Klayman כתב:דווקא נהנתי מTrine 2 וההרחבה. האומנות שלו ממש לטעמי. גם 3 נראה יפה מאוד, אבל איכשהו פחות ''קסום'' מ2 (לא לפי איזה מדד מדוייק.. סתם איך שהוא נראה לי בעין).
bling כתב:פאק זה נראה כל כך טוב, נראה לי לא תהיה לי ברירה ואצטרך לקנות אותו לפני באטמן למרות שברור לי שלא אספיק לסיים אותו בחודש.
מוזר גם שעדיין לא הראו דיירקט פיד של גרסת הקונסולות, לא סימן חיובי כל כך בשבילנו...
bling כתב:אני די בטוח שיש להם הסכם שיווק עם MS, גם ב E3 המשחק נחשף במסיבה שלהם.
bling כתב:ככה נראה שחקן ברמה גבוהה ב Dishonored:
.
זה עם דאוד למי שלא מבין מה פשר הכוחות הללו, ממש מגניב.
מה שמבאס זה שהמשחק מעניש את מי שמשחק ככה למרות שזו ללא ספק הדרך הכי כיפית לשחק במשחק, לא מבין מי חשב על הרעיון של להעניש שחקנים שמשחקים בצורה קטלנית, במיוחד שהתגנבות "סטרילית" במשחק הזה היא כל כך משעממת בהשוואה.
bling כתב:כן בגלל הכאוס, לא רק שמקבלים סוף רע אלא שהעולם גם מתחיל לשרוץ בעכברים, די מבאס לשחק את המשחק ככה, היו צריכים למצוא דרכים אחרות לעשות את הסוף הרע בלי ששחקן ירגיש לא בנוח עם הצורה שבה הוא משחק.
לי אישית זה הציק וסיימתי על כאוס נמוך כשאני חונק אינספור אנשים בצורה די משעממת, זו גם עוד בעיה במשחק, הם נותנים המון מכניקות ודרכים מגניבות להרוג את האויבים שלך אבל מי שבוחר בדרך לא קטלנית הארסנל שלו מוגבל למדי.
Death_119 כתב:אחד הדברים הכיפיים זה שהגופות מתמוססות כשאתה מגיע לשדרוג המדובר בהריגה מStealth עם סכין, חביל שהלכת לכיוון אחר. לגבי הסוף אני לא יודע כי עצרתי בשלב 7 מתוך 9 (צריך לסיים מתי שהוא), אבל לא הזיז לי או שמתי לב שיש לי יותר עכברושים מהרגיל, פשוט זה הRun היחיד שלי על המשחק, זה לא מרגיש שיש לך עכברוש כל שני צעדים, הם עדיין דיי נדירים בשלבים השונים.
DrKeo כתב:כשאתה הורג העולם נעשה קודר יותר ומלא עכברושים, כשאתה לא הורג ההפך. המשחק מעניש אותך על הרג במקום להעניש אותך על גילוי בלבד. הוא לא היחיד שעושה את זה, אבל זאת עדין סעיה קשה.
bling כתב:גם הסוף הרע מבאס, אני יודע שזה כולה משחק עם עלילה בשקל (למרות שה LORE היה מגניב) אבל אני שונא משחקים שיכלתי לקבל בהם סוף טוב ומנעו אותו ממני.
אפרופו סוף מבאס ודרכים מטומטות להעניש את השחקן, אתמול סיימתי את REV2 והיתה לי ממש עוגמת נפש כשהבנתי שקיבלתי את הסוף הרע בין 2 סופים אפשריים ולא רק זה אלא שהיה אמור להיות לי במסלול של הסוף הטוב עוד קטע גיימפליי אקסטרה שנראה מעולה, וכל זה למה? בגלל שבפרק מסויים יש קטע QTE ובזמן שהוא מתרחש המשחק עובר לקלייר ואם אני עושה את הקטע איתה במקום להחליף שם למוירה השותפה שלה אז כמה פרקים אחרי זה (בלי שיש שום אינדיקציה לפני) אני מקבל את הסוף הרע ואין קטע גיימפליי מגניב.
אתה קולט את הטמטום? על QTE שאין שום דרך לדעת שהוא כה גורלי ושהדרך ה default'ית שלו זה לעשות אותו עם קלייר המשחק מעניש אותך ככה ועוד עם הסוף אולי הכי נורא שיש לעומת דובוני אכפת לי לסוף הטוב, התחשק לי לזרוק את הדבר הזה מהחלון באותו הרגע.
bling כתב:גם הסוף הרע מבאס, אני יודע שזה כולה משחק עם עלילה בשקל (למרות שה LORE היה מגניב) אבל אני שונא משחקים שיכלתי לקבל בהם סוף טוב ומנעו אותו ממני.
אפרופו סוף מבאס ודרכים מטומטות להעניש את השחקן, אתמול סיימתי את REV2 והיתה לי ממש עוגמת נפש כשהבנתי שקיבלתי את הסוף הרע בין 2 סופים אפשריים ולא רק זה אלא שהיה אמור להיות לי במסלול של הסוף הטוב עוד קטע גיימפליי אקסטרה שנראה מעולה, וכל זה למה? בגלל שבפרק מסויים יש קטע QTE ובזמן שהוא מתרחש המשחק עובר לקלייר ואם אני עושה את הקטע איתה במקום להחליף שם למוירה השותפה שלה אז כמה פרקים אחרי זה (בלי שיש שום אינדיקציה לפני) אני מקבל את הסוף הרע ואין קטע גיימפליי מגניב.
אתה קולט את הטמטום? על QTE שאין שום דרך לדעת שהוא כה גורלי ושהדרך ה default'ית שלו זה לעשות אותו עם קלייר המשחק מעניש אותך ככה ועוד עם הסוף אולי הכי נורא שיש לעומת דובוני אכפת לי לסוף הטוב, התחשק לי לזרוק את הדבר הזה מהחלון באותו הרגע.
DrKeo כתב:אני שונא כשיש סוף רע/טוב אז ממילא כך או כך אני חושב שזה מטומטם, נושא הqte שהעלת רק עושה את זה מטומטם יותר
סוף טוב ורע רק גורם לך לשחק את המשחק לא כמו שבא לך, זה רוצח כיף.
matangt8 כתב:יש משחקים שעושים את זנ נחמד כמו אינפיימוס ששם זה בול טוב או רע,אבל שם הנטייה להיות רע ואגרסיבי לפעמים מהנה יותר.. חבל שזה משפיע על העיצוב של הדמות..
Death_119 כתב:אני חושב שההשלכה הכי גדולה קיימת בסדרת Baldur's Gate, שם Reputation שנגזר מהמעשים של החבורה משפיע מי יסכים להיות בחבורה, גבוה מידי ודמויות רעות יעזבו, נמוך מידי ודמויות טובות יעזבו. כמובן שיש מרווח דיי גדול באמצע שמאפשר להשאיר כמעט את כל הדמויות למי שמכיר מה המספרים המותרים (מצד שני, מי שלא מכיר נכונה לו הפתעה שזה מגניב), כמובן שיש שם גם קטעים שדמויות לא מסתדרות ספציפית עם דמות מסוימת כנגזרת של מי היא הדמות, Edwin שלא מסוגל להסתדר עם מינסק ויש להם קווסטים הפוכים לחלוטין, האחד הוא רע שומר חוק והשני טוב כאוטי. יש כמובן השפעה גם של אם אתה טוב תקבל הנחות גדולות יותר בחנויות ועוד כמה פיצ'פקייס, אז כן יש משמעות לטוב ורע למי שנכון לעצב את המשחק שלו בהתאם. היום זה מרגיש בהחלט מלאכותי כמו שנדב רמז, גם באינפיימוס.
דרך אגב, לגבי ההערה של המצב הקאוטי בDishonored, אני מודע לעניין ההשפעה על העולם, אבל זה אף פעם לא היה לי מורגש, לא הרגשתי נכון להיום שבאמת העולם מוצף בצורה קיצונית בעכברושים, הוא לא באמת היה נראה לי "קודר יותר", זה מרגיש דיי רעיון על הנייר. מה גם שאני מסכים עם כל הנאמר, זו החלטה עיצובית מפגרת, כמו עניין הסופים. האופי האנושי של רובנו מכתיב שנתחיל לשחק כטובים, נפחד לסטוט מהקו למרות שמאוד נרצה, כי אנחנו מודעים לעובדה שהכל אבסולוטי, או שאתה משחק טוב מוחלט, או רע מוחלט, דבר שפוגע לך בחופשיות חלקית בצורת המשחק שלך. וכולנו נתחיל לשחק כטוב מוחלט, למרות שבלב רצינו לשחק רע.
DrKeo כתב:באינפמס זה עשוי הכי גרוע. "אתה רוצה להרוג את כל התינוקות או לתת לשם ממתקים?", הבחירות שם ממש מגוכחות. אבל שם זה מאוד בינארי ומלכותי, זה לא שיש להתנהגות ולצורה שאתה משחק השלכה על התוצאה. מה שקובע את התוצאה זה סתם אוסף של בחירות שלא משפיעות על כלום. זה יותר כמו לבחור ללכת בSKILL TREE על שני ענפים שונים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 84 אורחים