כנ"ל מGaint Bomb, אבל יש רק 15 ביקורות שרובן מגיעות מאתרים לא ידועים אז אולי יש עוד תקווה. דווקא הייתי די חם עליו לPC, אני מקווה שהוא יותר טוב ממה שGB ופוליגון מתארים אותו.
swym כתב:זה כי בניגוד לדודי התגובה הזו מגיעה ממישהו שגם שיחק בדסטיני. דודי בונה את ההתרשמות שלו לא לפי החוויה שלו עם משחק עצמו אלא לפי cherry picking של מגיבים אחרים על המשחק.
יש ניתוח מצויין בקוטאקו של מה שהופך את היילו (וספציפית את אחד השלבים שם) לדוגמא כל כך מופתית של עיצוב משחק:
http://kotaku.com/the-unusual-excellenc ... 1631041139
נכון לעכשיו אני רואה מרשמים שונים שדסטיני מצליח לשמור על חלק מהדברים שעשו את היילו כל כך טוב, אבל על חלק אחר לא כל כך. לי הכי מפריע הדיבור על כך שהמשחק לא מרגיש רציף: כאילו כל משימה של טיול למאדים/ירח/נגה מרגישה מנותקת מעלילה מרכזית כלשהי - קצת כמו משימות צד רפטיטיביות במאס אפקט.
אבל נחייה ונראה. היילו היה אצלי "טעם נרכש" - לקח לי קצת זמן "להבין" אותו ולכן לא אהבתי אותו בסיבוב הראשון כמו שאהבתי אותו בסיבוב השני. אולי גם עכשיו אנשים מגיעים עם ציפיות להיילו (או חס לבאטלפילד/COD) ומקבלים נוסחה קצת שונה שעוד צריך לעכל.
CODיפיקציה. לי כואב אפילו יותר לראות גם את באנג'י נגררים למשחק שנמצאים בו רוב הזמן בין כוונות.
The Good
Excellent fundamentals make it a joy to handle a gun
Fantastic vistas and magnificent soundtrack
Intricate competitive maps with clever touches
The Bad
Repetitive missions containing repetitive encounters
Abysmal storytelling that makes you unlock and seek out basic plot elements
Endgame has you grinding the same bullet-sponge bosses over and over again
6
Fair
bling כתב:גם GAMESPOT מצטרף לחגיגה עם 6:
אף אחד לא יכול להגיד שהמבקרים לא גידלו קצת ביצים בשנה שנתיים האחרונות, פעם אף אחד לא היה מעז לתת למשחק עם כל כך הרבה הייפ ויחסי ציבור 6 מאתר גדול.
בכלל אין עדיין משחק ל PS4 ו XB1 עם ציון מעל 86 (ואני מדבר על חדשים, כולל כאלו שיצאו בו זמנית גם על ה 360 וה PS3 אבל לא רימאסטרים או פורטים מאוחרים מדור קודם כמו דיאבלו 3), כל הענקיים עד עכשיו די קיבלו בראש- WD עם ממוצע 81, דסטיני עם 74, וטיטאנפול שתואר כביאה השנייה של ישו (להזכירכם הוא לקח באותה E3 שהוצג הכי הרבה פרסים אי פעם) עם 86 שהיום פתאום נראה גבוה בהתחשב בכך שזה המשחק שמדורג הכי גבוה מכולם על 2 הפלטפורמות אבל בזמן אמת גם היה פושר מאוד ביחס להייפ ההיסטרי, היום 9 אוטומטי או 8 גבוה כבר ממש לא מובטח ביד לכל משחק AAA מלוטש ועתיר הייפ.
Klayman כתב:נראה שהמשחק בסופו של דבר ניסה לשלב ולערבב יותר מדי אלמנטים מז'אנרים שונים, ולא ממש מצליח לעשות זאת בצורה טובה. וזה המשחק שבאנג'י אמרו שהם רצו לעשות כל הזמן. אז הנה, עם 500 מיליון דולר ויד חופשית הם עשו אותו. נראה לי שאחרי הביקורות האלה הם מתגעגעים להיילו ולציונים שהוא היה מקבל.
עריכה: זה עוד אחד מהמשחקים האלה שכל מה שראיתי אודותם לא עזר לי לפתח ציפיה אמיתית או רצון עז לשחק בהם. כנ''ל באטמן החדש, שיש לי הרגשה שנדחה לא מעט כי הם פשוט לא הצליחו לעמוד בציפיות של עצמם והתצוגות בתערוכות היו די פושרות.
Klayman כתב:גם סהר שהיה בגיימסקום אמר שהתצוגה לא הייתה מדהימה במיוחד. . אישית, מעבר לגראפיקה המהממת, לא התלהבתי בכלל.. לא נראה שהמשחק עשה איזשהו צעד קדימה, ובונה קצת יותר מדי על הבאטמוביל שלא נראית תוספת מועילה במיוחד למשחק. זה עוד מאותו הדבר, כשאותו הדבר הוא בסיס מעולה ממש של משחק, אבל כמו שכולנו הסכמנו אחרי אוריג'נס, אנחנו צריכים איזה חידוש. שמחתי מאוד כשהם אמרו שזה בלעדי לדור הבא, אבל נראה שהם משתמשים בדור הבא רק בשביל גראפיקה. שזה אחלה, אבל לא מספיק בשבילי.
חוצמזה, שגם לדסטיני לא היה חסר הייפ (אולי אפילו יותר מלבאטמן..), ותראה מה קרה. אני ממש בספק שבאטמן יזכה להזמנות מוקדמות שאפילו מגרדות את הקצה של דסטיני.
Klayman כתב:בכל זאת משחק באטמן של רוקסטדי - אין מצב שהוא לא יהיה טוב. האם הוא יהיה מצויין וה''משב רוח רענן'' שאני מצפה לו מהסדרה? נחיה ונראה. כבר טחנו את זה לא פעם, אני בכלל לא משוכנע שהבאטמוביל היא תוספת מוצלחת במיוחד מעבר לגימיק מגניב.
ובנוגע לAC הראשון - הוא אומנם היה בעיקרון Proof of Concept אבל ואוו איזה מרשים הוא היה נכון לזמנו. אף משחק לא הציג דבר דומה. מה כ''כ חדש בדסטיני? BL2 על סטרואידי הפקה של 500 מיליון דולר (בסדר בסדר.. לכלל המותג.. עדיין סכום לא קטן).
היום 9 אוטומטי או 8 גבוה כבר ממש לא מובטח ביד לכל משחק AAA מלוטש ועתיר הייפ.
Megalomaniac כתב:משחק סביר מינוס, ואני לא מאלה שציפו לו... קניתי אותו רק בגלל כל ההייפ אמרתי ננסה אותו.
בעיקרון המשחק יכל להיות הרבה יותר טוב אבל הם הרסו אותו בדברים כ"כ מטופשים.
מערכת שמירות הכי גרועה שראיתי, יש מצבים שזה שומר רגיל (כמו בורדרלנדס) ויש מצבים שזה שומר פעם בחצי שעה במקרה הטוב... במיוחד בחלקים קשים... היתה לי משימה שהייתי צריך להרוג 3 מכשפות וזה לקח איזה 10 דקות כי הם היו חזקות, ואז נכנסתי למערה, היה שם קרב ארוך ואז המשכתי ואז שוב קרב... ואז שנהרגתי חזרתי לצ'קפוינט של לפני המכשפות... למי יש כוח לעשות את הכל שוב? יש מצבים שזה יותר גרוע אפילו.
המשימות חוזרות על עצמן, אין גיוון במקומות וגם לא במשימות... אני כל פעם נמצא באותם מקומות. כל פעם שאני מתחיל משימה אני מתחיל להתבלבל ואומר לעצמי שאני זוכר שהייתי שם אבל מסתבר שזאת משימה חדשה שלא עשיתי.. קיצר משחק בלוף. לא אומר שהוא גרוע אבל המשחק הכי יקר בהיסטוריה? אני לא חושב שהמשחק הזה ישרוד כ"כ הרבה זמן כמו שהם מצפים.
erezronen כתב:אני ממש מבסוט מדסטיני בינתיים. אבל זה בעיקר בגלל החברה. זה משחק שנועד לשלושה שחקנים וזה נעשה ברור יותר ככל שאנחנו מתקדמים. בבטא שיחקתי לבד וכל המשימות היו בסימן "מצא cover טוב שהאויבים לא מצליחים לחדור, הגח ממנו כשהשריון מלא, חסל כמה שיותר אויבים עד שהשריון יורד, התחבא וחוזר חלילה". זה לא היה כיף. עכשיו, כיש לי שני חברים קבועים לעבור איתם את המשימות, יש הרבה יותר מקום להסתערויות כיפיות ושימוש בכוחות המיוחדים. וזה כיף. אפילו משימת ה-Strike המעט משעממת שעשינו אתמול (אלוהים כמה שיריון יש לטנק הזה!) היתה אחלה.
אחד מהשחקנים הגדיר את זה מעולה לדעתי: זה סבבה לגמרי להעריך משחק על זה שהוא מצליח ליצור זירה למשחק משותף כיפי, אפילו אם המשחק עצמו לא יוצר את הכיף הזה אלא האינטראקציה בין השחקנים.
ועדיין, רואים ממש טוב שהמשחק הזה מאוד מאוד ראשוני. נראה שבאנג'י הרימו את היסודות לסופר-מותג שלהם שמתוכנן 10 שנים קדימה, ועדיין לא ממש דאגו ליצוק לתוכו יותר מדי תוכן מעניין. ההרגשה שלי היא שזה ישתנה במהלך החודשים הקרובים עם חבילות הרחבה (ומקווה שגם בעזרת אירועים פומביים חינמיים. באנג'י עשתה את זה כל הזמן ב-Halo והמשחק הזה ממש מזמין כאלה), ושהמשחק השני כבר יהיה שיפור גדול. למי שאין חברים לצלוח איתם את הנוכחי אולי שווה להמתין את השנתיים עד שההמשך הזה ייצא.
Death_119 כתב:שחק 2 Borderlands או 2 Payday.
erezronen כתב:
שיחקתי כמה שעות בבורדרלנדס 2, גם עם שני חברים, ונהנתי הרבה פחות. קשה להגיד למה. אולי כי הוא רץ זוועה על ps3, אולי כי הסגנון האמנותי פחות מדבר אליי, אולי כי אני מרגיש שהוא מממממממש מתאמץ להיות נורא מגניב כל הזמן וזה מאוד בולט ומוציא אותי מהאווירה. כך או כך, לפחות בינתיים מ-Destiny אני נהנה יותר.
Klayman כתב:גם סהר שהיה בגיימסקום אמר שהתצוגה לא הייתה מדהימה במיוחד. . אישית, מעבר לגראפיקה המהממת, לא התלהבתי בכלל.. לא נראה שהמשחק עשה איזשהו צעד קדימה, ובונה קצת יותר מדי על הבאטמוביל שלא נראית תוספת מועילה במיוחד למשחק. זה עוד מאותו הדבר, כשאותו הדבר הוא בסיס מעולה ממש של משחק, אבל כמו שכולנו הסכמנו אחרי אוריג'נס, אנחנו צריכים איזה חידוש. שמחתי מאוד כשהם אמרו שזה בלעדי לדור הבא, אבל נראה שהם משתמשים בדור הבא רק בשביל גראפיקה. שזה אחלה, אבל לא מספיק בשבילי.
חוצמזה, שגם לדסטיני לא היה חסר הייפ (אולי אפילו יותר מלבאטמן..), ותראה מה קרה. אני ממש בספק שבאטמן יזכה להזמנות מוקדמות שאפילו מגרדות את הקצה של דסטיני.
Klayman כתב:נראה לי שאחרי הביקורות האלה הם מתגעגעים להיילו ולציונים שהוא היה מקבל.
bling כתב:אף אחד לא יכול להגיד שהמבקרים לא גידלו קצת ביצים בשנה שנתיים האחרונות, פעם אף אחד לא היה מעז לתת למשחק עם כל כך הרבה הייפ ויחסי ציבור 6 מאתר גדול.
בכלל אין עדיין משחק ל PS4 ו XB1 עם ציון מעל 86 (ואני מדבר על חדשים, כולל כאלו שיצאו בו זמנית גם על ה 360 וה PS3 אבל לא רימאסטרים או פורטים מאוחרים מדור קודם כמו דיאבלו 3), כל הענקיים עד עכשיו די קיבלו בראש- WD עם ממוצע 81, דסטיני עם 74, וטיטאנפול שתואר כביאה השנייה של ישו (להזכירכם הוא לקח באותה E3 שהוצג הכי הרבה פרסים אי פעם) עם 86 שהיום פתאום נראה גבוה בהתחשב בכך שזה המשחק שמדורג הכי גבוה מכולם על 2 הפלטפורמות אבל בזמן אמת גם היה פושר מאוד ביחס להייפ ההיסטרי, היום 9 אוטומטי או 8 גבוה כבר ממש לא מובטח ביד לכל משחק AAA מלוטש ועתיר הייפ.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים