Tecmo כבר עובדים על כל המשחקי dynasty warriors למינהם, ביניהם הפרנצ'ייזים של נינטנדו, עם בערך אותו מנוע ואותם פרופורציות של דמויות וכו'.. הגיוני יותר לתת להם לעבוד על זה מאשר על פייפר מריו, לא? סתם מחשבה.

ואני מפריד יופי אומנותי מטכני, אבל מה מרשים טכנית בפייר אמבלם? מפות קטנות ומוגבלות+hub תלת מימד אחד עם גרפיקה פשוטה ולא מלוטשת עם טקסטורות מטושטשות? על מה אתה מדבר? אם נינטנדו לא כשירים לעשות את זה אז אי אפשר אפילו לקרוא להם מפתחת AA.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 19:47

DrKeo כתב:
glass man כתב:נדב להזכיר לך שרטרו עשו מ2010 ועד 2014 את פאקינג TP ?.
4 שנים וכל מה שראינו מרטרו המפוארים לשעבר, זה פאקינג משחק שנראה כמו משחק WII ב720P ? להזכיר שבאותו זמן הצוות של אנסל ביובי הצליח מ2011 עד 2014
לעשות שני משחקי ריימן שגרמו לרטרו לאכול את הכובע? מה זה מלמד מלבד איבוד יכולת מובהקת.

פאקינג 4 שנים ומה שקיבלנו זה פאקינג דונקי קונג, כאילו תשליך מזה כמה שנים היה לוקח להם לפתח את המטרואיד היפה שאתה רוצהץ

לא מבין, איך בגלל צדיקים בסדום כמו הצווות של זלדה אתה מסיק שעדיין יש לנינטנדו את היכולת. מריו אודסי מוכיח יכולת? לי כל מה שהוא מוכיח זה שנינטדו וואלה לא איבדו את הart direction שלהם, ומזל.

אותו דבר פיקמין 3, אולי הוא ממש יפה, אבל לא מדובר פה באיזה State of Art טכני, זה פשוט כישרון אמנותי מדהים מצד נינטנדו.
אני מסתכל על החברה בכללי, וחוץ מהצוות של זלדה ואולי מונולית שבמקרה גם עזרו עם זלדה (מעניין למה, אולי כי יש מחסור אדיר בידע טכני בחברה? :mrgreen: ?)
כולם איבדו את היכולת הכבירה שלהם.

אני לא מבין איך זה נראה לך הגיוני, שצוות מוכשר שלא ישתמש בכישרון שלו במשך שנים, ישאר מוכשר ולא יתנוון עם הזמן.

מה שאני מנסה להגיד נדב, זה שהצוותים הכי מוכשרים של נינטנדו, הקרם של הקרם של נינטנדו כרגע מסוגל להוציא משחקים בסגנון פס3 פרו, וORI לא משנה מה נחשוב עליו הוא בהחלט משחק שאם היה יוצא לדור הPS360 היה נחשב למשחקים הכי יפים של הדור ההוא, אז לבוא ולהגיד שנינטנדו לא צריכה את הצוותים הכי טובים שלה בשביל להגיע לרמה של ORI אחרי שלקח לאחד הצוותים הכי טובים שלה פאקינג 4 שנים בשביל TP ... מה אגיד לא קניתי.

פיקמין, זלדה ומריו האחרונים הם כולם הקרם הגרפי של דור הפס3. זה לא רק עניין של ART, גם בצד הטכני. וכן, מריו אודסי משחק עם אלמנטים טכנית שדור הפס3 רק חלם עליהם, האפקטי ווקסלים הווליומטרים שלהם מתחרים בכל מה שיש על הפס4 ו-5 רק שהם היו מוגבלים בחומרה בסדר גודל של הפס3. כשנינטנדו עושה AAA, הם עושים אותו הקרם של הקרם הגרפי (ביחס לחומרה), גם בצד האומנותי וגם בצד הטכני. אני מצטער אבל מה שאתה אומר פשוט לא נכון, משחקי נינטנדו על הסוויטצ׳ משתמשים בטכניקות הכי חדשות שיש בתעשיה, טכניקות שרוקסטאר משתמשים בהן ב-RDR2. ההבדל העיקרי הוא שרוקסטאר עובדים עם הפס4 ונינטנדו עובדים עם הסוויטצ׳.

בנפרד לגמרי מהדיון הזה, נינטנדו תמיד מרשים לעצמם לעשות משחקים שבכל קונסולה אחרת היו נחשבים לאינדי ב-20$ ולמכור אותם ב-60$ מלא כאילו מדובר ב-AAA אמיתי. זה משהו שנינטנדו עושה כל הזמן. וכן, יש אצלם את ההפרדה בין משחקים שמקבלים טיפול ״זלדה״ לבין משחקים שמקבלים טיפול ״NSMB״. לצערנו הרב מטרוייד מקבל את טיפול ה-NSMB ועל זה לפחות אני מתבאס, שהוא לא מקבל את הטיפול האיכותי. להגיד שהם עושים אותו כזה כי אין להם יכולת לעשות ״טיפול זלדה״ למשחק היא פשוט לא נכונה.

ובנושא נפרד לגמרי, רטרו, כן, מי יודע אם הם עדין מסוגלים לעשות מה שהם עשו. רוב האנשים של תקופת פריים 1-3 לא נמצאים שם יותר. אז ספציפית על מטרו יש מצב שהם ירדו מגדולתם, אבל את זה נגלה רק אחרי שנראה איך פריים 4 נראה ומתנהג.


יש איזו הדגמה למה מריו אודאסי עושה? שהוא כל כך מרשים? אולי מאחורי הקלעים הטכנולוגיה שלו ממש מרשימה אבל אני מתכוון לaverage joe הוא ממש לא יראה ברמה של RDR 2. או כדי להיות פייר לנינטנדו, שום דבר במריו לא נראה מרשים כמו GTA5 או TLOU1.

זלדה מאוד מרשים, אבל זה בגלל שיש לו עיצוב אמנותי יוצא מן הכלל וגם שהוא דוחף אינטרקטיביות סביבתית ברמה שלא נראתה כמוה כבר שנים. אני בהחלט יכול לקנות את זה שאם הצוות של זלדה+מונוליט יעבדו על חומרה של פס5 הם יוציאו משחק AAA מכובד כהוגן. אז אם על זה הויכוח שלנו, אז בנקודה הזו אין לנו ויכוח כלל. הם מוכשרים ויכול להיות שנינטנדו רצתה לשמור אותם בcutting edge כי חשוב להם שזלדה ישאר חוד החנית.

אבל להגיד שנינטנדו נותנים "טיפול NSMB" למטרויד רק כי הם גילו שהם יכולים למכור אותם ב60$. אני לא מתווכח איתך על זה שהם גילו שהם יכולים למכור משחק אינדי של 20$ בדולר ל60$ אנחנו מסכימים על זה. אני רק מרחיב את הטיעון, ואומר שבגלל שהם גילו שהם יכולים למכור משחק של 20$ ב60$ אין טעם להיות חוד החנית יותר.

למה DQ9 עבר לDS ? כי סקוור גילו שיש להם פרייארים כמוני, שיקנו אותו גם על אטארי. זה אותו דבר כאן.

ולמה שנינטנדו תצטרך להישאר מובילה טכנית אם הם יכולים להחזיק צוותים "קומסי קומסה" ולעשות עליהם רווח של מליונים? זה בדיוק מה שהם עשו לדעתי.

נינטנדו פשוט מנצלים את זה שהם גם יצרני קונסולות, ועוד לפני שהם מפתחים את הקונסולה הם דואגים שהמפרט שלה יספיק בדיוק לרעיון שיש להם בראש.
אני יכול להגיד בביטחון מלא, שכבר בפיתוח של הWII U נינטנדו ידעו שהם רוצים שהמפרט שלו יספיק לרעיונות שיש להם לBreath of the wild. כבר שהWII U היתה בתכנון הם בטח ידעו שהחומרה תספיק לרעיון כמו ספלטון או מריו מייקר וכו'.

כאילו אם יש לך רעיונות שהם בpre production שנים (ותסתכל על מטרויד האחרון לראות כמה הם שומרים רעיונות בpre production) וגם הקונסולה שלך נמצאת בpre production זה לא בעיה לתכנן קונסולה שתספיק בול לכל הרעיונות שיש לך.

אני יכול לתת לנינטנדו, שאת הרעיונות שלהם הם מבצעים בצורה מדהימה וכישרונית על החומרה המוגבלת שלהם, אבל שוב זה כנראה כי המשחקים והחומרה מתוכננים כבר שנים להשלים זה את זה.

אבל תקח למשל את המשחקים שנינטנדו פיתחו כשהם היו חוד החנית באמת טכנולוגית נדב?

אם נסתכל על מריו גלקסי, לפי מה שהוא כנראה באמת (כנראה משחק קיוב שסוחט את החומרה , שנדחף ל2007 לווי) אז בנסיבות האלה רואים כמה נינטנדו היתה מוכשרת לזמנה, כי הוא פשוט קורע כל משחק מדור הקיוב.

אם נסתכל על מטרויד פריים ונזכור שהוא משחק 2002 שהתחיל פיתוח ב1998 זה פסיכי מה נינטנדו ורטרו הוציאו ממנו לזמנו.

נדב תדמיין מצב שנינטנדו היתה נשארת ברמה של נוטידוג ראש בראש עד היום. כאילו גם אז בדור הפס2 נוטי דוג היו אותו צוות פיתוח מדהים שהם היום, הם פיתחו כלים בשפות נמוכות על חומרה מסובכת כמו הפס2 ועשו דברים שאפתניים לאותו הזמן, ובכל זאת נינטנדו קרעו אותם בהכל, כשהצוותים היו באותה רמה טכנית. מה זה קרעו אותם נוטי דוג עברו השפלה על ידי נינטנדו והצוותים שלה. :)

אז תחשוב שנינטנדו היו נשארים עם אותו mindset וממשיכים לגדול ולהשתכלל טכנולוגית ולפתח את עצמם בהתאם לתחרות? לדעתי זה לא רק שהם היו היום עם נוטי דוג
באותה רמה, אם יחס הכוחות היה נשמר, הגיוני שהם היו יכולים להאכיל את נוטי דוג קש. אבל שאין סיבה לשמור על עליונות טכנולוגית כי הקהל שלך קונה משחק אינדי ב60$
למה שתשמור עליה? אתה יודע מפתחים פחות מוכשרים גם עולים פחות כסף :)

בקיצור, אני סהכ בא להגיד שנינטנדו צל חיוור של עצמה, ושזה לא רק הכוח שעוצר אותם, אבל לא חייבים להסכים :)

דווקא על רטרו יש לי תקווה, כי אמרו שהם התרחבו מאוד ושהם קלטו לתוכם אנשים מוכשרים מכל התעשייה וcrytek ומי לא :) אבל כמו שאמרת נצטרך לחכות ולראות :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 20:11

idan כתב:עזוב שאתה מתייחס מאוד מילולית לציטוט המדובר שזה קצת מצחיק, אבל קראתי אותו ומה שאתה לא מספר זה שהוא ממשיך ואומר "Or maybe it was possible, but it would have taken a lot more time."

סביר להניח שהם עשו מיקור חוץ דווקא לפייר אמבלם ולא למריו בגלל ש Koei Tecmo כבר עובדים על כל המשחקי dynasty warriors למינהם, ביניהם הפרנצ'ייזים של נינטנדו, עם בערך אותו מנוע ואותם פרופורציות של דמויות וכו'.. הגיוני יותר לתת להם לעבוד על זה מאשר על פייפר מריו, לא? סתם מחשבה.

ואני מפריד יופי אומנותי מטכני, אבל מה מרשים טכנית בפייר אמבלם? מפות קטנות ומוגבלות+hub תלת מימד אחד עם גרפיקה פשוטה ולא מלוטשת עם טקסטורות מטושטשות? על מה אתה מדבר? אם נינטנדו לא כשירים לעשות את זה אז אי אפשר אפילו לקרוא להם מפתחת AA.


נו ו... אולי זה יקח להם הרבה יותר זמן לא רק בגלל שלוקח זמן ליצור נכסים בHD אלא גם כי יש להם פער ידע טכני להשלים? :) , כל עוד שנינו שולפים טיעונים מהתחת, אז הטיעון מהתחת שלי שווה בדיוק את אותו ערך ששווה הטיעון מהתחת שלך... כי שנינו שולפים טיעונים מהתחת :) אין פה איזה טיעון מחץ שיוכל להכריע את המנצח אנחנו לא עוסקים פה במדע מדויק :) שלא לדבר על זה שגם במדעים המדויקים יש גבול לכמה מדויק אפשר להיות :)


אין להם שום יתרון בזה שKoei עבדו על הIP שלהם כי פייר אמבלם לסוויץ משתמש בדמויות חדשות לגמרי נכסים חדשים לגמרי אין בו שום תוכן ממוחזר ממשחקי הפייר אמבלם הקודמים. אז אין שום יתרון בזה שהם פיתחו משחקים לנינטנדו הם עדיין היו צריכים ליצור הכל מאפס :) Koei הם פשוט חברה שעושה משחקי טקטיקה כמוIS כבר שנים, אם שמעת פעם עלthe romance of three kingdoms אז יש להם ענף שמחקה את משחקי פייר אמבלם כבר משנות התשעים :) אז כאילו, אם כבר הגיוני שהם בחרו בKOEI בגלל שזו חברה שלא איבדה את הכישרון הטכני שלה ויש לה עבר עשיר עם משחקי טקטיקה מהסגנון של פייר אמבלם.

אבל זה עדיין מצער, כי עם כמה שKOEI סבבה הם עדיין לא intelligent systems.

אני מסכים איתך שfire emblem three houses הוא לא הכי מרשים בעולם, הוא מכוער ריקני ומה לא, ורואים שהוא פותח במהירות הבזק, כדי שכבר יהיה איזשהו משחק פייר אמבלם למכשיר והוא לא קיבל את הזמן שלו לסחוט את החומרה.

אבל אם אתה בא ושם אותו מול פייפר מריו? :) אז חוץ מהיופי האמנותי של פייפר מריו, הוא נראה כמו משחק שיכול לרוץ על ה3DS :) לידו, three houses נראה כמו יצירת אומנות עם כל שלל המערכות שלו שבאות באינטרקציה אחת עם השניה והוא גם נראה כמו משחק PS3 לפחות ולא כמו משחק 3DS כמו פייפר מריו :)

אני סה'כ אומר, שכן אם נינטנדו ממש היו רוצים, הם היו יכולים לפתח, פייר אמבלם שיקרע לtree house את התחת גרפית, אבל אז זה היה דורש פיתוח משותף של IS עם הצוות של זלדה/מונוליט ואלה דברים שהם לא יכולים לאפשר לעצמם לעשות כי יש IP יותר חזקים שדורשים את הצוותים האלה.

בסופו של דבר את כל החפירה שלי אתה יכול לצמצם לטיעון אחד.

כן יש לנינטנדו מפתחים מוכשרים, אבל גם המפתחים הכי מוכשרים האלה נמצאים ברמת פיתוח של מפתחים ממש מוכשרים לPS3 ויש גבול על כמה משחקים הם יכולים לעבוד :) אז בפועל אתה מקבל מנינטנדו איזה 2-3 משחקים מרשימים גרפית וכל השאר נראה אינדי כמו מטרויד האחרון :) והרמה שאנשים רצו פה שיהיה למטרויד, היא רמה של משחק PS3 ממש טוב, כלומר, דורש את הטופ של הטופ מנינטנדו.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 04 יולי 2021, 20:20

אני חושב שאנשים שוכחים פה ,שהסוויץ היא יותר נידת ופחות ניחת
כן יש לה אפשרות נוחה לחיבור לטלוויזיה
אבל הרעיון הגדול זה נידת שקל ונוח לחבר למסך גדול
וקל ונוח לשחק אם חברים

ובעניין המשחקים ,ראיתי סירטונים של אנשים שמריצים את אותם משחקים שהרצתי על החומרה המקורית באמולטור
חלקם אמולטור של wiiu חלקם של הסוויץ

המשחקים עצמם ,חלקם לפחות ניראים הרבה יותר טוב בחומרה
שמאפשרת את זה ,לא כל משחק
חלק נהנים יותר מהטיפול וחלק פחות ,וצריך להבין את ההגבלה החומרתית של הסוויץ מול הקונסולות מול הסוויץ
הps4 /xbo ,עזבו את הדור החדש הסוויץ לא מתחרה בו

אם לדוגמה botw, היתה מפותחת לps4 במקום לסוויץ
על ידי אותו צוות פיתוח (נגיד היה לצוות ניסיון עם הps4 )
המשחק כניראה היה רץ ב1080p
ו60 פרימים לשניה יציבים בלי גמגומים, אז נכון שהסגנון הגרפי לא מנסה להיות מציאותי נוסח rdr 2 ,ואין את הרמת פירוט שיש בrdr2

אבל בכל זאת תחשבו על botw ,ב60 פרימים יציבים
ותגידו לי אם המשחק ניראה חרא ?

עכשיו אני לא אומר שכל משחק נינטנדו מקבל טיפול טוב מבחינה גרפית ,פוקימון האחרון ניראה לי כמו משחק ps2 רק בhd

כאילו לקחו משחק ps2 ,ועשו לו רימסטר hd
לא כל משחק נינטנדו ,פותח אם הגרפיקה הכי טובה שאפשר על הסוויץ

אבל צריך לזכור שקהל היעד לסוויץ שונה מקהל היעד לps/xbox
למרות שיש הרבה שמחזיקים גם וגם

אני רואה את זה ככה מחשב משחקים / ps / xbox
זה קהל יעד אחד

סוויץ קהל יעד אחר

סמארטפונים וטאבלטים קהל יעד אחר

לפעמים יש משחקים שנימצאים ב2-3 קהלי יעד
דוגמה מצוינת זה טטריס

אבל בכללי הסוויץ בהמצע ,לפעמים מקבל פורטים ובילעדים
מהקהל של הניחות ,לאלו שרוצים נידות

לפעמים מהטבלטים וסמארטפונים

אבל הסוויץ לא מתחרה ישירה באף פלטפורמה כרגע
זה חלק גדול מההצלחה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 20:37

אם כבר קרירין לקח את הדיון ל"קונסולה ניידת" או נייחת.

אני חייב לומר שיצא לי בשבוע שעבר להתנסות גם בסוויץ לייט וגם ברגילה בגלל שאני מתלבט חברים שיש להם גם וגם נתנו לי להתנסות.... ולפחות לטעמי? הסוויץ לייט שובר את הצורה
לסוויץ הרגילה, זו פשוט הקונסולה הניידת הכי טובה שראיתי בנתיים מנינטנדו. הרגילה ממש כבדה.

ואני אומר את זה כאחד שהיה לו את כל הניידות של נינטנדו חוץ מהGBA.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38672
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יולי 2021, 00:00

אני חושב שנצטרך להסכים שלא להסכים. אני עשיתי את הניתוח הטכני שלי על מריו אודסי מה100+ שעות שיש לי מולו ובספר שלי הוא יותר מרשים מכל משחק פס3 שראיתי, כלל tlou1 שרץ ב20fps ברזולוציה סאב 720p בזמן שמריו נעול על 60. אני משער שעשית את הניתוח הטכני שלך למשחק ונצטרך להסכים שלא להסכים. כנ״ל על זלדה ועוד כמה משחקי סוויטצ׳ / Wiiu. על פי מה שראיתי בסוויטצ׳ יש לנינטנדו את היכולת הטכנית להוציא משהו מאוד מרשים לפועל בהתאם לחומרה, הם מוכיחים את זה שוב ושוב. אתה יכול לא להסכים, אבל הטיעונים מבוססי מיקור חוץ הם תלושים מהמציאות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 05 יולי 2021, 00:24

כן אנחנו כנראה נסכים שלא להסכים וזה בסדר גמור :)
לא ראיתי במריו אודסי שום דבר שמתקרב לכישרון הטכני שהוא

Tlou1 או Gta 5 נכון... יש לך הרבה יותר היכרות עם המשחק ממני.. אבל אני חושב שאם הוא היה עושה דברים כאלה מרשימים זה כבר היה מעיף את האינטרנט :) אחד כמוני לא היה מפספס חדשנות טכנולוגית במריו אם היו מדברים עליה. :)

מה שכן אני חייב להודות שמריו אודסי כנראה יזדקן הרבה יותר טוב מtlou1 כי מה לעשות נינטנדו הולכת על סגנון משחקים צבעוני ויש להם ארט דיירקשן הכי טוב בתעשייה ואלה בדיוק המשחקים שנראים הכי טוב כל הזמן... אבל לטעמי לפחות אין פה כישרון טכני.

פשוט ארט דירקשן יוצא מן הכלל.
למישהו יש בכלל ספק שאם נוטי דוג היו רוצים לעשות ג'ק ודקסטר 60fps נעול על חומרה שוות ערך לסוויץ הם היו לוקחים את הצוות של מריו בהליכה? :)

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 יולי 2021, 11:27

glass man כתב:כן אנחנו כנראה נסכים שלא להסכים וזה בסדר גמור :)
לא ראיתי במריו אודסי שום דבר שמתקרב לכישרון הטכני שהוא

Tlou1 או Gta 5 נכון... יש לך הרבה יותר היכרות עם המשחק ממני.. אבל אני חושב שאם הוא היה עושה דברים כאלה מרשימים זה כבר היה מעיף את האינטרנט :) אחד כמוני לא היה מפספס חדשנות טכנולוגית במריו אם היו מדברים עליה. :)

מה שכן אני חייב להודות שמריו אודסי כנראה יזדקן הרבה יותר טוב מtlou1 כי מה לעשות נינטנדו הולכת על סגנון משחקים צבעוני ויש להם ארט דיירקשן הכי טוב בתעשייה ואלה בדיוק המשחקים שנראים הכי טוב כל הזמן... אבל לטעמי לפחות אין פה כישרון טכני.

פשוט ארט דירקשן יוצא מן הכלל.
למישהו יש בכלל ספק שאם נוטי דוג היו רוצים לעשות ג'ק ודקסטר 60fps נעול על חומרה שוות ערך לסוויץ הם היו לוקחים את הצוות של מריו בהליכה? :)


אני לא חושב שאפשר בכלל להשוות בין משחקים כאלו
מאריו אודיסי, מעבר לצבעוניות ,נותן לשחקן המון חופש
ומידי פעם מקבלים יכולות חדשות ורואים דברים שלא היו מיקודם

Tlou, נותן המון פירוט גרפי ,על חשבון הגבלה של מה שהשחקן יכול
לעשות
Gta 5 בערך בהמצע

מאריו בגרפיקה של tlou ,כניראה היה אחד מהמשחקים הכי יקרים
וארוכים לפתח ,אין לזה הגיון כלכלי
גם ראצאט האחרון לא ניראה כמו tlou והוא רץ על הps5

זה כמו להגיד כמה משחקי יוביסופט עולם פתוח יפים
אבל ליתעלם מה "עתק הדבק " ,שיש שם
השאלה לאיזה כיוון אתה מחליט ללכת

לא סתם tlou ואנצארטד מאוד לינרים
לפתח גרפיקה כזאת מאוד יקר ולוקח הרבה זמן

שזה אומר או העתק הדבק
או " על מסילה "
או שניהם ביחד

זה לא אומר שבמאריו אין דברים שחוזרים על עצמם
אבל שם זה הרבה פחות

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 05 יולי 2021, 12:01

kririn כתב:
glass man כתב:כן אנחנו כנראה נסכים שלא להסכים וזה בסדר גמור :)
לא ראיתי במריו אודסי שום דבר שמתקרב לכישרון הטכני שהוא

Tlou1 או Gta 5 נכון... יש לך הרבה יותר היכרות עם המשחק ממני.. אבל אני חושב שאם הוא היה עושה דברים כאלה מרשימים זה כבר היה מעיף את האינטרנט :) אחד כמוני לא היה מפספס חדשנות טכנולוגית במריו אם היו מדברים עליה. :)

מה שכן אני חייב להודות שמריו אודסי כנראה יזדקן הרבה יותר טוב מtlou1 כי מה לעשות נינטנדו הולכת על סגנון משחקים צבעוני ויש להם ארט דיירקשן הכי טוב בתעשייה ואלה בדיוק המשחקים שנראים הכי טוב כל הזמן... אבל לטעמי לפחות אין פה כישרון טכני.

פשוט ארט דירקשן יוצא מן הכלל.
למישהו יש בכלל ספק שאם נוטי דוג היו רוצים לעשות ג'ק ודקסטר 60fps נעול על חומרה שוות ערך לסוויץ הם היו לוקחים את הצוות של מריו בהליכה? :)




מאריו בגרפיקה של tlou ,כניראה היה אחד מהמשחקים הכי יקרים
וארוכים לפתח ,אין לזה הגיון כלכלי
גם ראצאט האחרון לא ניראה כמו tlou והוא רץ על הps5



תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38672
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יולי 2021, 12:07

glass man כתב:כן אנחנו כנראה נסכים שלא להסכים וזה בסדר גמור :)
לא ראיתי במריו אודסי שום דבר שמתקרב לכישרון הטכני שהוא

Tlou1 או Gta 5 נכון... יש לך הרבה יותר היכרות עם המשחק ממני.. אבל אני חושב שאם הוא היה עושה דברים כאלה מרשימים זה כבר היה מעיף את האינטרנט :) אחד כמוני לא היה מפספס חדשנות טכנולוגית במריו אם היו מדברים עליה. :)

מה שכן אני חייב להודות שמריו אודסי כנראה יזדקן הרבה יותר טוב מtlou1 כי מה לעשות נינטנדו הולכת על סגנון משחקים צבעוני ויש להם ארט דיירקשן הכי טוב בתעשייה ואלה בדיוק המשחקים שנראים הכי טוב כל הזמן... אבל לטעמי לפחות אין פה כישרון טכני.

פשוט ארט דירקשן יוצא מן הכלל.
למישהו יש בכלל ספק שאם נוטי דוג היו רוצים לעשות ג'ק ודקסטר 60fps נעול על חומרה שוות ערך לסוויץ הם היו לוקחים את הצוות של מריו בהליכה? :)

יש המון דברים טכנים שאפשר להשוות בין TLOU לאודסי, למשל האיכות טקסטורות, איכות שיידרים, הטכנולוגיה של ההשתקפויות, האיכות צל וכמות ההצללות, אפקטים מבוססי ווקסלים (רמז, באודסי יש כמה מאוד מרשימים, ב-tlou אין אפילו אחד) ועוד המון תחומים. אודסי לוקח את tlou די בהליכה ברוב האספקטים הטכנים והוא עושה את זה ב-60FPS בזמן ש-TLOU רץ בין 20 ל-30. ובעצם אודסי גם מכיל כמה שלבים ענקיים, TLOU 2 הוא מסדרון אחד גדול, גג הוא מביא לך רוחב של רחוב כשלב. כלומר לא רק שמריו אודסי ויזואלית מביא פיצ׳רים גרפים מתקדמים יותר מ-tlou, הוא רץ פי 2 עד פי 3 יותר מהר. אז כן, בספר שלי מריו אודסי לוקח את tlou אפילו אם הם היו רצים באותו FPS, והוא רץ ב-60 נעול לעומת TLOU שלא מחזיק 30.

ואני יודע שזה יבוא, אז אני רק אגיד שאולי יש לסוויטצ׳ יותר זיכרון ו-GPU חזק מלפס3, אבל הוא לא רחוק מלהיות גרסת ה-1080p של ה-GPU של הפס3 ובנוסף יש לסוויטצ׳ גם מעבד חלש יותר מה-cell וגם זיכרון איטי יותר. גם צריך לזכור ש-TLOU היה המשחק הרביעי של הצוות על הפס3 שיצא בחודשים האחרונים שלה ובקושי רץ על הקונסולה בזמן שאודסי יצא רק חצי שנה מיציאת הקונסולה וזה המשחק הראשון של הצוות לקונסולה הזאת שהיא ארכיטקטורה חדשה לגמרי בשבילם והם עשו את זה ב-60FPS יציב. אם יצא אודסי 2 לסוויטצ׳ ב-2024, זה יהיה קצת יותר בר השוואה ל-TLOU אבל גם זה לא נחוץ, כי אפילו אודסי שהיה בייסיקלי משחק שיגור כבר לוקח את tlou.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Golan » 06 יולי 2021, 12:05

חזרתי להיות פעיל. מעניין אם מישהו זוכר אותי. :)

לא מצליח להבין למה נינטנדו לא מעלים לחנות של הסוויץ׳ את כל המטרוידים המקוריים. (זירו מישן, סאמוס ריטורנס וטרילוגיית פריים). מכריחים אותך לקנות ווי-יו. טמטום.

בגלל ההייפ ש-Dread עשה לכל כך הרבה אנשים, הרגשתי לא בנוח שאני לא מכיר את מטרויד ולא שיחקתי באף משחק. בימים האחרונים קראתי המון מידע על מטרויד וצפיתי במלא סרטונים, ואני ממש רוצה לשחק במשחקים הקודמים כדי שאני אקנה את דרד ואהנה ממנו ״על מלא״.

אני יודע שאם אתה מנוי לאונליין של הסוויץ׳ אתה יכול לשחק במטרויד 1 ובסופר מטרויד (3). הבעיה היא שמטרויד 1 המקורי לא התיישן טוב ואני מעדיף את הרימייק שעשו לגיימבוי (זירו מישן). וגם אין את סאמוס ריטורנס (עם רימייק 3DS או בלי).

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי BiA » 06 יולי 2021, 15:22

כן זה ממש מבאס. לדעתי שחק בסופר כי הוא די חווית המטרויד 2D הדפיניטיבית והוא ממש סבבה על הסוויץ'. מעבר לזה שיחקתי רק ב-ZM והייתי ממש שמח אם הייתה דרך לשחק את האחרים.

כותרי פריים פחות קשורים עלילתית לסדרה הראשית (תקנו אותי אם אני טועה, שיחקתי רק איזה שעה ב-1) אז אתה לא חייב אותם כרגע. אני יכול לשחק בפריים על הווי או דרך דולפין במחשב אבל ממש לא בא לי לעשות את זה אם יום אחד הם יהיו על הלייט. אולי לקראת פריים 4.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38672
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 06 יולי 2021, 15:55

טרילוגית פריים מתרחשת בין מטרוייד 1 ל-2, אין באמת מה לשחק בהם להבנת העולם מעבר לזה שהם משחקים מדהימים.

הסדר הוא:
זירו מישן
מטרויד
טרילוגית פריים
מטרוייד 2 (שזה גם סמוס חוזרת, הרימייק 3ds)
סופר מטרויד
מטרויד פיוז׳ן
מטרויד דרד

כלומר אתה בכיף יכול להתחיל בסופר מטרויד ואחריו, אם תהיה דרך נורמאלית לעשות את זה, לשחק בפיוז׳ן. אגב, לדעתי פיוז׳ן הכי פחות טוב בסדרה הדו מימדית אז הוא סוג של take it or leave it.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי BiA » 06 יולי 2021, 16:03

There is it folks

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 יולי 2021, 16:19

זהו? יותר יקרה מהאקסבוקס S וכל מה שהם מוסיפים זה OLED ? בלי DPAD ?
לא קונה.רק לייט.
קרירין צדק (אלא אם כן יש פרו שנה הבאה)
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 06 יולי 2021, 16:21, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי BiA » 06 יולי 2021, 16:21

זה כל כך נינטנדואי :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 יולי 2021, 16:23

לגמרי. אתה משדרג BIA ?

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 06 יולי 2021, 16:33

אז בעצם אין חומרה משופרת,רק מסך חדש שהוא עוד Rigid OLED שנחשב נחות יותר ועכשיו גם עם PPI נמוך יותר ועוד 32GB זיכרון פלאש וסטנד יותר טוב? אה ודוק עם פורט Ethernet. מצחיק כמה השמועה שהבאתי לפני איזה חודש הייתה מדוייקת,חוץ מ..טוב,חומרה משופרת,שהייתה הבסיס לכל הקיום של ה-SKU הזה מבחינתי.
טוב,תודה נינטנדו,אני אסחוב את הסוויץ' הנוכחית שלי עד היורשת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 יולי 2021, 16:41

DrKeo כתב:
glass man כתב:כן אנחנו כנראה נסכים שלא להסכים וזה בסדר גמור :)
לא ראיתי במריו אודסי שום דבר שמתקרב לכישרון הטכני שהוא

Tlou1 או Gta 5 נכון... יש לך הרבה יותר היכרות עם המשחק ממני.. אבל אני חושב שאם הוא היה עושה דברים כאלה מרשימים זה כבר היה מעיף את האינטרנט :) אחד כמוני לא היה מפספס חדשנות טכנולוגית במריו אם היו מדברים עליה. :)

מה שכן אני חייב להודות שמריו אודסי כנראה יזדקן הרבה יותר טוב מtlou1 כי מה לעשות נינטנדו הולכת על סגנון משחקים צבעוני ויש להם ארט דיירקשן הכי טוב בתעשייה ואלה בדיוק המשחקים שנראים הכי טוב כל הזמן... אבל לטעמי לפחות אין פה כישרון טכני.

פשוט ארט דירקשן יוצא מן הכלל.
למישהו יש בכלל ספק שאם נוטי דוג היו רוצים לעשות ג'ק ודקסטר 60fps נעול על חומרה שוות ערך לסוויץ הם היו לוקחים את הצוות של מריו בהליכה? :)

יש המון דברים טכנים שאפשר להשוות בין TLOU לאודסי, למשל האיכות טקסטורות, איכות שיידרים, הטכנולוגיה של ההשתקפויות, האיכות צל וכמות ההצללות, אפקטים מבוססי ווקסלים (רמז, באודסי יש כמה מאוד מרשימים, ב-tlou אין אפילו אחד) ועוד המון תחומים. אודסי לוקח את tlou די בהליכה ברוב האספקטים הטכנים והוא עושה את זה ב-60FPS בזמן ש-TLOU רץ בין 20 ל-30. ובעצם אודסי גם מכיל כמה שלבים ענקיים, TLOU 2 הוא מסדרון אחד גדול, גג הוא מביא לך רוחב של רחוב כשלב. כלומר לא רק שמריו אודסי ויזואלית מביא פיצ׳רים גרפים מתקדמים יותר מ-tlou, הוא רץ פי 2 עד פי 3 יותר מהר. אז כן, בספר שלי מריו אודסי לוקח את tlou אפילו אם הם היו רצים באותו FPS, והוא רץ ב-60 נעול לעומת TLOU שלא מחזיק 30.

ואני יודע שזה יבוא, אז אני רק אגיד שאולי יש לסוויטצ׳ יותר זיכרון ו-GPU חזק מלפס3, אבל הוא לא רחוק מלהיות גרסת ה-1080p של ה-GPU של הפס3 ובנוסף יש לסוויטצ׳ גם מעבד חלש יותר מה-cell וגם זיכרון איטי יותר. גם צריך לזכור ש-TLOU היה המשחק הרביעי של הצוות על הפס3 שיצא בחודשים האחרונים שלה ובקושי רץ על הקונסולה בזמן שאודסי יצא רק חצי שנה מיציאת הקונסולה וזה המשחק הראשון של הצוות לקונסולה הזאת שהיא ארכיטקטורה חדשה לגמרי בשבילם והם עשו את זה ב-60FPS יציב. אם יצא אודסי 2 לסוויטצ׳ ב-2024, זה יהיה קצת יותר בר השוואה ל-TLOU אבל גם זה לא נחוץ, כי אפילו אודסי שהיה בייסיקלי משחק שיגור כבר לוקח את tlou.


אני מרגיש שאני צריך לחפור קצת את החומרה של הסוויץ כדי לנהל דיון על זה לעומק, אבל אתה אומר בעצמך נדב שלסוויץ יש יותר זיכרון וGPU יותר חזק מהפס3, הנה התשובה שלך. ועזוב יותר חזק, חשוב מזה כנראה יותר מודרני עם פייצרים יותר מתקדמים ממה שיש בפס3.

אז כן היא חזקה, יותר מהפס3 לא בהרבה, אבל זה ברור שנינטנדו יודעת לחלוב כל יתרון שיהיה לה.

אני יכול רק לתת את הדוגמא של ה3DS. ה3DS חומרתית חלש מהפס2, כשאתה מסתכל עליו בצורה יבשה, אבל החומרה שלו הרבה יותר מודרנית מהפס2 עם שיידרים מודרנים ומלא טריקים חדשים שמפתחים היו יכולים לחלום עליהם ב2000-2006
(ברור 2011- מול 2000) מה שגורם למשחקים שאשכרה חולבים את ה3DS כמו Resident Evil: Revelations להראות כמעט דור מהפס2, יש לו רגעים שהוא עומד בכבוד מול משחקי PS360.

שבפועל החומרה שלו לא יכולה להריץ חלק ממשחקי הWII (כמו xenoblade chronicles שנינטנדו אמרו בעצמם שלא יכול לרוץ טוב על ה3DS ולכן בלעדי לNEW)
אז אני בטוח שאם אני אחפור על החומרה של הסוויץ אני אגלה שיש תחומים שהיא מודרנית בשנות אור מהפס3 ושמשם מגיע ההתקדמות הטכנית שלו ולא מאיזה כישרון לא רגיל של נינטנדו.

כמובן שיש מצב שאני טועה פה ואתה צודק והפס3 והסוויץ באמת ברות השוואה אבל לכן אמרתי שאם תרצה אחזור לויכוח הזה כשאני מרגיש שאני יודע קצת יותר על החומרה של הסוויץ :) אם טעיתי... אז וואו לנינטנדו, אבל אני באמת מתקשה להאמין שחומרה שיצאה ב2017 לא תכיל טריקים שאין בחומרה שיצאה ב2006 גם אם הסוויץ חלשה ממנה בתחומים מסוימים.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Golan » 06 יולי 2021, 16:43

מה זה החרא הזה? :lol:

אגב אני מנסה להטמיע את הפרסומת שעלתה ביוטיוב של נינטנדו:

נערך לאחרונה על ידי Golan ב 06 יולי 2021, 17:00, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי BiA » 06 יולי 2021, 16:43

glass man כתב:לגמרי. אתה משדרג BIA ?

אממ לא יודע. הלייט שלי עדיין לא נוצלה כמו שצריך בגלל מחירי הצד א וכי אני על האקסבוקס רוב הזמן, אז כרגע לא דחוף. אם היו מביאים איזה קילר אפ עם דגם 4K? איזה פורט לטרילוגיית פריים או BOTW2 שייראה אשכרה משופר? זה היה סיפור אחר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 יולי 2021, 16:47

BiA כתב:
glass man כתב:לגמרי. אתה משדרג BIA ?

אממ לא יודע. הלייט שלי עדיין לא נוצלה כמו שצריך בגלל מחירי הצד א וכי אני על האקסבוקס רוב הזמן, אז כרגע לא דחוף. אם היו מביאים איזה קילר אפ עם דגם 4K? איזה פורט לטרילוגיית פריים או BOTW2 שייראה אשכרה משופר? זה היה סיפור אחר.


יאפ ראיתי גם שגם אתה נכנעת ומשדרג בקרוב לדור הנוכחי, אז אתה יודע שמור את הכסף לקונסולה שבאמת תקבל הכי הרבה שימוש אצלך :)

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 יולי 2021, 17:06

בעניין הדגם החדש ,עדין לא ראיתי את כל הפרטים
אבל ניחוש בסגנון הזה היה לי הרבה זמן

מה שכן ציפיתי לבאזל קטן יותר ,הבאזל עדין ניראה גדול
וציפיתי שהתחנת עגינה תתמוך ב4k
הציפ כבר בסוויץ האורגינלית יכול להוציא 4k ,זה בערך אותו הציפ
כמו בהנווידה סילד TV הראשון
והחיבור דרך usb c צריך לאפשר את זה ,רק היו צריכים לעבור לhdmi
2
או גבוה יותר ,בכל מקרה אם מוצאים את הoled הזה בקרוב
אני חושב שיעבור לפחות שנה כניראה יותר עד דגם חדש יותר
אני לא מכליל אפשרות לדגם lite עם oled


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 60 אורחים