אני שעתיים פנימה, בנתיים הוא more of the same רק עם הגרפיקה פסיכית. אבל אני מאוד לא מסכים עם זה שהגרפיקה שלו "מסתכמת כמעט רק בדמויות ובסלעים בסביבה". יש שם אפקטים וליומטרים שבחיים לא ראיתי בזמן אמיתי, אין שום POP IN במעוף מצלמה כמו שננייט הבטיח אבל משום מה יש במשחקי UE5 אחרים, יש לו אפקטי מצלמה ראליסטים בצורה מפחידה, הדמויות האנושיות נראות מדהים, האפקטי מים עשויים בצורה מאוד מרשימה ו-vistas שרואים עד האופק עם רמת פירוט פסיכית.
ובנוגע לגיימפליי, כן זה נכון
שמח שהוא "בחינם" ב-GP.
אני מקווה שגירס 6 יראה ככה רק ב-scope של משחק אמיתי. גרפיקה כזאת והגיימפליי של גירס נשמע כמו חוויה, ביחוד אם יהיה הרס טוב ואפקטים וליומטרים בכל מקום. בספטמבר הם יעבדו עליו כבר 5 שנים, גירס עם הליך הפיתוח הכי ארוך היה גירס 5 עם 3.5 שנות פיתוח אז אני מקווה שזה אומר שהם עולים לרמה הבאה. זה לא קרה עם 343 וזה לא קרה עם T10, אבל בתקווה זה יקרה עם הקואליציה. אחרי שהם עשו את הדמו של המטריקס יש לי תקוות מאוד גבוהות לגירס 6, ביחוד בצד הטכני.
We're just normal men. We're just innocent men