Laskin כתב:אם כבר תובעים אותם על משהו (כמו שדווח בתחילת שבוע שעבר - יש תביעה שהתקדמה לשלב שני, על זה שהם לוקחים 30% מכל דבר בחנות - כמו כל התעשייה כולה) - אז צריך לתבוע על זה. זה פשוט מגוחך שזה בכלל אפשרי, וזה לא המקרה הראשון... הם חייבים לפצות במלוא הסכום שקיבלו.
Klayman כתב:מעניין שאף אחד כאן לא עדכן על הפאדיחה העצומה של סוני השבוע:
https://www.pushsquare.com/news/2023/12 ... read-issue
למשך כ-24 שעות, אנשים ננעלו מחוץ לחשבונות PSN שלהם, כשכל נסיון שלהם ליצור קשר עם תמיכה טכנית עלו בתוהו, ונאמר להם שהם חסומים לצמיתות, ושכל משחק שהם קנו אי פעם אבד לעד, ועליהם לפתוח חשבון חדש.
לאחר מכן חלק מהמשתמשים דיווחו שהחשבונות שלהם שוחזרו https://www.theverge.com/2023/12/4/2398 ... suspension
.
For the players? שירות לקוחות מדהים מה אגיד לכם..
DrKeo כתב:הם גם עומדים מול תביעה ענקית מה-EU על איך שהמנגנון ריפאנדים שלהם עובד, או יותר נכון איך הוא בייסיקלי לא קיים.
Laskin כתב:לפי מה שאתה הבאת, בתמונה של הציוץ של דסטין פורמן - דווקא אומרים שמי שמגיע לשירות הלקוחות - התקלה מתוקנת אצלו מיידית:
https://twitter.com/DustinCanFly/status ... 53/photo/4
(ההודעה הראשונה פה, פיסקה שניה)
התקלה הטכנית עצמה מגיעה בצירוף ההודעה ש"אין מה לעשות", זה לא משהו של השירות אלא העניין הטכני ה"אוטומטי".
אפשר כן לבוא בתלונות לשירות הלקוחות על כך שאומרים שצריך להמתין 30 דק, אבל אם מדובר באמת במשהו נרחב אז זה גם סביר.
אני גם חושב שיש מקום לפיצוי.
Uncle Pey'j כתב:זה מתחבר עם מה שטום הנדרסון צייץ שסוני צופה שהמפרט המלא יודלף החודש בגלל שהערכות פיתוח נשלחו אל מפתחות צד ג׳.
על הנייר זה הרבה יותר מדי קרוב לXSX מבחינת נתונים יבשים בעיקר בגזרת הGPU, אני מקווה שסוני יודעת מה היא עושה.
Laskin כתב:אני לא בעד החלאות האלה, אבל אני כן בעד כמעט כל דבר שיגרום לסוני לחשוף כבר את הפאקינג משחקים שלהם
לעזאזל, אמור להיות להם את וולברין, אנצ׳רטד הבא, פאקשנס, טסושימה 2 ולפחות אחד ממשחקי הורייזון מוכנים לתצוגת גיימפליי בשלב הזה.
מתי כבר תהיה להם תצוגה?!
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 80 אורחים