Witcher 3| הנושא הרישמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 מאי 2015, 21:33

זה הקירוב של DF להגדרות הגרפיות על הקונסולות:
We recommend these settings in order to mirror console as closely as possible with the available presets.

V-Sync: On
Resolution: 1920x1080
Nvidia Hairworks: Off
Number of Background Characters: Low (console actually seems lower than this)
Shadow Quality: Medium
Terrain Quality: Medium
Water Quality: High
Grass Density: Medium
Texture Quality: Ultra
Foliage Visibility Range: Medium
Detail Level: Medium
Ambient Occlusion: SSAO
All post effects on except vignetting.


במאמר עצמו הם אומרים שגם בקטגוריה גרפית אחת יש שילוב של כמה רמה פירוט כפי שאומרים לגבי הטקסטורות שעל הקונסולות יש חלק במדיום.

--

לגבי השילוב של i3 עם 750ti שנותן תוצאה דומה\עדיפה במשחקים לינאריים. במאמרים בהם השילוב הזה נבדק התוצאות הן:

oddworld: השילוב הזה מציע ביצועים טובים יותר מאשר הפס4.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... y-face-off

הארדליין: כדי להשיג ביצועים דומים לפס4 השילוב הזה מצריך את הורדת הרזולוציה ל900P:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-face-off

דרגוןבול זינוורס: שילוב אפילו חלש יותר מאפשר משחק על 60FPS ממוקסם לעומת הקאפ של 30 על הקונסולות:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-face-off

RE HD: השילוב הזה מאפשר משחק על 60FPS לעומת ה30 על הקונסולות.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... r-face-off

COD AW: השילוב מאפשר משחק על הגדרות ממוקסמות (למעט סוג הAA) בביצועים דומים לפס4:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... -revisited

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2015, 23:53

Kazz כתב:זה הקירוב של DF להגדרות הגרפיות על הקונסולות:


במאמר עצמו הם אומרים שגם בקטגוריה גרפית אחת יש שילוב של כמה רמה פירוט כפי שאומרים לגבי הטקסטורות שעל הקונסולות יש חלק במדיום.

--

לגבי השילוב של i3 עם 750ti שנותן תוצאה דומה\עדיפה במשחקים לינאריים. במאמרים בהם השילוב הזה נבדק התוצאות הן:

oddworld: השילוב הזה מציע ביצועים טובים יותר מאשר הפס4.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... y-face-off

הארדליין: כדי להשיג ביצועים דומים לפס4 השילוב הזה מצריך את הורדת הרזולוציה ל900P:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-face-off

דרגוןבול זינוורס: שילוב אפילו חלש יותר מאפשר משחק על 60FPS ממוקסם לעומת הקאפ של 30 על הקונסולות:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-face-off

RE HD: השילוב הזה מאפשר משחק על 60FPS לעומת ה30 על הקונסולות.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... r-face-off

COD AW: השילוב מאפשר משחק על הגדרות ממוקסמות (למעט סוג הAA) בביצועים דומים לפס4:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... -revisited

גם שכחת את BF4 שרץ ב1080P על 750TI יותר טוב ממה שהוא רץ ב900P על הפס4, למרות שאני משער שהניתוח שלו זהה לגמרי לזה של הארדליין.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Kazz » 24 מאי 2015, 02:05

אה, שכחתי שהארדליין גם רץ על 900P על הפס4. אז בכולם השילוב מנפיק תוצאות דומות או עדיפות על הפס4. חזרתי לאחור עד COD AW. בכלל, יהיה נחמד אם DF יחזרו למשחקים לבדוק אם השתנה משהו בתמונה הגדולה לאחר פאטצ'ים ועדכוני דרייברים.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bling » 24 מאי 2015, 11:51

רק COD באמת רלוונטי מהרשימה הזו (אלא אם אתה מאמין שהפס4 לא מסוגלת להריץ את RE HD ב 60 או שהארדליין באמת כל כך תובעני שה ONE לא יכולה לעבור עדיין את מחסום ה 720P איתו), אבל COD זה די מספיק, מעניין אותי איך זה יכול להיות, כאילו ה 750 TI מקביל בכח שלו לכרטיס של הפס4? (בין 7850 ל 7870)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4173
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מאי 2015, 13:02

האפקט של השיער כזה חסר תועלת. לדוגמא כשנלחמים מול דוב בקושי שמים לב לזה במיוחד לאור המרחק שלה המצלמה, רק כשסוקרים את הגופה רואים הבדל. מלבד הראש של הגריפין וקצת של הסוס זה פשוט לא מורגש.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6614
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Klayman » 24 מאי 2015, 13:47

באופן כללי נראה שהאפקט הזה לא ממש מיושם כמו שצריך (או שהוא סתם מאוד תובעני על המערכות). כבר ראיתי בתגובות של גורו3D וPCPER אנשים עם מחשבים חזקים מאוד שמכבים את האפקט.... או שNvidia יצרו אפקט שהוא יפה, אבל כבד מאוד ולא ישים, או שהחבר'ה בCDPR לא יישמו אותו כמו שצריך.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי idan » 24 מאי 2015, 14:15


Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Kazz » 24 מאי 2015, 14:27

bling כתב:רק COD באמת רלוונטי מהרשימה הזו (אלא אם אתה מאמין שהפס4 לא מסוגלת להריץ את RE HD ב 60 או שהארדליין באמת כל כך תובעני שה ONE לא יכולה לעבור עדיין את מחסום ה 720P איתו), אבל COD זה די מספיק, מעניין אותי איך זה יכול להיות, כאילו ה 750 TI מקביל בכח שלו לכרטיס של הפס4? (בין 7850 ל 7870)

הבאתי משחקים לינאריים כמו שביקשת והביצועים שלהם בפועל. אין טעם לשער מה אני או מישהו אחר מאמין איך הפס4 יכולה להריץ משחק מסויים. משווים ביצועים בפועל והשילוב של המעבד והכרטיס הזה מעניקים ביצועים טובים יותר מאלה על הפס4. יש אנשים שחושבים שגרסת הפס4 של וויצ'ר 3 'צריכה' הייתה להציג פער יותר גדול מגרסת הXB1 מאשר רק רזולוציה ו AF.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6614
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Klayman » 24 מאי 2015, 14:28

השאלה היא כמה זה מורגש ''תוך כדי תנועה''? לא בהשוואה כזאת. (מכוון לעידן).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי idan » 24 מאי 2015, 15:09

עוד לא פגשתי יצור כזה במשחק, אבל כמו הגריפין, אפשר לראות שעל מפלצות עם שיער ארוך זה די בולט. על פרווה של דב, שהיא די קצרה, מן הסתם פחות.

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Megalomaniac » 24 מאי 2015, 15:53

Death_119 כתב:האפקט של השיער כזה חסר תועלת. לדוגמא כשנלחמים מול דוב בקושי שמים לב לזה במיוחד לאור המרחק שלה המצלמה, רק כשסוקרים את הגופה רואים הבדל. מלבד הראש של הגריפין וקצת של הסוס זה פשוט לא מורגש.


זה מה שאמרתי מהתחלה ואני לא מבין למה אנשים אומרים שבטומב ריידר זה היה חסר תועלת ופה זה מוסיף, דווקא בטומב ריידר זה היה יותר יפה, כי בלי האפקט של השיער זה היה נראה מכוער ודי מודבק... האפקט ממש שיפר את זה וזה היה נראה ממש כמו שיער.
פה גם שאני מבטל את זה זה עדיין נראה דומה, עדיין רואים שיער חלק שזז באותה הצורה... ושאני מפעיל את זה, אני לא רואה משהו מהפכני ששווה להוריד בשבילו FPS.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4173
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מאי 2015, 18:39


הזווית של המצלמה רחוקה פי כמה, זה ממש לא נראה ככה תוך כדי משחק עבורך כשחקן. אתה אפילו לא מספיק לשים לב תוך כדי קרב לאיך באמת נראה השיער של הדמות מולך. מה גם שרוב המפלצות שאתה פוגש זה ממש לא זה. יש לא מעט עם האפקט של השיער כמו זאבים, אבל הם קטנטנים בגודל יחסית כך שאתה אפילו לא שם לב שהשיער זז עליהם.

אי אפשר להפסיק לשחק בGwent, זה פשוט וואחד משחק ממכר, לא מרתק כמו מג'יק, אבל לא רע בכלל. אחלה תוספת הם שמו שם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2015, 22:56

bling כתב:רק COD באמת רלוונטי מהרשימה הזו (אלא אם אתה מאמין שהפס4 לא מסוגלת להריץ את RE HD ב 60 או שהארדליין באמת כל כך תובעני שה ONE לא יכולה לעבור עדיין את מחסום ה 720P איתו), אבל COD זה די מספיק, מעניין אותי איך זה יכול להיות, כאילו ה 750 TI מקביל בכח שלו לכרטיס של הפס4? (בין 7850 ל 7870)

ה750ti חזק בבערך 15% מה7850, תלוי בבנצ׳מארק (הרי יש כאלה שמטיבים עם amd וכאלה שמטיבים עם nvidia).
אני לא יודע מה הפלא הגדול, סוני מוציאה בערך 90$ על gpu וה750ti עולה 139$. לא נשמע לך הגיוני?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bling » 24 מאי 2015, 23:05

Kazz כתב:הבאתי משחקים לינאריים כמו שביקשת והביצועים שלהם בפועל. אין טעם לשער מה אני או מישהו אחר מאמין איך הפס4 יכולה להריץ משחק מסויים. משווים ביצועים בפועל והשילוב של המעבד והכרטיס הזה מעניקים ביצועים טובים יותר מאלה על הפס4. יש אנשים שחושבים שגרסת הפס4 של וויצ'ר 3 'צריכה' הייתה להציג פער יותר גדול מגרסת הXB1 מאשר רק רזולוציה ו AF.

למה שגרסת הפס4 תציג יותר מזה? תמיד אמרתי שהפער יעמוד בממוצע על 900 מול 1080 ולפעמים עוד כמה טוויקים גראפיים (במקרה הזה AF וגם נראה שבצמחייה יש יתרון לפי התמונה ששמת פה שמציגה את 3 הגרסאות), ועד עכשיו זה נראה מדויק למדי למעט מקרים חריגים לכל צד, הרי רק לרנדר ב 1080p לעומת 900 זה דורש יותר מ 30% כח עיבוד, והפער הוא סביב ה %30-40 אז כמה אתה חושב שאפשר כבר לשפר מעבר לרזולוציה?

DrKeo כתב:ה750ti חזק בבערך 15% מה7850, תלוי בבנצ׳מארק (הרי יש כאלה שמטיבים עם amd וכאלה שמטיבים עם nvidia).
אני לא יודע מה הפלא הגדול, סוני מוציאה בערך 90$ על gpu וה750ti עולה 139$. לא נשמע לך הגיוני?

זה נשמע הגיוני אבל מה עם היתרון שבלפתח לחומרה ייעודית ול API נמוך וכו׳ שאמורים להביא את ה edge לקונסולות? אגדה אורבנית? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2015, 23:57

bling כתב:למה שגרסת הפס4 תציג יותר מזה? תמיד אמרתי שהפער יעמוד בממוצע על 900 מול 1080 ולפעמים עוד כמה טוויקים גראפיים (במקרה הזה AF וגם נראה שבצמחייה יש יתרון לפי התמונה ששמת פה שמציגה את 3 הגרסאות), ועד עכשיו זה נראה מדויק למדי למעט מקרים חריגים לכל צד, הרי רק לרנדר ב 1080p לעומת 900 זה דורש יותר מ 30% כח עיבוד, והפער הוא סביב ה %30-40 אז כמה אתה חושב שאפשר כבר לשפר מעבר לרזולוציה?


זה נשמע הגיוני אבל מה עם היתרון שבלפתח לחומרה ייעודית ול API נמוך וכו׳ שאמורים להביא את ה edge לקונסולות? אגדה אורבנית? :)

אולי זה המעבד הנוראי שמחזיק אותה מאחור, אי אפשר למצא מעבד כזה לPC שולחני היום וגם ללפטופים תתקשה למצא מעבד כל כך נוראי ב2015 אלה אם מדובר באחת מהסדרות הנמוכות ביותר כמו ATOM. אולי פשוט לא הצליחו עדין לנצל את הקונסולות כמו שצריך או אולי זה שעברו לX86 הן הפכו לחומרה לא מיוחדת במיוחד, גג PC עם DX12 או משהו כזה. אבל בכל מקרה ה750TI הוא כן קצת יותר חזק מהGPU של הפס4, בשילוב עם זה שאין CPU חלש כמו שלה בשוק הPC היום כנראה אומר שזה מה שמוחק את היתרון "על הברזלים" שלה. הכי מצחיק הוא שכנראה שבדור הבא של הכרטיסים, סדרה 1000 של NVIDIA, נראה ביצועים של 970GTX בכרטיסים של 200$ ואז הפס4 באמת תהיה חומרה נוראית ביחס לPC זול.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 מאי 2015, 08:42

אני חייב להגיד שזה משחק ממכר... וזה לא טוב לי עכשיו :)
כאחד שגם קרא את הספרים (אגב - יש אחד ממש נחמד, שהוא כביכול מספר את כל ה"מעשיות" שאנחנו מכירים כמו כיפה אדומה בעולם הויצר - למשל שהיא הופכת להיות אשת זאב :)) הם ממש משלבים את העולם מסביב בצורה מעולה. פשוט כל סיפור צד משתלב מצויין. וזה כשרק סיימתי את ההתחלה. (הפרק הראשון? ההקדמה?)
מפתיע שהאציוומנט הראשון שלי במשחק היה butcher of blavikin, לחסל 5 תוך 10 שניות, זה הם התחילו!
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4173
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מאי 2015, 08:45

bling כתב:למה שגרסת הפס4 תציג יותר מזה? תמיד אמרתי שהפער יעמוד בממוצע על 900 מול 1080 ולפעמים עוד כמה טוויקים גראפיים (במקרה הזה AF וגם נראה שבצמחייה יש יתרון לפי התמונה ששמת פה שמציגה את 3 הגרסאות), ועד עכשיו זה נראה מדויק למדי למעט מקרים חריגים לכל צד, הרי רק לרנדר ב 1080p לעומת 900 זה דורש יותר מ 30% כח עיבוד, והפער הוא סביב ה %30-40 אז כמה אתה חושב שאפשר כבר לשפר מעבר לרזולוציה?


זה נשמע הגיוני אבל מה עם היתרון שבלפתח לחומרה ייעודית ול API נמוך וכו׳ שאמורים להביא את ה edge לקונסולות? אגדה אורבנית? :)

כשמפתחים רוצים ממש להיות אופטימליים הם עוברים לשפה ברמה הכי נמוכה שלמעשה מאפשרת להם ממש לדעת כמה Cyclים של שעון המעבד יארך החישוב שלהם. אבל יש כמה כללי אצבע:
1) הקטע קוד צריך להיות ממש לא מסובך לרוב, מאוד קשה לכתוב בצורה הזאת ובטח לבדוק את נכונות מה שכתבת. לכן מדובר על קטעי קוד מאוד קצרים, כמה שורות בודדות שעושות חישוב אחד על פי רוב בכל פונקציה.
2) אם מדובר על משהו שרץ על הGPU יש מגבלה עוד יותר גדולה, הכל סימטרי, כלומר, אתה רותם את כל כוח המחשוב לעשות את קטע הקוד שלך במקבול, כולם עושים את אותו קטע קוד ביחד, כל אחד על פיקסל אחר לדוגמא או על מספר נתון באזור אחר בזיכרון.

הצורה הראשונה מתאימה למי שעובד עם מה שמכונה חישוב ווקטורי על מעבד CPU כדוגמא טובה היכן יעשו שימוש בצורת הכתיבה המדוברת. מה המשמעות? במקום לעשות בוא נגיד לחבר שני מספרים, אתה יכל לחבר ארבעה מספרים במקביל אבל כולם יושבים באותה יחידת זיכרון אחת שמכונה רגיסטרי אחד אחרי השני ומכאן שאתה רותם יכולת מיוחדת של המעבד שלא היית יכל אלא אם היית כותב בצורה ישירה את שפת המכונה.

רק בקטעים הללו יכל להיות בידול בארכיטקטורה. כי כל אחד כותב בשפה יעודית שמתאימה לחומרה הנתונה. לדוגמא, מי שכותב בAVX שזאת שפה לשימוש בחישוב ווקטורי במעבדי Haswell של אינטל, לא יוכל להפעיל את אותו קטע קוד על מעבדי ARM לשם דוגמא.

דרך אגב, X86 מתאים לכולם, זו שפה שקיימת עוד מהמעבד 8086 של אינטל ולמעשה היא כמו השפה המשותפת העולמית במעבדים. היא קיימת גם במעבדי AMD לדוגמא ואני בטוח שגם בARM.

אבל מפתחים לא כותבים בצורה כזאת, מפתח יכתוב לרוב בשפה עילית, C++ כשמדובר בתוכנות "Real time". אם אני אקח את מקום העבודה שלי כדוגמא טובה, מתוך 300 מתכנתים, 295 כותבים בשפות עיליות ורק חמישה בשפות מכונה. זה בערך סדר הגודל בעולם האמיתי, זה תחום שלרוב חברות תוכנה לא נכנסות איליו ומקבלות אותו כקופסה שחורה נפלאה.

דרך אגב, לרוב האופטימיזציה שמפתח פוגש היא בגדר הקומפיילר, תוכנה לשונית אטומטית שמתרגמת את השפה העילית בו כתב המתכנת, לדוגמא C לשפת מכונה שמתאימה למעבד עליה הוא מתכוון להריץ את התוכנה. כך, שלרוב אתה תסתמך על העבודה של מי שכתב את הקומפיילר.

לכן לדוגמא כשIBM פיתחו את המעבד של סוני, מפתחים מאוד התבססו על גרסאות חדשות יותר לקומפיילר לאותו מעבד, כי שם בעצם נעוצה האופטימיזציה שלהם. לא בקטע קוד בשפת מכונה שהם כתבו. כי זה פשוט לא מבוצע לרוב.

אז מה קורה היום?
יש לך מעבד שמבוסס ברובו על שפת X86 ההיסטורית, כלומר, המפתחים משתמשים בקומפיילרים סטנדרטים לקטעי הקוד שרצים על הCPU. הם לא עושים אופטימיזציות כי הקומפיילר יעשה להם אותם לבד ולמעשה כותבים תוכנה בלי לדעת באמת כמה היא יעילה. מעבר למדידות שלהם ברמת FPSים או כל מדד אחר בפועל, הם לא חושבים ברמת סבבים של שעון המעבד.
כמו כן יש לך קטעי קוד שרצים על הGPU, פה הם כותבים חלק בשפה יעודית עילית אחרת שנקראת CUDA (אני מניח), שוב יש קומפיילר של Nvidia ולמפתח אין שום שליטה איך יוצא הקוד שלו באמת מבחינת אופטימיזציה. האם יש כתיבה ברמה נמוכה יותר לGPU? בטוח, אבל שוב מדובר בקטעי קוד פשוטים, קצרים שלא משקפים לרוב את החלק הגדול של המוצר. אלא דברים שמזוהים כנראה כצוואר בקבוק אמיתי מבחינת ביצועים שכנראה שווה למפתחת רצינית להשקיע בהם.

השליטה של המפתחים בטיב הביצועים של המוצר שלהם היא מאוד מוגבלת, המפתחות הם לרוב בידיים של Nvidia במקרה שלנו ואינטל, מייקרוסופט או GNU, או כל חברה אחרת שייצרה את הקומפיילר לCPU.

הערה, הAPI שאתה מתייחס אליהם זו למעשה חבילה של פונקציות שNvidia נותנת לדוגמא למפתחות שאומרת להם בהינתן X שנתתם קיבלתם Y החוצה. מה המשמעות? פה שוב אין שום שליטה למפתחת מה היא האופטימיזציה, פה Nvidia אפילו הולכת רחוק יותר ומסתירה מימוש בשפה עילית מהמפתחות כך שהן אפילו לא יודעות איך החישוב בוצע. למה? כי ככה Nvidia מבטיחה לך שהם יודעים לכתוב את הפעולה המדוברת פי כמה יותר טוב ממך מבחינת ביצועים ונכונות התוצאה (מה שגם נכון), אז זה נפלא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מאי 2015, 11:58

bozeman כתב:אני חייב להגיד שזה משחק ממכר... וזה לא טוב לי עכשיו :)
כאחד שגם קרא את הספרים (אגב - יש אחד ממש נחמד, שהוא כביכול מספר את כל ה"מעשיות" שאנחנו מכירים כמו כיפה אדומה בעולם הויצר - למשל שהיא הופכת להיות אשת זאב :)) הם ממש משלבים את העולם מסביב בצורה מעולה. פשוט כל סיפור צד משתלב מצויין. וזה כשרק סיימתי את ההתחלה. (הפרק הראשון? ההקדמה?)
מפתיע שהאציוומנט הראשון שלי במשחק היה butcher of blavikin, לחסל 5 תוך 10 שניות, זה הם התחילו!


הספר הזה נשמע ממש מגניב :)
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4785
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Stick » 25 מאי 2015, 12:14

יש לכך גם כמה התייחסויות במשחק, כמו למשל שגראלד מספר שאגדת סינדלרה מבוססת על סיפור אמיתי, והסיפור ה"אמיתי" הזה הוציא ממני צחוק לא קטן :)


סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 מאי 2015, 14:50

Stick כתב:יש לכך גם כמה התייחסויות במשחק, כמו למשל שגראלד מספר שאגדת סינדלרה מבוססת על סיפור אמיתי, והסיפור ה"אמיתי" הזה הוציא ממני צחוק לא קטן :)

מגניב ! לא הגעתי לחלק הזה, מקווה שלא לא סייד קווסט צדדי מדי ואפול עליו. אבל כן, גם סינדרלה היה בספר :)
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4785
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Stick » 25 מאי 2015, 16:49

אז אחרי 25 שעות, שני דברים שמפריעים לי במשחק הנהדר הזה:
1 - הגשם, לא רק שהאפקט מכוער ובכמה רמות מתחת לרמה הגרפית של המשחק (פשוט נותן גוון פחות יפה למשחק), האפקט של העננים בזמן הגשם מחשיך את המסך בצורה קיצונית ומקשה עלי לראות הרבה פעמים. בדרך כלל כשיורד גשם אני פשוט מריץ את השעון כמה שעות קדימה ומחכה שהוא יפסק.
2 - כל מיני באגים קטנים שאומנם לא פוגעים בגיימפלי אבל קצת הורסים את האווירה, זה קרה לי בעיקר מאז שהגעתי עם המשימות לאיזור של העיר הגדולה שם יש הרבה אנשים ואני נתקל בבאגים כמו דמויות שנעלמות ומופיעות במהלך דיאלוגים, דמויות שמתקדמות בלי לזוז בתוך העיר, טקסטורות של זנבות סוסים ברחבי העיר ועוד כל מיני דברים כאלו. זה אומנם לא באמת פוגע במשחק וגם לא קורה הרבה פעמים, אבל די מוציא מהאווירה ומזכיר שמדובר בכל זאת במשחק לפעמים..

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4173
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מאי 2015, 17:18

Stick כתב:אז אחרי 25 שעות, שני דברים שמפריעים לי במשחק הנהדר הזה:
1 - הגשם, לא רק שהאפקט מכוער ובכמה רמות מתחת לרמה הגרפית של המשחק (פשוט נותן גוון פחות יפה למשחק), האפקט של העננים בזמן הגשם מחשיך את המסך בצורה קיצונית ומקשה עלי לראות הרבה פעמים. בדרך כלל כשיורד גשם אני פשוט מריץ את השעון כמה שעות קדימה ומחכה שהוא יפסק.
2 - כל מיני באגים קטנים שאומנם לא פוגעים בגיימפלי אבל קצת הורסים את האווירה, זה קרה לי בעיקר מאז שהגעתי עם המשימות לאיזור של העיר הגדולה שם יש הרבה אנשים ואני נתקל בבאגים כמו דמויות שנעלמות ומופיעות במהלך דיאלוגים, דמויות שמתקדמות בלי לזוז בתוך העיר, טקסטורות של זנבות סוסים ברחבי העיר ועוד כל מיני דברים כאלו. זה אומנם לא באמת פוגע במשחק וגם לא קורה הרבה פעמים, אבל די מוציא מהאווירה ומזכיר שמדובר בכל זאת במשחק לפעמים..

המשחק מלא בבאגים, עוד לפני שהגעתי לNovigard אני רואה את זה כל 20 דקות. לשם דוגמא הבוקר נלחמתי נגד כמה בנדיטים וחמישה מהם קפאו באנימציית המוות שלהם באמצע האוויר, אחד מהם עשה זאת מעל לפרח שכנראה הצליח להחזיק את מאות הקילוגרמים שהוא שוקל :). כל Drowner שני שאני הורג יוצא למסע לחלל ונוחת לקרקע כחלק מאנימציית המוות שלו. יש עוד מלא דברים, אבל זה בהחלט נסלח כשהמשחק כל כך טוב.

לי דווקא הפריע משהו אחר על פני הגשם, שהשמש פאקינג זורחת ב-3:28 בבוקר. איך זה הגיוני. אני בספק אם זה ככה בכל השנה בארצות סקנדינוויה :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 מאי 2015, 17:26

The patch 1.04 for PC is available for download now! Please find the list of changes below:
- Rebinding of all keys is now available after switching on the ‘Unlock Bindings’ option in the Options\Key Bindings submenu.
- Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.
- Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.
- Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.
- 1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.
- Fixes boat stuttering in cutscenes.
- Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.
- Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.
- A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.
- Fixes an issue where users with usernames incorporating non-
- Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.
- Includes a series of overall stability and performance improvements.
- Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.
- Updates the game icon.
- Enlarges the loot pop-up window in the UI.
- Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.
- Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
- Introduces small tweaks in the UI for gwent.
- Corrects some missing translations in localized versions.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מאי 2015, 17:56

כבר שיפור שני לביצועים של השיער, נהדר. עדין לא באמת התחלתי לשחק (שמתי במשחק בערך שעתיים, GW3 ו-GTA ONLINE קצת תפסו לי את הזמן) אבל אני שמח שעכשיו כשאני אתחיל לשחק בו בקרוב כנראה שאני אוכל להנות מגרפיקה מקסימאלית נעולה ב30 כמו שצריך.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 87 אורחים