bling כתב:גם אני שיחקתי מעט, שוב העולם פשוט משגע, עשיתי כמה מיני משימות וגם אם לא כל משימה היא GTA5, תמיד יש סיפור, בחירות וזה תמיד מעניין, ככה שבמשחקים אחרים מבחינה מכנית על חלק מהמשימות הללו אולי חלק היו אומרים Fetch אבל פה לכל דבר יש קונטקסט ובניית עולם וזה פשוט מעולה, יש לי תחושה ממש ממש טובה לגבי המשחק הזה.
אה ועכשיו גם הבנתי את הקטע של ה 20 ש DF דיברו עליו, מסתבר שכל פעם שהמשחק יורד למתחת ל 30 בסרטוני המעבר על הפס4, מופעל v-sync הזוי שנועל אותו ל 20, בגלל זה התלוננתי פה כל הזמן שהסרטונים לפעמים מגמגמים, אפילו אני מצליח להבחין בזה, למזלי לפחות כרגע זה לא קורה יותר מדי וכנראה רוב הקטעי מעבר רצים על 30 יציב, אבל כשזה קורה אין ספק שזה מורגש לי.
חוץ מהתלונה הזו הוא באמת רץ נפלא ונראה נפלא מבחינתי, מאוד מרוצה מהעבודה על גרסת הפס4 עד עכשיו.
Death_119 כתב:יש שם מלא משימות זבל. אני עדיין באזור הראשון (רק חמש שעות בפנים), אבל זה ברור שרוב התוכן הוא דיי זבל, דיי מהר זה ימאס. אבל בהחלט משחק מהנה, אם כי הקרבות קצת מסורבלים מבחינת אנימציות והשליטה ממש לא הדוקה ביחס להיותו סופר משחק פעולה.
מאוד אהבתי את הפיתרון תעלומות שהם הוסיפו, זה ממש מגניב. ממש כמו בבאטמן אבל משום מה זה מרגיש הרבה יותר טוב פה.
bling כתב:גם אני שיחקתי מעט, שוב העולם פשוט משגע, עשיתי כמה מיני משימות וגם אם לא כל משימה היא GTA5, תמיד יש סיפור, בחירות וזה תמיד מעניין, ככה שבמשחקים אחרים מבחינה מכנית על חלק מהמשימות הללו אולי חלק היו אומרים Fetch אבל פה לכל דבר יש קונטקסט ובניית עולם וזה פשוט מעולה, יש לי תחושה ממש ממש טובה לגבי המשחק הזה.
אה ועכשיו גם הבנתי את הקטע של ה 20 ש DF דיברו עליו, מסתבר שכל פעם שהמשחק יורד למתחת ל 30 בסרטוני המעבר על הפס4, מופעל v-sync הזוי שנועל אותו ל 20, בגלל זה התלוננתי פה כל הזמן שהסרטונים לפעמים מגמגמים, אפילו אני מצליח להבחין בזה, למזלי לפחות כרגע זה לא קורה יותר מדי וכנראה רוב הקטעי מעבר רצים על 30 יציב, אבל כשזה קורה אין ספק שזה מורגש לי.
חוץ מהתלונה הזו הוא באמת רץ נפלא ונראה נפלא מבחינתי, מאוד מרוצה מהעבודה על גרסת הפס4 עד עכשיו.
DrKeo כתב:לרוב משחקי קונסולה מפילים את הVSYNC ברגע שהמשחק נופל מ60 או 30 ומחזירים אותו כשהFPS עולה חזרה. מוזר שהם לא עשו את זה.המצאה של קאפקום בRE5 אגב
Laskin כתב:טוב, כבר פעמיים שהמשחק נתקע לי בתפריט הinventory וזה ממש מעצבן.
עשיתי חיפוש וזה באג מאוד ידוע שקורה למלא אנשים, מסתבר...
מעצבן, מקווה שיפתרו את זה ממש בקרוב
Laskin כתב:לא, בעייה מאוד מאוד מוכרת, קורה לאלפי אנשים לפי הפורומים שלהם. יש אנשים שנמנעים מכניסה לתפריט הINVENTORY בגלל זה...
וחדשות לבעלי כרטיסי AMD - כך תפעילו ביעילות את הHAIRWORKS:
http://www.guru3d.com/news-story/the-wi ... mance.html
צריך להוריד את האיכות כדי שתהיה פגיעה פחות קטלנית לFPS, אבל לפחות תוכלו לשחק עם זה
ואני מוכרח לציין שהשיער על הTROPHY כשאתה רוכב (לפחות הגריפין) - זה האפקט הכי מרשים שראיתי בשיער, בכל משחק אי פעם
Laskin כתב:חכה עד שתרוץ עם הסוס.
דבר נוסף, הייתי בטוח שצריך ללחוץ גם על "קדימה" כשרצים איתו, וזה ממש הפריע לשליטה בסוס שעצבנה אותי.
אתמול כששיחקתי כמה שעות פתאום שמתי לב שלא צריך, אלא רק להחזיק את ה"A", ועכשיו השליטה פתאום נוחה מאוד ^_^
אה, ומוכרח לציין שלפעמים אני ממש בהלם מכמה שהמשחק הזה יפה, כשאני רוכב לי בשבילים או בשדות, נוף עוצר נשימה, הכל מאוד דינמי... פשוט קסם עיצובי וטכנולוגי. בא לי פשוט לקחת את הסוס ולרוץ לכל אורך המפה... אולי היום אעשה זאת
דבר נוסף, היוצרים הבטיחו פאץ' שיגיע בשבוע הבא, ויפתח אופציות גרפיות רבות נוספות.
לפניו ככל הנראה יגיע פאץ' שתקן באגים.
Stick כתב:זהו בשעה טובה סיימתי את השלב של ההקדמה, עשיתי שם פשוט הכל וכל כך נהנתי אבל הגיע הזמן להתחיל את המשחק האמיתי.
איזה עוד משחק נותן לך שלב טוטוריאל כזה מושקע באורך של 6 שעות?
Megalomaniac כתב:אין הבדלים כמעט בכלל בין ה- PS4 ל-PC, הכל נראה פשוט ב-ו-ל אותו הדבר.. אולי חוץ מהשיער
https://www.youtube.com/watch?v=9tdG7xC4SLc
ומה- HAIRWORKS לא כזה התלהבתי... ב- TOMB RAIDER זה ממש הוסיף והיה נראה יפה.. פה לא שווה להוריד את ה- FPS בשבילו.
Why did the graphics change?
"If you're looking at the development process," Iwinski begins, "we do a certain build for a tradeshow and you pack it, it works, it looks amazing. And you are extremely far away from completing the game. Then you put it in the open-world, regardless of the platform, and it's like 'oh shit, it doesn't really work'. We've already showed it, now we have to make it work. And then we try to make it work on a huge scale. This is the nature of games development." It was captured PC footage, not pre-rendered, Badowski confirms, but a lot had to change. "I cannot argue - if people see changes, we cannot argue," Adam Badowski says, "but there are complex technical reasons behind it.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 96 אורחים