Laskin כתב:אני תמיד כותב GAAS.
וגלאס - מי הוא נציג העם היפני שיש לו את הסמכות הזו לקבוע מה היפנים רוצים או לא רוצים, שאתה סומך עליו כל כך?
סה"כ מדובר באינדבידואלים ספורים בסבירות גבוהה, שיש להם עוקבים בטוויטר וכנראה גם יותר כסף מהגיימר היפני הממוצע
Uncle Pey'j כתב:לפי קוטאקו נראה שהמשחק מולטי של TLOU נמצא בהולד כמעט מוחלט. טרגי מה שקורה עם ND בדור הזה, ניהול גרוע+פיבוט מזעזע של פלייסטיישן כארגון כנראה הוביל לדבר הזה. אני לגמרי מאמין למה ששרייר כתב, שסוני קיוותה שהידע והניסיון שבאנג׳י יביאו איתם ברכישה יוכל לחלחל לסטודיואים האחרים שלה אבל לא רק שזה לא קרה, גם פרויקטים אחרים סובלים כתוצאה מזה.
Hypno כתב: יחי Ryan?
Now, with Ryan on his way out, there are a lot of questions to ask about the strategic future of PlayStation. Some insiders are worried about the company’s lack of coherent vision, with its seemingly misplaced bets on service games, niche VR headsets and a baffling machine called the PlayStation Portal that allows people to play PS5 games on the go — but only by streaming them from your home PS5 via WiFi.
It’s not yet clear who will succeed Ryan. But whoever it is, they will have a tough task on their hands — and that’s before trying to avoid the ire of video-game fans.
Hypno כתב:אני לא רואה משהו שלילי, ההיפך. Ryan לא מאבד את הראש ומנסה בכח. המשחקים עדיין צריכים לעמוד בסטנדרט מסוים.
בניגוד למיקרוסופט שנתנו ל Redfall לצאת.
אבל האמת אני לא מבין מה ND כל כך הסתבכו. קחו את Factions שכבר עשיתם, תרחיבו ותנו לזה איזה רכיב מתמשך בטוב טעם. לא צריך אוברקיל.
כל דבר יכול להיחשב כ GAAS בימינו. מיני-הרחבות כל רבעון בתשלום וזה GAAS.
אם סטודיו אינדי הצליח לעשות משהו כמו DEEP ROCK GALACTIC בפעם הראשונה, אני לא מבין מה הסיפור. לא צריך להתייחס למשחק GAAS מוצלח כאילו זו מגיה שחורה.
לי זה מצביע על ההומוגניות והחד-גווניות באולפני צד א' שראשי סוני הקודמים אפשרו להם להתקבע. כולם יודעים לעשות רק משחק סינגל סינמטי.
זו פשוט רשלנות ניהולית לשמה. ראיית-מנהרה על מאתיים. איך אנשים בסוני לא זיהו את הבעיה ואת החורים הענקים שנפערים גם בידע וביכולות.
והנה שאלה:
איך רוקט ליג יוצא על הקונסולות בלעדית לפס4, ממיס את השרתים, מתפוצץ בסטים - ואף אחד בסוני, כולל ראיין בתפקידו הקודם - לא דופק על השולחן כדי לרכוש את האולפן?
שתבינו כמה סוני היו near-sighted עם הפוש הסימנטי שלהם.
DrKeo כתב:כל כך הרבה אולפנים גדולים נכשלו טוטאלית עם GAAS, כולל חברות איכותיות כמו נוטידוג, קריסטל דינמיקס, ורוקסטדי, שאני לא מבין מאיפה באה גישת ה״אוי זה כל כך קל״ הזאת. נראה שלעשות GAAS טוב זה אחד הדברים היותר קשים ומסוכנים שאפשר לעשות בתעשיה. זה קשה, זה יקר וסטודיואים מתים על הגבעה הזאת.
Hypno כתב:היה להם את המשחק שם הוציאו בפס3 שאותו שכללו עם רוקט ליג.
מי מכל המשחקים והמפתחות שהזכרתי 'יחידי סגולה'? למה הם כן ו ND לא?
כנראה שפשוט ND ושאר האולפנים של סוני סובלים מחוסר הורסיטאליות שטופחה שם. וכנראה אפשר לנקוף לזכותו של Ryan שהרבה ממשחקי ה GAAS (הרוב?) נעשים ע"י שיתופי פעולה עם אולפנים צד ג'. וגם אלה שמפותחים בסוני, לא נראה שהם שמו עליהם את כל החווה.
אם factions 2 יבוטל במתכונתו הנוכחית, לא יודע אם זה יגרור גל פיטורים.
Laskin כתב:סוני הכריזו סוף סוף על ה״סלים״, שנראה בערך אותו דבר רק קטן וקל יותר, והקטע הכי מצחיק - גירסת הדיגיטלית תעלה 50 דולר *יותר*, משמע 450 דולר, עם אופציה להוסיף דיסק חיצוני, וגירסת הדיסק תעלה 500.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 70 אורחים