kririn כתב:בקיצור עשיתי הרבה מאוד מהמישחק והוא מצוין
רונן כתב:תודה רבה, גולן.
הבנתי שהוא מצוין, אך לא ברור לי מה אורך החיים/ריפליי שלו והאם טוב לסינגל כמו שלמולטי. לדעתו של חבר ששיחק, כדאי לי להימנע.
בדיוק בדקתי את הדמו של The Walking Dead, יש לי אפשרות לקנות את כל הפרקים בזול. הוא נהנה מהערכה עצומה וזכה לתואר משחק השנה בכמה אתרים נחשבים. מה אתם אומרים? שווה? כמה כל פרק נמשך? איך העלילה? יש הפתעות? העניין עולה ככל שמתקדמים? מה הופך אותו לכזה טוב?
אני חייב לציין שהגרפיקה, המודלים והאנימציות מוזרים!
רונן כתב:
בהחלט. על אף מגבלותיו (חוסר דיבוב, למשל), הלוואי שמשחקים רבים היו ברמתו הכללית.
ובדיוק סיימתי את לימבו. משחק מבריק. חבל שקצר.
אני שוקל ברצינות לקנות את האוסף של The Walking Dead.
ואני חושב שעכשיו אמשיך את ריימן. דו ממדי, אבל זהו עוד משחק גדול שהלוואי שרבים היו מבריקים ומעוצבים כמותו.
Megalomaniac כתב:התחלתי את Metro Last Light ב- PC..
לא רע בכלל בינתיים, אבל ה- AI אחד הגרועים, לא מבין איך בימינו מוציאים משחק עם אויבים כ"כ טיפשים.
אבל הגיימפליי כיפי והוא זורם טוב בינתיים..
ShiTDemoN כתב:באיזו צורה מתבטאת הטפשות של האויבים?
אני כרגע משחק עם חבר בTerraria על ה-PC. משחק מדהים. מדהים אותי שאיפה שאני הולך אפשר לחצוב טיפה למטה ולראות המון מנהרות חבויות מתחת. כל-כך הרבה explore.
אני גם מנסה לעבור את Super Meat Boy. משחק קשה בטירוף.
Megalomaniac כתב:
שאתה עובר 2 מטר לידם והם לא רואים אותך אפילו שהם מסתכלים עליך. יש במשחק הרבה קטעים של התגנבות אבל באמת שאפשר לעבור על פנם בקלות בלי שאף אחד ישים לב. חוץ מזה שזה גרוע זה גם עושה את המשחק להרבה יותר קל.
ShiTDemoN כתב:יש מצב שאתה פשוט משחק ברמה קלה מדיי?
רונן כתב:תודה רבה, גולן.
הבנתי שהוא מצוין, אך לא ברור לי מה אורך החיים/ריפליי שלו והאם טוב לסינגל כמו שלמולטי. לדעתו של חבר ששיחק, כדאי לי להימנע.
בדיוק בדקתי את הדמו של The Walking Dead, יש לי אפשרות לקנות את כל הפרקים בזול. הוא נהנה מהערכה עצומה וזכה לתואר משחק השנה בכמה אתרים נחשבים. מה אתם אומרים? שווה? כמה כל פרק נמשך? איך העלילה? יש הפתעות? העניין עולה ככל שמתקדמים? מה הופך אותו לכזה טוב?
אני חייב לציין שהגרפיקה, המודלים והאנימציות מוזרים!
darkw50 כתב:תשמע לא התקדמתי המון עם המשחק כי הרבה יותר כיף לי לשחק BF3 און-ליין מלהמשיך, אבל אני לא מסכים שזה תלוי בכמות הנשקים. אני מסכים עם היעדר האימפקט.
זה קטע די חמקמק אם נשק מרגיש "טוב" או "לא טוב" ב-FEEL שלו, אבל לטעמי באינפינט הם די פספסו (לפחות עם הנשקים שאני שיחקתי איתם), כשבשני המשחקים הקודמים ממש להפך. השוטגן והאקדח ב1 ו-2 היו מעולים, גם לתת מקלע הייתה הרגשה ממש לא רעה.
גם לגבי הפלסימידים אני לא מסכים. אולי הם יותר "מגניבים" פה, אבל גם בזה אני חושב שה-FEEL היה יותר טוב במשחקים הקודמים. איך אפשר להשוות לחשמל+שוטגן (ההרגשה בשניהם) במשחקים הקודמים לעומת באינפינט?
DrKeo כתב:אני חושב שאתה מסתכל על זה הפוך. לכפות עליך לזרוק נשק "כי ככה" לא מוסיף עומק, זה רק כופה עליך להפסיק להשתמש בנשק שנהנת ממנו ומוציא לך אותו מהארסנאל עד שאלוהים יודע מתי "תבחר" בו שוב. מה שמשחק צריך לעשות זה להציב אוייבים וסיטואציות אסטרטגיות שדורשים ממך להחליף נשקים אבל בביושוק אפשר לגמור את כל המשחק עם מכונת יריה ועוד נשק נוסף בצד. אם מכונת יריה לא הייתה אפקטיבית נגד כל אוייב במשחק אז לא הייתי נתקע איתה כמעט לכל אורך המשחק. אני לא רוצה ש"ייבשו" לי את המכונת יריה בשביל לגרום לי להחליף אותה בנשק אחר, אני רוצה שיתנו לי מניע להחליף נשק. וכמובן שכל זה בלי להתיחס לדיעה הכללית שלי שאם היה לי את כל הנשקים עלי אז הייתי מגוון הרבה יותר בשימוש בהם, גם ללא כל אלמנט עיצובי שכופה עלי.
kririn כתב:רק עכשיו אתה מתחיל את הילו 3 ?
Megalomaniac כתב:התחלתי את Metro Last Light ב- PC..
לא רע בכלל בינתיים, אבל ה- AI אחד הגרועים, לא מבין איך בימינו מוציאים משחק עם אויבים כ"כ טיפשים.
אבל הגיימפליי כיפי והוא זורם טוב בינתיים..
swym כתב:אולי זו הבעיה: אם לא התקדמת המון עם המשחק, יכול להיות שפשוט לא כיסית את הנשקים היותר מוצלחים שלו. אני גם ככה לא מצאתי את השוטגאן כאן או במשחק הראשון כמוצלח במיוחד, אז בשבילי שוטגאן+חשמל הרגיש בערך אותו הדבר. ההבדל הוא שפה היו יותר נשקים אבל חלקם לא מוצלח, ובביושוק הראשון היו יותר פלסמידים אבל חלקם לא מוצלח.
הנקודה היא שבכל משחק צריכים להיות נשקים שהם overpowered מצד אחד, אבל מוגבלים בתחמושת מצד שני - זה מה שמאזן אותם. הרי עם נשקים עוד מאז ימיה ה-BFG9000 בדום "כופים" עליך להפסיק להשתמש בו כשהתחמושת נגמרת, ודווקא אם לא היו עושים את זה אז המשחק היה מאבד מהעומק שלו.
ואתה עוד לוקח דוגמא פחות טובה לדעתי: יש נשקים הרבה יותר מוצלחים ממכונת היריה בביושוק 2 שהיא דווקא יחסית עתירת תחמושת. היה שלב שלם ששיחקתי אותו עם קומבו של סנייפר+RPG בלי שנגמרה לי התחמושת ובלי להתקמצן על היריות, וזה די הופך את המשחק לקל מידי. אני לא רוצה לחשוב איזה מגוחך זה היה מרגיש אם הייתי יכול לסחוב עוד 10 נשקים בנוסף.
DrKeo כתב:בנשקים הop יש בין שתי הגישות בדיוק הבדל אחד. כשאתה עם כל הנשקים ומצאת תחמושת לנשק הop אז אתה מחליט מתי להשתמש בה, עכשיו או עוד שעה? החלטה שלך. כשאתה רק עם שני נשקים אז אתה או חייב להשתמש בנשק הop מידית או שאתה שומר אותו אבל אז אתה תקוע רק עם נשק אחד מה שהופך את המשחק אפילו לפחות אסטרטגי מאשר לשחק רק עם שני נשקים.
שילוב של סנייפר ו-rpg לא נגמר זה לא קשור בכלל לשני נשקים או 12 נשקים יחד, זה קשור לחוסר איזון בפיזור תחמושת. מה שאמרתי על המכונת יריה התיחס לזה שהיה לי כל כך הרבה תחמושת לה שלא הרגשתי צורך להחליף אותה. אם היה פיזור תחמושת טוב יותר או אוייבים שדורשים נשקים אחרים אז כן הייתי מגוון יותר בנשקים. הרי אם היה בשלב שדברת עליו אוייב סופר מהיר שמתקרב להתקפות מילי אתה היית צריך לנטוש את הרובה צלפים והrpg והיית עובר למשהו שדומה יותר לשוטגאן לא? בנוסף אם היה יותר מ2 נשקים הייתי מגוון יותר כי אז הייתי יודע שאני יכול להשתמש בנשק אחר בלי לוותר על המכונת יריה הנאמנה שלי, זה מעודד ניסוי.
Blue&Blue כתב:Journey הוא חוויה, אתה צריך למצוא זמן מתאים שבו אין לך שום תוכניות ופשוט להירגע ולשחק בשעתיים פלוס של משחק מאוד חוויתי וייחודי וסוחף, מעבר לגרפיקה המדהימה, האווירה המסתורית והסאונדטראק שעושה צמרמורת החלק הכי טוב זה שבמהלך ההתחלה של המשחק המשחק מכניס אליך בלי שתרגיש אפילו עוד חבר אילם אמיתי למסע (שחקן אמיתי שאין אפשרות להפעיל אוזניה לדבר איתו ואין מעליו שם משתמש או כלום), אם תתחברו, זו תהיה חווית מולטי שבחיים לא חווית, המסע שאתה עובר עם מישהו ומתקשר איתו רק בעזרת צלילים ושפת גוף פשוט מדהים. חוויה קצרה ומתוקה עם ערך חוזר לטרופיז ופריטים לאסוף...
בקשר לTWD, אני לא חושב שתמצא הרבה משחקים שבהם תרגיש כזאת תחושה של אכפתיות כלפי הדמויות, הדמויות והמעשים שלהם וגורלם כל כך אמינים וכשנכנסים עמוק למשחק מגלים כאן פנינה אמיתית, כל פרק נהיה אפל יותר ויותר, יהיו רגעים שאני מבטיח לך שיהיו לך דמעות בגרון, משהו כמעט ולא קיים במשחקים, יהיו לך החלטות שישנו את כל המשך המשחק וזה פשוט כיף ומותח ומרגש, יהיו הפתעות מבטיח לך...
kririn כתב:דרך אגב יש לי כבר 5 בקבוקים ,כמה יש במישחק ?
רונן כתב:
ואם אני בסולו? הוא שווה? איך החידות? יש הרבה מהן?
העניין הוא שיעלה לי 100 ש"ח (כל המשחקים בסדרה): ויישאר לי למשחק נוסף (מתלבט בין טריין 2 ו-Outland). אם אדלג על TWD, אז לא אצטרך להתלבט, ואולי אפילו ייכנס משחק שלישי. תוהה האם בא לי להשקיע במשחק תפקידים.
לא זוכר.
swym כתב:בסופו של דבר אין סיבה לשמור תחמושת לנשק OP גם כשיש לך המון נשקים (למעשה, במיוחד כשיש לך המון נשקים) כי אתה יודע שתהיה לך עוד תחמושת עבורו בהמשך (בטח לפני קרבות בוס) ואם לא תנצל את מה שיש לך עכשיו אז סתם בזבזת תחמושת פוטנציאלית. ברגע שיש לך הגבלת נשקים אז ההחלטה שלך היא לא רק אם להשתמש בנשק ה-OP הזה עכשיו או אחר כך, אלא האם להקריב נשק אחר עם יתרונות אחרים עבור נשק OP עם מלאי תחמושת מאד מצומצם.
אבל ביושוק לא מאוזן בקטע הזה, וגם במקרה של מכונת היריה שלך זה בדיוק המקרה: זה נשק עוצמתי והיתה לך הרבה תחמושת ממנו גם בגלל שהמשחק מספק לך יותר מידי (אתה תמיד מוצא את התחמושת ה"נכונה" וכך גם אליזבת מספקת לך אותה). בנוסף, האפשרות במשחק לשדרג נשקים מסוימים עוד פחות מעודדת אותך לעבור לנשק אחר כי בנשק הספציפי הזה כבר פתחת יתרון והשקעת בו כסף. אבל אם היתה לך פחות תחמושת למכונת היריה אז בלית ברירה היית עובר לנשקים אחרים, ואולי גם מגלה שיש להם יתרונות נוספים. מחסור בתחמושת מכריח אותך להתנסות.
אבל הנקודה שלי היתה שיכולת לבחור בנשקים אפילו יותר חזקים ממנה (אולי בגלל שנצמדת אליה אפילו לא ידעת את זה) - וזו בדיוק הבעיה של המשחק: כמעט כל הנשקים שם (למעט האקדח שלא משתמשים בו אחרי ההתחלה) אפקטיביים מידי בכמעט כל הסיטואציות ולכן אין סיבה מיוחדת להחליף נשקים. רובה הצלפים והRPG הם שניהם נשקים שהשתמשתי בהם גם מול אויבים שמתקרבים להתקפות מילי, פשוט כי הם אפקטיביים נורא גם בטווח קרוב וגם בטווח רחוק. את הhandyman למשל כמעט תמיד הורדתי תמיד עם רובה צלפים בnoscope מקרוב כי הוא מוצלח יותר מרוב הנשקים האחרים במצב הזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 98 אורחים