Mandellla כתב:עצוב ותת רמה...
bling כתב:את האמת יותר עצוב העצומה שהתחילה את השטות הזו של שחקני PC שמאשימים את FROM בבגידה ודורשים להוציא את BB ל PC ובניגוד לעצומה הנידחת הזו שם חתמו מעל 32,000 איש.
DrKeo כתב:אני חייב להגיד שאני מוצא יותר הגיון בעצומה שאומרת "תתנו גם לנו לשחק במשחק" מאשר אחת שאומרת "אל תתנו לאחרים גם לשחק בו"
bling כתב:כן אבל הם באו בקטע של entitlement כאילו חייבים להם משהו, כינו את FROM 'בוגדים', זה הקטע המגוחך ועוד חתמו שם עשרות אלפי איש בניגוד לשטות הזו שחתמו עליה 200 פאנבואים הזויים שסתם רוצים לעשות דווקא לעצומה הקודמת.
DrKeo כתב:32 אלף אנשים עם הגישה של קאז, שאם משחק של מפיצת צד ג' הוא בלעדי לאיפשהו אז המפיצה בוגדת שדופקת את המשתמשים שלה על הפלטפורמות האחרות
למרות שאני חייב להגיד שלא ברור לי מה האנטרס של FROM לעשות את BB על הפלייסטיישן בלבד, כנראה שסוני שפכה המון כסף.
DrKeo כתב:[=""]
32 אלף אנשים עם הגישה של קאז, שאם משחק של מפיצת צד ג' הוא בלעדי לאיפשהו אז המפיצה בוגדת שדופקת את המשתמשים שלה על הפלטפורמות האחרות
למרות שאני חייב להגיד שלא ברור לי מה האנטרס של FROM לעשות את BB על הפלייסטיישן בלבד, כנראה שסוני שפכה המון כסף.
bling כתב:גם העניין זה ש BB זו עדיין סדרת נפרדת ואף אחד לא היה מבטיח ש FROM היתה עושה אותו בלי הבקשה של סוני, הייתי איכשהו מבין אם היו מתפוצצים על DS3 אחרי ששיחקו בקודמים, וכן מן הסתם סוני שפכה כסף, לא יודע אם המון זה לא בדיוק ערכי הפקה של האורדר פה
אני גם בטוח שהוא ימכור יותר טוב מהאורדר אגב, זה יהיה מסר טוב לסוני שאנשים רוצים אשכרה משחק טוב יותר מאשר סתם גראפיקה יפה.
DrKeo כתב:סוני שפכה כסף כי סדרת SOULS מוכרת נהדר ואם FROM הולכת לעשות משחק חדש ברוח הסדרה, משחק שעל מולטי פלטפורם היה מוכר כמה מליונים, אז סוני הייתה צריכה לשפוך כסף טוב כדי לקבל בלעדי שהיה מוכר הרבה על מולטי פלטפורמה. בלי קשר כמובן למה תקציב המשחק, פיצוי להפסדי מכירות של FROM כי הוא בלעדי. שלא נדבר על זה שסוני שומרת את הIP, כלומר FROM "בזבזו" את הצוות הכי טוב שלהם (בזמן שהB TEAM עושה את DS2) כדי שיפתח לסוני IP שישאר אצלה וימכור מליונים. סוני הייתה צריכה להשיל הרבה כסף כדי לקבל דבר כזה וכדי שזה ישתלם לFROM במקום לפתח DS3 או ליצור את BB כפרנצ'ייז לעצמה.
bling כתב:כן ברור שיש את עניין הפיצוי על המכירות שאיבדו אבל הסדרה עד עכשיו לא היתה ידועה כבלוקבאסטר ענקי, כמה המשחק הכי נמכר בסדרה עשה?
אפשר לשער שסדר הגודל על אובדן מכירות לא מתקרב ללעשות משחק כמו TR נגיד בלעדי תמידית.
Kazz זה נכון אבל אל תשכח שהיה מדובר בעידן אחר שאנשים התרגלו בו שחברות צד ג׳ ״נאמנות״ גם הן לקונסולה מסוימת ולרוב זה היה, בגלל ההצלחה הענקית של הפס2, לקונסולה של סוני.
FF היה המשחק הגדול המובהק שהיה שייך לדור הפלייסטיישן שלראשונה יצא לעוד קונסולה, בזמנו לא הבינו שהחוקים השתנו ומעתה והלאה צד ג׳ הולך לצאת לכל חור, זו היתה תקופה אחרת.
כמובן שזה לא סותר שהתגובה של חלק מהפאנבואים אז היתה מגוחכת, אבל אתה לא מצפה לראות בכי של ׳בגידה׳ על מותג שאפילו לא היה קיים לפני בימינו
Stick כתב:בנוסף, עד כמה שאני שהבנתי בזמנו סוני גם נתנה לFROM עזרה בפיתוח, בעיקר בצד הטכני של המנוע.
יכול להיות שלחברה כל כך בעייתית טכנית היה עדיף לחבור לחברה כמו סוני שתבנה להם את המנוע של הדור הנוכחי ולאחר מכן יהיה לFROM אפשרות להשתמש במנוע הזה לכל דבר עתידי שהם יבחרו.
זה בדיוק מה שקרה בדור הקודם כשסוני עבדו איתם על דימון סולס ולאחר מכן המנוע שלו הומר לכל הפלטפורמות עם דארק סולס 1 ו2, בדור הנוכחי דבר כזה אמור להיות אפילו יותר קל.
קשה לי להאמין שFROM תמשיך לעבוד אקסלוסיבית לסוני כי זה נוגד את כל מה שהם ניסו לעשות עם DS1 ו2, מה גם שהעבודה על BB הייתה הרבה לפני יציאת DS2 ואם סוני היו באמת רוצים את FROM בלעדית אז גם DS2 היה בלעדי לPS3. משחק הסולס הבא שלהם בוודאי יהיה מולטיפלטפורם שוב (בין אם DS3 או משהו חדש ברוח הסדרה) ולכן תסריט של עזרה בפיתוח מנוע לדור הבא נשמע לי הכי סביר (גם מסביר למה הבלעדי יוצא כל כך מוקדם בדור ולא איפשהו בצורה רנדומלית).
זה לפחות מה שאני הבנתי בזמנו, אבל יכול להיות שאני סתם מפתח פה קונספירציית יתר
Nucleus_Dawn כתב:
אני לא יודע כמה זה באמת היה המצב. בעיקר בגלל שהמנוע גם מפגר טכנית וגם פועל גרוע. לפחות על הPS4.
זה היה ככה בדימון סולס, דארק סולס ודארק סולס 2 לקונסולות, אז נראה שטביעת האצבע הטכנית של FROM עדין ברורה מאוד, גם במנוע החדש שלהם. אם סוני באמת עזרו טכנית, הם כשלו בשיפור האיכות, כי הרמה הטכנית של BB כל כך דומה לרמה הטכנית של משחקי הדור הקודם של FROM.
Klayman כתב:הכי מצחיק - אחרי הניסיון שלי בכלל עם DS, אני מת לשחק בBB . אולי אני באמת מספיק מזוכיסט? .... לא'דע.. הסרטונים שראיתי נראים כיפיים.
bling כתב:תקרא את ה DF, המנוע מהווה קפיצה גדולה ויזואלית על קודמו, הם עושים השוואה עם DS2 לפס4 וזה אפילו לא קרוב, הם גם אמרו שמדובר באחד המשחקים היפים לפס4.
Right off the bat, we're looking at a performance read-out at between 20-30fps when tackling early areas in multiplayer. This is despite the game unfolding at a mostly locked 30fps in our offline tests (albeit with frame-pacing issues). However, inviting up to two fellow hunters to tackle the same section produces lengthy, stuttering stretches of play at 20fps, with our lowest reading hitting 16fps. It's not pleasant, and clearly its netcode tips the scales too far for From Software's PS4 engine. And again, solo play in the exact same areas is entirely unaffected.
Compared to Dark Souls 2's remaster on PS4, which runs at mostly 60fps with some dips, this shows a classic trade-off between performance and graphics quality. The remaster is simpler in visual design certainly, but we get a sharpness in controller response at 60fps that's simply not afforded by From Software's sub-30fps title. For landing crucial parries, this uneven frame-rate can make all the difference between success and another "you died" screen.
Due to Bloodborne's more offensive combat style, such drops inevitably punish players to a greater extent. As opposed to raising the shield in Dark Souls 2, the emphasis is on precise dodges and committed counter-strikes, meaning a sudden nose-dive in frame-rate impacts the crucial interface between player and game. The cause isn't always obvious either; one moment it's apparent that a huddle of hunters prompts a 20fps spell, but in the next, the exact same scene runs at a solid 30fps. All told, it's an area that's in serious need of addressing via a future patch.
Fans of Dark Souls on PS3 and Xbox 360 will be familiar with this level of performance already, and much worse.
Nucleus_Dawn כתב:
קראתי. הם רושמים בבירור שמדובר במשחק שפועל לא חלק, באופן קבוע. הם גם משווים את זה למשחקים הקודמים של FROM ואומרים שרמת הביצועים דומה. הם גם רושמים שהמצב, כאשר משחקים קו-אופ עוד יותר גרוע:
זה שמדובר באחד המשחקים היפים לPS4, לא קשור לרמה הטכנית של המנוע.
ההשוואה לDS2 לPS4 לא רלוונטית. אני מניח שהסיבה היחידה שהם הכניסו את העניין לסיקור, היא כדי לדבר על כך שבסגנון המשחק של סולס, יש חשיבות ל60 FPS, או סתם כי הם העדיפו להשוות את המשחק למשחקים הקודמים של FROM, בהתאם לכך שהם נמדדים בסרגל שונה מחברות אחרות.
הרי ברור שיש שיפור. אם לא היה, זה היה באמת מחפיר. בכל זאת, זה פורט של משחק לדור הקודם ואפילו בדור הקודם הוא לא היה מהמשחקים המרשימים ביותר (רחוק מאוד מכך), אז שמשחק על מנוע חדש, שתוכנן לדור החדש, לא יראה יותר טוב ממנו? לא באמת היה סיכוי שזה יקרה, אפילו עם היכולות הלא מרשימות של FROM, בכל מה שנוגע לפן הטכני של המשחקים שלהם.
בשורה התחתונה, BB לא טוב (או גרוע) יותר מהמשחקים הקודמים של FROM, ביחס לקונסולה שעליה הם פועלים והתחרות. כלומר, הם מפגרים מאחור, בפער ברור. למעשה, ראיתי כבר איזה שעתיים של משחקיות ומסתבר שחלק מהפיגור שלהם מהדור הקודם, מצא את דרכו לדור הנוכחי - הדמויות המעטות שבאמת נראות (ולא מתחבאות מאחורי חלון, או דלת, כשהן מדברות איתך), לא מזיזות את הפה. בדור הקודם, זה היה קצת מגוחך. בדור הזה, זה כבר מעפן.
אם לסכם את הסיקור של DF, הם כותבים בדיוק את מה שכתבתי על המשחק קודם לכן, ממש בדיון הזה.
The fact that we have not one, but two great Souls games on PS4 is an unusual luxury. From Software walks two separate paths, and returns with two different visions of what a Souls game could be. Without a doubt, Bloodborne is the technical showcase of the two, and a true current-gen successor to the Dark Souls throne - packed as it is with a level of detail far beyond last-gen's reach. Having tested its multiplayer features, it clearly needs further optimisation to better sustain its 30fps lock, but if you intend to go solo, the game produces some of the most striking visuals on PS4 to date.
Laskin כתב:טכנית - יש לו בעיות, כמו שציינתי, ויש שיאהבו אותו למרות זאת ויחשבו שהוא מרשים, ויש אנשים ש"נתפסים" לבעיות האלו והן יותר "בולטות" בעיניהם.
Death_119 כתב:מדהים איזה טרול אתה יוצא בדיון הזה, למה לא הבאת את הפיסקה אחר כך?
צריך להיות בהכחשה כדי לא להבין שמדובר באחד המשחקים הכי יפים שיש כיום, הטופ של הדור הבא נכון לעכשיו, איפה זה ואיפה המוצרים הקודמים שלהם. אז יש בעיות פריימים בקואופ וקצת בסינגל פה ושם, בוהו... חצי מהמשחקים דור קודם שחקנים שיחקו ב-20 פריימים ופתאום יש לך סטנדרט שאתה לא מוכן לקבל ירידות פריימים פה ושם? תעשה לי טובה.
BB הוא בערך החלום הרטוב של כל חובבי Dungeon crawler איי פעם, הוא מדהים בצד הטכני, אף אחד לא מאמין שזה מוצר שיצא מהידיים של Form software, לך תצפה בקטעי וידאו קצת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 42 אורחים