הודעהעל ידי idan » 30 מרץ 2017, 00:54
למרות שיש לי בדר"כ שיקול דעת בריא , עשיתי הפסקה מזלדה הנהדר בשביל מאס אפקט .
וכן חלק מהפרצופים והאנימציות זה משהו פאנקי לגמרי, במיוחד בהתחלה היו כמה קטעים מוזרים שבלטו . אבל לא יודע או שיש לי סטנדרטים נמוכים או שהתרגלתי לזה ואני כבר לא שם לב, אבל כך או כך אני לא חושב שזאת בעיה גדולה כמו שעושים ממנה. למרבה הצער יש למאס אפקט אנדרומדה כמה וכמה בעיות גדולות יותר ככה שלדעתי אם הוא היה משחק טוב מאוד היו מחליקים להם בביקורות את הבעיות ליטוש והג'אנק או לפחות מייחסים להם הרבה פחות חשיבות.
כמו בדרגון אייג' האחרון גם פה יש סביבות MMO קופי פייסט מבאסות, רק גדולות וריקות יותר כי חלל וכוכבים בלתי מיושבים וכאלה (אבל יש רכב אז זה מאזן את העניין). עד עכשיו הניסיון של מאס אפקט לעשות סוג של עולם פתוח לא ממש עובד בשבילי - הייתי בכוכב מדברי, כוכב קרח, ג'ונגל טרופי סגול כזה והכל נראה אותו דבר, שום דבר לא מפתיע. לא באיך שהעולם נראה, מעוצב, ובעיקר לא בדברים שבתוכו. לא בדיוק משהו שמעודד חקירה למרות ה 900 קווסטים שזורקים עליך מכל עבר, כמעט כולם בסיסיים ביותר - תביא את זה תביא תהוא, תאסוף 16 צמחים, תסרוק 4 ארונות חשמל, תסרוק איזה סימן שבתורו נותן לך את האפשרות לשחק מיני גיים של סודוקו פעם אחר פעם וחלק מהדברים האלה קיימים גם בקווסטים ראשיים, לפחות בהתחלה, בהמשך זה משתפר. עוד לא עשיתי loyalty missions אז אולי הם יהיו סבבה יותר, לא יודע.
ויש את הסיפור של להגיע לגלקסיה חדשה עם כל האפשרויות וההבטחה שבעניין, רק בשביל להתאכזב לגלות שיש בה רק שני גזעים חדשים ואחד מהם הוא סתם גזע של אויבים ג'נרים שאין לך בדיוק אינטרקציה איתם.. כאילו ברצינות, Bioware ?
יש רגעים שאתה אומר אההה אוקיי זה סבבה, זה מאס אפקט, אבל זה אף פעם לא באמת מתרומם לאנשהו, לפחות עד עכשיו. המון הזדמנויות מפוספסות, כתיבה מביכה לעיתים אבל רוב הזמן היא סתם באנלית. המון אקספוזיציה עמוסה לצד כמה רגעים של חסד. אני חושב שיצא לי לקחת בדיוק החלטה מהותית אחת עד עכשיו בגלגל שיחות, משהו שהיה סימן ההיכר של המשחקים הקודמים. גם הדיבוב לא פוגע בלא מעט מקרים, והסאונדטרק בין לא קיים ללא מורגש.
המערכת קרב די טובה אבל גם פה די מבאס שאתה לא יכול לשלוט בכוחות של הצוות שלך, ככה שרוב הזמן הם סתם שם ואני לא ממש מתייחס אליהם למרות שאתה כן יכול לתת להם הוראות בסיסיות. עשיתי שילוב של charge , pull ו throw שהוא כנראה לא בילד אידאלי אבל כיף מאוד לשחק ככה. גם זה שאתה יכול לקפוץ ולעצור באוויר בשביל לירות או לעשות סלייד מוסיף לדינמיקה המגניבה של high risk high reward שמשחקים עם charge, ככה שאני כל הזמן בתנועה ונמצא מעט מאוד מאחורי קאבר. גם המולטיפלייר (שאפשר להיכנס אליו דרך הסינגלפלייר בשביל לעשות משימות) הוא די סבבה, אבל לא בשביל זה משחקים במאס אפקט.