Laskin כתב:שמישהו יפתח כבר נושא של 2019
משחק הכריכה של GI לחודש יוני יהיה DAYS GONE
אז הם יתחילו לחשוף מידע וסרטונים וכו' בימים ושבועות הקרובים...
הם עשו איזה ראיון קצר עם יוצר המשחק, שמנסה לשכנע אותנו שזה לא משחק הזומבים שאנחנו חושבים שהוא, אבל לדעתי הוא לא מצליח כל כך.
ואני כותב את זה בתור מישהו שחושב שזה יהיה משחק מצויין דווקא, בטח ביחס לציפיות ומה שאני רואה שאנשים אחרים חושבים עליו.
מה שבטוח - טוב שהמשחק נדחה ויש לו סביר להניח עוד לפחות שנה מהיום עד שיצא, כי בקטעי הגיימפליי שכן רואים פה (מ-PRE-ALPHA) - יש המון קליפינג
הסרטון פה למטה:
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... -gone.aspx
Nucleus_Dawn כתב:GOW ממשיך להיות מאוד כיף וממשיך להרשים מאוד.
הקרבות מרגישים לי עכשיו הרבה יותר מאוזנים. עדיין מת לא מעט, אבל תמיד מרגיש שאני יכול לנצח בקרב (חוץ ממקרים שיש 4-5 אויבים סגולים ואז אני פשוט חוזר אליהם מאוחר יותר).ספויילר: הצג
ככל שאני משחק יותר, כך מתחוור לי יותר ויותר שמדובר בהישג באמת מרשים. אני מתקדם לכיוון המסקנה שמדובר במשחק הטוב ביותר שיצא בדור הזה.
DrKeo כתב:מישהו פה טרח לראות את השעה הראשונה של days gone שלאסקין הביא לפה? יש חוות דעת? הייתי רואה אבל באמת שהוא לא נראה לי מעניין מספיק בשביל להקדיש לו שעה מהחיים.
erezronen כתב:טום ביסל הצליח לעבור מהצד של "ספרות יפה" לצד של "כותב משחקים" בצורה נהדרת. כתב חלק מהמשחקים האהובים עליי ביותר מבחינת כתיבה של השנים האחרונות. מצד שני הוא עשה את זה אחרי שנים של מחקר ופיתוח תזות על איך כתיבה למשחקים (תזות שהוא לא התבייש לזרוק לפח כשהוא התחיל לעבוד בתעשייה בפועל וגילה שהיא לא באמת עובדת כמו האוטופיה שהוא חשב שהיא כחוקר / מבקר).
לא מסכים איתך בכלל לגבי זה שלכתוב משחקים זה עסק יותר מסובך מלכתוב תסריט או פרוזה ליניארית. מסובך היא לא ההגדרה הנכונה כאן. יש תסריטים / ספרים "מסובכים" הרבה יותר גם מהמשחק הכי מורכב נראטיבית שנצליח למצוא כאן. זה פשוט... משהו אחר. סוג שונה של כתיבה, סוג שונה של החלטות, סוג שונה של בריאת עולם, סוג שונה של הצגת ופיתוח דמויות, סוג שונה של נראטיב. כותב ליניארי טוב לא בהכרח יידע להתמודד עם הבעיות וההזדמנויות שהסוג הזה של הכתיבה מביא איתו, שלא לדבר על השלב הבא בתהליך הזה שהוא יצירת סימביוזה נכונה עם מנגנוני הגיימפליי והטמעת הסיפור והנראטיב גם בקטעי משחקיות, לא רק בסצנות מעבר.
יש יוצרי / כותבי משחקים שיודעים היום לספר סיפורים נהדרים במשחקים. ובכלל, מהבחינה הזאת המדיום מתקדם מאוד כל הזמן. איפה המשחקים שיוצאים היום ואיפה המשחקים שיצאו אפילו לפני חמש שנים. מצד שני, ה"שפה" הנראטיבית של משחקים עדיין נבנית, היא הרבה פחות ממוסדת ונחקרת מנראטולוגיה קלאסית של פרוזה ודרמה. היוצרים לומדים את הבסיס תוך כדי תנועה.
עכשיו נשים את כל זה בצד ונגיד שלנסות לשפוט "איכות כתיבה" של משחקים בהשוואה ישירה לקולנוע או ספרות זה... די מטופש לדעתי. זה מדיום שונה לגמרי. האינטראקציה שלו עם ה"קורא" שונה לגמרי. יש משחקים שהסיפור שלהם הצליח לגרום לי לחשוב כמו שאף ספר אף פעם לא יצליח, ויש ספרים שהצליחו להגיע לרמת עומק ודרמה שאף משחק בחיים לא יצליח (למשל, הקטע ב-Edith Finch במפעל הדגים, הצליח להעביר כל כך הרבה סיפור ורגש בצורה שפרוזה ליניארית פשוט לא יכולה). זה פשוט לא אותו דבר, זה לא צריך להיות אותו דבר, וההשוואה הזאת עושה עוול גם לזה וגם לזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 89 אורחים