Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא
DrKeo כתב:Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא
אני משער שגירס כבר בפיתוח, הוא בטח בשלבי הניסויים. אגב, לא ממש ברור לי למה מיקרוסופט ככה חבלה בתצוגת E3 שלה. אם הם היו משמתמשים בדמו הזה לחשוף את המשחק בתערוכה וגם מראים את הטריילר של נינג׳ה ת׳אורי שיצא ביום חמישי בתערוכה עצמה ובמקביל חותכים כמה דקות מתוכן אחר ופחות מעניין הייתה יכולה להיות להם תצוגה ממש חזקה.
Laskin כתב:DrKeo כתב:Laskin כתב:איזה כיף IP חדש… גם סוף סוף נוכל לראות האם הם פשוט קיבלו נוסחה שהייתה פעם מעולה והמשיכו איתה, או שבדיוק להפך - שהנוסחה הארכאית הזו משכה אותם למטה ויש להם הרבה יותר כשרון ממה שהיה נראה תחת גירס.
אם מיקרוסופט מקווים לשחרור ב-2023 זה בטח אומר 2024, מה שאומר שגירס 6 יהיה קרוס ג׳ן או בלעדי לדור הבא
אני משער שגירס כבר בפיתוח, הוא בטח בשלבי הניסויים. אגב, לא ממש ברור לי למה מיקרוסופט ככה חבלה בתצוגת E3 שלה. אם הם היו משמתמשים בדמו הזה לחשוף את המשחק בתערוכה וגם מראים את הטריילר של נינג׳ה ת׳אורי שיצא ביום חמישי בתערוכה עצמה ובמקביל חותכים כמה דקות מתוכן אחר ופחות מעניין הייתה יכולה להיות להם תצוגה ממש חזקה.
כן, מה שהיה חסר ממש בתצוגה שלהם, או של כל חברה אחרת במסיבות השונות - זה עוד משהו שהוא IN-ENGINE שרחוק מאיתנו איזה 3 שנים
DrKeo כתב:Uncle Pey'j כתב:אבל איזה overhaul כבר אפשר לעשות למשחק כל כך נוסחתי כמו גירס בלי למעשה להפוך אותו למשהו שהוא לא גירס?
לפחות לדעתי האישית שני דברים יכולים לשנות את המשחק מקצה לקצה בלי לאבד את הלב שלו:
1 - מערכת melee ״סולית״ שלדעתי מאוד מתאימה לראש של גירס להתחשב בצ׳נקיות שלו, האלימות ה״קרובה״, המסורים, ההוצאות להורג וכו׳. נניח מכה כבדה ומכה קלה, כמו במשחקי סולס, והסוג התקפות תלוי בנשק שאתה מחזיק. אולי אפשר גם מהלך alt לנשק להוסיף עוד מימד לטקטיקה, למשל לשים על השוטגאן הוק שמקרב אוייבים אליך כמו הוג ב-overwatch או הדף שמרחיק ממך אוייבים כשאתה עם רובה צלפים. זה אומר שכמו במשחק סולס או DMC, הסגנון משחק שלך יכול להיות שונה לגמרי תלוי הנשק שבחרת להיות איתו.
2 - לשנות את מערכת העבירות. היא מיושנת בטרוף, הדמויות מרגישות כמעט כמו כלי רכב טנקי, לא כמו דמויות. זה די מגניב בזמן הקרב, אבל מעפן בטרוף מחוץ לקרב. אי אפשר באמת לעשות בגירס שום דבר חוץ מאשר להלחם, בניגוד לנניח משחקי נוטידוג שגם הם קלאנקים למדי אבל האפשרויות שלך הרבה יותר רחבות. הייתי רוצה לראות את הדמויות הרבה יותר עבירות ובצורה הרבה יותר טבעית. שלבים של משחקי גירס מרגישים קצת כאילו הם בנויים מקוביות לגו וזה גם גורם להם להיות לא טבעיים, מגביל מאוד את העיצוב שלבים וגם גרפית ומבחינת אימרסיביות מאוד פוגע במשחק. לשנות את המערכת עבירות יכול לפתור את כל הבעיות הללו, ביחוד אם יעשו את המערכת קאבר קצת יותר דינאמית ופחות מוגבלת למשטחים שטוחים ענקיים.
אני חושב ששתי הנקודות יחד יוכלו לשנות את המשחק ובו בזמן להשאיר אותו גירס. אין סיבה לשנות את מערכת הירי או האקטיב רילוד, אבל יש הרבה עבודה שצריך לעשות בכדי לעבות את המערכות של המשחק ולעזור לו להיות עם עיצוב שלבים טבעי יותר. זה גם יאפשר להם לצמצם את כמויות הקרבות שיש במשחק, במקום לעבור מ-kill room ל-kill room מה ששם אותך 90% מהזמן בקרבות, יהיה אפשר לתת למשחק לנשום קצת. קצת חקירה, קצת עלילה, קצת תסרוט, כל זה יהיה הרבה יותר קל אם יעשו את השינויים האלה. במערכות שיש להם היום כל העניין הזה קצת קשה. אני משער שזה גם יוכל לרומם קצת את קרבות הבוס כי יש בגירס יותר מדי בוסים שהם קרבות מול משהו ענק שפשוט עומד במקום ואתה יורה עליו.
BiA כתב:קודם כל אני מרגיש שחייבים הסתייגות שזה לגבי הסינגל - אני משחק במולטי כל יום כבר איזה חצי שנה והוא פאקינג אדיר, שיחקתי בהרבה TPSים כולל חדשים יותר כמו הדיוויז'ן, גם במולטי, ואין ממש משהו שמדגדג אותו כרגע בעומק המכניקה, במהירות, בצ'אנקיות, בייחודיות של התנועה, בתקרת הסקיל ובוויב הטראש-טוקי הנהדר. המבנה של הקוביות לגו מושלם לזה, המפות הן כמו מגרשי משחקים ענקיים.
עכשיו כשאמרנו את זה, המערכת הזאת לא מממשת את הפוטנציאל שלה כשהיא מתרגמת לסינגל. זה הרבה יותר קשה להיות דינמי ומעניין כשבמרבית השלבים אתה DBNO תוך 5 שניות ברגע שיצאת מקאבר (כי יורים עליך עשרה אויבים במקביל). יחד עם זאת אני לא בטוח לאיזה כיוון אני רוצה שיילכו. זה או שינוי דרסטי (ואם זה קורה, צריך למצוא איזה סידור מול המולטי) או קמפיין קלאסי ברוח של אפיק עם שפצורים ואני חושב שאני סבבה עם שניהם, וגם הרבה אנשים אחרים שהם לא מעריצים בהכרח - הייבבאסטרס למשל קיבל רשמים ממש חיוביים למרות שהוא לא איזה מהפכה.
לדעתי זה מה שבבסיס מרכיב משחק גירס טוב:
- קאסט מגניב עם דמויות מעניינות, כולל נבלים (RAAM, המלכה מירה, Skorge)
- סט פיסס כיפיים ויצירתיים
- וויב גריטי, תחושה של overwhelming odds, לפעמים על גבול האימה
אם נודה באמת, כל אלה ממש לוקים בחסר בקמפיינים של הקואליציה.
אבל נניח שהולכים לשינוי דרסטי, ברמה האישית לא הייתי רוצה לראות עוד מילי בגירס, אני מרגיש שיש מספיק כרגע (נשקי מילי כמו האלה ויכולות אולטימייט כמו בהייבבאסטרס), ובכללי אני פחות אוהב אקשן ויותר שוטרס. לגבי האינטרקציה מחוץ לקרב - מסכים. לאסוף קולקטיבלס או ללכת באיטיות בזמן שמדברים איתך ומצביעים על דברים זה לא מספיק מעניין. כנ"ל לגבי קרבות הבוס, בא לי משהו יצירתי כמו הפעם הראשונה שאתה נלחם ב-berserker בגירס 1.
DrKeo כתב:BiA כתב:...
כן, הפרדה בין הסינגל למולטי די מתבקשת. אני חושב שההצמדות הזאת לזהות בין המולטי לסינגל היא אחת הבעיות הכי קשות של הסינגל של גירס. האחד די מושלם בזמן שהשני מוגבל בדיוק בגלל אותן מכניקות.
בנוגע לדברים כמו סט-פיסס טובים או דמויות מעניינות, זה קצת given, כלומר כולנו רוצים את זה במשחקים שלנו אז אני לא ממש מתיחס כנקודה רלוונטית. אני מקווה שהקואליציה ידעו לעשות את זה אם הם יקבלו את הזמן והחופש לפתח את מה שהם רוצים. בנוגע למילי, כנראה שזה מושך אותי ספציפית כאדם שמאוד נהנה ממשחקי מילי כמו משחקי סולס או GOW. לדעתי זה מאוד מתאים לגירס, וגם יהווה רק חלק מאוד מסויים מהמשחק והאסטרטגיה, אבל זה כנראה משהו באמת אישי שלי.
מה שאני כן בטוח שצריך לעשות זה לבנות מחדש את המערכת עבירות, הדמויות לא יכולות להתנהג יותר כמו טנק, הן צריכות להתנהג כמו דמויות TPS בכדי שיהיה אפשר להרחיב את הscope של המשחק מרק ירי, ירי ועוד ירי. עם כמה שאני אוהב את הקאברים בגירס ואני חושב שהוא צריך לשמר את הקאברים, הם לא יכולים להיות 90% מהתוכן גיימפליי. המשחק צריך להיות קרוב יותר ל-TLOU2 מהבחינה הזאת שקאברים הם סופר חשובים, אבל הם רק חלק מאלמנט הקרב וההתגנבות. ואמת שאם כבר התגנבות, הייתי רוצה לראות אלמנט כזה נכנס למשחק. הרי אם אתה כבר עובד מקאבר לקאבר והריצה היא מכופפת, למה אין שם יותר אלמנטים של לנסות לסגור את האוייבים במהלך מלקחיים יחד עם היחידה שלך? ואני גם מסכים איתך שיש יותר מדי אוייבים בזירה בזמן נתון, זה מקשה על רוב המכניקות של המשחק.
האמת שאולי הייתי מתחיל במשהו מאוד לא גירסי בכדי להקשות על הצוות פיתוח. נניח בלקחת את הריצת רודי ולהפוך אותה לריצה זקופה לגמרי, לא מכופפת, ומהירה יותר. אולי להוסיף וולטינג מהיר מעל לעצמים וקפיצה לא גבוהה במיוחד לטיפוס על קצוות נמוכים יחסית שמעלים אותך קומה אחת למעלה. רק השינוי הזה לבד יגרום לצווות לחשוב מחדש על לא מעט מהמכניקות של המשחק ועיצוב הזירות.
DrKeo כתב:Klayman כתב:באמת שמח שנהנית, חן!
לדעתי, אם אחרי 10 שעות המשחק מלא הצליח לתפוס אותי, אז יש בעיה בפייסינג. הכל דעות עת משחקים גם ככה, אבל עדיין, לא תפס אותי ואני לא רואה את עצמי חוזר לעוד 30-40 שעות של מה ששיחקתי( גם אם נוסיף אופנועים, משאיות, רימוני צואה ושאר שדרוגים שראיתי שיש בטריילרים).
אין ספק שיש למשחק בעיית פייסינג קשה ברבע הראשון שלו. בספר שלי הוא אחד ממשחקי הדור האחרון, אבל זה משחק שלא קל להמליץ עליו בלי הסתיגויות. אני תמיד משווה אותו לסרט המגדלור, נהנתי ממנו בטרוף והוא סוג של מאסטר-פיס לדעתי אבל זה לא משהו שהייתי ככה שולף מהמותן כהמלצה.
BiA כתב:כיף! הוספתי, תתחדש
Uncle Pey'j כתב:מזל טוב,ועכשיו לשחק היילו
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 92 אורחים