DrKeo כתב:SOTC הוא משחק מאוד פשוט שכמעט כל התשומת לב בו נתנה לדמויות (הראשית, הסוס והקלוסוסים), אני משער שזאת הסיבה. ומעבר לזה צוות ICO היה מטורף לגמרי בדברים האלה, אנימציות ופוליש ברמות לא אמיתיות.
אגב, MGS5 הוא דוגמה למשחק עולם פתוח ברמת פוליש שלא הייתה מביישת שום משחק לינארי. אולי המשימות והתוכן שם קצת דל, אולי נובע מהעובדה שהפיתוח פחות או יותר נגדע, אבל השליטה בדמות, האנימציות והפוליש הם ברמת גבוהה מאוד, יותר מרוב משחקי ה-TPS הלינארים. שלא נדבר על זה שמדובר במשחק קרוס-ג'ן, זה בכלל מטורף. אני לא מאמין שלא קבלנו משחק דור הבא אמיתי ולעולם גם לא נקבל, המשחק MGS האחרון של קוג'ימה היה מוגבל בכוח של הפס3.
idan כתב:DrKeo כתב:SOTC הוא משחק מאוד פשוט שכמעט כל התשומת לב בו נתנה לדמויות (הראשית, הסוס והקלוסוסים), אני משער שזאת הסיבה. ומעבר לזה צוות ICO היה מטורף לגמרי בדברים האלה, אנימציות ופוליש ברמות לא אמיתיות.
אגב, MGS5 הוא דוגמה למשחק עולם פתוח ברמת פוליש שלא הייתה מביישת שום משחק לינארי. אולי המשימות והתוכן שם קצת דל, אולי נובע מהעובדה שהפיתוח פחות או יותר נגדע, אבל השליטה בדמות, האנימציות והפוליש הם ברמת גבוהה מאוד, יותר מרוב משחקי ה-TPS הלינארים. שלא נדבר על זה שמדובר במשחק קרוס-ג'ן, זה בכלל מטורף. אני לא מאמין שלא קבלנו משחק דור הבא אמיתי ולעולם גם לא נקבל, המשחק MGS האחרון של קוג'ימה היה מוגבל בכוח של הפס3.
בסדר, אבל זה יכול להיות הסבר ללמה הוא עשה את זה כ"כ טוב ביחס למשחקים אחרים על חומרה של לפני 20 שנה, מה התירוץ של יוביסופט? הרי יש מספיק משחקי עולם פתוח שבהם הסוס מגיב בצורה סבירה לכל מיני בליטות באדמה.
וזה לא שאני מבקש משהו מיוחד כמו איך שהבגדים ב GOT מגיבים לאפקטים של הרוח שזה באמת קטע מאוד ייחודי שהם השקיעו בו, אבל תסתכל על הפיזיקה בסרטון בדקה 7, זה מגוחך. אני מרגיש שפתרנו את זה במשחקים כבר לפני שנים, סביר להניח שאפילו במשחקי AC קודמים.. אני די בטוח שביונטי זה היה טוב יותר. לא יודע, אולי זה סתם באג.
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=qV244soVqRM&t=0s[/YouTube]
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים