Death_119 כתב:Stick כתב:סטארפילד זו אכזבה כי זו מפתחת שכבר ידעה להוציא כמה וכמה משחקים של 90+, כולל אחד המשחקים הכי מצליחים אי פעם עם סקיירים, וזה היה "הדבר הגדול הבא" שלהם.
הלבלייד זו אכזבה בגלל התקציב, זמן הפיתוח, הגב של מייקרוסופט. האכזבה היא שהם לא עשו את הקפיצה, על פניו (ושוב, לא שיחקתי כמובן, גם לא ממש מתכוון למען האמת) עושה רושם שלמרות כל זה הם נשארו באותה רמה ולא עשו שום צעד קדימה מלבד הגראפיקה. והלבלייד הראשון היה חמוד, באמת 8 כזה, אבל החוסר המוחלט שלו במכניקות גיימפלי היה מעצבן כבר אחרי שעה, והגימיק של הקולות בראש שהחזיק את רוב המשחק התחיל להתיישן גם הוא כבר קראת הסוף, וזה לא משחק ארוך. לשמוע שזה עדיין למעשה כל מה שיש במשחק השני מבחינת מכניקות גם אחרי כל זמן הפיתוח והתקציב הזה... זאת לא רק אכזבה, זה ממש ברמת "מה לעזאזל קרה פה?"
בקשר לשא המשחקים שלהם, לא חושב שהם אי פעם עשו משהו באמת מוצלח. את ENSLAVED לא אהבתי ועזבתי אחרי איזה שעה ורבע, אבל זה היה ממש מזמן אז אני לא באמת זוכר ממנו משהו. DMC היה אחלה, סיימתי אותו ונהנתי, אבל בוא, זה המשחק DMC הכי גרוע בפער עצום (למעט מה שלא היה שם בDMC2).
כלומר אני מבין שהם שינו סגנון ורצו להפוך את זה לשלהם והכל, והכל בסדר וזה סך הכל עבד, אבל אי אפשר להשוות אותו בשום צורה שהיא לשאר הסדרה.
כשמשחקים בStarfield מבינים שהוא לא באמת אכזבה. הוא באמת חווית בת'זדה מעולה, פשוט עם פחות Exploration הדוק והמון מסכי טעינה .
HB2 הוא לא אכזבה, זה משחק סופר נישתי שבראשון היה משחק אינדי פר אקסלנס ופה קיבל טיפול פורטאל 2 ברמת הפקה, פשוט עם תוצאה מחורבנת. זה לא גירס או היילו.
הוא בעיקר אכזבה למי שציפה שHB2 יעשה את הקפיצה של פורטאל 2 מהמשחק הראשון. כמה אנשים בעולם כבר שיחקו בHB1 ואשכרה חיכו לHB2?
100,000 אנשים? זה כמו שאני אתאכזב מSOMA 2 או FireWatch 2 אם היה אחד.
Stick כתב:Death_119 כתב:Stick כתב:סטארפילד זו אכזבה כי זו מפתחת שכבר ידעה להוציא כמה וכמה משחקים של 90+, כולל אחד המשחקים הכי מצליחים אי פעם עם סקיירים, וזה היה "הדבר הגדול הבא" שלהם.
הלבלייד זו אכזבה בגלל התקציב, זמן הפיתוח, הגב של מייקרוסופט. האכזבה היא שהם לא עשו את הקפיצה, על פניו (ושוב, לא שיחקתי כמובן, גם לא ממש מתכוון למען האמת) עושה רושם שלמרות כל זה הם נשארו באותה רמה ולא עשו שום צעד קדימה מלבד הגראפיקה. והלבלייד הראשון היה חמוד, באמת 8 כזה, אבל החוסר המוחלט שלו במכניקות גיימפלי היה מעצבן כבר אחרי שעה, והגימיק של הקולות בראש שהחזיק את רוב המשחק התחיל להתיישן גם הוא כבר קראת הסוף, וזה לא משחק ארוך. לשמוע שזה עדיין למעשה כל מה שיש במשחק השני מבחינת מכניקות גם אחרי כל זמן הפיתוח והתקציב הזה... זאת לא רק אכזבה, זה ממש ברמת "מה לעזאזל קרה פה?"
בקשר לשא המשחקים שלהם, לא חושב שהם אי פעם עשו משהו באמת מוצלח. את ENSLAVED לא אהבתי ועזבתי אחרי איזה שעה ורבע, אבל זה היה ממש מזמן אז אני לא באמת זוכר ממנו משהו. DMC היה אחלה, סיימתי אותו ונהנתי, אבל בוא, זה המשחק DMC הכי גרוע בפער עצום (למעט מה שלא היה שם בDMC2).
כלומר אני מבין שהם שינו סגנון ורצו להפוך את זה לשלהם והכל, והכל בסדר וזה סך הכל עבד, אבל אי אפשר להשוות אותו בשום צורה שהיא לשאר הסדרה.
כשמשחקים בStarfield מבינים שהוא לא באמת אכזבה. הוא באמת חווית בת'זדה מעולה, פשוט עם פחות Exploration הדוק והמון מסכי טעינה .
HB2 הוא לא אכזבה, זה משחק סופר נישתי שבראשון היה משחק אינדי פר אקסלנס ופה קיבל טיפול פורטאל 2 ברמת הפקה, פשוט עם תוצאה מחורבנת. זה לא גירס או היילו.
הוא בעיקר אכזבה למי שציפה שHB2 יעשה את הקפיצה של פורטאל 2 מהמשחק הראשון. כמה אנשים בעולם כבר שיחקו בHB1 ואשכרה חיכו לHB2?
100,000 אנשים? זה כמו שאני אתאכזב מSOMA 2 או FireWatch 2 אם היה אחד.
צריך לציין שכשאני מדבר על האכזבות של מייקרוסופט אני מדבר רק על סמך הצורה שבה הם התקבלו, בסופו של דבר לא שיחקתי לא בסטארפילד, לא בהיילו אינפינט, וכנראה שלא אשחק גם בהלבלייד 2. אומנם יש לי את כולם "בחינם" בגיימפאס, אבל יש כל כך הרבה מה לשחק והדיבור עליהם אף פעם לא עושה לי חשק לשחק בהם במקום במשחקים אחרים שיש לי ברשימה.
אז אני מדבר כמעט באוויר, זו כוכבית שחשוב לשים. האמת, שמחתי בתחילת הדור לדעת שכל מה שמייקרוסופט יוציאו יהיה day 1 על הpc ואני יכול להנות מכל העולמות עם PS5 וPC. בדיעבד ופעם ראשונה שאני שם לב לזה, לא יצא לי לשחק בשום דבר שמייקרוסופט הפיצו בסופו של דבר .
וגם על הליינאפ הקצר של סוני בPS5 אפשר לדבר לא מעט, בספיידרמן 2 לדוגמה לא היה לי חשק לשחק כשיצא ועד עכשיו לא הייתי קרוב לרכוש אותו עדיין (אם כי אני מאמין שמתישהו, אם אי פעם ארגיש יובש ולא מנת יתר של משחקים, אעשה את זה). עדיין, אתה מאמין שסוני מתישהו יוציאו משהו שיהיה 'אירוע גיימינג' שלא אעמוד בפניו, וגם עכשיו למרות הכל יש כמה משחקים שלהם שסיימתי ואהבתי גם אם לא נחשיב את הקרוס ג'ן כמו GOW.
מייקרוסופט לעומת זאת... כל יציאה רק גורמת לך לחשוב שאולי גם המשחק הגדול הבא שלהם לא יהיה זה...
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:כלום, כי הוא ב-GP, ולפי הציונים שלו הוא רק משחק סבבה. הוא ילד הפוסטר מהיום שהקונסולה הוכרזה, זה שהוא לא יצא משחק של 9+ זה כבר סיפור אחר.
Hypno כתב:DrKeo כתב:כלום, כי הוא ב-GP, ולפי הציונים שלו הוא רק משחק סבבה. הוא ילד הפוסטר מהיום שהקונסולה הוכרזה, זה שהוא לא יצא משחק של 9+ זה כבר סיפור אחר.
אז איזה שיאי engagement הוא הולך לשבור? כמה מנויים חדשים יביא?
הרי זה המשחק שמצלצל בפעמון הדור הבא ולכאורה כל השחקנים צמאים למשחק מפיל גרפית.
DrKeo כתב:HB2 הוא המשחק הזה שכולם קונים בשיגור של הקונסולה כדי להראות לחבר שלך מה הקונסולה הדנדשה שלך מסוגלת לעשות. בשנה הרביעית של הקונסולה, קצת פחות.
Laskin כתב:אגב, זה משחק של 6-7 שעות לפי hltb, וגג 8.5 למי שרוצה לעשות מאה אחוז… אנשים לא ממהרים להוציא על זה כסף.
אני כן מנחש שכמעט כל מי שיש לו גיימפאס והוא טיפה סקרן לראות גרפיקה מטורפת על הקונסולה או לחילופין אם המחשב שלו מסוגל להריץ אותו - ישחק בו, לפחות קצת. זו תוספת מעולה למי שכבר יש את המנוי ואני בטוח שמיליונים ישחקו בו שם. אבל מיליונים לא ישלמו על מנוי עכשיו במיוחד בשבילו.
Laskin כתב:גם אווטאר וimmortals of Aveum ואלן ווייק הם ״דור הבא״ עם גרפיקה שלא הייתה יכולה להיות בדור הקודם.
אבל הם לא מספיק טובים או במקרה של אלן ווייק די נישתיים - ולכן הם לא הפציצו במצעדים, בלשון המעטה, אולי אווטאר לא כשלון גדול אבל אלן ווייק די כן וaveum מאוד כן.
אם הלבלייד היה יותר מחוויה לעיניים אז הוא היה יכול להביא הרבה אנשים לגיימפאס והיה מוכר פי כמה וכמה וכמה ממה שהוא מוכר כרגע
Stick כתב:אני חושב שהלבלייד הוא בדיוק ההיפך מהמשחק הנגיש שאתה מנסה לצייר. דל ופשוט במכניקות כן, אבל "כבד", "קשוח" ו"אומנותי" למדי. גם ככה סימולציות הליכה זה לא בדיוק הז'אנר שמדבר לקהל הרחב במיליוניו, כל שכן אחד עם היומרות של הלבלייד.
Laskin כתב:אגב, זה משחק של 6-7 שעות לפי hltb, וגג 8.5 למי שרוצה לעשות מאה אחוז… אנשים לא ממהרים להוציא על זה כסף.
Hypno כתב:ה.Stick כתב:אני חושב שהלבלייד הוא בדיוק ההיפך מהמשחק הנגיש שאתה מנסה לצייר. דל ופשוט במכניקות כן, אבל "כבד", "קשוח" ו"אומנותי" למדי. גם ככה סימולציות הליכה זה לא בדיוק הז'אנר שמדבר לקהל הרחב במיליוניו, כל שכן אחד עם היומרות של הלבלייד.
אז מה אם הוא 'כבד'? למעשה אפשר להסתכל על זה כחיובי כעוד נקודת בידול וייחוד. אופנהיימר הוא סרט מצליח.
משחק מושלם לגיימפאס? יופי. אז אנחנו הולכים לראות את העלייה הכי גדולה במינויים חדשים? הולכים לראות attach rate גדול במיוחד של בעלי גיימפאס שמשחקים בו?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 78 אורחים