swym כתב:אני חושב שהם בנו את הדמויות ככה שלכל אחת יהיה appeal לקהל יעד קצת שונה:
מייקל מדבר לאנשים שלGTA הגיעו בגיל מאוחר יחסית, התקדמו בחיים, דפקו את החיים - ועכשיו יש להם משפחה לא מתפקדת.
פרנקלין מדבר לצעירים יותר שגילו את GTA במקרה הטוב עם סאן אנדראס בלי לגלות לאמא, ו/או לבנבנים שתמיד חלמו לתת כיף לכושי.
טרבור מדבר לפסיכופטים בכל הגילאים.
תסיק את המסקנות לבד
(וזה עדיין מרגיש לי קצת מוזר לדון בעלילה של משחק מה-2013 בדיון של משחקי 2015).
אני חושב שהמשימה הידועה לשמצה הזו היא לא פחות מגאונית. מצד אחד מבקרים את הFBI ואת כל הרעיון של עינויים - גם דרך הדמות של מייקל וגם דרך הדמות של טרוור - שכיבכול מודה שעינויים לא עובדים ושזה רק עניין לפסיכופטיים כמוהו. אבל אז המשימה נגמרת ואנחנו לא מקבלים שום אינדיקציה להשלכות שלה: האם סתם עינינו מישהו? האם סתם רצחנו מישהו אחר על סמך מידע מפוקפק? או שאולי לפחות הצלנו את המדינה מאיום טרוטיסטי? רוקסטאר פשוט נפטרים מקו העלילה הזה ומשאירים את השחקן בלי תחושת הסיפוק של לדעת מה ההשלכות.
(בכלל, הם יורים שם לכל הכיוונים ברוקסטאר. Impotent Rage הוא הסופרהירו הכי מוצדק ביקום.)
אין לי בעיה להיות פסיכופט
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
===
מסכים עם בלינג, העלילה בSleeping Dogs, לטעמי, הייתה מוצלחת בהרבה, ואפילו סיפור המסגרת בWatch_Dogs היה מעניין יותר מזה של GTA V, והיה יכול להיות טוב בהרבה אם הדמות הראשית בו לא הייתה אנמית, מעצבנת, משעממת וחסרת אישיות.
====
לאסקין - ההייסטים לאונליין יצאו לפני חודש וחצי.. מה אתה בכלל מחשיב אותם במשחק? :S. עד לפני חודש וחצי, זאת הייתה הגרסא המלאה של המשחק. לא היו עוד הייסטים ולא היה עוד משחק, ובכל מקרה, קצת קשה לי להחשיב אותם כרגע כי א' לא שיחקתי בהם, ב' אני לא שחקן שמולטי מעניין אותו כ''כ, ג' דיברתי על קמפיין הסינגל, וכן, אין בו מספיק הייסטים. בשביל משחק שמתיימר ''לספר את סיפורם של שודדי בנקים'' הוא לא מספר את הסחורה, לטעמי. גם אני לא הגעתי למטוס קרב במהלך המשחק בסינגל פלייר, ולא לטנק (למרות שטרבור פורץ לבסיס צבאי באחת המשימות).
בנושא ההחלפה בין הדמויות, זה לא מוגבל רק להייסטים. גם לסתם משימות כמו גניבת המכוניות או עוד כהנה וכהנה. אתה תקוע עם טרבור במסוק, נגיד, כשפרנקלין על הקרקע מחפש את המכונית, במקום להיות מסוגל לחפש אותה בעצמך, נגיד. יש המון דוגמאות לזה לאורך המשחק. ההחלפה מוגבלת מאוד מאוד במהלך משימות, עד שלי, אישית, זה הציק. לא הפריע לך? מגניב. וכן, על הנייר יש שלוש דמויות שונות וסיפור לכל אחת. אבל הסיפור של שתיים מהן מוגבל וחסר כל תוכן, ושל דמות אחת (טרבור), יחסית יותר מלא מאחרים ועם יותר אופי. אז ברעיון, כן, זה מגניב שיש שלוש דמויות. בפועל, לא הרגשתי שזה מאוד משנה את ''היומיום'' של המשחק.