Laskin כתב:בואו פשוט נסכים שהסינגל של שניהם לא טוב
למרות שאני חייב לציין שצפיתי בשניהם ונהנתי יותר מהסיפור של קילזון, וגם באופן כללי הוא נראה טוב יותר.
המולטי של BF4 לעומת זאת - הוא של השוטר הכי טוב שלי יצא לראות. ככה נראית מלחמה
אני באמת חושב שTITANFALL, כיפי ככל שיהיה - היה צריך להיות לפחות 16 על 16. אני באמת לא חושב שאחרי BF4 אפשר לחזור ל"מלחמה" של כל כך מעט שחקנים, ומפות בגודל של המפות בCS1.6
ובמיוחד בגלל שיש רובוטים!
דווקא בגלל הרובוטים, המשמעות של 16 על 16 היא בפועל עד 32 על 32. בtitanfall אתה יכול לצאת מהmech שלך ולהכניס אותו לAI Mode, מה שאומר עד פי 2 בלאגן במפה ממספר השחקנים בפועל - וזה עוד לפני שהתחלנו לספור צד שלישי שהבנתי שגם יהיה במשחק.
אני גם מאמין שהמפות במשחק דווקא יהיו גדולות. ברגע שלדמות שלך יש יכולת להתעופף בשלב ובמקביל יש לך את הmechs העצומים אתה לדעתי חייב מפות גדולות בשביל לנצל את המכניקות של המשחק.