DrKeo כתב:נינטנדו יודעת לפתח דברים שסוחטים את החומרה, מריו אודסי וזלדה BOTW הם הוכחה לזה. הטיעון של ״הם שכחו איך״ קצת לא מחזיק מים כי הם עובדתית עדין עושים את זה. לשאול למה מטרויד נראה טכנית meh או למה הוא לא מושקע כמו משחקי AAA שלהם (או לפחות AA) זאת כבר שאלה אחרת. זאת הייתה החלטה של נינטנדו, כמה כסף הם שופכים על המשחק הזה. כלומר אני לא חושב שיש בכלל ספק שנינטנדו מסוגלים, הנה, עובדה, מריו אודסי וזלדה מוכיחים שהם יכולים. השאלה האמיתית היא למה הם החליטו שהמשחק יהיה דל תקציב. להגיד שנינטנדו פשוט לא מסוגלים, זה לא נכון עובדתית.
נדב להזכיר לך שרטרו עשו מ2010 ועד 2014 את פאקינג TP ?.
4 שנים וכל מה שראינו מרטרו המפוארים לשעבר, זה פאקינג משחק שנראה כמו משחק WII ב720P ? להזכיר שבאותו זמן הצוות של אנסל ביובי הצליח מ2011 עד 2014
לעשות שני משחקי ריימן שגרמו לרטרו לאכול את הכובע? מה זה מלמד מלבד איבוד יכולת מובהקת.
פאקינג 4 שנים ומה שקיבלנו זה פאקינג דונקי קונג, כאילו תשליך מזה כמה שנים היה לוקח להם לפתח את המטרואיד היפה שאתה רוצהץ
לא מבין, איך בגלל צדיקים בסדום כמו הצווות של זלדה אתה מסיק שעדיין יש לנינטנדו את היכולת. מריו אודסי מוכיח יכולת? לי כל מה שהוא מוכיח זה שנינטדו וואלה לא איבדו את הart direction שלהם, ומזל.
אותו דבר פיקמין 3, אולי הוא ממש יפה, אבל לא מדובר פה באיזה State of Art טכני, זה פשוט כישרון אמנותי מדהים מצד נינטנדו.
אני מסתכל על החברה בכללי, וחוץ מהצוות של זלדה ואולי מונולית שבמקרה גם עזרו עם זלדה (מעניין למה, אולי כי יש מחסור אדיר בידע טכני בחברה? ?)
כולם איבדו את היכולת הכבירה שלהם.
אני לא מבין איך זה נראה לך הגיוני, שצוות מוכשר שלא ישתמש בכישרון שלו במשך שנים, ישאר מוכשר ולא יתנוון עם הזמן.
מה שאני מנסה להגיד נדב, זה שהצוותים הכי מוכשרים של נינטנדו, הקרם של הקרם של נינטנדו כרגע מסוגל להוציא משחקים בסגנון פס3 פרו, וORI לא משנה מה נחשוב עליו הוא בהחלט משחק שאם היה יוצא לדור הPS360 היה נחשב למשחקים הכי יפים של הדור ההוא, אז לבוא ולהגיד שנינטנדו לא צריכה את הצוותים הכי טובים שלה בשביל להגיע לרמה של ORI אחרי שלקח לאחד הצוותים הכי טובים שלה פאקינג 4 שנים בשביל TP ... מה אגיד לא קניתי.
idan כתב:אני לא אמרתי שנינטנדו הם נוטי דוג. אבל שוב, פייפר מריו נראה טוב יותר מפייר אמבלם.. (אני זוכר גם שהתלונה העיקרית עליו, גם בביקורות, זה שהוא קצת מכוער. זה לא רק אני אומר) אז על פניו Koei Tecmo לא מספקים להם שום דבר שהם לא יודעים לעשות, מלבד כוח עבודה זמין. להגיד שהם לא מספיק גדולים בשביל להפיק את שני המשחקים ביחד זה כנראה נכון, אבל זו לא עדות ליכולות הטכניות שלהם ולא קשור לטיעון שאתה רוצה לטעון.
FROM הם אולי הסטודיו הכי יעיל בתעשייה ביחס לגודל של הסטודיו וכמות המשחקים (וההרחבות) שהם מוציאים. בכלל גם כמות התוכן שיש במשחקים שלהם מבחינת אומנות ואויביים ובוסים היא פי כמה וכמה ממשחק כמו GOW האחרון למשל, אבל אני לא יכול להגיד שהם יותר מרשימים טכנית מסנטה מוניקה שמוציאה משחק פעם בכמה שנים. זה פשוט לא קשור.. אם אתה רוצה לשנות את הטיעון לכך שנינטנדו הפכו לחברה שלא ממש עושה יותר מידי משחקי AAA רוב הזמן (מלבד מריו וזלדה בערך) וזה, יחד עם החומרה הישנה שהם תקועים עליה, אולי השפיע על היכולות הטכניות שלה אז סבבה, אני מציע שתפתח את התיאוריה משם במקום להיתלות בכל מיני מפתחות - פחות מוכשרות מנינטנדו במובהק - ולטעון שזה שהיא משתפת איתם פעולה או משתמשת בכוח עבודה שלהם זו הוכחה ליכולות הטכניות המוגבלות שלה.
עידן הדעה שלך שפייפר מריו נראה יותר טוב מפייר אמבלם זו דעתך בלבד אולי דעתך בלבד ושל עוד כמה מבקרים שמצאת. הניסיון שלך לתת תוקף חד משמעי הייתי אומר כמעט "מדעי" לדעה סובייקטיבית ביותר, לא מחזיק מים
אתה לא יכול לבוא ולהציג משהו מאוד סובייקטיבי ואישי כעובדה. אני יכול לבוא ולהגיד שבעיני ריטרנל זה כרגע המשחק הכי יפה של דור הPS5 אבל זו החוויה האישית שלי בלבד,אני לא יכול להוכיח את זה, ואתם לא יכולים להפריך את זה, זה לא אומר שאני צודק, רק שאתם לא יכולים לקבוע לי מה לחשוב באופן אישי.
על אותו משקל, אני לא יכול לסתור את הדעה שלך שפייפר מריו, פחות יפה מFE כי זו דעתך האישית בלבד. הדבר היחיד שאני כן יכול לעשות זה שIS בעצמם אמרו שהם לא היו יכולים לעשות את FE לבד, בעוד את פייפר מריו, הם בהחלט הצליחו לעשות לבד, אז תגיד לי אתה מה כנראה דרש יותר כישרון טכני וזה כנראה FE.
תפריד בין יופי אמנותי, לבין "כישרון טכני" פייפר מריו, בהחלט יכול להראות לך הרבה יותר יפה מFE בגלל שהכישרון האמנותי יכול להיות הרבה יותר טוב מזה של FE אבל זה לא אומר כלום על הידע הטכני ששניהם דרשו, רק אומר שאתה ועוד כמה מבקרים הרבה יותר עשה לכם את זה הכיוון האמנותי של פייפר מריו.
אני עד היום חושב שקילר 7 ואוקאמי הם כמה מהמשחקים הכי יפים שאי פעם נוצרו בגלל הכיוון האמנותי שלהם, זה לא באמת אומר שהם דרשו יותר יכולת טכנית ממשחק
כמו "שומרי הגלקסיה" שבעיני הוא שיא הכיעור האפשרי, שאי פעם ראיתי במדיום הזה.