נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוקטובר 2023, 14:54

bozeman כתב:
DrKeo כתב:לסטאי נדלה היה חלק בשכר שהיה קשור למספר המנויים של GP, כלומר ככל שהיו ל-GP יותר מנויים השכר שלו היה תופח בהתאם. עכשיו הוא הסיר את הרכיב הזה מהשכר שלו והחליף אותו להיות צמוד ל-revenue של מחלקת אקסבוקס. או במילים אחרות, המנכ"ל של מיקרוסופט צופה שההכנסות של אקסבוקס יעלו משמעותית בשנים הקרובות, יותר מהצמיחה של GP. זה גם צעד של חוסר אמון ב-GP, אבל בו בזמן צעד של אמון באקסבוקס. מעניין אם זה אומר שמיקרוסופט תתחיל לנטוש את GP לאט לאט.

זה יכול (וכנראה ש) גם להיות הפוך לגמרי.
יכול להיות שהדרך הבטוחה היא מנויי GP שרק הולכים ורבים וזה "כסף בטוח", והוא (או יותר נכון הבורד - הוא לא מחליט על המשכורת שלו מה שבא לו לבד) חושבים שזה ייתן תמריץ טוב והבעת אמון כללית באקסבוקס בכלליות.

הצפי של מיקרוסופט הוא לעליה של 40% בהכנסות השנה בזכות הרכישה של אקטיוויז'ן אז אני לא יודע אם זה נכון :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4825
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2023, 15:07

מה שאני אומר הוא פשוט חשיבה סטנדרטית של חברה - של משקיעים ושל הבורד.
בד"כ אם המנכ"ל הוא לא הבעלים ובעל השליטה (הרשמית או הלא רשמית) אין הרבה אינטרס לתת לו שינוי במשכורת ברכיב שהוא לא "סיכון מול סיכוי". כלומר, למעט אם אתה אומר "אם אני לא אתן לו יותר הוא ילך". ובמקרה הזה כשהוא אחראי - אז מה העניין?
בקיצור, לדעתי מיקרוסופט מרוצה בגדול מהGP ומההתקדמות שלו והוא "כסף בטוח" יחסית, והיא רוצה לתמרץ את הגידול של אקסבוקס בפני עצמה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוקטובר 2023, 15:16

bozeman כתב:בקיצור, לדעתי מיקרוסופט מרוצה בגדול מהGP ומההתקדמות שלו והוא "כסף בטוח" יחסית, והיא רוצה לתמרץ את הגידול של אקסבוקס בפני עצמה.

ואני חושב שחלק מזה זאת הליכה מסויימת לכיוון המובייל, אחת הסיבות הגדולות לרכישה של אקטיוויז'ן.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 251
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 25 אוקטובר 2023, 19:51

אנחנו יודעים ש GP לא עמד במטרות הצמיחה בשנתיים האחרונות, אז השינוי הוא לא בגלל שזה מטרה קלה.
זו בדיחה של ממש. 'המדד הזה יפגע לי בבונוס, יאללה נשנה אותו להכנסות רגע אחרי שקניתי מפיצת-ענק'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוקטובר 2023, 20:14

עכשיו שפיט היינס פרש מבת'זדה, מיקרוסופט עושה רי-אירגון למבנה הפנימי של אקסבוקס. שרה בונד קבלה קידום לתפקיד "נשיאת אקסבוקס" ומאט בוטי הוא עכשיו "נשיא game content and studios" שמפקח על כל החברות שתחת XBOX STUDIOS, מבת'זדה ועד אקטיוויז'ן או דאבל פיין. בת'זדה מחליפה CEO לבחורה שנקרא ג'יימי לדר והוא עונה ישירות למאט בוטי, כמו כל שאר האולפנים של מיקרוסופט. נשמע שבת'זדה גם מצמצמת את הדרגים הגבוהים והופכת להיות יותר גוף מצומצם שמפריד בין הסטודיואים שלהם לאקסבוקס.

זה המכתב שפיל כתב לעובדים של אקסבוקס:
It’s been a whirlwind two weeks since we closed our deal with ABK, an acquisition that will materially impact our current and future success. Since then, I’ve been on tour, visiting the teams. It’s been awesome to see the ambition of the games they’re making, the depth of the talent among the teams, and their excitement to be a part of Microsoft with a creative culture that aligns with their own.

Microsoft Gaming is on a multi-year journey to reach players where they are, on the devices they choose to play, and our strategy is working. We have thirteen $1B+ franchises in our portfolio and we just set new records for engagement in Game Pass. As our business continues to grow, it’s important that we structure ourselves to sustain that momentum with effective clarity and accountability across Gaming. In that spirit, we are making the following organizational changes effective today:

Great games are fundamental to everything we do. We believe that an expanded gaming content organization—one that enables Xbox Game Studios and ZeniMax’s development studios to collaborate effectively together—will empower those world-class studios to do their best work in growing our portfolio of games players love. Matt Booty will lead this expanded organization as President, Game Content and Studios.

ZeniMax will continue to operate as a limited integration entity led by Jamie Leder, President and CEO, reporting to Matt. All ZeniMax development studios and ZeniMax Central Services teams will continue reporting to Jamie to maintain and optimize current content development and production cycles. Also, to deepen our partnership and accelerate mutual learning, a number of ZeniMax leaders will now report to those Microsoft leaders with whom their work most closely aligns.

With our innovative devices, products, services, and our global community, Xbox is the primary way we connect games and their creators with players around the world. These experiences are as foundational as the games themselves, whether they are our first-party games or third-party games. To manage the platform of today, and build the platform of tomorrow, we are bringing together the teams that will make this possible. Sarah Bond will lead this team as President of Xbox — bringing together Devices, Player & Creator Experiences, Platform Engineering, Strategy, Business Planning, Data & Analytics and Business Development.

Reporting to Sarah and leading their respective teams will be Ashley McKissick (Corporate Vice President, Player Experiences & Platforms), Kareem Choudhry (Corporate Vice President, Xbox Emerging Technologies), Roanne Sones (Corporate Vice President, Gaming Devices Ecosystem), Lori Wright (Corporate Vice President, Partnerships & Business Development) and Kevin Gammill (Corporate Vice President, Ecosystem Product Management).

We’ve derived success from scaling our shared operations capabilities, so we will expand on that strategy by aligning ZeniMax’s IT and Facilities groups with our portfolio of operations and shared services. At the same time, continued leadership and focus on the effective integration of Activision Blizzard is vital. Dave McCarthy will lead all of these efforts for our business as Chief Operations Officer, Microsoft Gaming.

We have ambitious growth targets for games, players, endpoints and brand love. Our Gaming Marketing organization, which now includes Bethesda’s Publishing team, plays a crucial role by generating demand, driving engagement and inspiring advocacy among players, creators and partners. Jerret West will continue to lead this team as Chief Marketing Officer, Microsoft Gaming.

As some of you may have seen, our Consumer Sales Organization (CSO) will be joining the Microsoft Gaming team, led by Ami Silverman as Chief Consumer Sales Officer, Microsoft. CSO is the dedicated Microsoft consumer retail vertical, which reaches customers through direct and partner channels in critical markets. Ami’s charter crosses all consumer products, including Devices & Creativity (Windows, Surface, M365) and all things Gaming. This team’s focus will be to transform the gaming sales motions and attract new audiences across geographic markets. Dametra Johnson-Marletti (Corporate Vice President, Consumer Sales Organization) will continue to report into Ami and focus exclusively on Gaming, leveraging the common services and infrastructure of the CSO team.

Continuing in their current roles on my team are Bobby Kotick (Chief Executive Officer, Activision Blizzard, through the end of 2023), Joslyn Main (General Manager, Chief of Staff), Cynthia Per-Lee (Corporate Vice President, Human Resources), Kari Perez (General Manager, Communications), Linda Norman (Corporate Vice President, CELA) and Tim Stuart (Corporate Vice President, Finance).

I’m excited to partner with this team of leaders to advance our mission for the next era of Xbox in service of players and creators. I am confident that they will steer our organization to success in the months and years to come. Please join me in welcoming Ami and her team, and congratulating Matt, Sarah and Dave on their new roles.

Emails are just one vehicle to communicate change. You will hear more from your manager and your leader in the coming days about how these changes may or may not impact your work. We’ll also discuss this evolution of our organization during our next town hall on Monday October 30th at 1:00PM PT. Thank you for your contributions and dedication to everything we do to bring the joy of gaming to everyone on the planet.

Phil
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4746
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אוקטובר 2023, 20:21

האינטגרציה של בת'סדה ל-XGS הייתה הכרחית, מי באמת חשב שהם ימשיכו להתקיים כ-subsidary עצמאי? לא רוכשים חברה כדי לעשות דבר כזה. אני מקווה שזה אומר שיחסלו את ה-Bethesda Account השטותית הזו שאני עדיין נדרש לה במשחקים כמו Doom Eternal.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוקטובר 2023, 20:27

Uncle Pey'j כתב:האינטגרציה של בת'סדה ל-XGS הייתה הכרחית, מי באמת חשב שהם ימשיכו להתקיים כ-subsidary עצמאי? לא רוכשים חברה כדי לעשות דבר כזה. אני מקווה שזה אומר שיחסלו את ה-Bethesda Account השטותית הזו שאני עדיין נדרש לה במשחקים כמו Doom Eternal.

די הזוי שיש למיקרוסופט תחת הכנף שלה גם לאנצ'ר של בת'זדה, גם לאנצ'ר של בליזאד וגם לאנצ'ר של אקסבוקס.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 26 אוקטובר 2023, 20:38

זה די צפוי שיעשו ארגון מחדש
לדוגמה לא צריך 2 מחלקות שיווק

לא צריך 2 מחלקות שכר

לא צריך 2 משרדי עורכי דין שונים להיות איתם בקשר וכו וכו וכו

מין הסתם הרבה עובדים יפוטרו ,וחלק מהעובדים יתחברו
למחלקות קימות ,חוץ מצוותי הפיתוח שבפועל מפתחים את המשחקים
שאלו העובדים שמיצרים את המוצרים בפועל

אני מצפה שיהיו הרבה קיצוצים

החנויות השונות זה גם חלק מהעניין ,אולי יקח זמן
אבל אני מצפה שבסוף הכל יעבור לחנות של מיקרוסופט
ולשרתים שם מיקרוסופט

זה אולי מורכב יותר ולכן יקח זמן ,אבל זה כניראה מה שיקרה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4746
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אוקטובר 2023, 22:00

DrKeo כתב:
Uncle Pey'j כתב:האינטגרציה של בת'סדה ל-XGS הייתה הכרחית, מי באמת חשב שהם ימשיכו להתקיים כ-subsidary עצמאי? לא רוכשים חברה כדי לעשות דבר כזה. אני מקווה שזה אומר שיחסלו את ה-Bethesda Account השטותית הזו שאני עדיין נדרש לה במשחקים כמו Doom Eternal.

די הזוי שיש למיקרוסופט תחת הכנף שלה גם לאנצ'ר של בת'זדה, גם לאנצ'ר של בליזאד וגם לאנצ'ר של אקסבוקס.

הלאנצ׳ר של בת׳סדה לשמחתנו כבר נסגר, אבל היוזרים שלהם נשארו, מוזר אבל זה המצב.
יהיה מעניין לראות מה MS יעשו עם Bnet, זה לא יקרה מיד מן הסתם, אבל אני לא חושב שהם יחזיקו אותו שנים קדימה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוקטובר 2023, 22:29

הלאנצ'ר של בליזארד כל כך הרבה יותר טוב מהאפליקציה של אקסבוקס. אבל הוא לא בנוי להחזיק יותר מחופן משחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2023, 12:57

ראיתי כבר בכמה וכמה מקורות... מיקרוסופט שולחת הודעה לאנשים שיש להם שבועיים להשתמש בכל מני אביזרים לאקס בוקס ולאחר מכן הם לא יעבדו
זה הולך להיות כמו כבלים של אפל - לא מאושר - לא יעבוד.



הם טוענים שזה נועד כדי שלא ירמו במולטי, אבל זה לא יעבוד גם בסינגל... ומיקרוסופט לא מפרסמת עדיין רשימה של מה מאושר ומה לא, אז זה יוצר קצת "בהלה"

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2023, 13:36

הזיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2023, 15:56

כן, ועוד אחרי שסוני ״הגישו להם״ את החרא של הכונן דיסקים שידרוש תיאום אונליין, במקום לנצל את זה הם אומרים ״חשבתם שזה חרא? אז עכשיו רטרואקטיבית נבטל לכם את האופציה להשתמש במשהו שכבר קניתם!״
אבל הם עוד יכולים לצאת בהבהרה או בביטול ההחלטה הזו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 30 אוקטובר 2023, 16:10

לא מצליח להבין איפה הבעיה עם זה? אנשים משתמשים בשלטים האלה כדי לחבר מקלדת ועכבר במשחקי FPS בלי להתפס ולקבל יתרון לא הוגן. זה שמישהו קנה איזה שלט ב300 דולר או לא יודע כמה לא נותן לו זכות להרוס לי את החוויה.

מי שרוצה לשחק נגיד משחק מכות עם שלט שעושה לו את כל הקומבואים המסובכים בכפתור אחד,שישחק על פלטפורמה פתוחה כמו הPC אין לו זכות להרוס לנו את חווית המשחק אני לא צריך לסבול בגלל שהוא יצא פרייאר וקנה מכשיר שלא מיועד לקונסולות בשביל להרוס לאנשים את הכייף.

וזה מן הסתם משפיע עלי ישירות בגלל הקרוס פליי, אז ברוך השם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38574
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2023, 16:16

אם זה המצב גלאס אז שיהיו ספציפים ויגידו שהם פוסלים את X ו-Y בלבד. לזרוק לאויר מסרים שכאלה בלי להסביר את עצמם עד הסוף זאת בדיוק אקסבוקס של דון מטריק. תקופה אפלה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 30 אוקטובר 2023, 18:03

ואז אנשים יתחילו להתבכיין שהם צריכים את השלטים המיוחדים האלה כי הם נכים בלי יידים ומשחקים עם הקרקפת והשלטים האלה הם הדרך היחידה שלהם לשחק עם הקרקפת שלהם וכל מיני דרמה ושיט.

זו מערכת סגורה למה הם צריכים לתת דין וחשבון על מערכת סגורה? מי שרוצה מערכת פתוחה שאין בה דין ואין דיין וכל איש הישר בעיניו יעשה, אז בשביל זה יש PC.

נמאס לי לסבול מכל מיני Griefers סוציופתים שכל ההנאה שלהם היא להתחבר לשרתים עם השלטים הרמאים האלה לעצבן ולתסכל.... ו"לנצח" משחקים שלא מגיע להם לנצח. הם גונבים נצחונות מאנשים והורסים את הקהילה. אם מייקרוסופט היתה מוציאה פטנט שיגרום לכל הרמאים האלה לשחק רק אלה עם אלה עם השלטים המזויפים שלהם אז סבבה, שהיו נותנים לכל חולי הנפש האלה לתסכל אחד את השני ולסבול אבל הם לא עושים את זה. אז מה נשאר מעבר ללחסום?

אני בטוח שבOverwatch פגשת את זה לא מעט בעצמך על הPC ולא היה לך מה לעשות נגד רמאים כאלה.
מקווה שסוני תיישר קו עם מייק פה.

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2023, 18:54

מה הבעייה להגביל את זה רק במולטי?
אנשים קנו משהו ומעוניינים להשתמש בו, בין אם זה הוגן או לא - עניינם, כשמדובר בסינגל.

לגבי ספציפית מקלדת ועכבר - משחקים יכולים לאפשר את זה או להגביל, זה לא התפקיד של מיקרוסופט.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 31 אוקטובר 2023, 02:35

לאסקין זה בדיוק הקטע. שאנשים מחברים את המקלדת והעכבר האלה המפתחים/המשחק בכלל לא יודעים שזה מקלדת ועכבר המשחק חושב שזה קונטרולר שמחובר שלמעשה הרמאי מקבל את כל הדיוק של כיוון עם מקלדת ועכבר בלי שום אפשרות לעלות עליו מצד המפתחים.

בגלל זה אין למפתחים איך להגביל את זה. כנל עם כל הארקידי סטיקים/הhitbox המותאמים אישית במשחקי המכות לצרכים של הרמאים, נותן להם זמן תגובה ויכולת לעשות inputs שאנשים לא מסוגלים פיזית לבצע בלעדיהם.

אז כאילו אם מייקרוסופט לא תעשה את ההגבלה ברמת מערכת ההפעלה אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות כנגדם. למה לא להגביל רק למולטי? שאלה טובה אבל אני מניח שאז יהיה קל לחברות שמייצרות את הציטרים האלה לחשוב על workaround ? קשה לי להאמין שמייקרוסופט יעשו את זה מחמדנות נטו, כאילו למה שהם לא יעשו את זה בכל הדורות הקודמים אם כבר? כנראה יש לחץ הרבה יותר גדול כיום בגלל שהיום המשחקים האלה רוב הקהל משחק אותם.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 31 אוקטובר 2023, 15:23, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוקטובר 2023, 14:52

עד כמה שידוע לי זה לא נכון, יש בהחלט דרך לבדוק ויש דרך למנוע את זה אם הם רוצים… אבל דווקא ממה שזכור לי הם מאוד מעודדים את זה ויש פשוט דרך לבחור במולטי במשחקים מסויימים (בעיקר מבט ראשון) אם אתה רוצה לשחק רק נגד אנשים עם שלט או גם לאפשר כאלה עם מקלדת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 31 אוקטובר 2023, 15:21

אתה מדבר על מצבים שהמקלדת נלקחה כחשבון כאופצית input מצד המפתחים אז ברור שיש להם יכולת לחסום דבר כזה עם הם רוצים או להגביל.
אבל אני מדבר על דברים כמו ה Cronus Zen בציוץ שהבאת. במקרה הזה המשחק/קונסולה חושבים שמחובר אליהם קונטרולר לכל דבר אז הוא בעצם עושה Bypass להפרדה בין קונסולות לPC.

ברור שיש משחקי מולטי שהכל שם בית זונות מבחינה תחרותית. אני חושב שאתה יכול להשתמש במקלדת ועכבר בHalo infinite באקסבוקס, לא? או בפורטנייט, כאילו בהחלט יש כאלה שמעודדים את זה ומאפשרים את זה, אבל שוב מה שאתה מפספס זה שחלק גדול מהקונטרולרים צד ג' האלה מאפשרים לך לעשות Bypass ולהחישב כאחד שמשחק עם שלט רגיל.

אתה יכול לטעון, שזה לא פייר ששחקני סינגל פלייר צריכים להיענש קולקטיבית בגלל משחקי מולטיפלייר שהם בכלל לא משחקים אותו, אבל שוב... אם גיימר מסוים התשוקה שלו זה לשחק עם קונטרולר לא מורשה על האקסבוקס.... אז מה הבחור הזה עושה על האקסבוקס? אם כל כך חשקה נפשו לשחק עם איזה קונטרולר מותאם, שישחק על הPC שם כל אחד עושה מה שבא לו ואז אנחנו כשחקני קונסולה נוכל לחסום שחקני PC.

מה קרה ללאסקין של פעם, שאמר שלצוקרברג מותר לחסום את טראמפ כי זו הפלטפורמה שלו? ;) איפה העצם הקפיטלסטית שלך נעלמה לאסקין? זו הפלטפורמה של מייק הם יעשו מה שהם רוצים בטח אם זה לטובת הכלל.

תסתכל באתר של הZEN איך הם מפרסמים את שליטת המקלדת שהוא מאפשר:
Advanced 1:1 controller to mouse conversion with no lag. Get the highest console speed and accuracy possible. Play in controller lobbies undetected.
https://www.cronusmax.com/

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוקטובר 2023, 17:10

על מה אתה מדבר? אמרתי שזן לא זכותם? ברור שזו זכותם המלאה, גם זכותם מחר לא לאפשר שום שלט שהוא לא מפס הייצור של מיקרוסופט. אני פשוט חושב שזה מהלך אנטי צרכני… שיגבילו רק במולטי במקום להפוך מוצר לבלתי שמיש לגמרי, אנשים הרי רכשו את זה, מה אכפת להם שישתמשו בזה בסינגל? במי זה פוגע?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 31 אוקטובר 2023, 23:04

כי עם כל הצער לאסקין זה קן צרעות. מי ימנע מחברה צד ג' שיש לה מטרות רווח שמנחות אותה למצוא Workaround עם איזה דונגל? הם ימציאו איזה דונגל שמחרטט את הקונסולה או משהו ונותן לשלט צד ג' לעבור עם BYPASS (ואפילו עכשיו שאני כותב את השורות האלה בטח זה יקרה גם ככה עוד מעט)

כמה אנשים כבר יש שרוצים לשחק עם שלטים מיוחדים כאלה על הקונסולות? עם כל הכבוד להם שישחקו על הפיסי, רוב האנשים שמשחקים עם מקלדת על קונסולות רוצים להרוס את הכייף ואת הספורטיביות. קפקום למשל עשו BAN על חלק מההיטבוקסים אפילו שזה עיצבן עשרות אלפי שחקנים ואפילו שחקני PRO כי מה לעשות, זה לא תחרותי וזה הורס את הספורט וצריך פשוט למנוע כל אפשרות לזה.

Laskin
Elder
הודעות: 21941
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוקטובר 2023, 23:20

ופעם השלישית - במולטי זה מובן לי.
וכמה אנשים קנו דברים כאלה? לא יודע, בטח עשרות אלפים

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3743
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 01 נובמבר 2023, 14:12

קניתי דונגל כדי לשחק עם ds5, מבאס שעכשיו לא יעבוד.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 01 נובמבר 2023, 15:31

מבאס אבל אתה במיעוט, כמה אנשים כמוך רוצים לשחק עם DS5 על הבוקס? מעט מאוד. במיוחד שהשלט של הבוקס עליון בכל מובן על הDS5 (מלבד הDPAD ) אז כאילו יש יותר מיעוט מזה?

טובת הכלל תמיד עדיפה על המיעוט ככה זה, והרוב שנפגע מהציטרים הוא ענק. אתה רוצה לשחק בDS5 בכל המשחקים שלך? תשקיע בPC אף אחד לא הבטיח לך שתוכל לעשות מה שאתה רוצה בפלטפורמה סגורה. אפל היא פלטפורמה סגורה שנים ואנשים מקבלים את זה ועכשיו פתאום אנשים נזכרו להתבכיין ולהתבאס שהקונסולות הן פלטפורמה סגורה? הזוי.

דרך הטבע היא שמי שקונה אקסבוקס, עושה את זה כי שלט האקסבוקס עושה לו את זה יותר מהשלט של סוני, כי האקסקלוסיבים של הבוקס עושים לו את זה יותר מהאקסקלוסיבים של סוני וכו'

מקווה מאוד שסוני תיישר קו עם המהלך הסופר מבורך הזה ובא לציון גואל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 15 אורחים