Klayman כתב:בכל מקרה, לנושא יותר מעניין - G-Sync ללפטופים יעבוד ללא שבב ייעודי.
בטח שלא צריך שבב יעודי. השבב היעודי הוא חרטה גם במסכים חיצוניים, פשוט בסטנדרט eDP למחשבים ניידים יש כבר תמיכה בAdaptive Sync כבר משנת 20111ולכן לא צריך לחכות לתקן חדש כמו במקרה של DisplayPort הרגיל. הרי מלכתחילה כל העניין של השבב היעודי של הGsync היה ניסיון שיווקי של Nvidia לרכב על רעיון קיים לפני שהוא ממומש כסטנדרט.
http://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort#eDPלמעשה, הטכנולוגיה הזו נהגתה מלכתחילה (נדמה לי שע"י אינטל) עבור מחשבים ניידים במטרה לחסוך בחיי סוללה: תחשוב על מסך סטטי של דפדפן שבו אתה קורא עכשיו את התגובה הזו - הרי בתכלס מספיק לרענן אותו פעם בשניה (אין ריצוד במסכי LCD), ולכן לשלוח 60 תמונות בשניה זה בזבוז סוללה משמעותי במקרה הזה. רק אחרי שמימשו את הרעיון, חשבו ומצאו פתאום שקצב הרענון הדינמי יכול להיות מאד שימושי גם עבור משחקים שבהם קצב הפריימים לפעמים לא יציב.
DrKeo כתב:ועוד סיפור מעניין, למרות שgta5 הוא חלק מתוכנית ״רץ יותר טוב על amd״ נראה שהוא הולך לתמוך בtxaa של nvidia. מאוד מוזר מה שהולך שם.
הוא חלק מהתוכנית של AMD? לא שמעתי על זה כלום.
למי שמעוניין, הדמו של Star Swarm נבדק עם גרסת בטא של DX12. בדומה למאנטל, גם פה רואים תוספת ביצועים משמעותית על פני DX11 - רק שהפעם אפשר לראות את ההבדל גם בכרטיסי מסך של Nvidia.
http://www.anandtech.com/show/8962/the- ... star-swarmה-980 בDX12 נהנה מזינוק של יותר מפי 2 בקצב הפריימים בהשוואה לאותו 980 על DX11, ואפילו ה-750ti המסכן במעבר ל-DX12 משתווה לאיך שה-980 רץ על DX11.
מצד שני, בבדיקות של cpu scaling נראה שגם DX12 וגם מאנטל רואים שיפור במעבר ממעבד שתי ליבות למעבד ארבע ליבות, אבל לא מרוויחים כמעט כלום מההבדל בין 4 לבין 6 ליבות (לפחות במקרה של הדמו הנוכחי, ככה שאולי זו מגבלה שלו).