Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 23 מרץ 2017, 07:21

רשמים ראשונים מסשן ראשון.
נתחיל בפיל - כן, הדמויות נראות רע כאלו הן מהמשחק מלפני 10 שנים (אולי עוד פחות טוב) בנוסף האנימציות באמת רעות, הבעות פנים גרועות. וכן בהחלט שמים לזה לב.
מצד שני המשחק עצמו הוא לגמרי מאס אפקטי עד עכשיו. אתה מרגיש את תחושת החקירה של גלקסיה חדשה. רואים שיש סיפור מאחורי הדברים שאתה רוצה לגלות. אתה מרגיש שיש לך הרבה דברים להתפתח בהם.
מערכת הקרב מעניינת וחדשנית בוודאי לסדרה. עוד לא התרגלתי לזה ששיטת הקאבר היא אוטומטית - מה שקצת גורם לי למות כי אני בעצם לא תחת מחסה... למי שאוהב קראפטים יש כמובן הרבה ממנו (שלום OCD) אבל גם זה לא חובה.

מחכה להמשיך לשחק. אני מאמין שמי שאוהב את המשחק והסגנון - בהחלט יהנה, מי שאנימציות מפריעות לו - לא יהנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מרץ 2017, 11:34

להבנתי אנימציות הן לא הבעיה היחידה של המשחק. יש לו בעיות קשות של ניהול מלאי, קראפטינג בעייתי כי לא ברור לגמרי מה אתה הולך לקבל לפני שאתה מבזבז את החומרים וממש יוצר את הנשק, יש כמות בלתי נתפסת של קווסטי צד ורובם הם פילר לא מהנה ושחלק לא קטן מהקווסטים כתובים לא טוב.

אני בטוח שהוא ממש מהנה מבחינה מס אפקטית ושגם אני אהנה ממנו אבל נראה שהמשחק הזה היה צריך במאי שיודע לחתוך שומן ועוד כמה חודשים בתנור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 23 מרץ 2017, 12:23

אולי כי אני עמוק במאס אפקט אז לא ראיתי בעיות בקראפטינג, אני נהנה מכל האפשרות הרבות.
ניהול הדברים הרבים אכן דורש התעסקות בהרבה תפריטים, אבל למי שלא רוצה, זה פחות חובה.
לגבי הקווסטים עד עכשיו אני רק בהתחלה ולא נתקלתי במשהו גרוע, אבל נראה בהמשך. כן לעתים הכתיבה קצת שבלונית
תמונה

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 24 מרץ 2017, 12:43

מאס אפקט הוא הפרנצייז היחיד שקניתי גרסאות אספנים שלו ועוד פעמיים. אני בטוח הולך לשחק גם בזה השאלה אם עדיף לחכות או לנשוך שפתיים ולהזמין עכשיו. ביוור הודיעו שהם מתכננים לטפל בכל הבעיות האלו או שנתקענו עם זה עכשיו.?
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 24 מרץ 2017, 16:52

תראה, אחרי כמה וכמה שעות טובות (לדעתי כבר כ-15 שעות...) המשחק טוב. כן יש בעיות של אנמציות , ודמויות שנראות רע (בני האדם בעיקר) וקשה לי להאמין שיתקנו אותם. יש אגב גם בעיות ביצועים (וזה אני אומר, אחד שפחות חשוף להם) של טיפה תקיעות, פופאפים, מודלים שנכנסים אחד בשני ודמויות שנתקעות בדברים (החלק הזה יותר מובן מאז שיש גט פאקס והAI מסתבך עם עצמו) - אבל אני יכול להגיד שעד הרגע זה לא פגע במשחקיות עצמה.
לכן לדעתי - אם יש לך מה לשחק - אתה יכול לחכות קצת, את הדברים הגדולים ישר מתקנים. אם אתה חושב מה לשחק - קשה לי לראות סיבה לחכות אם תקנה אותו בכל מקרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4168
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2017, 18:35

הבעיות של המשחק זה לא שום דבר מהדברים שציינת, עליהם אפשר לסלוח, אי אפשר לסלוח על איכות התוכן והעניין בקווסטים. מדובר בשידור חוזר לרעה של Dragon age. כל הקטע בME היה מינון יחסית סביר של קווסטים איכותיים לבין ג'אנק שהיה לרוב בסיטדל בכמות מינורית. פה הם פשוט עשו עוד Inquisition לרעה, על כל השאר אפשר לסלוח. לצד סיפור סופר משעמם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 מרץ 2017, 20:28

אני עוד לא יכול להגיד על ההמשך, אבל אני 15 שעות במשחק.
אז נכון שאתה מקבל די בהתחלה את כל הקווסטים של "אסוף 16 מינירלים" ומעט קווסטים "סיפוריים" אבל די לציין שרק עכשיו למעשה אני נכנס ל"עניינים" (ואפילו לא אספתי את כל חברי הצוות). בינתיים זה לא שונה מME הראשון גם בו היו ככה.
לגבי הקווסטים הסיפוריים עצמם - סה"כ הם סבירים. בויצר נהנתי יותר מהקווסטי צד והם היו שזורים טוב יותר (לפחות עד כה) אבל לא צריך להגזים.
אם הייתי צריך לתת ציון כרגע למשחק הוא 80-85.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 מרץ 2017, 19:52

הסרטון המיוחל של crowbcat הגיע. ספויילרים מן הסתם:

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU&feature

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 28 מרץ 2017, 18:12

עדכון משחק: לאחר מעל כ-30 שעות, אני פחות או יותר עדיין עומד בתיאור הקודם שלי. אין ספק שהאנימציות עדיין מפריעות, אולם בעולמות מעניינים, הסיפור עצמו מעניין (לפחות אותי) ויש הרגשה של גילוי וחקירה. בנוסף אני די אוהב את מערכת הקראפטינג ומי שאוהב את הרצון להשיג את הציוד הכי טוב ירגיש טוב מאוד.
מה שכן - בהחלט המשחק לא מתעלה לליטוש ולקווסטים של קודמיו. ואם לשאול מדיון בנושא אחר - הוא קצת שאל יותר מדי מאססין קריד. יש הרבה קווסטים של תביא, תאסוף תחפש - אבל ללא סיפור הרקע המעניין כמו בוויצ'ר למשל. גם אלו שקצת יותר מאשר "תמצא 5 מצבורי אספקה שנעלמו" באנליים, ובעלי הרגשה שכבר עשינו אותם במשחקים הקודמים. גם חברי הצוות למרות סיפורים רקע כביכול עמוקים - משום מה פשוט לא מושכים מספיק.
זה לא אומר שלא כיף לחקור ולדבר עם הדמויות - אבל אני מוצא את עצמי יותר מעוניין לחקור את העולם. כל עולם הוא מיני עולם פתוח ככה שיותר נחמד להסתובב בו.

בקיצור - עדיין 80+ כזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 28 מרץ 2017, 18:22

בקיצור,אולי עדיף לחכות עד שהמשחק יקבל את כל הפאט'צים (ונראה שביוור היו מאוד מהירים להודות שאכן יש בעיות והם עובדים על תיקונים למה שניתן) כדי לקבל את החוויה המיטבית...Mass Effect Andromeda: patch of the year edition?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 28 מרץ 2017, 18:32

מי שלא לחוץ - כדאי לחכות לפחות לעניינים הטכנים (שאכן לא כתבתי - אבל בהחלט גם זה מורגש - בעיקר בסרטוני מעבר וכדומה). יותר מזה אני לא מאמין שיסדרו את הקווסטים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 29 מרץ 2017, 17:29

אני חושב שזה הסרטון היחיד שמסביר באמת את הבעיה של אנדרומדה ולמה הדמויות נראות כל כך off putting דם בהשוואה למשחק הראשון בסדרה, משהו שבעצמי לא הצלחתי להסביר עד שראיתי את זה.
אמ:לק: זה המיקום והיחס בין אישונים לקשתית של העין.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 29 מרץ 2017, 19:22

כן, זה פשוט לא נעים. וזה נראה רע - אגב זה לא רק האנשים, אלא גם האפקטים האחרים. הייתי בכוכב מדברי, ויש מעין ענני אבק - וזה כ"כ נראה ברזולוציה נמוכה. זה פשוט מדהים שאפשר להשוות אותו לME הראשון והוא יראה טוב יותר - לא רק באיורים - אלא בכלל.
אני חושב שאולי הבעיה היא בכלל במנוע פרוסטבייט, הם פשוט לא יודעים לעבוד איתו או שהוא לא מספיק טוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3746
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 29 מרץ 2017, 21:48

DA:I היה על אותו מנוע ונראה מצוין.

Laskin
Elder
הודעות: 22033
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 מרץ 2017, 22:18

כמו שאמרתי מזמן - המשחק זורז, מיהרו להוציא אותו בזמן וזו הייתה טעות קשה. חבל, אבל אני כן חושב שתהיה גירסת משחק השנה שתשפר את הבעיות הטכניות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מרץ 2017, 23:17

EA לא הולכת להושיב צוות של 50 אנשים במשך חודשים כדי לתת למשחק הזה פוליש. הוא היה צריך להיות משחק ספטמבר, לא מרץ, וגם זה במקרה הטוב כי נשמע שהוא בכלל היה צריך להיות Q1 2018.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 30 מרץ 2017, 00:54

למרות שיש לי בדר"כ שיקול דעת בריא , עשיתי הפסקה מזלדה הנהדר בשביל מאס אפקט .
וכן חלק מהפרצופים והאנימציות זה משהו פאנקי לגמרי, במיוחד בהתחלה היו כמה קטעים מוזרים שבלטו . אבל לא יודע או שיש לי סטנדרטים נמוכים או שהתרגלתי לזה ואני כבר לא שם לב, אבל כך או כך אני לא חושב שזאת בעיה גדולה כמו שעושים ממנה. למרבה הצער יש למאס אפקט אנדרומדה כמה וכמה בעיות גדולות יותר ככה שלדעתי אם הוא היה משחק טוב מאוד היו מחליקים להם בביקורות את הבעיות ליטוש והג'אנק או לפחות מייחסים להם הרבה פחות חשיבות.

כמו בדרגון אייג' האחרון גם פה יש סביבות MMO קופי פייסט מבאסות, רק גדולות וריקות יותר כי חלל וכוכבים בלתי מיושבים וכאלה (אבל יש רכב אז זה מאזן את העניין). עד עכשיו הניסיון של מאס אפקט לעשות סוג של עולם פתוח לא ממש עובד בשבילי - הייתי בכוכב מדברי, כוכב קרח, ג'ונגל טרופי סגול כזה והכל נראה אותו דבר, שום דבר לא מפתיע. לא באיך שהעולם נראה, מעוצב, ובעיקר לא בדברים שבתוכו. לא בדיוק משהו שמעודד חקירה למרות ה 900 קווסטים שזורקים עליך מכל עבר, כמעט כולם בסיסיים ביותר - תביא את זה תביא תהוא, תאסוף 16 צמחים, תסרוק 4 ארונות חשמל, תסרוק איזה סימן שבתורו נותן לך את האפשרות לשחק מיני גיים של סודוקו פעם אחר פעם וחלק מהדברים האלה קיימים גם בקווסטים ראשיים, לפחות בהתחלה, בהמשך זה משתפר. עוד לא עשיתי loyalty missions אז אולי הם יהיו סבבה יותר, לא יודע.

ויש את הסיפור של להגיע לגלקסיה חדשה עם כל האפשרויות וההבטחה שבעניין, רק בשביל להתאכזב לגלות שיש בה רק שני גזעים חדשים ואחד מהם הוא סתם גזע של אויבים ג'נרים שאין לך בדיוק אינטרקציה איתם.. כאילו ברצינות, Bioware ?
יש רגעים שאתה אומר אההה אוקיי זה סבבה, זה מאס אפקט, אבל זה אף פעם לא באמת מתרומם לאנשהו, לפחות עד עכשיו. המון הזדמנויות מפוספסות, כתיבה מביכה לעיתים אבל רוב הזמן היא סתם באנלית. המון אקספוזיציה עמוסה לצד כמה רגעים של חסד. אני חושב שיצא לי לקחת בדיוק החלטה מהותית אחת עד עכשיו בגלגל שיחות, משהו שהיה סימן ההיכר של המשחקים הקודמים. גם הדיבוב לא פוגע בלא מעט מקרים, והסאונדטרק בין לא קיים ללא מורגש.

המערכת קרב די טובה אבל גם פה די מבאס שאתה לא יכול לשלוט בכוחות של הצוות שלך, ככה שרוב הזמן הם סתם שם ואני לא ממש מתייחס אליהם למרות שאתה כן יכול לתת להם הוראות בסיסיות. עשיתי שילוב של charge , pull ו throw שהוא כנראה לא בילד אידאלי אבל כיף מאוד לשחק ככה. גם זה שאתה יכול לקפוץ ולעצור באוויר בשביל לירות או לעשות סלייד מוסיף לדינמיקה המגניבה של high risk high reward שמשחקים עם charge, ככה שאני כל הזמן בתנועה ונמצא מעט מאוד מאחורי קאבר. גם המולטיפלייר (שאפשר להיכנס אליו דרך הסינגלפלייר בשביל לעשות משימות) הוא די סבבה, אבל לא בשביל זה משחקים במאס אפקט.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4750
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 30 מרץ 2017, 13:18

Bioware מעלים תגובה רשמית ראשונה בנוגע לבלגן של מאס אפקט בטוויטר,נדע עוד ב-4 לאפריל:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2017, 18:09

"קחו DLC אחד חינם!". נחזיק אצבעות שזה יהיה שדרוג משמעותי כמו שCDP עשו לוויצ'ר 1 ו-2, לא סתם תיקונים טכנים קטנים.

עידן, כל מה ששמעתי הוא "הפסקתי לשחק בזלדה". טעות... טעות...
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 30 מרץ 2017, 18:20

מכיוון שאני המון שעות בתוך המשחק, קשה לי להאמין שהם יצליחו לתקן יותר מאשר כמה אנימציות. ההשקעה הנדרשת כדי לתקן הכל ולהחזיר את הסידרה למסלול הנכון נקראת ME:A2
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מרץ 2017, 20:04

אני עדין חושב שהמשחק הזה הוא הזדמנות מפוספסת כי אם כבר הולכים לגלקסיה חדשה ופתאום "אתה החייזר", חבל שהיא מלאה באנשים וחייזרים משביל החלב. לדעתי הסיפור היה הרבה יותר מושך אם היית הראשון שמגיע לשם, מפגשים ראשונים עם גזעים אחרים ולגלות כוכבים חדשים. אפילו יכלו לשחק על מכניקות שמבוססות על זה, נגיד כשפוגשים גזע חדש אתה עדין לא מבין את השפה שלהם ואתה לומד אותה לאט לאט וכך יכול להתחיל לבצע איתם אינטרקציה ולקבל מהם קווסטים.

פשוט הזדמנות מפוספסת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 30 מרץ 2017, 21:37

Laskin כתב:כמו שאמרתי מזמן - המשחק זורז, מיהרו להוציא אותו בזמן וזו הייתה טעות קשה. חבל, אבל אני כן חושב שתהיה גירסת משחק השנה שתשפר את הבעיות הטכניות.

לא ברור לי למה חוזרת הטענה הזו שהמשחק "זורז"... הוא היה משהו כמו 5 שנים בפיתוח (בערך כמו הזמן שעבר בין מאס אפקט 1 למאס אפקט 3), מתוכן לפחות 3 בfull scale עם צוות מלא, הוא זכה לדחייה אחת לפחות בדדליין, והוא התבסס על סיוע של צוותים נוספים של Bioware וגם של DICE שסיפקו את המנוע.
זו נראית יותר בעיה של צוות לא מנוסה וללא הובלה: המון עובדים חדשים שנכנסו לBioware כפאנבויז של מאס אפקט, כשבמקביל דווקא דמויות מפתח בחברה (כמו שני הדוקטורים המייסדים, או קייסי הדסון שניצח על הטרילוגיה המקורית) עזבו. הרבה מהבעיות שיש לאנשים עם המשחק הן לא בעיות של באגים ברי תיקון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מרץ 2017, 00:58

ידוע שהוא בפיתוח מאז שME1 יצא? כי המשחק נחשף ב-2015 בצורה מביכה ממש, בתוך עורך שלבים ובלי שום דבר שנראה כמו משחק, אפילו דמויות לא היו שם. זה נראה כמו השלב הראשוני של הראשוני של הראשוני ואם הוא היה בפיתוח מאז מרץ 2012, זה אומר שבתצוגה המסכנה הזאת הוא היה בתאוריה בפיתוח 3.5 שנים. אין מצב שהדבר הזה היה בפיתוח 3.5 שנים, אחרי 3.5 שנים לא מראים משחק בתוך העורך בלי אף דמות וסביבה אחת ריקה. אם התחילו את הפיתוח שלו לפני 2014 אני צנצנת. אני בטוח שהם סיימו את הטרילוגיה ואז הסדרה הייתה גמורה אבל אחרי שנתיים או שלוש הם קלטו שהם חייבים להחזיר את ME.

בכל מקרה אפילו אם הוא היה בפיתוח 5 שנים, המשחק לא אפוי. זה משנה אם מדובר במספר עובדים, חישוב SCOPE לא נכון, תקציב או זמן? כל אחד מהם, אם היית מזיז קצת את ה"סליידרים", היה יכול לתקן את המשחק. אבל מה לעשות, משהו היה חסר, הצוות הזה לא יכל לעשות את המשחק הזה בSCOPE הזה עם הזמן שניתן להם וזה לא רלוונטי מי מהדברים האלה היו חסרים.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 31 מרץ 2017, 02:23

הטריילר הראשון היה ב 2015, העורך שלבים שאתה מדבר עליו היה ב E3 2014 שהם הראו קצת סביבות וכאלה.
שנה שעברה גם דלף גיימפלי מ 2014 שעשו לו לא מזמן השוואה עם אותו הקטע במשחק כדי להראות את השנמוך הגרפי שהוא עבר, אבל הסצינה היא בדיוק אותו דבר כמו במשחק עצמו. הם אגב גם אמרו עוד ב 2012 שהם עובדים על רעיונות למשחק חדש בסדרה ושאלו מעריצים מה הם היו רוצים ממאס אפקט חדש.
ככה שאולי הם לא התחילו לעבוד עליו בכל בכוח ישר אחרי מאס אפקט 3, אבל נשמע לי סביר לגמרי שהתחילו לעבוד עליו עם צוות שלם מוקדם ב 2013.

לא זוכר אם זה היה בגיים אינפורמר או גיימספוט אבל אחרי שראיתי לפני כמה ימים את הסרטון שיווקי שהם עשו עם האנשים הבכירים של המשחק אני חותם על כל מה ש swym אומר עליהם.
פולאווט ניו וגאס הוא משחק הרבה יותר לא אפוי, אבל כתיבה טובה וקווסטים ראויים זה משהו שאי אפשר לפספס גם אם אתה צריך לחזור שעתיים אחורה כי נשבר לך ה save.
VTM: bloodlines היה די לא שחיק עד שמעריצים עבדו על לתקן אותו, אבל הם ניקו וליטשו אותו במשך שנים כי זה היה ברור להם שהוא יהלום. אפילו למאס אפקט הראשון היה גיימפלי די ג'אנקי אם נאמר את האמת ולפחות ממה שאני זוכר הוא גם לא רץ מדהים על ה 360, אבל העולם העשיר שהם יצרו, האווירה, הסיפור, העיצוב, המוזיקה - נו, כל הדברים שאנדרומדה עושה פחות טוב.

ודווקא בגיימפלי אנדרומדה סבבה, המערכת קרב, הנסיעה בבאגי, הביצועים על המחשב לפחות, הכל בסדר. הכישלון שלו הוא בעיקר ברמה היצירתית, ככה שגם אם היו לו אנימציות פנים מושלמות, והיו מנקים את השומן , מתקנים פה ומתקנים שם, הוא עדיין במקסימום היה משחק קצת פחות מכעיס וכזה שאולי אנשים פחות יורדים עליו כי GIFs מצחיקים וכאלה, אבל שום אפייה שבעולם לא הייתה הופכת אותו ליותר ממשחק ממוצע, שזה די מאכזב בשביל משחק מאס אפקט לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38674
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מרץ 2017, 02:38

צודק, זה היה 2014, אבל הנקודה נשארה זהה. להראות משחק שנראה כמו משהו מתוך עורך אחרי שנתיים+ של פיתוח זה בזוי, יש משחקים שמסיימים את הפיתוח שלהם אחרי שנתיים.

פילר = חוסר בזמן או כוח אדם, לא חוסר בנסיון. אם הגיימפליי היה תחת הייתי קונה חוסר נסיון של הצוות, אבל נראה שהבעיות נובעות מהכתיבה (שזה באמת משהו שמסתכם ברמה של הכותבים ובצורה שהפרוייקט מנוהל) ומאינסוף פטצ' קווסטס שזה סממן של "לא היה לנו זמן למלא את העולם אז דחפנו סתם זבל". אם אנשים שמשחקים בו יגידו שהמשימות הראשיות הן גרועות וכנ"ל על משימות הנאמנות, אז אני אקנה את זה. אבל אם הגיימפליי קרב הוא הכי טוב בסדרה והקווסט הראשי ומשימות הנאמנות עשויים טוב? זה אומר שיש לצוות את היכולת, פשוט לא את הזמן/כוח אדם.

וכן, אני בטוח שאם הכל היה נהדר אז האנימציות והבאגים היו נסלחים, אבל כשהכל מגיע יחד בשילוב עם העובדה שאנחנו כבר לא בשנת 2004 או 2010, עושים את שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 107 אורחים