Hypno כתב:כמה גיבובי שטויות
לקרוא לאינדי אימרסיב סים חחח לעשות ממנו משחק inaccessible בוחן סבלנות ותובעני (שמשום מה איכשהו תקף רק אם המשחק בגוף ראשון, כי יש אין ספור משחקים בכל הפרספקטיביות שהם באמת כאלה שמוכרים מצויין).
ואולי יותר מכל: להעמיד פנים ש 2-3 מיליון עותקים (שאינדי כנראה רחוק מכך) זה אומר לפרוץ למיינסטרים. אם המספרים של ה CCU משקפים אז המשחק נופל על אזניים ערלות בגרעין השוק.
נראה מה אינדי יעשה בסוף השבוע הזה ואם ישפר את המספרים. ה CCU קצת בעייתי במשחקים שיש להם גישה מוקדמת כי במקום שמרכזים את כל השחקנים לנקודה אחת זה מתפצל. אבל גם אם נהיה נדיבים ונפצה על זה, המספר די גרוע.
כמה נתוני CCU על משחקי סינגל פלייר בגוף ראשון שהם הרבה פחות נגישים ממשחק אינדיאנה ג'ונס:
Amnesia: A Machine for Pigs - שיא של 7,249 לפני 11 שנים.
דאוס אקס מנקיינד דיביידד - שיא של 52,485 לפני 8 שנים.
סימולטור טיסה 2020 - שיא של 61,829 של 4 שנים.
סיסטום שוק רימייק - שיא של 7,850 לפני שנה וחצי.
גוסטראנר 1 - שיא של 11,294 לפני 4 שנים.
בונוורקס (בלעדי VR) - שיא של 8,717 לפני 5 שנים.
ד'תלופס - 20,094 לפני 3 שנים.
טאלוס פרינסיפל 2 - 7,258 לפני שנה.
וזה בלי שני משחקי RE האחרונים, דיינג לייט 1+2, דד איילנד 2 ואחרים.
אבל עזבו, Indy נמצא ברמה אחרת לגמרי בתובעניות, בסבלנות הנדרשת, במכניקות המסועפות. מה בכלל משווים.
DrKeo כתב:אני לא חושב שיש דרך לסובב את הנתונים של אינדיאנה ג'ונס שיראו טובים, נראה שהוא פשוט מוכר רע. ממש עצוב, מהמעט ששחקתי בו הוא מעולה.
InterAl כתב:זה לא קשור לנגישות, זה קשור לטעם הקהל. זה משחק איטי, מבוסס exploration, התגנבות ופאזלים. קשה למצוא שוברי קופות מהסוג הזה, וברור שהוא יצטרך למכור מיליונים רבים (רכישות/מנויים) כדי להיות רווחי.
התקדמתי עוד קצת, שדרגתי את יכולות הקרב שלי, ולפחות בכמה קטעים ספורים ששיחקתי, בהחלט אפשר ללכת מכות עם השומרים ופחות להתגנב. זה גם הרבה יותר קל האמת. אבל עדיין צריך להיזהר ולא להגזים כדי שלא יפעילו אזעקה, כי אז כולם יסתערו וזה כבר לא רצוי. אז הייתי אומר שהוא מן חצי stealth אם רוצים לשחק ככה.
glass man כתב:קאז אני לא יודע אם אתה משחק אותה שאתה לא מבין או באמת לא מבין, אבל ברור שמשחקי הארדקור בגוף ראשון יכולים להצליח, כי יש להם קהל הארדקורי שמחכה להם, כמו שראינו עם סטוקר 2.
לאינדיאנה ג'ונס אין קהל הארדקורי ענק שמחכה לו רוב המכירות שלו היו צריכות לבוא מקאזואלים שאוהבים את הסרטים/קאזואלים שקיוו לקבל את תאום הUncharted הסינמטי שלהם, וקאזולים שרצו cover shooter שהוא goofy fun.
כל הקהל של הקזואלים שגילה את הסרטים של אינדיאנה ג'ונס במהלך השנים לא הגיעו, כי המשחק הארדקורי... נשארת רק עם הארדקורים כמו נדב אינטר ודודי שנותנים למשחק צא'נס והרבה הארדקורים אחרים כמוני ולאסקין וקליימן שניתן למשחק צ'אנס "מתישהו" ולכן המכירות כאלה כי לא לכל הארדקורים יש מנוי לגייימפאס אז רובם ישחקו "מתישהו"
ונשארת עם מכירות כאלה.
זה משחק מבוסס IP של סרט הוא לא בנה לעצמו קהל הארדקור שמחכה לו, ובפעם המאה הם בנו על זה שכל המעריצים של אינדיאנה ג'ונס יבואו לשחק את זה וזה לא קרה.
בשם אלוהים, למשחק היה 8M צפיות בהכרזה שלו, אתה מעכל ש8M אנשים חשבו שהמשחק מעניין אותם מספיק בשביל ללכת לראות את הטריילר, ושככל שהתברר כמה המשחק הארדקורי הצפיות ירדו בהתאם? כלומר ההייפ ורמת העניין ירדו בהתאם עד שזה הוביל למכירות כאלו?
אתה חי בסרט פשוט אין לי איך להגדיר את זה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים