DrKeo כתב:טרריריה, סטארבאונד ומיינקראפט לא דומים ל-NMS. בשלושתם אתה יוצר לעצמך את הכיף גם אם היה לך חדר קטנטן כי שלושתם מבוססים על בניה וניצול הסביבה לא משנה איפה אתה נמצא. כשיש לך את החומרים אז כל רגע אתה יכול לבנות ולעשות דברים מגניבים, ליצור. בנוסף חקירה שם זה להתקדם 50 קוביות קדימה, לא 50 קילומטר. בNMS אתה יכול להתקע במסע של 30 דקות כדי לחזור לחללית. זאת הגדרה מחדש למושג walking simulator. אין בניה או יצירה ב-NMS, אם אני אתקע אותך בריבוע של 10 על 10 קילומטר אתה תשתעמם מוות בזמן שבמשחקים האחרים שציינת אתה תהנה.
טרריה, סטארבאונד ומיינקראפט סופר דומים לNMS. העדר של מכאניקה אחת לא משנה את כל המכאניקות הדומות האחרות, או העקרונות הדומים שבהם נעשה שימוש כדי ליצור את עולם המשחק.
גם במיינקראפט אתה יכול להתקע בקלות במרחק 30 דקות מהבסיס שלך. פשוט תלך 30 דקות לכיוון כלשהו והנה - אתה במרחק 30 דקות מאיפה שהתחלת
לא שזה כזה טיעון מדהים, בכל מקרה. הרי מדובר במצב בתחילת המשחק. בהמשך יש לך את האפשרות לקרוא אליך את הספינה.
שוב - לא מעניין אותך לחקור עולם חדש. לגלות יצורים חדשים. לאסוף משאבים ולהכין איתם דברים חדשים. זה אחלה לגמרי. זה לא גורם לכל המכאניקות האלו להעלם מהמשחק. זה כן כיף להרבה אנשים.
---
ומשהו קצת יותר לעניין - סיקור טכני של DF: