glass man כתב:זה טיפה שונה הייתי אומר
. כי כשאתה נינטנדו אתה באמת קובע את הקצב הם החברה המשפיעה והחשובה ביותר בתחום ללא עוררין שכולן מתחתיה .עם נינטנדו אנשים רואים מה הם עושים על הפלטפורמה שלהם ולא על הפלטפורמה שלהם ומעתיקים, כאילו לא רק מפתחים על הווי העתיקו את המסיבה ונפופי ידיים גם הקניקט והמוב היו נפנופי ידיים.
אגב, זה מצחיק, כי אנקדוטה מעניינת היא שרזי 4 היה אחד המקרים היחידים שמפתחים בנינטנדו באו לחברת צד ג' להתעניין. ממה שסיפרו סאקוראי בא לראות את הפיתוח של רזי 4 באמצע ודרש לדעת מי חשב על מכניקת הירי הגאונית שלו
מצד שני סוני ומייק? איזה טרנד הן קובעות? הראשונה מעתיקה מיובי את הGame design ומלבישה עליו סינמטיות והשנייה בבולמוס רכישה, ומנסה לבנות זהות
רוב הסיכוים שקפקום החליטה שהמשחקים האלה יהיו קרוס ג'ן עוד לפני שהם ידעו מה סוני עשו, כאילו רק כדי להוכיח את זה, SF6 בפיתוח פעיל מאז 2018 זה לפני כל מה שראינו.
אני לא הייתי מזלזל לא בסוני ולא במיקרוסופט
היו להם פיתוחים חשובים בעצמם בתחום
נכון שנינטנדו המציעה הרבה יותר דברים ,או לפחות אפכה דברים לסטנדרט ,אבל סוני נכנסה לשוק בצורה חזקה רק בps1
שהרבה דברים כבר פותחו ,אפילו משחקי 3d פוליגנים התחילו לפני הps1 ,ושימוש בדיסק כמדיה למשחקים היה לפני הps1
בעניין ms ,תקופה ארוכה הכסף שלה הגיע מדוס וחלונות
ותוכנות דוגמת אופיס ,ומאוחר יותר גם תוכנות לניהול ותחזוקת שרתים
גם היום ms מאוד חזק בשרתים וגם שרותי ענן ,הם השקיעו המון על azur, ששם יש שרותי ענן שפונים בעיקר לעסקים
תאורטית חברות לא חיבות להחזיק שרתים מקומית ,הן יכולות להשכיר
ממיקרוסופט ,ובazur יש הרבה שרותים
לms היתה חטיבת משחקים קטנה לפני הxbox
רק בxbox הזרימו לשם הרבה כספים ,היה להם את מערכת ההפעלה לדרימקסט ,אבל זה היה מבוסס על מערכת קימת
אז כן נינטנדו שהיתה בשוק עוד מהאטרי 2600 ( פתחה לזה משחקים )
והגיים אנד אוץ
וארקידים הישנים ,פיתחה הרבה יותר דברים
גם בחומרה וגם במשחקים ,אבל זה שהשוק היה חדש
והיו הרבה פיתוחים אז
הwii היה הפתעה גדולה ,אבל רוב הדברים של נינטנדו
הפיתוחים הגדולים ,היו עד וכולל הn64
Ms פיתחה המון דברים בעולמות הpc
וסוני באלקטרוניקה באופן כללי