idan כתב:
מאחר ו dota (המקורי) המציא את הז'אנר עד כמה שאני יודע, הוא לא יכול להיות אדפטציה של Lol
DrKeo כתב:MOBA זה ז'אנר בפני עצמו...
swym כתב:הכוונה היא לC&C Sole Survivor שהמציא את זאנר הMOBA
swym כתב:Command & Conquer המציא את הז'אנר עם Sole Survivor. עוד משהו שWestwood הביאו לעולם ועכשיו חברות אחרות זוכות לקרדיט
ובחדשות ואלב אחרות, עזיבה מפתיעה:
http://www.eurogamer.net/articles/2015- ... -of-greece
DrKeo כתב:אני לא בטוח שאפשר לקרא לו ככה, אולי אפשר להגיד שהוא היה צעד ראשון בכיוון של MOBA. גם שנה לפניו יצא SC1 שעשה דברים די דומים עם הHEROES. כלומר SS היה אבולוציה של הגיבורים של SC1 ו-DOTA הוא אבולוציה של SS.
swym כתב:Sole Survivor דווקא יצא שנה לפני סטארקראפט, והאמת היא שאם כבר אבולוציה אז הוא התבסס על מנגנון איסוף הCrates שהיה בRed Alert. נדמה לי שאתה מבלבל עם Renegade.
כל הMOBA נבנה צעד על גבי צעד, אבל זה המשחק שהיה שם ראשון עם המאפיינים הבסיסיים של הזאנר - בדיוק כמו שבזאנר הRTS היו משחקים מוקדמים יותר עוד לפני שWestwood עצמם מיתגו אותו ככה עם Dune 2.
swym כתב:אני אצטרך לקחת את המילה שלך בנושא, כי מאז DOTA ניסיתי בעצמי משהו כמו שני משחקי MOBA וזהו בערך.
Laskin כתב:לדעתי המצלמות מקדימה ישמשו גם בשביל AR, או כדי שתוכל ללחוץ על כפתור ולראות מה קורה "בחוץ" מבלי להוריד את הקסדה.
זה יהיה שימושי מאוד, לאנשים שלשנייה שמעו משהו או רוצים לשתות משהו בזמן המשחק, מבלי להפיל את הכוס על המקלדת
בנוסף, זה יכול לעזור כדי לעקוב אחרי שלט מיוחד או כפפות שידמו את היד שלך במשחק, בצורה יותר מדוייקת מהמצלמות שממולך.
Laskin כתב:זה בוודאות יהיה... אם לא בדור הראשון של הקסדות, אז בשני.
לא מבין למה HTC לא משלבים את הLEAP MOTION בתוך זה. זה פשוט מושלם לקסדה
bozeman כתב:האבולוציה במקרה שלך בשנים הקרובות כמו שאני מכיר את זה היא "SIM טיטול"...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים