Laskin כתב:אם זה לא בזמן אמת - אז זה לא יהיה יותר כבד על המשחק, נניח כשאתה נוסע מהר בעיר, ואז זה סתם המון מידע מיותר? יש הבדל גדול בין זה לבין מה שיש בספיידרמן, מבחינת כמות מידע ופירוט, אני מדבר על ריהוט, חדרים עם כל מה שיש בחדרים, שירותים, אנשים וכו׳.
Laskin כתב:אין הרס מלא של הבניינים, אתה לא תעלה לי את ההייפ עוד יותר רגע לפני החשיפה, אדוני
DrKeo כתב:Laskin כתב:אין הרס מלא של הבניינים, אתה לא תעלה לי את ההייפ עוד יותר רגע לפני החשיפה, אדוני
יש הרס לא רע בכלל ב-GTA להתחשב בזה שהוא משחק פס3, בעצם יש בו יותר הרס מכמעט כל משחקי הפס5 שיש כרגע בשוק. לא הייתי מצפה מבניינים להתמוטט, אבל אני כן חושב שיהיה שם הרבה יותר הרס ממה שאנחנו רגילים אליו. במינימום חומות לבנים ומבנים ברמת צריפים שמתנפצים. כלומר, לפחות לזה אני מצפה כשעברנו שני דורות מהמשחק הקודם ויש לנו יותר מפי 20 כוח CPU פנוי (360 -> פס4 בערך X3 כוח CPU, פס4 -> פס5 בערך X7 כוח CPU).
כמה שיותר הרס סביבתי + מכוניות עם פיסיקת גופים רכים זה מה שהגוף שלי צריך מ-GTA6. אני מאוד אשמח אם הם ישתמשו ב-BeamNG, אם הם מוכרים רשיונות למנוע שלהם ואם לא אז לרוקסטאר יש את התקציב והכוח אדם לפתח משהו כזה משלהם. המנוע הזה קיים כל כך הרבה שנים ורץ על מעבדים ממש מסכנים ביחס ל-ZEN2 שיש בקונסולות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 85 אורחים