bozeman כתב:טוב, עדכון קצר על מה אני משחק.
כרגע אני לקראת סיום של אססין קריד סינדיקט. לטעמי הוא פחות טוב מיוניטי, ואחד המפוזרים מבחינה עלילתית בסדרה (ואפילו אם בסצינה האחורנה יתקעו משהו - כנראה זה לא באמת ישנה כבר).
לזכותו של המשחק אני יכול להגיד כמה דברים: הוא באמת עולם פתוח מההתחלה - שום אזור לא חסום וגם האיזורים שה ל"דרגות גבוהות" פתוחים וניתן להסתובב בהם. רצוי לא להלחם שם בדרגה נמוכה , אבל בהחלט ניתן להתסתובב.
הם שידרגו את מערכת התנועה, והיא ממש נוחה וזורמת עכשיו. מעטים המקרים שנתקעתי תוך כדי תנועה וזה בהחלט מרהיב.
המשחק רץ טוב מאוד על הקונסולה.
מערכת הדרוגים מאוד מושכת למי שאוהב גריינגינג - אבל לא חיונית למי שלא.
המשימות יחסית (יחסית) מגוונות. העובדה שיש גם כרכרות, גם סוגים שונים של דמויות ואפשרויות יחסית נותנות אפשרות. מצד שני גם מירוץ כרכרות, גניבת כירכרות, הגנה על כירכרות ועוד חסל/חטוף/השמד זה בסוף נהיה חוזר על עצמו.
בשורה התחתונה - היעדר הקשר בין העלילה הכללית גורם למשחק להתפזר ולכן להרגיש כמו גריינדיג אחד גדול. מצד שני זה טוב לOCD של מי שמשחק.
הגראפיקה נהדרת, נותן תחושה היסטורית טובה אבל איבד את הקשר לאירועים ההיסטורים המהודקים שהיו במשחקים הקודמים.
Laskin כתב:אני רק מקווה שזה יהיה ביפן, סין או רוסיה... אם הם רק הולכים קדימה בזמנים - אז כנראה שזו תהיה רוסיה
DrKeo כתב:עבד יהודי שבונה את הפרמידות זה לא מדוייק הסטורית
אגב, שני המשחקים היחידים שסיימתי בסדרה זה 1 וסינדיקט.
kririn כתב:DrKeo כתב:עבד יהודי שבונה את הפרמידות זה לא מדוייק הסטורית
אגב, שני המשחקים היחידים שסיימתי בסדרה זה 1 וסינדיקט.
מאוד יכול להיות שעבדו שם יהודים
אולי אפילו עבדים יהודים
התכנון, הניהול, ועבודות יותר מדויקות או אומנויות
כנראה מיצרים, ולא יהודים
הם פשוט היו מפותחים בהרבה בתחומים האלו בזמנו
DrKeo כתב:הייתי רוצה לראות אותם עוברים מפיתוח של שנתיים עם שני אולפנים (כלומר משחק כל שנה) לפיתוח של ארבע שנים עם שני אולפנים (כלומר משחק כל שניים). נכון, התפוקה תרד בחצי אבל משחק ac שמפותח 4 שנים? פאק, יכולים לעשות כל כך הרבה עם משחק שכזה. המשחק לעולם לא יהפוך לממוחזר ודומה מדי לקודם, פיתוח של 4 שנים נותן להם זמן לבנות מערכות שלמות אך ורק למשחק הזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים