Death_119 כתב:זה לא מה שאני חוויתי, לא פעם מגיע אוייב שCounter לא משפיע עליו (החברה עם הגרזן שהCounter רק מאפשר לי להתחמק מהמהלומה) ואני צריך ללחוץ X כדי להסיח את דעתו, אני גם מוצא את עצמי לא מספיק לפעמים לבצע Counter או לחילופין משהו מספיק לתקוע בי חרב קודם. זה ממש לא כמו שהיה קודם שהתקיפו אותך אחד-אחד והיה לך את כל הזמן שבעולם. כמובן שהכל שם עדיין יחסית איטי (זה לא באטמן), אבל לי אישית זה לא מרגיש כמו AC2 או 1, בין אם זה הומצא ב-4 או במשחק קודם אחר זה לא משנה את העובדה שזה התקדמות על סמך החוויה הקודמת שלי היתה עם הסדרה. אז הקרבות הרגישו משעממים ופה הם מהנים. והשרשור הוא לא מCounter עד כמה שאני זוכר, אחרי הריגה מוצלחת אם אתה לוחץ ריבוע או לחילופים משולש עם אקדח עוד פעם ובמידה ויש משהו קרוב הוא יהרוג אותו מייד. אי אפשר לשרשר Counter האינדיקטור הוא פר דמות והוא לא מופיע מיד. זה לא כמו בShadow of mordor שShadow attack ששם היא ברת שרשור.
הריגה בהתגנבות יש גם ב-4, למעשה יש הכל ב-4 מלבד חוסר באנימציה של התכופפות, ב-4 אם אתה לא רץ ואתה מאחורי הגב של משהו אתה בגדר התגנבות, אם אתה בשיח הוא מתכופף מיידית ולא רואים אותך אלא מטווח אפס, אם אתה מגיע לפינה הוא מתחבא אוטומטית ונותן לך נקודת מבט כולל אפשרות להרוג אותו מהפינה.
הגימיק של הספינה? הספינה זה גימיק? שיחקת במשחק? זה כמעט כל הגיימפליי. מרבית הקרבות יתנהלו בים, הכלכלה מבוססת על הספינה שלך ועל צי שאתה מקים ובכלל העולם כל כך פתוח עם אפס זמני טעינה וכמעט כל מקום על המפה נגיש בשבילך להסתובב ולחקור באמצעות השימוש בספינה שזה תענוג. בלי לשכוח דברים כמו מזג אוויר ורוח שמשפיעים על צורת הגיימפליי שלך לא פעם. השימוש במונוסקופ שהם עשו הוא לא פחות מגאוני.
Unity הוא 4 רק עם פחות גיימפליי, קרא לזה איך שאתה רוצה.
תכיר, הBRUTE מAC2:
אי אפשר לעשות לו קאונטר. אי אפשר להכות בו, בלי ללחוץ על X. האויב הזהה, לזה שאתה מתאר מIV. הוא בטח לא חדש לסדרה.
מישהו הספיק לתקוע בי חרבות, גם בAC2. אפילו ב1, לפי דעתי. לא חדש לסדרה, אם כי הכמות הגדולה יותר של NPC הופכת את זה לקצת יותר שכיח.
ההבדל הוא, שאחרי שלוחצים על X, בAC IV (ו3) אפשר להרוג אותם בשרשרת קאונטרים, בשניה אחת, בעוד שבמשחקים הקודמים בסדרה, זה היווה קצת יותר אתגר (היה צריך להכות בהם כמה פעמים, בשביל שהם ימותו, כי יש להם המון HP).
אז אתה צודק. זה לא כמו בAC2. זה יותר פשוט וההריגות הרבה יותר מהירות, כאשר יש אלמנט נוסף שמאזן מעט את המצב - השכיחות של נשקים מטווח ארוך, אצל השומרים (שגם אפשר לחסום, בלחיצה על כפתור אחד בטווח זמן לא קצר, שמאפשר לך לעשות שימוש באחד השומרים שבהם אתה נלחם, כמגן אנושי).
ברגע שהרגת מישהו אחד, אפשר לשרשר כמה קאונטרים שאתה רוצה ולהרוג עשרות דמויות בIV וב3. זו תוספת שרבים וטובים התלוננו עליה ואין וויכוח בנוגע לזה שהיא הופכת את הקרבות לקלים בהרבה. לדעתי, מערכת הקרב נותרה מהנה, אבל אני מעולם לא דרשתי אתגר ממכאניקה מסוימת, בשביל להנות ממנה.
אני מסכים איתך שמערכת הקרב בAC עדין כיפית, אבל נשמע שהאתגר הנוסף ביוניטי בהחלט במקום ויש סיכון אמיתי בקרבות. אחלה דרך לרענן את הסדרה, לדעתי.
השייט בAC הוא גימיק, ללא שמץ של ספק. גימיק שסחטו אותו וביססו עליו משחק שלם. גימיק מאוד מוצלח ומאוד מהנה. עדין גימיק. לא שלילי, בשום צורה, אבל גם לא מספיק כדי להחזיק עוד משחקים בסדרה, לפי דעתי.
יוניטי עם פחות גיימפליי? אני לא יודע איך אתה מודד את זה, אבל אני לא חושב שזה משנה הרבה. אין ספק שהוא עדין משחק מורכב באופן מפלצתי ואין ספק שלא מעט מהמכאניקות שיש בIV, יש גם ביוניטי וחלקן מלוטשות יותר ואיכותיות יותר.
האם יש בו "פחות גיימפליי"? אני לא יודע ואין לי מושג איך אפשר להשוות, אבל לפחות ברור שבכל מקום שבו יש גיימפליי דומה, ביוניטי הוא מרגיש יותר טוב.