bling כתב:כן זה נכון רק חבל שאומרים שהמשחק לא ידידותי לשחקנים חדשים לסדרה ונראה שהוא פונה בעיקר לשחקני Souls ותיקים יותר, הוא לא טורח להסביר מכניקות או אייטמים או בכלל כלום שזה תמוה מצד מיאזאקי, כאילו למה לא לעשות טוטוריאל בסיסי להכניס לעניינים שחקנים חדשים אם כבר יוצרים משחק לדור חדש.
ברורה לי הפילוסופיה שלו של לזרוק אותך במפה גדולה ואכזרית ולתת לשחקן להתגבר לבד על המכשולים, סבבה, אבל ללמד את הבסיס של המשחק פוגע כל כך בחוויה או בפילוסופיה הזו? לטעמי זה סתם מטריח אנשים לבדוק דברים בעצמם באינטרנט במקום שהמשחק יסביר, אני מציץ לפעמים ב GAF בת׳רד של BB ויותר מחצי מההודעות זה שאלות של אנשים על דברים מסויימים ובקשות לטיפים ועזרה.
אגב ראיתי סטרים של החבר׳ה של אתר Videogamer והיה שם אחד מהצוות שלא מת על הסדרה (גם ל BB לא התחבר) שאמר שהבעיה שלו זה לא שהמשחקים קשים מדי אלא זה שבחצי מהזמן הוא לא יודע מה לעשות ולאן ללכת, לידיעת Death שאמר פה שהמשחק לניארי וברור
בשביל להנות מהמשחק, לפי דעתי, צריך לחקור קצת לפני. אף פעם לא ברור מה אייטמים עושים. צריך לבדוק בוויקי וזהו. ככה אפשר להנות ממערכת הקרב המוצלחת והאומנות המגניבה.
גם עדיף לבדוק איזו דמות לבנות, לפני שמתחילים, על פני לבחור דמות ודברים שאין לך מושג מה המשמעות שלהם ואחרי 5 שעות להבין שאין לך ברירה, חוץ מלהתחיל מהתחלה.
בDS2 היה טוטוריאל לא מספק, שגם לא היה חובה. סוג של מסדרון, שאם אתה הולך בו ישר עד הסוף, אתה פשוט ממשיך למשחק הרגיל ואם אתה חוקר ובודק, יש לך שלטים שרושמים לך איך לעשות דברים ו"מבחנים" קטנים מול אויבים חלשים, או קפיצות יותר פשוטות שצריך לעשות.
זה בהחלט לא מספיק, כי עדין אין לך מושג מה עושה human ephigy,, או Hard Smooth rock, או בערך כל אייטם אחר במשחק והמשחק גם לא מנדב שמץ של מידע על העניין.
הרבה אנשים מוצאים את זה מקסים והארדקור ונהדר שלא מחזיקים לך את היד.
אני מוצא את זה עיצוב משחק של ניסוי וטעיה, עם השלכות נוראיות לטעיה. לעודד אותך לנסות, כאשר הכי סביר להניח שתטעה כמה וכמה פעמים ולתת לך עונשים חמורים על טעויות, זו סתירה פנימית של עיצוב המשחק וזה החסרון העיקרי של סדרת סולס, לראייתי.