bozeman כתב:זה גלאס מן...
אה, אני בכלל ראיתי את הרמה PADAWAN בזווית העין ולא רגיל לראות הרבה חדשים פה אז התייחסתי לשניהם כאותו אחד בטעות, והחלטתי שזה PALADIN על הדרך
bozeman כתב:זה גלאס מן...
direpenguin כתב:עם עומס של פרטים גרפיים, כמו טקסטורות, level of detail, וכדומה בשנים האחרונות כבר לא מתהווה ממש בעייה בגלל הזיכרונות היעילים של הכרטיסים גרפיים החדשים (hbm 2, gddr 6), ליצור מפות עמוסות בפרטים, כך שאני לא רואה בעייתיות במיוחד עם החומרה הנוכחיות. אותה תקופה שהיינו תקועים עם ה 360, פס3 עם החצי ג'יגה זיכרון ram גם כבר פסה. אגב, היום למפתחים נדמה יש גם כלי פיתוח יותר מתקדמים בנוגע לשימור זיכרון caching, אם אני לא טועה ממה שהיה באותה תקופה, אם אני זוכר נכון. בכול מיקרה, אני די בטוח שcdpr אמרה שמה שהציגו הוא in game rendering, כך שגם אם לא ראינו עדיין גיימפלי, זה עדיין תקף. אגב, יאמר לזכותכם המודלים של הדמויות היו די מרשימות, אבל השאר בייחס להיום, לא הייתי אומר ממש.
בכול מקרה, הפאסיב אגרסיב הזה דיי ילדותי, ציפיתי ליותר מימכם.
DrKeo כתב:דליפונת שנותנת הצצה לעיר של סייברפאנק ממש מתוך המשחק עצמו בזמן אמיתי:
זה לגמרי bf3 של הדור הזה, משחק שנראה דור הבא שמנסה לרוץ בגרסה דפוקה על קונסולות חלשות. מה שנקרא 100% על הpc או להמתין לרימאסטר דור הבא.
Stick כתב:האמת שזה לא יפתיע.
גם הוויצ'ר 3, משחק שיצא באמצע 2015 כשהקונסולות עוד היו 'מודרניות', מציג הבדלים גבוהים מהממוצע בין הגרסאות.
בדור הקודם היו משחקים כמו bf3 או קריסיס 2 שממש התעקשו בכוח לצאת לקונסולות שקטנות עליהם בכמה מידות, יתכן שגם בדור הזה נקבל כמה משחקים כאלו ככל שנתקרב לסוף.
Laskin כתב:השאלה היא האם זה היה נעול על 30 או 60 או לא נעול או מה...
DrKeo כתב:בצד של המעבד לא, בצד של הזיכרון זאת תהיה תחרות קרובה, בצד של הgpu זה הולך להיות בסביבה הזאת. אגב, 1080ti זה בערך 1170gtx אז אלה חדשות משמחות, זה הולך להיות כרטיס מיינסטרים סבבה שכזה עד 2020 כשהמשחק יצא. אני משער שעד אז יהיו ללא מעט מהאנשים פה 1270gtx.
Stick כתב:נראה ממש טוב בהשוואה למשחקי קונסולות זה אחלה, אבל כשהמשחק רץ ככה:
(או בקצרה: גרסאת הPS3 רצה באופן תמידי על 20-25 FPS, גרסאת ה360 שומרת על 30 במינימום אקשן אבל גם צונחת ל12-14 FPS בסביבות קצת יותר פתוחות עם אקשן)
DrKeo כתב:גיא, נראה לי שאתה שוכח שbf3 לא רק נראה בהפרש דורי בין הקונסולות והpc, הוא גם רץ ב30fps (עם נפילות בקטעים הסינמטים) ובמולטי הוא היה רק 24 שחקנים (לעומת 64 בpc) והמפות הוקטנו בהתאם כדי שהקונסולות יצליחו להתמודד איתן והשחקנים לא ירגישו בודדים עם רק 24 שחקנים במפה של 64.
הסיבה שציינת נכונה, ההפרש היה גדול מאוד באותה תקופה בין המחשב לקונסולות ו-2011 הייתה שנה שבא למפתחים נמאס מקונסולות בנות 6 והם התחילו להוביל משחקים על pc ונתנו לקונסולות פירורים. Bf3 וקרייסס 2 הן דוגמאות קלסיות אבל היו עוד כמו למשל מטרו.
swym כתב:Stick כתב:נראה ממש טוב בהשוואה למשחקי קונסולות זה אחלה, אבל כשהמשחק רץ ככה:
(או בקצרה: גרסאת הPS3 רצה באופן תמידי על 20-25 FPS, גרסאת ה360 שומרת על 30 במינימום אקשן אבל גם צונחת ל12-14 FPS בסביבות קצת יותר פתוחות עם אקשן)
אתה שוכח שה-PS3 היתה קונסולה חלשה יותר עם נפילות FPS בהרבה מקרים שבהם ה-360 היתה הפלטפורמה הראשית. זה היה המצב עוד מתחילת הדור - או לפחות במשחקים שלא התפשרו על הביצועים בשביל לקבל parity בין הפלטפורמות.
אבל אני שואל את עצמי אם בכלל זכור לך שאנחנו מדברים פה על קרייסיס ועל שנת 2011 בערך? "צונח ל12-14 בסביבות פתוחות" זה השם השני של סדרת המשחקים הזו גם על PC (שהראשון היה עוד יותר ביזיון של חוסר אופטימיזציה).
.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 99 אורחים