Nucleus_Dawn כתב:
בנוגע ל1 ו2 כבר אמרתי שאני מסכים איתך.
3) אני ממש נהניתי מהקטעים האלה. בוס בצורת פאזל פלטפורמינג ובאמת נהניתי מהם.
4) העלילה נהדרת, לדעתי. כתיבה חביבה והיא מועברת ברובה ע"י אנימציה נהדרת והשינויים שהסביבה עוברת. מאוד מיאזאקי, שזה לגמרי הטעם שלי. גם הטוויסט היה חביב.
לא סיימתי אותו עדין, אבל נראה שגם בנוגע לסיכום אני מסכים איתך. מטרוידווניה הכי טוב ששיחקתי מאז שאדו קומפלקס.
בנושא 3, זה יכל להיות כיף אם לא היה צריך לשחק כל אחד מהם 15-30 פעמים כדי להצליח אותו. זה שאני מתקשה בקטע מסויים לא אומר שאני צריך לחזור לתחילת כל הבריחה, זה מגוחך. אני בכלליות מתנגד לקטעים שדורשים ממך למות, לשנן, להגיע 2 שניות רחוק יותר, למות, לשנן, להגיע שתי שניות רחוק יותר וכך הלאה. לדעתי זה עיצוב עצלני למשחק, היו חסרים בקטעים האלה סממנים מאוד ספציפים שמזהירים אותך מכל מכשול ואת המכשול היית יכול לעבור בפעם הראשונה על בסיס סקיל והידע שלך על המשחק. לצערי זה לא עובד ככה, הם עובדים בשיטה של תמות בהתפתעה גמורה מזרם לבה, תחזור להתחלה ותנסה שוב רק הפעם תתקדם 3 שניות יותר כי הפעם אתה יודע שמשמאל יזנק עליך זרם לבה. לדעתי זה לא עיצוב טוב, במטרויד גם היה את זה אבל הייתי מת פעם או פעמיים, לא 30, כי שלטתי ממש טוב בסמוס ולמרות ששלטתי ממש טוב גם באורי עדין מתתי המון כי הקטעים האלה מלאים בCHEAP DEATHS.
בנושא 4, הכתיבה פשוט איומה לדעתי, כל המסביב אדיר לגמרי. האנימציה אדירה, הנסיון סיפור על ידי שימוש בעולם אדיר, הדמויות מקסימות, זאת פשוט הכתיבה עצמה (הממש טקסטים של היצור שמדבר) שהיא נוראית לדעתי.
אני גם לא אסכים איתך שהוא הכי טוב מאז שאדו קומפלקס כי הוא הרבה יותר טוב משאדו קומפלקס לדעתי
We're just normal men. We're just innocent men