תראה, הרבה מהרגשת ״יש תוכן״ שקבלתי מגיעה מזה שיש הרבה יותר עלילה, שהפאזלים שנתקלתי בהם הרגישו הרבה יותר ״זלדאיים״ והעובדה שהעיירה הראשונה שהגעתי אליה הרגישה הרבה יותר חיה מכל עיירה בbotw. אבל אלה השעות הראשונות שאתה פחות או יותר חייב לרוץ על כולן בצורה די זהה, אז לך תדע איך זה כשאתה בשעה ה-50 בעולם הפתוח.
אבל מה שאני כן אומר בביטחון הוא שהיכולות הן x10 ממה שהיה במשחק הקודם. בbotw הן נורא מבוססות סיטואציה - המגנט פועל רק על כמה דברים מאוד ספציפים בעולם למשל. או שהיכולות הן כלליות אבל די מעפנות כמו למשל הפצצות שהן יותר כמו רימונים ב-cod מאשר פצצות של משחק זלדה. אבל היכולות שקבלתי בנתיים (אל דאגה, כולן היו בהדגמת גיימפליי של נינטנדו לפני חודש) הן מאוד שימושיות, מלאות פוליש באמת שאפשר לבסס על כל אחת משחק שלם. אפילו יכולת בסיסית כמו reverse time עובדת מדהים כשלמשל יורים עליך חץ או זורקים עליך סלע - אתה פשוט מקפיא את הזמן, מסמן את הסלע והופ, back to sender. והעובדה שלחיצה על L פשוט מקפיאה את הזמן מידית הופכת את היכולת לאשכרה שימושית בזמן קרב.
אני גם מעריך את כל הqol שהכניסו, מהמערכת תפריטים הרבה יותר יעילה ויש המון שיפורים קטנים כמו העובדה שכל מתכון אוכל שמגלים נשמר בתפריט (וכל מנה שקשורה למצרך מסויים מופיעה עליו ובלחיצת כפתור על המנה לינק אוסף אוטומטית את המצרכים לידיים) או שכשפותחים תיבה ויש בה נשק בזמן שאין לך מקום, במקום שהיא תסגר נפתח תפריט נשקים שמאפשר לך להפיל נשק קיים.
בכל מקרה, המילה פוליש עולה לראש כשמשחקים בו. זה botw עם פוליש ויכולות הרבה יותר עמוקות ושימושיות. ואני רק אציין שבניתי קופסת עץ עם גלגלים וחברתי לחלק הקדמי שלה 4 חניתות סטייל מקס הזועם
We're just normal men. We're just innocent men