Laskin כתב:שמעתי שיש מצב שמישהו שמתנגד למהלך היה זה שהדליף את הקטע כדי שעד שיכריזו - האנשים שם למעלה ימתנו או יהפכו כליל את ההחלטה. אבל נראה שהם רק גרמו לזה להגיע מוקדם יותר, אני לא חושב שזה באמת הצליח. וגם אם כן - אני חושב שהנזק נעשה, וזה רק יוציא אותם יותר מבולבלים וחסרי דרך, שיכולים לשנות דברים כל שנייה בכל מקרה.
Laskin כתב:זה לא בדיוק ״משחק של סוני״ כי זה לא מסטודיו ששייך לה, ואני לא יודע אם אפשר כבר להכתיר אותו כהצלחה… זה לא נראה כמו כשלון גדול אבל מוקדם מדי לדעת כמה מכר וכמה עוד ימשיך למכור, ועדיין אין ביקורות אבל לפי הרשמים נראה כמו משחק של 7 גבוה או 8 נמוך.
DrKeo כתב:פחח, שוב אמרת שאקסבוקס לא מכרת כי אין לה מספיק בלעדיים טובים. מטורף כמה אתה מדבר משני צידי הפה בנושא הזה, כל פעם מחדש או שאין קשר בין המכירות לבלעדיים או שהם הדבר הכי חשוב בעולם; הכל תלוי בנתון שנוח לטיעון הספיציפי באותו רגע.
אקסבוקס לא מוכרת כי אין לה מספיק משחקים, ומה שכבר יש לה אפשר להשיג בייסיקלי בכל מקום אז למה לעזאזל לקנות את החמורה הזאת. עכשיו שהם חצי עוברים לצד ג' המכירות של ה-XS הולכות ליפול.
אתה לגמרי צודק שזה לא ישפיע להם על מכירות הקונסולה יותר מדי, בסוף הקהל במחשב של הדברים האלה הוא לא גדול במיוחד. אבל כששמים על המוזניים מכירה של כמה עותקים בסטים מול איבוד שחקני סופר הארד קור בזבזנים ו״הוזלה״ של המותג.. אני לא רואה איך זה שווה להם.
וכן, אתה הולך לראות מספרים יפים של סוני במחשב בשנים הקרובות, אבל זה הכל יהיה GaaS, לא GOW או אנצ'רטד. DS, DG, GOW והורייזן יחדיו בקושי עשו 100 מליון דולר ואלה כל התותחים הכי כבדים של סוני. לשחרר משחקי סינגל על המחשב זאת החלטה די טפשית מצד סוני שתכניס להם אולי 100 מליון דולר בשנה ובמקביל תפסיד להם סכום לא ידוע מנוטשי פס5 ותפגע באקסקלוסיביות של המותג.
סוני כך או כך אמרה שהם לא מתכוונים להוציא משחקים בני פחות משנה למחשב שהם לא GaaS, אז לקבל משחקים באיחור זה הסטנרט למחשב. אני לא רואה סיבה שרגנרוק יבצע טוב משמעותית מgow 2017 חוץ מאשר גידול תעשיה קלאסי רגיל של כמה אחוזים.
בסופו של יום נראה שמפלצת כמו רגנרוק שווה לסוני איזה 30-40 מליון דולר על המחשב.
DrKeo כתב:איפה אתה רואה סתירה? אין למיקרוסופט וסוני אותה אסטרטגית PC. האסטרטגיה של מיקרוסופט פוגעת לה משמעותית יותר במכירות החומרה, וברגע שהיא תיבא אותה לפלייסטיישן זה יפגע בה בצורה קטסטרופלית.
Death_119 כתב:DrKeo כתב:איפה אתה רואה סתירה? אין למיקרוסופט וסוני אותה אסטרטגית PC. האסטרטגיה של מיקרוסופט פוגעת לה משמעותית יותר במכירות החומרה, וברגע שהיא תיבא אותה לפלייסטיישן זה יפגע בה בצורה קטסטרופלית.
מיקרוסופט מרוויחה המון מזה שאתה נשאר בווינדוס, סוני לא מרוויחה כלום, השיקולים של שתי החברות שונים. למיקרוסופט לא משנה אם תשחק את המשחקים שלה על האקסבוקס או ווינדוס, אם תרכוש אותם בMicrosoft store אז בכלל אין הבדל מבחינתה. ההפך, על האקסבוקס היא מפסידה או Break even בייצור, על ווינדוס היא מקבלת אותך ללא עלות מצידה.
DrKeo כתב:Death_119 כתב:DrKeo כתב:איפה אתה רואה סתירה? אין למיקרוסופט וסוני אותה אסטרטגית PC. האסטרטגיה של מיקרוסופט פוגעת לה משמעותית יותר במכירות החומרה, וברגע שהיא תיבא אותה לפלייסטיישן זה יפגע בה בצורה קטסטרופלית.
מיקרוסופט מרוויחה המון מזה שאתה נשאר בווינדוס, סוני לא מרוויחה כלום, השיקולים של שתי החברות שונים. למיקרוסופט לא משנה אם תשחק את המשחקים שלה על האקסבוקס או ווינדוס, אם תרכוש אותם בMicrosoft store אז בכלל אין הבדל מבחינתה. ההפך, על האקסבוקס היא מפסידה או Break even בייצור, על ווינדוס היא מקבלת אותך ללא עלות מצידה.
זה בהחלט נכון שיש למיקרוסופט אנטרס לתחזק את חלונות כי זאת פלטפורמה שלה, אין ספק. אבל עדין מיקרוסופט מרוויחה הרבה יותר מגיימר אקסבוקס מאשר גיימר PC כי גיימר אקסבוקס יבזבז כסף בפלטפורמה שלה בכל מני מקומות (יקנה פיפ"א, יעשה מנוי GP, יקנה לילד BATTLEPASS לפורטנייט) והיא תראה בין 30% ל-100% מההכנסות הללו, תלוי אם התוכן הוא צד א' או צד ג'. לעומת זאת במחשב היא אולי משכנעת אותו לעשות מנוי ל-GP ואם הוא מחליט לקנות משחק צד א' של מיקרוסופט זה כנראה יהיה בסטים ושם היא רואה רק 70% מההכנסות. וכמובן שמכל רכישה אחרת במחשב כמו פיפ"א או פורטנייט היא לא תראה שקל.
אז כן, יש למיקרוסופט אנטרסים אחרים, רק העובדה שחלונות נשארת רלוונטית לגיימרים מאוד חשובה למחלקת חלונות של מיקרוסופט. אבל לשורה התחתונה של רווחים למחלקת אקסבוקס, שום דבר לא מנצח יוזר "כלוא" בגן הסגור של הקונסולה. בסופו של יום האנטרסים של מיקרוסופט במחשב שונים משל סוני וגם האסטרטגית PC שלהן מאוד שונה.
Death_119 כתב:אולי מיקרוסופט מרוויחה יותר ממידע שהיא כורה עליך כמשתמש ווינדוס ומוכרת/משתמשת אלוהים יודע איך?
Laskin כתב:אלן ווייק מכר 1.3 מליון יחידות בינתיים:
https://investors.remedygames.com/annou ... an-wake-2/
הם מציגים את זה כמשהו חיובי ושהוא הגיע לזה מהר יותר ממשחקים קודמים שלהם, אבל זה לא נשמע משהו, בהתחשב בזה שהוא מולטיפלטפורם.
מצד שני זה ז׳אנר יחסית נישתי…
DrKeo כתב:יפה שאפיק עמדו במטרה שלהם והצליחו להגדיל את מספר המשתמשים. מעניין עד מתי הם רוצים להיות בשלב רכישת המשתמשים.
Laskin כתב:Helldivers 2 עבר את Halo Infinite במספר השחקנים באותה יממה בSteam. אמנם זה לא הכי גבוה, בערך 250 אלף שזה מקום 34 בכל הזמנים, אבל יחסית למשחקי מולטי של סוני (למרות ששוב, לא בדיוק של סוני) - זה הישג.
המשחק גם מצליח בביקורות ואומרים שהוא כיף טהור, קיבל 9 גם מIGN וגם מגיימספוט.
Hypno כתב:DrKeo כתב:יפה שאפיק עמדו במטרה שלהם והצליחו להגדיל את מספר המשתמשים. מעניין עד מתי הם רוצים להיות בשלב רכישת המשתמשים.
עדי מתי תטמון את הראש בחול לגבי ה EGS וכישלונה להיות שחקן משמעותי במכירת משחקי צד ג'?
פעם אמרת שאם החנות תראה ירידה זה יהיה סימן רע. אני רואה שכבר הזזת את המטרה לראיית מנהרה של מס' משתמשים.
310 מיליון דולר זה ~4.5 מיליון עותקים במחיר של 70 דולר. תחשוב שספיידרמן בשיגור הכניס יותר כסף מאשר מאות משחקים בשנה שלמה.
DrKeo כתב:
שמענו. אני אומר לך שאפיק בשלב רכישת משתמשים כבר שנים, מה אתה מיתמם? שנים אומרים לך אותו דבר, שאפיק קובעת את המטרות שלה, לא קאז. בגלל זה הם מדברים על פאקינג CaC כל היום במסמכים שיוצאים בתביעות השונות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 114 אורחים