Witcher 3| הנושא הרישמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6571
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 מאי 2015, 18:57

האמת שבשיער של גרלט, לדעתי, הם עשו עבודה טובה גם בלי האפקט.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מאי 2015, 19:23

Klayman כתב:האמת שבשיער של גרלט, לדעתי, הם עשו עבודה טובה גם בלי האפקט.

יכול להיות אבל לצערנו אין אופציה של גרלט לא ושאר העולם כן, רק ההפך :)
האמת, חבל שלא כל הדמויות עם שיער של NVIDIA כי אצל רובן הוא די נוראי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מאי 2015, 20:09

DrKeo כתב:יכול להיות אבל לצערנו אין אופציה של גרלט לא ושאר העולם כן, רק ההפך :)
האמת, חבל שלא כל הדמויות עם שיער של NVIDIA כי אצל רובן הוא די נוראי.


כן. היה נחמד אם המשחק היה עובד ב0.7 FPS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מאי 2015, 20:38

Nucleus_Dawn כתב:
כן. היה נחמד אם המשחק היה עובד ב0.7 FPS.

אם המשחק מסוגל להתמודד עם גרלט וחיה שכל הגוף שלה מכוסה שיער, הוא מסוגל להתמודד עם גרלט ו-6 אנשים שיש להם שיער רק בראש. אפשר גם לעשות LOD כבד בנושא, למשל רק כשדמות במרחק של 3-4 מטרים ממך השיער הופך מרגיל לשיער NVIDIA. במקרה הכי קיצוני, לפחות אך ורק בזמן שיחה וסרטוני מעבר כשהדמויות נראות ממש מקרוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מאי 2015, 20:56

DrKeo כתב:אם המשחק מסוגל להתמודד עם גרלט וחיה שכל הגוף שלה מכוסה שיער, הוא מסוגל להתמודד עם גרלט ו-6 אנשים שיש להם שיער רק בראש. אפשר גם לעשות LOD כבד בנושא, למשל רק כשדמות במרחק של 3-4 מטרים ממך השיער הופך מרגיל לשיער NVIDIA. במקרה הכי קיצוני, לפחות אך ורק בזמן שיחה וסרטוני מעבר כשהדמויות נראות ממש מקרוב.


בטח יש דרך לגרום לזה לעבוד. סתם צחקתי :)
זה פשוט עוד עבודה.

יכול להיות שזה יקרה בעוד שנה-שנתיים, כשלהפעיל את האפקט על משהו יהיה עניין של להדליק מתג. כמו שהיום כל כך פשוט וזול להשתמש בphysx.
תמונה

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי idan » 25 מאי 2015, 22:24

שימו לב שאתם מעדכנים את המשחק האיכות טקסטורות אולי תרד לכם ל low בהגדרות של המשחק. זה קרה לי גם בעדכון הקודם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מאי 2015, 22:44

מישהו ניסע להשתמש בתוכנה הזאת שדוראנטה הציע? שמים לב להבדל?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מאי 2015, 23:51

idan כתב:שימו לב שאתם מעדכנים את המשחק האיכות טקסטורות אולי תרד לכם ל low בהגדרות של המשחק. זה קרה לי גם בעדכון הקודם.

כן גם לי זה קרה. שחר, אני הולך לעשות את זה עכשיו אבל לא שחקתי מאז 1.02 אז לא יהיה לי מושג אם זה יהיה שיפור בגלל הפאטצ׳ או בגלל ההתוכנה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bling » 26 מאי 2015, 09:55

Death_119 כתב:כשמפתחים רוצים ממש להיות אופטימליים הם עוברים לשפה ברמה הכי נמוכה שלמעשה מאפשרת להם ממש לדעת כמה Cyclים של שעון המעבד יארך החישוב שלהם. אבל יש כמה כללי אצבע:
1) הקטע קוד צריך להיות ממש לא מסובך לרוב, מאוד קשה לכתוב בצורה הזאת ובטח לבדוק את נכונות מה שכתבת. לכן מדובר על קטעי קוד מאוד קצרים, כמה שורות בודדות שעושות חישוב אחד על פי רוב בכל פונקציה.
2) אם מדובר על משהו שרץ על הGPU יש מגבלה עוד יותר גדולה, הכל סימטרי, כלומר, אתה רותם את כל כוח המחשוב לעשות את קטע הקוד שלך במקבול, כולם עושים את אותו קטע קוד ביחד, כל אחד על פיקסל אחר לדוגמא או על מספר נתון באזור אחר בזיכרון.

הצורה הראשונה מתאימה למי שעובד עם מה שמכונה חישוב ווקטורי על מעבד CPU כדוגמא טובה היכן יעשו שימוש בצורת הכתיבה המדוברת. מה המשמעות? במקום לעשות בוא נגיד לחבר שני מספרים, אתה יכל לחבר ארבעה מספרים במקביל אבל כולם יושבים באותה יחידת זיכרון אחת שמכונה רגיסטרי אחד אחרי השני ומכאן שאתה רותם יכולת מיוחדת של המעבד שלא היית יכל אלא אם היית כותב בצורה ישירה את שפת המכונה.

רק בקטעים הללו יכל להיות בידול בארכיטקטורה. כי כל אחד כותב בשפה יעודית שמתאימה לחומרה הנתונה. לדוגמא, מי שכותב בAVX שזאת שפה לשימוש בחישוב ווקטורי במעבדי Haswell של אינטל, לא יוכל להפעיל את אותו קטע קוד על מעבדי ARM לשם דוגמא.

דרך אגב, X86 מתאים לכולם, זו שפה שקיימת עוד מהמעבד 8086 של אינטל ולמעשה היא כמו השפה המשותפת העולמית במעבדים. היא קיימת גם במעבדי AMD לדוגמא ואני בטוח שגם בARM.

אבל מפתחים לא כותבים בצורה כזאת, מפתח יכתוב לרוב בשפה עילית, C++ כשמדובר בתוכנות "Real time". אם אני אקח את מקום העבודה שלי כדוגמא טובה, מתוך 300 מתכנתים, 295 כותבים בשפות עיליות ורק חמישה בשפות מכונה. זה בערך סדר הגודל בעולם האמיתי, זה תחום שלרוב חברות תוכנה לא נכנסות איליו ומקבלות אותו כקופסה שחורה נפלאה.

דרך אגב, לרוב האופטימיזציה שמפתח פוגש היא בגדר הקומפיילר, תוכנה לשונית אטומטית שמתרגמת את השפה העילית בו כתב המתכנת, לדוגמא C לשפת מכונה שמתאימה למעבד עליה הוא מתכוון להריץ את התוכנה. כך, שלרוב אתה תסתמך על העבודה של מי שכתב את הקומפיילר.

לכן לדוגמא כשIBM פיתחו את המעבד של סוני, מפתחים מאוד התבססו על גרסאות חדשות יותר לקומפיילר לאותו מעבד, כי שם בעצם נעוצה האופטימיזציה שלהם. לא בקטע קוד בשפת מכונה שהם כתבו. כי זה פשוט לא מבוצע לרוב.

אז מה קורה היום?
יש לך מעבד שמבוסס ברובו על שפת X86 ההיסטורית, כלומר, המפתחים משתמשים בקומפיילרים סטנדרטים לקטעי הקוד שרצים על הCPU. הם לא עושים אופטימיזציות כי הקומפיילר יעשה להם אותם לבד ולמעשה כותבים תוכנה בלי לדעת באמת כמה היא יעילה. מעבר למדידות שלהם ברמת FPSים או כל מדד אחר בפועל, הם לא חושבים ברמת סבבים של שעון המעבד.
כמו כן יש לך קטעי קוד שרצים על הGPU, פה הם כותבים חלק בשפה יעודית עילית אחרת שנקראת CUDA (אני מניח), שוב יש קומפיילר של Nvidia ולמפתח אין שום שליטה איך יוצא הקוד שלו באמת מבחינת אופטימיזציה. האם יש כתיבה ברמה נמוכה יותר לGPU? בטוח, אבל שוב מדובר בקטעי קוד פשוטים, קצרים שלא משקפים לרוב את החלק הגדול של המוצר. אלא דברים שמזוהים כנראה כצוואר בקבוק אמיתי מבחינת ביצועים שכנראה שווה למפתחת רצינית להשקיע בהם.

השליטה של המפתחים בטיב הביצועים של המוצר שלהם היא מאוד מוגבלת, המפתחות הם לרוב בידיים של Nvidia במקרה שלנו ואינטל, מייקרוסופט או GNU, או כל חברה אחרת שייצרה את הקומפיילר לCPU.

הערה, הAPI שאתה מתייחס אליהם זו למעשה חבילה של פונקציות שNvidia נותנת לדוגמא למפתחות שאומרת להם בהינתן X שנתתם קיבלתם Y החוצה. מה המשמעות? פה שוב אין שום שליטה למפתחת מה היא האופטימיזציה, פה Nvidia אפילו הולכת רחוק יותר ומסתירה מימוש בשפה עילית מהמפתחות כך שהן אפילו לא יודעות איך החישוב בוצע. למה? כי ככה Nvidia מבטיחה לך שהם יודעים לכתוב את הפעולה המדוברת פי כמה יותר טוב ממך מבחינת ביצועים ונכונות התוצאה (מה שגם נכון), אז זה נפלא.
.
תודה על ההסבר, אז אם אני מבין אותך נכון כתיבה על הברזלים באופן כללי אף פעם לא היתה נורא משמעותית גם בדורות קודמים ועכשיו עוד פחות כשהארכיטקטורה מאוד נפוצה ומוכרת ויש לה את הכלים הייעודיים והיעילים שלה.
ומה שאמרת על ה API של Nvidia נכון אולי ל XB1 שמבוסס דיירקטס, אבל על ה PS4 אין את הפונקציות של Nvidia אלא משהו אחר שהוא לא דיירקטס אבל אני מנחש שהעיקרון אותו הדבר.
------

בקשר לבאגים וגליצ'ים שונים אני גם נתקל בכאלו במשחק, לרוב זה לא ביג דיל אבל היה לי קטע די אטמוספרי שאני הולך ביחד עם NPC ואז היה באג והוא התחיל להסתובב סביב עצמו כמו מטורף, איזה mood killer זה :/
חוץ מזה המשחק ממש ממכר, אני יכול לשחק בו תיאורתית ימים אם מישהו לא יעצור אותי :)

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bozeman » 26 מאי 2015, 10:27

לצערי - החיים דואגים לעצור אותי :(
ועדיין אני לא יכול להפסיק לחשוב מתי אני אשחק בו - אני מכור...
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Stick » 26 מאי 2015, 11:03

האמת, עם הכניסה לשעה ה30 המשחק קצת מתחיל לשעמם אותי.
אולי לשעמם זו לא המילה הנכונה, אני עדיין מאוד נהנה, אבל אני לא מצליח לשחק הרבה ברציפות לפני שנמאס לי.
אולי זה קורה כי שיחקתי בו המון בפרק זמן קצר, אולי סתם כי אני לא רגיל לשחק במשחקים של 100 שעות בדרך כלל ואולי זה בגלל שהמשחק משנה אווירה באיזור שאני נמצה בו עכשיו וזה פשוט איזור פחות מעניין

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 מאי 2015, 11:37

Stick כתב:האמת, עם הכניסה לשעה ה30 המשחק קצת מתחיל לשעמם אותי.
אולי לשעמם זו לא המילה הנכונה, אני עדיין מאוד נהנה, אבל אני לא מצליח לשחק הרבה ברציפות לפני שנמאס לי.
אולי זה קורה כי שיחקתי בו המון בפרק זמן קצר, אולי סתם כי אני לא רגיל לשחק במשחקים של 100 שעות בדרך כלל ואולי זה בגלל שהמשחק משנה אווירה באיזור שאני נמצה בו עכשיו וזה פשוט איזור פחות מעניין

המשחק מאוד חזרתי, יש X סוגי משימות, אז זה מאוד הגיוני שזה מתחיל לשעמם אותך. גם העלילה הראשית הרבה פחות טובה ממה שהיה בWitcher 2 והיא סבירה +.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bling » 26 מאי 2015, 11:42

בינתיים לא נמאס לי ורחוק מזה, הסיפורים סביב המשימות עושים את ההבדל, אני נהנה להסתובב בעולם ולחקור אותו ולגלות קווסטים חדשים, מה שכן מעצבן זה שהם היו חייבים להכניס כל מני פעילויות מטופשות כמו מרוצי סוסים או קרבות אגרוף שהם גם חלק מהמשימות בנוסף לזה, היו צריכים מקסימום להשאיר את משחק הקלפים המאוד מושקע שלהם, אין צורך סתם לנפח בתוכן כמו לא מעט משחקי עולם פתוח אחרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 13:14

bling כתב:.
תודה על ההסבר, אז אם אני מבין אותך נכון כתיבה על הברזלים באופן כללי אף פעם לא היתה נורא משמעותית גם בדורות קודמים ועכשיו עוד פחות כשהארכיטקטורה מאוד נפוצה ומוכרת ויש לה את הכלים הייעודיים והיעילים שלה.
ומה שאמרת על ה API של Nvidia נכון אולי ל XB1 שמבוסס דיירקטס, אבל על ה PS4 אין את הפונקציות של Nvidia אלא משהו אחר שהוא לא דיירקטס אבל אני מנחש שהעיקרון אותו הדבר.
------

בקשר לבאגים וגליצ'ים שונים אני גם נתקל בכאלו במשחק, לרוב זה לא ביג דיל אבל היה לי קטע די אטמוספרי שאני הולך ביחד עם NPC ואז היה באג והוא התחיל להסתובב סביב עצמו כמו מטורף, איזה mood killer זה :/
חוץ מזה המשחק ממש ממכר, אני יכול לשחק בו תיאורתית ימים אם מישהו לא יעצור אותי :)

כתיבה על הברזלים מאוד עוזרת, ביחוד בשביל ליצור חוויה חלקה. DX12 בא לפתור את זה, הוא עדין לא יתן את היתרון ברמה שיש לקונסולה (בכל זאת, 970GTX הוא לא רחוק מדי מפס5 ואם הפס4 הייתה עם כרטיס כזה היית רואה את הוויצ'ר בהגדרות הכי גבוהות ב60FPS עליה כנראה). אני חושב שהבעיה העיקרית של הקונסולות בדור הזה היא שאין להן פיצ'רים מיוחדים. הפס3 הייתה עם מעבד חזק בצורה הזויה, ה360 הייתה עם GPU שהיו בו פי'צרים ששחקני הPC רק חלמו עליהם כמו שיידר מאוחד (משפר ביצועים בצורה קיצונית והגיע לGPU של הPC רק שנה אחרי שיצאה ה360) או טסלציה (שהגיעה לPC רק 5 שנים מאוחר יותר בDX11). הדור הזה יבש מוות, CPU רגיל של לפטופ, GPU רגיל של לפטופ וכמות גדולה של זיכרון ליד הופכים את הקונסולות האלה לחומרה לא מעניינת במיוחד, שום דבר שנותן להן בוסט על הPC המקבילים.

עדין יש לך יתרון מכתיבה על הברזלים של יציבות, בPC יש גמגומים שלא תראה בקונסולות, דבר שDX12 אמור לפתור. DX12, ברגע שהוא יהפוך לסטנדרט ובאמת יכתבו במיוחד לו עוד שנה או שנתיים, הPC באמת יתן חווית קונסולה מבחינת החלקות והיציבות של משחקים. בשילוב עם G-SYNC ודומיו, כאילו כל הבעיות של הPC הלכו לעולמם פחות או יותר באותה תקופה. רק חבל שאין תמיכה בטלביזיות בטכנולוגיה הזאת או בFREE SYNC.

אגב, הפוסט הארוך של דודי שבו הוא עשה את קיצור תולדות הCPU לא באמת רלוונטית לנושא הקונסולה או הPC. מפתחים כותבים משחקים בC++ עזרת הAPI של DIRECTX או OPENGL במקרה של הPC ובתחליף שלהם שמיקרוסופט או סוני מספקת במקרה של הקונסולה. בקונסולות הAPI מאפשר לך הרבה יותר שליטה בגלל שמיקרוסופט וסוני נותנות להם וה-API הזה חיי בעולם שבנוי מאפס למשחקים וכמעט רק למשחקים. כלומר שום דבר לא שונה במיוחד, זה C++ וזה C++, פשוט כשאתה כותב לפס4 יש לך גם את הידע של איזה CPU או GPU אתה עובד מולו וגם יותר שליטה ברמות הנמוכות כי הAPI מאפשר לך את זה. זהו פחות או יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 14:01

נראה שהפאטצ' החדש הוסיף בעיות די קשות של POP IN כמו זאת, אני משער שתיקון יצא בקרוב:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי bling » 26 מאי 2015, 14:19

תודה על ההסבר KEO.

DF נהנים מכל הקליקים שפרשת ה DOWNGRADE של הוויטצ'ר נותנת להם והם ממשיכים עם כתבת "מה למדנו מהדואנגרד של הוויטצ'ר 3", ציטוטים רלוונטים, קודם כל למה היה downgrade בכלל?
So what actually happened? What's clear is that early on in development, The Witcher 3 underwent a massive overhaul to its core rendering technology in order to deliver on the developer's vision for a dynamic open world. The first mistake was showcasing its vision for the game before it was actually functioning - the studio simply didn't know if what it was showing was even possible, as the latest iteration of the firm's REDEngine was still deep in development. Prefacing the 2013 trailer by saying that it was in-game material was clearly a misstep when the reality was that The Witcher 3 as we would come to experience it wasn't in a playable state at the time.

While subsequent showings of the game were much more representative of final code, it's the 2013 footage that causes problems - not least its deployment in more recent marketing over a year after the early code was shelved. It seems that miscommunication isn't just an issue between studio and fans, but also between internal CDPR departments and the firm's marketeers: would the tech team really sign off on marketing materials containing elements of an early game prototype that no longer represented their actual work? Would the marketing team be aware that the early videos shouldn't be recycled, or did they just pick out existing cool stuff to supplement their new assets? Indeed, did they actually think it would be an issue at all? After all, virtually all games are marketed using visual materials that look way better than the quality of the final software.


הציטוט הבא בשבילך עידן, האם גם היתה ירידה מהדמו של הקוד האמיתי של המשחק מ 2014? בקצרה, לא ממש, היו כמה שינויים, גם לטובה וגם לרעה, אבל הייצוג של הדמו ההוא סכ"ה שלם:
Having first presented its vision of a massive "multi-region open world" experience, it's clear that the version of the game now in our hands bears little resemblance to this original prototype. However, The Witcher 3 was demonstrated on Xbox One during the Microsoft conference at E3 2014, and behind closed doors on PC. CDPR eventually went on to release this demonstration publicly, allowing fans to get an extended preview of actual code in motion. What's curious is that even armed with 35 minutes of direct feed footage, the whole downgrade debate had little traction at that point, and from this point on we feel that CD Projekt Red itself was very open about the state of the game.

There were changes made from this demo that impacted the final game in both positive and negative ways, but the differences are relatively minor. Geometry changed in a select few instances, the approach to lighting and colour correction differs a bit, and the foliage LODs changed to combat aliasing at the expense of clarity. Yet, some improvements were made including a greater draw distance, additional foliage, and what seems to be a stronger wind simulation.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-what-can-we-learn-from-the-witcher-3-downgrade-fiasco

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 מאי 2015, 14:29

DrKeo כתב:נראה שהפאטצ' החדש הוסיף בעיות די קשות של POP IN כמו זאת, אני משער שתיקון יצא בקרוב:


או, אפשרות סבירה יותר - זה סתם באג שלא קשור לפאטצ' האחרון והוא כנראה נדיר למדי?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 15:09

Nucleus_Dawn כתב:
או, אפשרות סבירה יותר - זה סתם באג שלא קשור לפאטצ' האחרון והוא כנראה נדיר למדי?

זה לא באג רנדומאלי אצל אדם רנדומאלי, יש זעקה גדולה ברשת על הבאג הזה, הסרטון הוא רק הדגמה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 מאי 2015, 15:17

DrKeo כתב:זה לא באג רנדומאלי אצל אדם רנדומאלי, יש זעקה גדולה ברשת על הבאג הזה, הסרטון הוא רק הדגמה.


טוב, זעקות גדולות ברשת (או דיווח עליהן באתר אחד) זה לא הכי משכנע. היו כמה מקרים בחודשים האחרונים של זעקות גדולות ברשת על איזה באג שנוצר כתוצאה מפאטצ' ובכל הפעמים שDF בדקו, לא מצאו שום הבדל כזה במשחק עצמו.

אני באמת לא חושב שאפשר להיות כל כך נחרצים לגבי הבאג הזה, השכיחות שלו והמקור שלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 15:52

Nucleus_Dawn כתב:
טוב, זעקות גדולות ברשת (או דיווח עליהן באתר אחד) זה לא הכי משכנע. היו כמה מקרים בחודשים האחרונים של זעקות גדולות ברשת על איזה באג שנוצר כתוצאה מפאטצ' ובכל הפעמים שDF בדקו, לא מצאו שום הבדל כזה במשחק עצמו.

אני באמת לא חושב שאפשר להיות כל כך נחרצים לגבי הבאג הזה, השכיחות שלו והמקור שלו.

אני לא מבין מאיפה האנטי שלך לזה, לא מדובר בקאז מביא איזה סרט רנדומאלי ביוטיוב ואומר "המשחק מבוגבג!", מדובר בבאג שהרבה מתלוננים עליו מאז 1.04 והידיעה לא מגיעה מפורום אלה מפוליגון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 מאי 2015, 16:03

DrKeo כתב:אני לא מבין מאיפה האנטי שלך לזה, לא מדובר בקאז מביא איזה סרט רנדומאלי ביוטיוב ואומר "המשחק מבוגבג!", מדובר בבאג שהרבה מתלוננים עליו מאז 1.04 והידיעה לא מגיעה מפורום אלה מפוליגון.


פוליגון גם פרסמו במשך חודשים, בכל חדשה על יוניטי, תמונה של באג סופר נדיר, שנגרם אך ורק בשני כרטיסים ספציפיים של AMD ונפתר עוד בפאטצ' יום ראשון.
לא חושב שיש להם באמת כלים מדהימים למדוד כמה הבאג הזה היה לפני, כמה הוא הופיע אחרי, או מה הקשר בינו ובין הפאטצ'. זה הכל.

יכול להיות שהבאג היה עוד לפני, אבל לא נתקלו בו מספיק אנשים. יכול להיות שהוא היה עוד לפני ורק עכשיו, כשבאגים אחרים טופלו, שמים לב לאנשים שמתלוננים על זה. יכול להיות שהוא נגרם כתוצאה ישירה מהפאטצ' והוא נדיר למדי. יכול להיות שהוא נגרם כתוצאה מהפאטצ' והוא קורה כל הזמן, לכולם, בכל מקום במשחק, בלי הפסקה.
זה שפוליגון הזכירו באגביות שמישהו באינטרנט מתלונן על זה, לא מספיק בשביל לדעת מה המצב באמת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 16:09

סבבה, אין באג, טעינו ופאטצ' 1.05 לא יתקן את זה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 מאי 2015, 17:13

DrKeo כתב:סבבה, אין באג, טעינו ופאטצ' 1.05 לא יתקן את זה :)


כן. להתעלם לחלוטין מכל מה שכתבתי זו דרך טובה להתייחס למה שכתבתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2015, 17:32

Nucleus_Dawn כתב:
כן. להתעלם לחלוטין מכל מה שכתבתי זו דרך טובה להתייחס למה שכתבתי.

שמעת על הבאג לפני הפאטצ'?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 מאי 2015, 17:35

לי קרה pop in החל מהפאטצ' האחרון, אולי זה קרה עוד קודם, הם מוציאים בערך אחד כל יומיים.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים

cron