נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 22025
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2021, 12:42

איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 12:55

Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא ;)

אני משער שגירס כבר בפיתוח, הוא בטח בשלבי הניסויים. אגב, לא ממש ברור לי למה מיקרוסופט ככה חבלה בתצוגת E3 שלה. אם הם היו משמתמשים בדמו הזה לחשוף את המשחק בתערוכה וגם מראים את הטריילר של נינג׳ה ת׳אורי שיצא ביום חמישי בתערוכה עצמה ובמקביל חותכים כמה דקות מתוכן אחר ופחות מעניין הייתה יכולה להיות להם תצוגה ממש חזקה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 04 יולי 2021, 13:30

אני עדיין מתפלל ליום שנראה שוב את Shangheist :)

Laskin
Elder
הודעות: 22025
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2021, 13:46

DrKeo כתב:
Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא ;)

אני משער שגירס כבר בפיתוח, הוא בטח בשלבי הניסויים. אגב, לא ממש ברור לי למה מיקרוסופט ככה חבלה בתצוגת E3 שלה. אם הם היו משמתמשים בדמו הזה לחשוף את המשחק בתערוכה וגם מראים את הטריילר של נינג׳ה ת׳אורי שיצא ביום חמישי בתערוכה עצמה ובמקביל חותכים כמה דקות מתוכן אחר ופחות מעניין הייתה יכולה להיות להם תצוגה ממש חזקה.


כן, מה שהיה חסר ממש בתצוגה שלהם, או של כל חברה אחרת במסיבות השונות - זה עוד משהו שהוא IN-ENGINE שרחוק מאיתנו איזה 3 שנים ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 14:17

Laskin כתב:
DrKeo כתב:
Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא ;)

אני משער שגירס כבר בפיתוח, הוא בטח בשלבי הניסויים. אגב, לא ממש ברור לי למה מיקרוסופט ככה חבלה בתצוגת E3 שלה. אם הם היו משמתמשים בדמו הזה לחשוף את המשחק בתערוכה וגם מראים את הטריילר של נינג׳ה ת׳אורי שיצא ביום חמישי בתערוכה עצמה ובמקביל חותכים כמה דקות מתוכן אחר ופחות מעניין הייתה יכולה להיות להם תצוגה ממש חזקה.


כן, מה שהיה חסר ממש בתצוגה שלהם, או של כל חברה אחרת במסיבות השונות - זה עוד משהו שהוא IN-ENGINE שרחוק מאיתנו איזה 3 שנים ;)

לפי מיקרוסופט זה דמו של משחק שמדגים מה שהם באמת מצליחים לעשות עם UE5. כלומר לא צפוי פה איזה בולשיט, זה דמו אמיתי מספיק שהם הולכים לעשות עליו הרצאת GDC. זה אומר שיכלו לעשות פה משהו אמיתי ב-E3, לא סתם CGI. גם יכול להיות שזה ממש גיימפליי, אני בספק אם זאת הרצאת GDC על משהו שהוא לא אנטרקטיבי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 04 יולי 2021, 15:11

DrKeo כתב:
Uncle Pey'j כתב:אבל איזה overhaul כבר אפשר לעשות למשחק כל כך נוסחתי כמו גירס בלי למעשה להפוך אותו למשהו שהוא לא גירס?

לפחות לדעתי האישית שני דברים יכולים לשנות את המשחק מקצה לקצה בלי לאבד את הלב שלו:
1 - מערכת melee ״סולית״ שלדעתי מאוד מתאימה לראש של גירס להתחשב בצ׳נקיות שלו, האלימות ה״קרובה״, המסורים, ההוצאות להורג וכו׳. נניח מכה כבדה ומכה קלה, כמו במשחקי סולס, והסוג התקפות תלוי בנשק שאתה מחזיק. אולי אפשר גם מהלך alt לנשק להוסיף עוד מימד לטקטיקה, למשל לשים על השוטגאן הוק שמקרב אוייבים אליך כמו הוג ב-overwatch או הדף שמרחיק ממך אוייבים כשאתה עם רובה צלפים. זה אומר שכמו במשחק סולס או DMC, הסגנון משחק שלך יכול להיות שונה לגמרי תלוי הנשק שבחרת להיות איתו.

2 - לשנות את מערכת העבירות. היא מיושנת בטרוף, הדמויות מרגישות כמעט כמו כלי רכב טנקי, לא כמו דמויות. זה די מגניב בזמן הקרב, אבל מעפן בטרוף מחוץ לקרב. אי אפשר באמת לעשות בגירס שום דבר חוץ מאשר להלחם, בניגוד לנניח משחקי נוטידוג שגם הם קלאנקים למדי אבל האפשרויות שלך הרבה יותר רחבות. הייתי רוצה לראות את הדמויות הרבה יותר עבירות ובצורה הרבה יותר טבעית. שלבים של משחקי גירס מרגישים קצת כאילו הם בנויים מקוביות לגו וזה גם גורם להם להיות לא טבעיים, מגביל מאוד את העיצוב שלבים וגם גרפית ומבחינת אימרסיביות מאוד פוגע במשחק. לשנות את המערכת עבירות יכול לפתור את כל הבעיות הללו, ביחוד אם יעשו את המערכת קאבר קצת יותר דינאמית ופחות מוגבלת למשטחים שטוחים ענקיים.

אני חושב ששתי הנקודות יחד יוכלו לשנות את המשחק ובו בזמן להשאיר אותו גירס. אין סיבה לשנות את מערכת הירי או האקטיב רילוד, אבל יש הרבה עבודה שצריך לעשות בכדי לעבות את המערכות של המשחק ולעזור לו להיות עם עיצוב שלבים טבעי יותר. זה גם יאפשר להם לצמצם את כמויות הקרבות שיש במשחק, במקום לעבור מ-kill room ל-kill room מה ששם אותך 90% מהזמן בקרבות, יהיה אפשר לתת למשחק לנשום קצת. קצת חקירה, קצת עלילה, קצת תסרוט, כל זה יהיה הרבה יותר קל אם יעשו את השינויים האלה. במערכות שיש להם היום כל העניין הזה קצת קשה. אני משער שזה גם יוכל לרומם קצת את קרבות הבוס כי יש בגירס יותר מדי בוסים שהם קרבות מול משהו ענק שפשוט עומד במקום ואתה יורה עליו.

קודם כל אני מרגיש שחייבים הסתייגות שזה לגבי הסינגל - אני משחק במולטי כל יום כבר איזה חצי שנה והוא פאקינג אדיר, שיחקתי בהרבה TPSים כולל חדשים יותר כמו הדיוויז'ן, גם במולטי, ואין ממש משהו שמדגדג אותו כרגע בעומק המכניקה, במהירות, בצ'אנקיות, בייחודיות של התנועה, בתקרת הסקיל ובוויב הטראש-טוקי הנהדר. המבנה של הקוביות לגו מושלם לזה, המפות הן כמו מגרשי משחקים ענקיים.

עכשיו כשאמרנו את זה, המערכת הזאת לא מממשת את הפוטנציאל שלה כשהיא מתרגמת לסינגל. זה הרבה יותר קשה להיות דינמי ומעניין כשבמרבית השלבים אתה DBNO תוך 5 שניות ברגע שיצאת מקאבר (כי יורים עליך עשרה אויבים במקביל). יחד עם זאת אני לא בטוח לאיזה כיוון אני רוצה שיילכו. זה או שינוי דרסטי (ואם זה קורה, צריך למצוא איזה סידור מול המולטי) או קמפיין קלאסי ברוח של אפיק עם שפצורים ואני חושב שאני סבבה עם שניהם, וגם הרבה אנשים אחרים שהם לא מעריצים בהכרח - הייבבאסטרס למשל קיבל רשמים ממש חיוביים למרות שהוא לא איזה מהפכה.

לדעתי זה מה שבבסיס מרכיב משחק גירס טוב:
- קאסט מגניב עם דמויות מעניינות, כולל נבלים (RAAM, המלכה מירה, Skorge)
- סט פיסס כיפיים ויצירתיים
- וויב גריטי, תחושה של overwhelming odds, לפעמים על גבול האימה

אם נודה באמת, כל אלה ממש לוקים בחסר בקמפיינים של הקואליציה.

אבל נניח שהולכים לשינוי דרסטי, ברמה האישית לא הייתי רוצה לראות עוד מילי בגירס, אני מרגיש שיש מספיק כרגע (נשקי מילי כמו האלה ויכולות אולטימייט כמו בהייבבאסטרס), ובכללי אני פחות אוהב אקשן ויותר שוטרס. לגבי האינטרקציה מחוץ לקרב - מסכים. לאסוף קולקטיבלס או ללכת באיטיות בזמן שמדברים איתך ומצביעים על דברים זה לא מספיק מעניין. כנ"ל לגבי קרבות הבוס, בא לי משהו יצירתי כמו הפעם הראשונה שאתה נלחם ב-berserker בגירס 1.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 15:27

BiA כתב:קודם כל אני מרגיש שחייבים הסתייגות שזה לגבי הסינגל - אני משחק במולטי כל יום כבר איזה חצי שנה והוא פאקינג אדיר, שיחקתי בהרבה TPSים כולל חדשים יותר כמו הדיוויז'ן, גם במולטי, ואין ממש משהו שמדגדג אותו כרגע בעומק המכניקה, במהירות, בצ'אנקיות, בייחודיות של התנועה, בתקרת הסקיל ובוויב הטראש-טוקי הנהדר. המבנה של הקוביות לגו מושלם לזה, המפות הן כמו מגרשי משחקים ענקיים.

עכשיו כשאמרנו את זה, המערכת הזאת לא מממשת את הפוטנציאל שלה כשהיא מתרגמת לסינגל. זה הרבה יותר קשה להיות דינמי ומעניין כשבמרבית השלבים אתה DBNO תוך 5 שניות ברגע שיצאת מקאבר (כי יורים עליך עשרה אויבים במקביל). יחד עם זאת אני לא בטוח לאיזה כיוון אני רוצה שיילכו. זה או שינוי דרסטי (ואם זה קורה, צריך למצוא איזה סידור מול המולטי) או קמפיין קלאסי ברוח של אפיק עם שפצורים ואני חושב שאני סבבה עם שניהם, וגם הרבה אנשים אחרים שהם לא מעריצים בהכרח - הייבבאסטרס למשל קיבל רשמים ממש חיוביים למרות שהוא לא איזה מהפכה.

לדעתי זה מה שבבסיס מרכיב משחק גירס טוב:
- קאסט מגניב עם דמויות מעניינות, כולל נבלים (RAAM, המלכה מירה, Skorge)
- סט פיסס כיפיים ויצירתיים
- וויב גריטי, תחושה של overwhelming odds, לפעמים על גבול האימה

אם נודה באמת, כל אלה ממש לוקים בחסר בקמפיינים של הקואליציה.

אבל נניח שהולכים לשינוי דרסטי, ברמה האישית לא הייתי רוצה לראות עוד מילי בגירס, אני מרגיש שיש מספיק כרגע (נשקי מילי כמו האלה ויכולות אולטימייט כמו בהייבבאסטרס), ובכללי אני פחות אוהב אקשן ויותר שוטרס. לגבי האינטרקציה מחוץ לקרב - מסכים. לאסוף קולקטיבלס או ללכת באיטיות בזמן שמדברים איתך ומצביעים על דברים זה לא מספיק מעניין. כנ"ל לגבי קרבות הבוס, בא לי משהו יצירתי כמו הפעם הראשונה שאתה נלחם ב-berserker בגירס 1.

כן, הפרדה בין הסינגל למולטי די מתבקשת. אני חושב שההצמדות הזאת לזהות בין המולטי לסינגל היא אחת הבעיות הכי קשות של הסינגל של גירס. האחד די מושלם בזמן שהשני מוגבל בדיוק בגלל אותן מכניקות.

בנוגע לדברים כמו סט-פיסס טובים או דמויות מעניינות, זה קצת given, כלומר כולנו רוצים את זה במשחקים שלנו אז אני לא ממש מתיחס כנקודה רלוונטית. אני מקווה שהקואליציה ידעו לעשות את זה אם הם יקבלו את הזמן והחופש לפתח את מה שהם רוצים. בנוגע למילי, כנראה שזה מושך אותי ספציפית כאדם שמאוד נהנה ממשחקי מילי כמו משחקי סולס או GOW. לדעתי זה מאוד מתאים לגירס, וגם יהווה רק חלק מאוד מסויים מהמשחק והאסטרטגיה, אבל זה כנראה משהו באמת אישי שלי.

מה שאני כן בטוח שצריך לעשות זה לבנות מחדש את המערכת עבירות, הדמויות לא יכולות להתנהג יותר כמו טנק, הן צריכות להתנהג כמו דמויות TPS בכדי שיהיה אפשר להרחיב את הscope של המשחק מרק ירי, ירי ועוד ירי. עם כמה שאני אוהב את הקאברים בגירס ואני חושב שהוא צריך לשמר את הקאברים, הם לא יכולים להיות 90% מהתוכן גיימפליי. המשחק צריך להיות קרוב יותר ל-TLOU2 מהבחינה הזאת שקאברים הם סופר חשובים, אבל הם רק חלק מאלמנט הקרב וההתגנבות. ואמת שאם כבר התגנבות, הייתי רוצה לראות אלמנט כזה נכנס למשחק. הרי אם אתה כבר עובד מקאבר לקאבר והריצה היא מכופפת, למה אין שם יותר אלמנטים של לנסות לסגור את האוייבים במהלך מלקחיים יחד עם היחידה שלך? ואני גם מסכים איתך שיש יותר מדי אוייבים בזירה בזמן נתון, זה מקשה על רוב המכניקות של המשחק.

האמת שאולי הייתי מתחיל במשהו מאוד לא גירסי בכדי להקשות על הצוות פיתוח. נניח בלקחת את הריצת רודי ולהפוך אותה לריצה זקופה לגמרי, לא מכופפת, ומהירה יותר. אולי להוסיף וולטינג מהיר מעל לעצמים וקפיצה לא גבוהה במיוחד לטיפוס על קצוות נמוכים יחסית שמעלים אותך קומה אחת למעלה. רק השינוי הזה לבד יגרום לצווות לחשוב מחדש על לא מעט מהמכניקות של המשחק ועיצוב הזירות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 16:20

אתם עושים לי חשק להתקין את גירס 4 לראות כמה הוא גרוע :)

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 04 יולי 2021, 19:45

DrKeo כתב:
BiA כתב:...

כן, הפרדה בין הסינגל למולטי די מתבקשת. אני חושב שההצמדות הזאת לזהות בין המולטי לסינגל היא אחת הבעיות הכי קשות של הסינגל של גירס. האחד די מושלם בזמן שהשני מוגבל בדיוק בגלל אותן מכניקות.

בנוגע לדברים כמו סט-פיסס טובים או דמויות מעניינות, זה קצת given, כלומר כולנו רוצים את זה במשחקים שלנו אז אני לא ממש מתיחס כנקודה רלוונטית. אני מקווה שהקואליציה ידעו לעשות את זה אם הם יקבלו את הזמן והחופש לפתח את מה שהם רוצים. בנוגע למילי, כנראה שזה מושך אותי ספציפית כאדם שמאוד נהנה ממשחקי מילי כמו משחקי סולס או GOW. לדעתי זה מאוד מתאים לגירס, וגם יהווה רק חלק מאוד מסויים מהמשחק והאסטרטגיה, אבל זה כנראה משהו באמת אישי שלי.

מה שאני כן בטוח שצריך לעשות זה לבנות מחדש את המערכת עבירות, הדמויות לא יכולות להתנהג יותר כמו טנק, הן צריכות להתנהג כמו דמויות TPS בכדי שיהיה אפשר להרחיב את הscope של המשחק מרק ירי, ירי ועוד ירי. עם כמה שאני אוהב את הקאברים בגירס ואני חושב שהוא צריך לשמר את הקאברים, הם לא יכולים להיות 90% מהתוכן גיימפליי. המשחק צריך להיות קרוב יותר ל-TLOU2 מהבחינה הזאת שקאברים הם סופר חשובים, אבל הם רק חלק מאלמנט הקרב וההתגנבות. ואמת שאם כבר התגנבות, הייתי רוצה לראות אלמנט כזה נכנס למשחק. הרי אם אתה כבר עובד מקאבר לקאבר והריצה היא מכופפת, למה אין שם יותר אלמנטים של לנסות לסגור את האוייבים במהלך מלקחיים יחד עם היחידה שלך? ואני גם מסכים איתך שיש יותר מדי אוייבים בזירה בזמן נתון, זה מקשה על רוב המכניקות של המשחק.

האמת שאולי הייתי מתחיל במשהו מאוד לא גירסי בכדי להקשות על הצוות פיתוח. נניח בלקחת את הריצת רודי ולהפוך אותה לריצה זקופה לגמרי, לא מכופפת, ומהירה יותר. אולי להוסיף וולטינג מהיר מעל לעצמים וקפיצה לא גבוהה במיוחד לטיפוס על קצוות נמוכים יחסית שמעלים אותך קומה אחת למעלה. רק השינוי הזה לבד יגרום לצווות לחשוב מחדש על לא מעט מהמכניקות של המשחק ועיצוב הזירות.

באופן עקרוני אתה צודק שזה given, אבל העובדה היא שהקואליציה חלשה בקטעים האלה לעומת אפיק. כלומר, אתה מנסה לחשוב על דמות עם אופי בטרילוגיה החדשה, מי יש לך? פחות או יותר רק את קייט (חצי קלאץ') ואת צוות דלתא הישן. זה די מעפן. וגם סט פיסס, חוץ מהייבבאסטרס שיש שם 10 דקות נהדרות שאתה מתגלגל על רפסודה במורד נהר לבה, אין לך שום דבר שמשתווה ללרכב על ברומאק/לנסר עורקי לב של תולעת ענקית/להתחמק מ-kryll בזמן שאתה נוסע בטנק. כשאין לך את הבייסיקס האלה החסרונות המכניים נהיים הרבה יותר מוחשיים.

לגבי התגנבות, יש כמה קטעי התגנבות בגירס 5, אבל כן, לא המון, הייתי שמח לראות יותר, זה יכול להיות מעניין. לגבי הוולטינג והקפיצה הלא גבוהה - שניהם כבר קיימים, לא יודע עד כמה זה שימושי בסינגל אבל במולטי זה לגמרי כן.

גלאס: אף משחק לא באמת גרוע, אבל לדעתי 4 הכי חלש. חצי מהמשחק אתה נלחם ב-deebees (רובוטים מעפנים של ה-COG) ובוא נגיד שהם הרבה פחות מעניינים אפילו מהפרומיתיאנס של היילו 4. כשהמשחק מתחיל לצבור תאוצה הוא נגמר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 20:16

אז כאילו לדלג ישר ל5? (אני די בטוח שהלפטופ הנוכחי שלי יכול להתמודד איתו בגבורה) שים לב שאני לא מדבר פה על המולטי כי עד שאני לא מביא את האקסבוקס אין לי טעם לשחק את המולטי.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 04 יולי 2021, 20:31

הוא לא משחק ארוך והסיפור שלו בכל זאת די הכרחי ל-5 אם זה מעניין אותך, הייתי כן מנסה ומקסימום פורש אבל החלטה שלך :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 20:43

אחד הסודות הכי גדולים שלי, זה שאני זונה של גירס... אז זה כנראה לא יפריע לי לשחק גם וגם.
(וכן לא היה איכפת לי אם מייקרוסופט היו עושים גירס על בסיס שנתי, זה היה בהחלט גורם לי להתעניין בהם)
לול, יש פורומים שאם הייתי רושם בהם את הווידוי הזה, אני מקבל באן במידי.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 05 יולי 2021, 00:37

בהחלט אחד ה-IP האהובים עלי בגיימינג, כנראה מקום ראשון אצלי היום כשזה מגיע למיק'.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יולי 2021, 00:45

אם מדברים על קמפיינים אז בשבילי לפחות זה:
גירס 2>גירס3>גירס>גירס 4>גירס 5>Judgement
אני בעיקר מתלבט בין גירס 2 ל-3 לקמפיין הכי טוב כי הם באמת מאוד מוצלחים והסיבה שמיקמתי את 4 לפני 5 היא בעיקר בגלל שמאוד מאוד לא אהבתי את הסקשנים של ההאבים החצי פתוחים ב-5 שחוץ מלהיות מאוד מרשימים גרפית,פשוט לא היה בהם כלום.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 05 יולי 2021, 01:04

מהטרילוגיה המקורית 2 הכי טוב by far. כל הקטע עם התולעת... הוציא ממני... איך זה רץ על הקונסולה בכלל... ועדיין מוציא ממני את זה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5411
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 05 יולי 2021, 10:16

אני 2 לא עמד אצלי בהייפ. אני הייתי ממקם את ג׳אדג׳מנט גבוהה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 22025
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 יולי 2021, 10:26

עבורי 2 ו-3 היו ההיילייטס, ומאז רק אכזבות :/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יולי 2021, 11:55

הראשון הפיל לי את הלסת, אז אני תמיד אזכור לו את זה. הוא היה חווית הדור הבא האמיתית הראשונה של הדור 360, המשחק שאחריו הפסיקו לקרא ל-360 ״אקסבוקס 1.5״. ואני דווקא אהבתי את ההאבים של גירס 5, הם היו הפסקה נחמדה בקצב משחק הטרחני של גירס. לא היה בהם יותר מדי מה לעשות, סתם ללכת לכל מני side quest שהובילו לזירות קרב עם פרס נחמד, אבל זה לא כזה שונה מגירס ברגיל :)

האמת שלא הייתי מתנגד אם הם היו מאמצים את זה בגירס 6 כמבנה הכללי של המשחק, כל אקט הוא האב. אבל מן הסתם הם יצטרכו להעלות את הרמה של ה-side quests משמעותית, כמו ב-GOW 2018.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 05 יולי 2021, 14:20

אני אוהב את כל הטרילוגיה במידה די שווה, גירס 1 אולי במקום הראשון כי הוא הרגיש חדש ומרענן וגם כי יש לו וויבים נחמדים של אימה שקצת ירדו מזה בהמשכים, אבל מכנית הוא כמובן הכי raw והקרבות היום די משמימים מול ההמשכים. 2 הוא איזון די טוב בין האימה וה-all out war של 3, יש בו קטעים ממש טובים, ו-3 ממש נחמד עם ה-lambent והוא אחלה סיום לטרילוגיה (RIP DOM). ג'אדג'מנט חביב אבל האתגרים די חזרו על עצמם החל מאיזה שליש או חצי הקמפיין.

5 היה ממש בכיוון הנכון לדעתי, הבעיה העיקרית הייתה ההאבים הדי ריקים והעובדה שהאקט האחרון ממש מרגיש לא במקום גם מבחינה עלילתית (כל העניין של JD מול קייט פתאום "נפתר" בשניה, הבחירה הלא קשורה שנתנו לעשות וכו') וגם בגיימפליי (מחזור של קרב הבוס מול הקראקן).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 06 יולי 2021, 20:55

DrKeo כתב:
Klayman כתב:באמת שמח שנהנית, חן!

לדעתי, אם אחרי 10 שעות המשחק מלא הצליח לתפוס אותי, אז יש בעיה בפייסינג. הכל דעות עת משחקים גם ככה, אבל עדיין, לא תפס אותי ואני לא רואה את עצמי חוזר לעוד 30-40 שעות של מה ששיחקתי( גם אם נוסיף אופנועים, משאיות, רימוני צואה ושאר שדרוגים שראיתי שיש בטריילרים).

אין ספק שיש למשחק בעיית פייסינג קשה ברבע הראשון שלו. בספר שלי הוא אחד ממשחקי הדור האחרון, אבל זה משחק שלא קל להמליץ עליו בלי הסתיגויות. אני תמיד משווה אותו לסרט המגדלור, נהנתי ממנו בטרוף והוא סוג של מאסטר-פיס לדעתי אבל זה לא משהו שהייתי ככה שולף מהמותן כהמלצה.


אני באמת באמת שמח (לא בציניות! נשבע!), שנהניתם ממנו! בחיי שלא הצלחתי. כל פעם שאתם מספרים כמה הוא נהדר אני מתפתה להתקין אותו שוב, ואז מבין שאין לי באמת כח לזה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 08 יולי 2021, 21:26

התחדשתי ב-Series X!!! :D :D

תוסיפו אותי:
Golanb1

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 08 יולי 2021, 21:49

כיף! הוספתי, תתחדש :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 08 יולי 2021, 22:51

מזל טוב,ועכשיו לשחק היילו :)

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 08 יולי 2021, 22:56

BiA כתב:כיף! הוספתי, תתחדש :)


תודה רבה, אישרתי :)

Uncle Pey'j כתב:מזל טוב,ועכשיו לשחק היילו :)


יש עוד זמן עד לאינפיניט. :)

אגב שאלה: נרשמתי לגיים פאס אבל בשביל זה הייתי צריך להחליף לישראל, בגלל שהכרטיס אשראי צריך להיות מסונכרן עם אזור המוצא שלך. בחנות הישראלית הכל ממש יקר ואני רציתי לקנות משחקים שלא נמצאים בגיימפאס. אם אני מחזיר לאמריקאי כדי שיהיו לי מחירים נורמליים בחנות, זה יבטל לי את הגיים פאס?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 08 יולי 2021, 23:11

תתחדש!
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 92 אורחים