PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 04 מאי 2018, 18:16

אינסוף.. וגם די חלש לעומת הקלולס הקודמים.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3746
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 05 מאי 2018, 21:12

10-15 שעות בתוך GOW - המשחק משתפר. השלבים מפורטים ומגוונים, הגרפיקה נהדרת, המשחק מלוטש בטירוף. אבל:

  1. מערכת הקרב די מהנה, אבל לא מאוזנת. בגלל שקרייטוס כ״כ פגיע, הטקטיקה הטובה ביותר היא להימנע מקרב קרוב ולצלוף באויבים מרחוק עם הגרזן (ברמת קושי השלישית). בגלל שזאת טקטיקה די זולה, אני משתדל להימנע ממנה.
  2. הקרבות קטנים מדי - רובם מול 3-5 אויבים. אפילו דארק סולס מרגיש יותר אפי מזה.
  3. ה-AI של האויבים די גרוע. אני יורה עליהם גרזנים מרחוק והם בקושי מגיבים או מנסים להתחמק. פעמים רבות הם פשוט בוהים בי מרחוק ולא עושים כלום.
  4. לא מעט skills מיותרים שסתם מבזבזים XP.
  5. קרבות הבוס שהיו לי עד עכשיו היו בינוניים למדי וחיוורים לחלוטין ביחס לקודמים.
  6. הגיימפליי שמחוץ לקרבות הוא די שגרתי - לא נתקלתי עד עכשיו באיזשהו ספקטקל מטורף. אי אפשר להשוות (בינתיים) את האפיות של GOW3 למשחק הזה.
  7. העולם מרגיש מת מדי, אין הרבה דמויות לשוחח איתן, האינטראקציות עם העולם מורכבות בעיקר מגילוי אינסוף תיבות אוצר.
  8. המפה לא ברורה ולא מפורטת מספיק.
  9. העלילה נכון לעכשיו די אנמית, אין התפתחויות עלילתיות משמעותיות במיוחד.

אני יכול להמשיך, אבל אלה הנקודות העיקריות. מבחינת ערכי הפקה הוא מדהים, כצפוי. מהבחינות האחרות הוא די מאכזב.

Stick
Veteran
הודעות: 4780
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2018, 21:43

עד לאן הגעת?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3746
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 05 מאי 2018, 22:20

כתבתי את זה בדיוק לפני hraezlyr. עכשיו אני אחריו - זה באמת היה ספקטקל מרשים. חבל שהוא בא רק אחרי 10+ שעות.

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 09 מאי 2018, 15:20

שמישהו יפתח כבר נושא של 2019 :)
משחק הכריכה של GI לחודש יוני יהיה DAYS GONE
אז הם יתחילו לחשוף מידע וסרטונים וכו' בימים ושבועות הקרובים...
הם עשו איזה ראיון קצר עם יוצר המשחק, שמנסה לשכנע אותנו שזה לא משחק הזומבים שאנחנו חושבים שהוא, אבל לדעתי הוא לא מצליח כל כך.
ואני כותב את זה בתור מישהו שחושב שזה יהיה משחק מצויין דווקא, בטח ביחס לציפיות ומה שאני רואה שאנשים אחרים חושבים עליו.
מה שבטוח - טוב שהמשחק נדחה ויש לו סביר להניח עוד לפחות שנה מהיום עד שיצא, כי בקטעי הגיימפליי שכן רואים פה (מ-PRE-ALPHA) - יש המון קליפינג :)

הסרטון פה למטה:
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... -gone.aspx

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2018, 15:34

Laskin כתב:שמישהו יפתח כבר נושא של 2019 :)
משחק הכריכה של GI לחודש יוני יהיה DAYS GONE
אז הם יתחילו לחשוף מידע וסרטונים וכו' בימים ושבועות הקרובים...
הם עשו איזה ראיון קצר עם יוצר המשחק, שמנסה לשכנע אותנו שזה לא משחק הזומבים שאנחנו חושבים שהוא, אבל לדעתי הוא לא מצליח כל כך.
ואני כותב את זה בתור מישהו שחושב שזה יהיה משחק מצויין דווקא, בטח ביחס לציפיות ומה שאני רואה שאנשים אחרים חושבים עליו.
מה שבטוח - טוב שהמשחק נדחה ויש לו סביר להניח עוד לפחות שנה מהיום עד שיצא, כי בקטעי הגיימפליי שכן רואים פה (מ-PRE-ALPHA) - יש המון קליפינג :)

הסרטון פה למטה:
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... -gone.aspx

זה ממילא לנושא של פלייסטיישן כך או כך :)
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 09 מאי 2018, 16:33

דווקא נראה טוב.

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 09 מאי 2018, 16:52

הוא תמיד נראה טוב אבל דווקא החשיפה הראשונה שלו הכי הרשימה אותי, ומאז פחות ופחות.
זה לא נראה רע כמו state of decay 2
אבל ההוא הלך על הכיוון הארקיידי ואונליין, ופה זה סיפור של 30-40 שעות, רציני מאוד, אפל... ואני פחות ופחות מאמין שהם מסוגלים להחזיק אותנו כל כך הרבה זמן ברמה שאנחנו מצפים ממשחקי צד א׳ של סוני שקיבלו כל כך הרבה זמן פיתוח וחופש יצירתי.
הטענות שלי הן בעיקר על חוסר ליטוש וזה לא הוגן כי זה pre-alpha... אבל הדמו הראשון היה נראה מאוד מלוטש וראינו אותו ממש ממזמן, מה שגורם לי לחשוש שהם פחות מסוגלים להתמודד עם עולם פתוח מתוחכם וכל הקושי הפיתוחי של יצירת עולם עם כל הפרטים הקטנים.
הלוואי ויהיה מזה עוד הורייזון... לא שולל (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2018, 18:54

אנשים מתלוננים כי זה נראה כמו tlou סוג ב׳. ההשוואה לstate of decay קצת מוזרה כי מדובר במשחק ניהול/סימולציה אינדי. אתה כן יכול להתלונן שהמצב הבלעדיים של מיקרוסופט כל כך נוראי שהם מסתמכים על אינדים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מאי 2018, 11:52

הגיע הזמן באמת...
PHOTO MODE מגיע לGOW!

https://blog.us.playstation.com/2018/05 ... war-today/

אני אנסה אותו הערב :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 מאי 2018, 13:36

GOW ממשיך להיות מאוד כיף וממשיך להרשים מאוד.

הקרבות מרגישים לי עכשיו הרבה יותר מאוזנים. עדיין מת לא מעט, אבל תמיד מרגיש שאני יכול לנצח בקרב (חוץ ממקרים שיש 4-5 אויבים סגולים ואז אני פשוט חוזר אליהם מאוחר יותר).

ספויילר: הצג
המים ירד בפעם השניה כבר. זה מדגיש כמה שעיצוב העולם במשחק הזה מטורף. אותם אזורים שהייתי בהם כבר השתנו. התגלו אזורים חדשים. הכל מרגיש ממש אורגני וטבעי. לא קראתי יותר מידי ביקורות כדי להמנע מספוילרים, אבל זה אחד הפיטצ'רים היותר מגניבים במשחק, לפי דעתי. גם במשחקים קודמים בסדרה היה back tracking, אבל במשחק הזה, הודות לשינויים התכופים שלהם אתה גורם בעולם, זה מרגיש הרבה יותר מוצלח.


ככל שאני משחק יותר, כך מתחוור לי יותר ויותר שמדובר בהישג באמת מרשים. אני מתקדם לכיוון המסקנה שמדובר במשחק הטוב ביותר שיצא בדור הזה.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4780
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 10 מאי 2018, 14:18

Nucleus_Dawn כתב:GOW ממשיך להיות מאוד כיף וממשיך להרשים מאוד.

הקרבות מרגישים לי עכשיו הרבה יותר מאוזנים. עדיין מת לא מעט, אבל תמיד מרגיש שאני יכול לנצח בקרב (חוץ ממקרים שיש 4-5 אויבים סגולים ואז אני פשוט חוזר אליהם מאוחר יותר).

ספויילר: הצג
המים ירד בפעם השניה כבר. זה מדגיש כמה שעיצוב העולם במשחק הזה מטורף. אותם אזורים שהייתי בהם כבר השתנו. התגלו אזורים חדשים. הכל מרגיש ממש אורגני וטבעי. לא קראתי יותר מידי ביקורות כדי להמנע מספוילרים, אבל זה אחד הפיטצ'רים היותר מגניבים במשחק, לפי דעתי. גם במשחקים קודמים בסדרה היה back tracking, אבל במשחק הזה, הודות לשינויים התכופים שלהם אתה גורם בעולם, זה מרגיש הרבה יותר מוצלח.


ככל שאני משחק יותר, כך מתחוור לי יותר ויותר שמדובר בהישג באמת מרשים. אני מתקדם לכיוון המסקנה שמדובר במשחק הטוב ביותר שיצא בדור הזה.

לקרוא מה אתה כותב, ולהזכר מה עוד יש לך לראות :)
בכיף הייתי מתחלף איתך וחווה אותו שוב מהנקודה בה אתה נמצא על עיוור.

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מאי 2018, 14:21

כן, וזה באמת אחד הפיטצ'רים היותר מגניבים בכל הקשור לעיצוב העולם, ובנוסף - זה גם הגיוני אז בכלל אדיר :)

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 מאי 2018, 20:21

טוב, זה ממש הזוי... בערך שנה לפני שהמשחק יוצא - ובעדכון האחרון בGI הם שיחררו את השעה הראשונה של המשחק (!)

http://www.gameinformer.com/b/features/ ... -gone.aspx

מן הסתם זה לא גמור אבל וואלה, זה משונה...
עוד לא צפיתי, לא יודע אם אצפה בזה, אריץ אולי לקטעי גיימפליי בלבד

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מאי 2018, 22:19

אין לנו כבר ממש נושא פס3 אז נשים את זה פה:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 מאי 2018, 23:03

טוב... כרגע היה איזה עניין מאוד משמעותי. אם לא הגעתם לקטע הזה (ואתם בוודאי יודעים מהו אם כן), אל תכנסו לספיולר.

ספויילר: הצג
הולי. פאקינג. שיט!!! איזה ביצוע מושלם. כל הסצינה שלפני כן. מהרגע שארטאוס חולה, דרך השייט. ההופעה של אתנה. החשיפה של הלהבים. החזרה של השרשראות לזרועות. "Not your monster" הקרב ביער מחוץ לבקתה בכמות גדולה יותר של אויבים משהיו בכל המשחק. התרגום המושלם של הלהבים למערכת הקרב החדשה. וואו. פשוט וואו.
אני בהלם. קיוויתי שיהיה איזה אזכור ללהבים (כי ברור שהם משמעותיים), אבל עם כמה שמערכת הקרב הזאת מהודקת, לא האמנתי שהם פשוט הולכים להוסיף פחות או יותר עוד מערכת קרב שלמה.
הייתי בטוח שאני לקראת הסוף, כי הצלחתי להשיג את כל היכולות. חשבתי שזה מוזר שלא קיבלתי על זה אצ'יוומנט ועכשיו אני מבין למה.

וואו. פשוט וואו. המשחק הזה הרס "soft reboots" לכל החיים שלי. אי אפשר לעשות את זה יותר טוב. וואו.


וואו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3746
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 12 מאי 2018, 23:22

אני צפיתי את זה מקילומטרים. video games tropes 101.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 13 מאי 2018, 13:48

טוב, ברור שהמשחק מפוצץ בקלישאות
ספויילר: הצג
(הקטע של ה-"not your monster" באמת העלה גיחוך)
אבל הסצנה הזאת עשויה יפה והיא כנראה הכי זכורה לי מהמשחק. בעיקר כמו שנאמר -
ספויילר: הצג
הקטע של היציאה מהבית והשימוש בפעם הראשונה ב-BoC מול המון אויבים, זה הרגיש לגמרי במקום. מודה שלא ציפיתי גם שיהיה ממש עץ שלם שיוקדש להן.

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 13 מאי 2018, 15:17

קלישאה או לא, זה הרגיש לגמרי במקום... אני מאוד אהבתי את המשפט הזה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מאי 2018, 22:51

ככל שאני מתקדם במשחק, אני אוהב אותו יותר. אחרי הסופר-סצינה המושלמת היתה הרגשה של ירידת מתח, אבל די מהר הסיפור החזיר אותי להתלהבות.
עוד משהו שקורה ככל שאני משחק בו יותר, זה שנוצר אצלי רצון לעשות הכל במשחק. בהחלט לא אעשה הכל לבד, אבל אני בהחלט רואה את עצמי עובר עם מדריך על כל הדברים הקטנים שנשארו. הדלתות שלא פתחתי. התיבות שלא מצאתי וכן הלאה. גם נראה שנתקלתי כבר בכמה אתגרים שמכוונים יותר לPost game, כי בבירור צריך להיות בחתיכת רמה גבוהה כדי לשרוד אותם. אני בהחלט מצפה לזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 17 מאי 2018, 10:03

מישהו פה טרח לראות את השעה הראשונה של days gone שלאסקין הביא לפה? יש חוות דעת? הייתי רואה אבל באמת שהוא לא נראה לי מעניין מספיק בשביל להקדיש לו שעה מהחיים.

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 מאי 2018, 10:08

DrKeo כתב:מישהו פה טרח לראות את השעה הראשונה של days gone שלאסקין הביא לפה? יש חוות דעת? הייתי רואה אבל באמת שהוא לא נראה לי מעניין מספיק בשביל להקדיש לו שעה מהחיים.



אני איתך באותה סירה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 17 מאי 2018, 10:44

נראה שכולנו באותה סירה ובסוף אף אחד לא יכול להביא רשמים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22026
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 17 מאי 2018, 11:25

נראה לי מטופש לצפות בשעה שלמה של משחק משלב הPRE ALPHA שכנראה גם ככה אשחק בו בעוד פחות משנה...
היום יצא להם קטע חדש של הכתבים שלהם מנסים להתמודד מול HORDE
http://www.gameinformer.com/b/features/ ... ormer.aspx
רואים שאין להם ממש מושג מה הם עושים, אבל זה עדיין נחמד ובשביל הקטעים האלה אני אשחק בו יותר מכל דבר אחר... זה נראה לי דינמי ומהנה יותר מלרכב על האופנוע ולדבר עם אנשים :)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 17 מאי 2018, 11:46

erezronen כתב:טום ביסל הצליח לעבור מהצד של "ספרות יפה" לצד של "כותב משחקים" בצורה נהדרת. כתב חלק מהמשחקים האהובים עליי ביותר מבחינת כתיבה של השנים האחרונות. מצד שני הוא עשה את זה אחרי שנים של מחקר ופיתוח תזות על איך כתיבה למשחקים (תזות שהוא לא התבייש לזרוק לפח כשהוא התחיל לעבוד בתעשייה בפועל וגילה שהיא לא באמת עובדת כמו האוטופיה שהוא חשב שהיא כחוקר / מבקר).

לא מסכים איתך בכלל לגבי זה שלכתוב משחקים זה עסק יותר מסובך מלכתוב תסריט או פרוזה ליניארית. מסובך היא לא ההגדרה הנכונה כאן. יש תסריטים / ספרים "מסובכים" הרבה יותר גם מהמשחק הכי מורכב נראטיבית שנצליח למצוא כאן. זה פשוט... משהו אחר. סוג שונה של כתיבה, סוג שונה של החלטות, סוג שונה של בריאת עולם, סוג שונה של הצגת ופיתוח דמויות, סוג שונה של נראטיב. כותב ליניארי טוב לא בהכרח יידע להתמודד עם הבעיות וההזדמנויות שהסוג הזה של הכתיבה מביא איתו, שלא לדבר על השלב הבא בתהליך הזה שהוא יצירת סימביוזה נכונה עם מנגנוני הגיימפליי והטמעת הסיפור והנראטיב גם בקטעי משחקיות, לא רק בסצנות מעבר.

יש יוצרי / כותבי משחקים שיודעים היום לספר סיפורים נהדרים במשחקים. ובכלל, מהבחינה הזאת המדיום מתקדם מאוד כל הזמן. איפה המשחקים שיוצאים היום ואיפה המשחקים שיצאו אפילו לפני חמש שנים. מצד שני, ה"שפה" הנראטיבית של משחקים עדיין נבנית, היא הרבה פחות ממוסדת ונחקרת מנראטולוגיה קלאסית של פרוזה ודרמה. היוצרים לומדים את הבסיס תוך כדי תנועה.

עכשיו נשים את כל זה בצד ונגיד שלנסות לשפוט "איכות כתיבה" של משחקים בהשוואה ישירה לקולנוע או ספרות זה... די מטופש לדעתי. זה מדיום שונה לגמרי. האינטראקציה שלו עם ה"קורא" שונה לגמרי. יש משחקים שהסיפור שלהם הצליח לגרום לי לחשוב כמו שאף ספר אף פעם לא יצליח, ויש ספרים שהצליחו להגיע לרמת עומק ודרמה שאף משחק בחיים לא יצליח (למשל, הקטע ב-Edith Finch במפעל הדגים, הצליח להעביר כל כך הרבה סיפור ורגש בצורה שפרוזה ליניארית פשוט לא יכולה). זה פשוט לא אותו דבר, זה לא צריך להיות אותו דבר, וההשוואה הזאת עושה עוול גם לזה וגם לזה.

טום ביסל הוא למעשה הבנאדם שציטטתי כשדיברתי על הקושי בלכתוב למשחקים לעומת סרטים (עם הדוגמא של לכתוב עשרות שורות מחץ לדמות שמרימה תחמושת וכן הלאה), אבל הוא גם אחד מאלו שממחישים את הנקודה שלי: בסופו של דבר למרות כל התזה וההכנה שלו, הסיפור שהוא כתב ב-Gears היה יותר חלש מזה של המשחקים הקודמים. זה בדיוק משתלב בטענה שלי שהסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב'.

ומסובך הוא בהחלט ההגדרה הנכונה כאן: זה לא רק "משהו אחר" (או עצם זה שתסריט של משחק עלילתי בודד יכול להיות ארוך משמעותית מכל סרט שהוא), אלא עצם העובדה שהתסריט כתוב בצורה הרבה יותר מבולגנת ולא לינארית - לבני אדם הרבה יותר קשה להתמודד עם הצורה הזו של כתיבה, ועל כן מסובך.
בסופו של דבר גם כל מדיום לינארי ניתן לתרגם למשחק בתור קטעי ארכיון או סצינה לא אינטראקטיבית בלי לאבד שום דבר, אבל הניסיון לתרגם משחק למדיום לא אינטראקטיבי יאבד משהו בדרך, ובמקרה של משחקים מסוימים גם את כל הפואנטה שלו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 89 אורחים