משחקי 2016

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2016, 21:26

DrKeo כתב:טרריריה, סטארבאונד ומיינקראפט לא דומים ל-NMS. בשלושתם אתה יוצר לעצמך את הכיף גם אם היה לך חדר קטנטן כי שלושתם מבוססים על בניה וניצול הסביבה לא משנה איפה אתה נמצא. כשיש לך את החומרים אז כל רגע אתה יכול לבנות ולעשות דברים מגניבים, ליצור. בנוסף חקירה שם זה להתקדם 50 קוביות קדימה, לא 50 קילומטר. בNMS אתה יכול להתקע במסע של 30 דקות כדי לחזור לחללית. זאת הגדרה מחדש למושג walking simulator. אין בניה או יצירה ב-NMS, אם אני אתקע אותך בריבוע של 10 על 10 קילומטר אתה תשתעמם מוות בזמן שבמשחקים האחרים שציינת אתה תהנה.


טרריה, סטארבאונד ומיינקראפט סופר דומים לNMS. העדר של מכאניקה אחת לא משנה את כל המכאניקות הדומות האחרות, או העקרונות הדומים שבהם נעשה שימוש כדי ליצור את עולם המשחק.

גם במיינקראפט אתה יכול להתקע בקלות במרחק 30 דקות מהבסיס שלך. פשוט תלך 30 דקות לכיוון כלשהו והנה - אתה במרחק 30 דקות מאיפה שהתחלת :)
לא שזה כזה טיעון מדהים, בכל מקרה. הרי מדובר במצב בתחילת המשחק. בהמשך יש לך את האפשרות לקרוא אליך את הספינה.

שוב - לא מעניין אותך לחקור עולם חדש. לגלות יצורים חדשים. לאסוף משאבים ולהכין איתם דברים חדשים. זה אחלה לגמרי. זה לא גורם לכל המכאניקות האלו להעלם מהמשחק. זה כן כיף להרבה אנשים.

---

ומשהו קצת יותר לעניין - סיקור טכני של DF:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3746
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי InterAl » 11 אוגוסט 2016, 23:31

הסרטונים של המשחק הזה מרדימים. בטח ייקטל בביקורות.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 11 אוגוסט 2016, 23:34

מההתחלה לא ממש האמנתי במשחק הזה (לפחות לא בשבילי, כמובן), אבל נראה שהוא יצא יותר גרוע ממה שחשבתי, על פי הרשמים שקראתי עד עכשיו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2016, 23:50

Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:טרריריה, סטארבאונד ומיינקראפט לא דומים ל-NMS. בשלושתם אתה יוצר לעצמך את הכיף גם אם היה לך חדר קטנטן כי שלושתם מבוססים על בניה וניצול הסביבה לא משנה איפה אתה נמצא. כשיש לך את החומרים אז כל רגע אתה יכול לבנות ולעשות דברים מגניבים, ליצור. בנוסף חקירה שם זה להתקדם 50 קוביות קדימה, לא 50 קילומטר. בNMS אתה יכול להתקע במסע של 30 דקות כדי לחזור לחללית. זאת הגדרה מחדש למושג walking simulator. אין בניה או יצירה ב-NMS, אם אני אתקע אותך בריבוע של 10 על 10 קילומטר אתה תשתעמם מוות בזמן שבמשחקים האחרים שציינת אתה תהנה.


טרריה, סטארבאונד ומיינקראפט סופר דומים לNMS. העדר של מכאניקה אחת לא משנה את כל המכאניקות הדומות האחרות, או העקרונות הדומים שבהם נעשה שימוש כדי ליצור את עולם המשחק.

גם במיינקראפט אתה יכול להתקע בקלות במרחק 30 דקות מהבסיס שלך. פשוט תלך 30 דקות לכיוון כלשהו והנה - אתה במרחק 30 דקות מאיפה שהתחלת :)
לא שזה כזה טיעון מדהים, בכל מקרה. הרי מדובר במצב בתחילת המשחק. בהמשך יש לך את האפשרות לקרוא אליך את הספינה.

שוב - לא מעניין אותך לחקור עולם חדש. לגלות יצורים חדשים. לאסוף משאבים ולהכין איתם דברים חדשים. זה אחלה לגמרי. זה לא גורם לכל המכאניקות האלו להעלם מהמשחק. זה כן כיף להרבה אנשים.

---

ומשהו קצת יותר לעניין - סיקור טכני של DF:

כל זה מעניין אותי, פשוט לא כשזה טראש בגלל שיד מעצב לא נגעה בזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2016, 23:56

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:טרריריה, סטארבאונד ומיינקראפט לא דומים ל-NMS. בשלושתם אתה יוצר לעצמך את הכיף גם אם היה לך חדר קטנטן כי שלושתם מבוססים על בניה וניצול הסביבה לא משנה איפה אתה נמצא. כשיש לך את החומרים אז כל רגע אתה יכול לבנות ולעשות דברים מגניבים, ליצור. בנוסף חקירה שם זה להתקדם 50 קוביות קדימה, לא 50 קילומטר. בNMS אתה יכול להתקע במסע של 30 דקות כדי לחזור לחללית. זאת הגדרה מחדש למושג walking simulator. אין בניה או יצירה ב-NMS, אם אני אתקע אותך בריבוע של 10 על 10 קילומטר אתה תשתעמם מוות בזמן שבמשחקים האחרים שציינת אתה תהנה.


טרריה, סטארבאונד ומיינקראפט סופר דומים לNMS. העדר של מכאניקה אחת לא משנה את כל המכאניקות הדומות האחרות, או העקרונות הדומים שבהם נעשה שימוש כדי ליצור את עולם המשחק.

גם במיינקראפט אתה יכול להתקע בקלות במרחק 30 דקות מהבסיס שלך. פשוט תלך 30 דקות לכיוון כלשהו והנה - אתה במרחק 30 דקות מאיפה שהתחלת :)
לא שזה כזה טיעון מדהים, בכל מקרה. הרי מדובר במצב בתחילת המשחק. בהמשך יש לך את האפשרות לקרוא אליך את הספינה.

שוב - לא מעניין אותך לחקור עולם חדש. לגלות יצורים חדשים. לאסוף משאבים ולהכין איתם דברים חדשים. זה אחלה לגמרי. זה לא גורם לכל המכאניקות האלו להעלם מהמשחק. זה כן כיף להרבה אנשים.

---

ומשהו קצת יותר לעניין - סיקור טכני של DF:

כל זה מעניין אותי, פשוט לא כשזה טראש בגלל שיד מעצב לא נגעה בזה.


ברור לך ש"יד מעצב לא נגעה בזה" זו דרך לא נכונה באופן ברור לתאר את NMS, כן? זה שמעצב לא לקח כל ווקסל והציב אותו בסביבה, לא אומר שאין למעצבים מה לעשות.

ברור מאליו שמעצבים הם אלו שאיזנו ושיפרו וליטשו את הדרך שבה העולמות והיצורים נוצרים. כל החוכמה במשחקים שהעולמות שלהם פרוצדוראליים, זה שיש מגבלות מסוימות על הפרוצדורליות. הכמות האדירה של עבודה לקביעת המגבלות האלו, זה מה שהמעצבים עושים. זה, בנוסף לכל הדברים במשחק שבכלל לא נוצרים בצורה פרוצדורלית, כי מעצבים בHELLO GAMES יצרו אותם בעצמם והכניסו אותם למשחק.

אתה מחליט אוטומטית שמדובר בטראש שיד מעצב לא נגעה בו, כי... למה בדיוק?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2016, 23:59

אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.

אגב, בנתיים הממוצע 70.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 00:45

DrKeo כתב:אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.

אגב, בנתיים הממוצע 70.


לטעות בכמות התאים במטען בתחילת המשחק, לא מעיד על כך שכל המשחק לא מעוצב. גם האנקדוטה המוגזמת והלא מייצגת בהכרח על זה שצריך ללכת כמה דקות כדי להגיע לאנשהו לא מלמדת את זה (ההפך - היא יכולה ללמד שבהחלט יש כאן כוונה של מעצב ללמד את השחקן לא להתרחק יותר מידי מהחללית שלו עד שהוא יכול לקרוא לה אליו).

בנתיים, יש אפס ביקורות רלוונטיות. למה בכלל להעלות ממוצע ביקורות? זה מהמשחקים שממוצע ביקורות פחות רלוונטי לאיכותם עוד יותר מרוב המקרים.

בקיצור, אתה סופר-אולטרה-אובר-מגזים. אני לא מבין למה כל כך הרבה מהתגובות למשחק הזה קיצוניות כל כך. אולי זה בלון ההייפ העצום שהתנפח סביבו, עם כל התצוגה הראשונית המגניבה והמשך החשיפה הלא מוצלח בשנים שאחריה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2016, 09:59

צפיתי ביוטיוב בכמה קטעים שמראים משחקיות רציפה של NMS. חלק חקרו כוכב אחד לעומק, חלק סתם ירדו לכוכב, אספו כמה דברים והמשיכו הלאה. כמה מהם ניסו ''להילחם'' בסנטינלז ושודדי חלל, ללא הצלחה יתרה, במנגנון לחימה שנראה מאוד קלאנקי ולא כיף. בהרבה מהסרטונים התיאור 'Samey' חזר שוב ושוב, וגם בעיניי, ההבדלים בין הכוכבים שראיתי (משהו כמו 30-40 במצטבר), לא נראו לי מספיק מעניינים. כל הקטע הוא שאתה גם לא באמת יכול להתעמק בכוכבים כאלה, כי לא תסיים לשחק את המשחק לעולם. אולי זאת מטרה מוצהרת של היוצרים וחלק מהרעיון לאופן יצירת השלבים והמשימות במשחק - תגיע לכוכב, תסתובב קצת, תעשה מה שבא לך, תמשיך הלאה. בקיצור, צריך לאהוב מאוד את הז'אנר כדי להתחבר למשחק הזה, כנראה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1831
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי MGS FREAK » 12 אוגוסט 2016, 10:25

הבעיה הגדולה לדעתי היא שאנשים חשבו שאנחנו הולכים לקבל אשכרה סטארבאונד\טרריה בתלת מימד (תשאירו את מיינקראפט בצד :) ).

יש פה קליפה נוצצת בלי יותר מדי תוכן וגיוון בתוכה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 10:44

MGS FREAK כתב:הבעיה הגדולה לדעתי היא שאנשים חשבו שאנחנו הולכים לקבל אשכרה סטארבאונד\טרריה בתלת מימד (תשאירו את מיינקראפט בצד :) ).

יש פה קליפה נוצצת בלי יותר מדי תוכן וגיוון בתוכה.


זה באמת לא מצליח להיות סטארבאונד בתלת מימד. אין מספיק תוכן ומסגרת. הוא יותר דומה למיינקראפט מהבחינה הזאת.
תמונה

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1831
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי MGS FREAK » 12 אוגוסט 2016, 10:46



נראה שהגיימפליי די מגוון. הקטע בסוף הזכיר לי את ביושוק אינפיניט בפתיחות ובאופציות.

אנשים שהוזמנו לשחק מדברים עליו ברדיט. אחד מהם אמר שהקמפיין יהיה "ארוך מאוד", ואחר שממה שהבנתי לא היה אחד המוזמנים (אז אין לי מושג מאיפה המידע ואקח את זה בעירבון מוגבל) אמר ש- "So, apparently Titanfall 2 will include platforming puzzles, hostile alien worlds with nothing but baseline power armor, doors you need special weapons to open, and the ability to copy the skills and tech of Boss Titans that you have defeated in battle"

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1831
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי MGS FREAK » 12 אוגוסט 2016, 10:52

Nucleus_Dawn כתב:
MGS FREAK כתב:הבעיה הגדולה לדעתי היא שאנשים חשבו שאנחנו הולכים לקבל אשכרה סטארבאונד\טרריה בתלת מימד (תשאירו את מיינקראפט בצד :) ).

יש פה קליפה נוצצת בלי יותר מדי תוכן וגיוון בתוכה.


זה באמת לא מצליח להיות סטארבאונד בתלת מימד. אין מספיק תוכן ומסגרת. הוא יותר דומה למיינקראפט מהבחינה הזאת.


לא התעמקתי יותר מדי ב-NMS אבל קיבלתי את הרושם שאין יותר מדי תחושת התקדמות והישג. אז יופי, יש לי יותר סלוטים בתיק הציוד ונשק קצת יותר חזק, מה עכשיו ?

אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרריה הוא תחושת ההתקדמות. הקטע שאתה מסתכל על המפה ורואה עולם שלם שחצבת חצי ממנו עם מנהרות ובניינים שאתה בנית ו"בובות" עם השיריונים הישנים שלך שמזכירים לך את כל הדרך שעברת, ואת כל זה עשית מאפס.

עכשיו זה לא ש-NMS הבטיח את הדברים האלה אבל באיזשהו מקום נראה לי שזאת התחושה שאנשים ציפו לקבל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 11:00

MGS FREAK כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
MGS FREAK כתב:הבעיה הגדולה לדעתי היא שאנשים חשבו שאנחנו הולכים לקבל אשכרה סטארבאונד\טרריה בתלת מימד (תשאירו את מיינקראפט בצד :) ).

יש פה קליפה נוצצת בלי יותר מדי תוכן וגיוון בתוכה.


זה באמת לא מצליח להיות סטארבאונד בתלת מימד. אין מספיק תוכן ומסגרת. הוא יותר דומה למיינקראפט מהבחינה הזאת.


לא התעמקתי יותר מדי ב-NMS אבל קיבלתי את הרושם שאין יותר מדי תחושת התקדמות והישג. אז יופי, יש לי יותר סלוטים בתיק הציוד ונשק קצת יותר חזק, מה עכשיו ?

אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרריה הוא תחושת ההתקדמות. הקטע שאתה מסתכל על המפה ורואה עולם שלם שחצבת חצי ממנו עם מנהרות ובניינים שאתה בנית ו"בובות" עם השיריונים הישנים שלך שמזכירים לך את כל הדרך שעברת, ואת כל זה עשית מאפס.

עכשיו זה לא ש-NMS הבטיח את הדברים האלה אבל באיזשהו מקום נראה לי שזאת התחושה שאנשים ציפו לקבל.


הציפיות של אנשים למשחק הזה פסיכיות. זה לחלוטין פוגע בו עכשיו.
אני חושב שעוד טעות שהם עשו, זה התמחור. יש כל כך הרבה התלהבות מהמשחק, שהם חשבו שלבקש עבורו 60$ יעבוד אחלה. אם הוא היה משחק של 30$, אני מתאר לעצמי שחלק גדול מאוד מהתלונות היו נעלמות פשוט בגלל שזו כמות תוכל מספיקה ל30$.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38666
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2016, 11:05

Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.

אגב, בנתיים הממוצע 70.


לטעות בכמות התאים במטען בתחילת המשחק, לא מעיד על כך שכל המשחק לא מעוצב. גם האנקדוטה המוגזמת והלא מייצגת בהכרח על זה שצריך ללכת כמה דקות כדי להגיע לאנשהו לא מלמדת את זה (ההפך - היא יכולה ללמד שבהחלט יש כאן כוונה של מעצב ללמד את השחקן לא להתרחק יותר מידי מהחללית שלו עד שהוא יכול לקרוא לה אליו).

בנתיים, יש אפס ביקורות רלוונטיות. למה בכלל להעלות ממוצע ביקורות? זה מהמשחקים שממוצע ביקורות פחות רלוונטי לאיכותם עוד יותר מרוב המקרים.

בקיצור, אתה סופר-אולטרה-אובר-מגזים. אני לא מבין למה כל כך הרבה מהתגובות למשחק הזה קיצוניות כל כך. אולי זה בלון ההייפ העצום שהתנפח סביבו, עם כל התצוגה הראשונית המגניבה והמשך החשיפה הלא מוצלח בשנים שאחריה.

קראתי די הרבה רשמים לקראת ביקורת כי כל אתר גדול עושה אותם ומרובם מרגישים בעיקר עייפות מהמשחק, הוא רפטטיבי ומתיש. תקח מזה מה שבא לך אבל זה ממש לא רק ״אין מספיק חריצים במלאי״. הם מדברים על זה שיש תחושה של ״אה, שוב?״ בכמעט כל כוכב שנוחתים עליו, על סירבול מערכות, על זה שהמשחק משתלט לך כמעט לגמרי על החללית בתוך האטמוספרה ולא נותן לך את החופש להנות איתה, על זה ששוב ושוב הם נתקעו בהליכות ארוכות (וכן, חצי שעה זה קיצוני אבל גם 6 דקות זה לא בדיוק טיול בפארק) , על זה שכל 20 שניות צריך לפתוח את המלאי כדי לסדר אותו או לעשות reload לאיזה אלמנט ובכלליות על התשה.

ואני עדין לא מוכן לקנות את ההשוואה לטרריה או מיינקראפט, אלה משחקי יצירה שבהם אתה מעצב את העולם שסביבך בדמותך, לא שונה מדי משילוב של משחק השרדות ולגו. בnmsאתה לא מעצב כלום, רק מקפץ בין עולמות מוכנים מראש. אולי הם כולם משחקים יחסית חסרי מבנה שבהם יש עולם מג׳ונרט פרוצידוראלית, אבל שם זה נגמר. במיינקראפט אםיכלאו אותך בריבוע של 100 על 100 עדין תוכל להנות, בnms לא. וזאת בדיוק הנקודה, כשהעולם מג׳ונרט אוטומטית, אם אתה לא יכול להנות בכל נקודה רנדומאלית בעולם אז המשחק בבעיה. בטרריה ומיינקראפט אתה יכול, בnms לא
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 11:14

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.

אגב, בנתיים הממוצע 70.


לטעות בכמות התאים במטען בתחילת המשחק, לא מעיד על כך שכל המשחק לא מעוצב. גם האנקדוטה המוגזמת והלא מייצגת בהכרח על זה שצריך ללכת כמה דקות כדי להגיע לאנשהו לא מלמדת את זה (ההפך - היא יכולה ללמד שבהחלט יש כאן כוונה של מעצב ללמד את השחקן לא להתרחק יותר מידי מהחללית שלו עד שהוא יכול לקרוא לה אליו).

בנתיים, יש אפס ביקורות רלוונטיות. למה בכלל להעלות ממוצע ביקורות? זה מהמשחקים שממוצע ביקורות פחות רלוונטי לאיכותם עוד יותר מרוב המקרים.

בקיצור, אתה סופר-אולטרה-אובר-מגזים. אני לא מבין למה כל כך הרבה מהתגובות למשחק הזה קיצוניות כל כך. אולי זה בלון ההייפ העצום שהתנפח סביבו, עם כל התצוגה הראשונית המגניבה והמשך החשיפה הלא מוצלח בשנים שאחריה.

קראתי די הרבה רשמים לקראת ביקורת כי כל אתר גדול עושה אותם ומרובם מרגישים בעיקר עייפות מהמשחק, הוא רפטטיבי ומתיש. תקח מזה מה שבא לך אבל זה ממש לא רק ״אין מספיק חריצים במלאי״. הם מדברים על זה שיש תחושה של ״אה, שוב?״ בכמעט כל כוכב שנוחתים עליו, על סירבול מערכות, על זה שהמשחק משתלט לך כמעט לגמרי על החללית בתוך האטמוספרה ולא נותן לך את החופש להנות איתה, על זה ששוב ושוב הם נתקעו בהליכות ארוכות (וכן, חצי שעה זה קיצוני אבל גם 6 דקות זה לא בדיוק טיול בפארק) , על זה שכל 20 שניות צריך לפתוח את המלאי כדי לסדר אותו או לעשות reload לאיזה אלמנט ובכלליות על התשה.

ואני עדין לא מוכן לקנות את ההשוואה לטרריה או מיינקראפט, אלה משחקי יצירה שבהם אתה מעצב את העולם שסביבך בדמותך, לא שונה מדי משילוב של משחק השרדות ולגו. בnmsאתה לא מעצב כלום, רק מקפץ בין עולמות מוכנים מראש. אולי הם כולם משחקים יחסית חסרי מבנה שבהם יש עולם מג׳ונרט פרוצידוראלית, אבל שם זה נגמר. במיינקראפט אםיכלאו אותך בריבוע של 100 על 100 עדין תוכל להנות, בnms לא. וזאת בדיוק הנקודה, כשהעולם מג׳ונרט אוטומטית, אם אתה לא יכול להנות בכל נקודה רנדומאלית בעולם אז המשחק בבעיה. בטרריה ומיינקראפט אתה יכול, בnms לא


אתה לא צריך לקנות את ההשוואה. היא רלוונטית, בגלל שיש בין המשחקים המון דימיון. בטרריה יש אפשרות לבנות ולשנות את העולם סביבך ובNMS יש קרבות חלל. בסדר... למרות ההבדלים, יש המון דימיון בין המשחקים האלה.

אני גם לא מתרשם שהמשחק מוצלח במיוחד. יש לו בעיות באיזון של הgameplay loop. אני בעיקר מתפלא מההגזמות הפראיות סביבו. הוא יכול להיות בינוני, נניח. איפשהו בטווח בין המשחק הכי טוב אי פעם ו"מתיש" או ש"לא נגעה בו יד מעצב". אפילו הגיוני שהוא ייצא ככה, בהתחשב במשחקים הקודמים של המפתחים.
כמו שאמרתי, ב30$, אני חושב שהוא היה מתקבל הרבה הרבה יותר טוב. בדיוק כמו שמיינקראפט לא היה מתקבל היטב ב60$, אבל ב20 הוא סופר פופולארי ואף אחד לא מתלונן על העובדה שהוא יותר קרוב לצעצוע ממשחק.
תמונה

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1831
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי MGS FREAK » 12 אוגוסט 2016, 11:19

Nucleus_Dawn כתב:
MGS FREAK כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
MGS FREAK כתב:הבעיה הגדולה לדעתי היא שאנשים חשבו שאנחנו הולכים לקבל אשכרה סטארבאונד\טרריה בתלת מימד (תשאירו את מיינקראפט בצד :) ).

יש פה קליפה נוצצת בלי יותר מדי תוכן וגיוון בתוכה.


זה באמת לא מצליח להיות סטארבאונד בתלת מימד. אין מספיק תוכן ומסגרת. הוא יותר דומה למיינקראפט מהבחינה הזאת.


לא התעמקתי יותר מדי ב-NMS אבל קיבלתי את הרושם שאין יותר מדי תחושת התקדמות והישג. אז יופי, יש לי יותר סלוטים בתיק הציוד ונשק קצת יותר חזק, מה עכשיו ?

אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרריה הוא תחושת ההתקדמות. הקטע שאתה מסתכל על המפה ורואה עולם שלם שחצבת חצי ממנו עם מנהרות ובניינים שאתה בנית ו"בובות" עם השיריונים הישנים שלך שמזכירים לך את כל הדרך שעברת, ואת כל זה עשית מאפס.

עכשיו זה לא ש-NMS הבטיח את הדברים האלה אבל באיזשהו מקום נראה לי שזאת התחושה שאנשים ציפו לקבל.


הציפיות של אנשים למשחק הזה פסיכיות. זה לחלוטין פוגע בו עכשיו.
אני חושב שעוד טעות שהם עשו, זה התמחור. יש כל כך הרבה התלהבות מהמשחק, שהם חשבו שלבקש עבורו 60$ יעבוד אחלה. אם הוא היה משחק של 30$, אני מתאר לעצמי שחלק גדול מאוד מהתלונות היו נעלמות פשוט בגלל שזו כמות תוכל מספיקה ל30$.


מעניין אותי לדעת אם סכום ה-$60 הוחלט בשלב מוקדם של הפיתוח או אחרי שכל האינטרנט ואחותו התחילו לרייר על המשחק והבינו שהם יכולים לדרוש גם 100 דולר ואנשים יקנו אותו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2016, 11:26

אגב, אני משוכנע בצורה חד משמעית שלא ''ההייפ הפסיכי'' פוגע בו, אלא מה שאמרתי כבר מזמן פוגע בו - הם מעולם לא הציגו אותו בצורה שאומרת ''מה עושים בעולם'' בהדגמת גיימפליי רציפה וארוכה. מרגיש שהם הסתירו את הFlow של הפעולות שעושים במשחק, כדי שאנשים לא יתאכזבו מראש, וכל פעם הראו חתיכה קטנה והפליגו בתיאורים וסיפורים. לא הראו את כל המיקרו מנג'ינג המנג'ס של המלאי בצורה ברורה, סיפרו שיהיה אפשר לפגוש אנשים אחרים בעולם (גם אם זה לא סביר) ואז התברר שאי אפשר, הסתירו את כל עניין המשאבים ואיתני הטבע שחופרים לך בכל רגע נתון לאסוף בצורה כפייתית משאבים בעולם שלא נגמר..

בקיצור, אני משוכנע שדברים הוסתרו לגבי המשחק, חזרו לנשוך אותו באחוריו היום. אנשים לא סתם ''מופתעים'' ו''מאוכזבים'' מהייפ הפסיכי. מה שהוצג מהמשחק הזה כל הזמן היה משהו מאוד מסוים, וקיבלנו משהו אחר לחלוטין, שאנשים לא מתחברים אליו. בסופו של דבר, המשחק לא מחזיק מים, אלא אם הם אשכרה יקשיבו ללקוחות שלהם ויעשו שינויים קיצוניים מאוד בחזון שלהם לגבי המשחק כפי שהוא שוחרר (אפילו הרבה יותר קיצוניים מהפאצ' יום ראשון שלהם).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 11:57

Klayman כתב:אגב, אני משוכנע בצורה חד משמעית שלא ''ההייפ הפסיכי'' פוגע בו, אלא מה שאמרתי כבר מזמן פוגע בו - הם מעולם לא הציגו אותו בצורה שאומרת ''מה עושים בעולם'' בהדגמת גיימפליי רציפה וארוכה. מרגיש שהם הסתירו את הFlow של הפעולות שעושים במשחק, כדי שאנשים לא יתאכזבו מראש, וכל פעם הראו חתיכה קטנה והפליגו בתיאורים וסיפורים. לא הראו את כל המיקרו מנג'ינג המנג'ס של המלאי בצורה ברורה, סיפרו שיהיה אפשר לפגוש אנשים אחרים בעולם (גם אם זה לא סביר) ואז התברר שאי אפשר, הסתירו את כל עניין המשאבים ואיתני הטבע שחופרים לך בכל רגע נתון לאסוף בצורה כפייתית משאבים בעולם שלא נגמר..

בקיצור, אני משוכנע שדברים הוסתרו לגבי המשחק, חזרו לנשוך אותו באחוריו היום. אנשים לא סתם ''מופתעים'' ו''מאוכזבים'' מהייפ הפסיכי. מה שהוצג מהמשחק הזה כל הזמן היה משהו מאוד מסוים, וקיבלנו משהו אחר לחלוטין, שאנשים לא מתחברים אליו. בסופו של דבר, המשחק לא מחזיק מים, אלא אם הם אשכרה יקשיבו ללקוחות שלהם ויעשו שינויים קיצוניים מאוד בחזון שלהם לגבי המשחק כפי שהוא שוחרר (אפילו הרבה יותר קיצוניים מהפאצ' יום ראשון שלהם).


אני לא מסכים כל כך. הם בהחלט הציגו כמה וכמה הדגמות גיימפליי ארוכות ורצופות. זה נכון שהם לא שמו דגש על כל ניהול המלאי והמשאבים (שזה הדבר העיקרי שבעייתי באיזון המשחק), אבל זה הגיוני לדלג על הדברים האפורים האלו בכל הדגמה (כמו שבהרבה משחקים יש לך אינסוף חיים ותחמושת, לצורך חסכון בזמן). אם אתה מסתכל על הדגמות הגיימפליי שהראו ועל המוצר הסופי, אין פה שום הבדל משמעותי. מדובר באותו המשחק, עם אותן המכאניקות. הם הראו בדיוק מה עושים במשחק (כולל סרטונים מפורטים על קרבות, חקירה, סחר והשרדות). אנשים פשוט הוסיפו על העובדות מלא הנחות לא מבוססות ותקוות שווא. הם ראו במשחק המון פוטנציאל לדברים שהמפתחים מעולם לא כיוונו אליהם.
תראה את המשחקיות הארוכה (איזה חצי שעה) מIGN עם שון מורי ותגיד לי אם יש שם דבר אחד שמוזכר בה ואין במשחק הסופי.

אין לי ספק שאנשים מופתעים ומאוכזבים בגלל ההייפ הפסיכי. שמעתי אנשים מאוכזבים מזה שאין ערים ענקיות, PVP ועוד שלל דברים שמעולם לא רמזו שיהיו חלק מהמשחק.
לדעתי יש פה שני גורמים שאחראים לכמה שהמשחק מתקבל בשליליות מוגזמת כל כך - ההייפ הפסיכי והתמחור.
המשחק הזה מעולם לא היה אמור להיות משחק עם כל כך הרבה הייפ ועם מחיר כל כך גבוה. אם הוא היה נשאר בדרגה של עוד משחק אינדי מעניין במחיר מוזל, הוא היה יכול להצליח הרבה יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2016, 12:18

שון מורי אמר שתוכל לפגוש שחקנים אחרים, אבל לא סביר שזה יקרה. ואגב, יש הבדל בין ''דברים אפורים'', לבין דגש על הישרדות, שהיא חלק משמעותי מהמשחק. עד הטריילר שיצא בשבוע/שבועיים לפני המשחק, בכלל לא ידעתי שיש אלמנט של הישרדות. אז המחיר, ההסתרה של הפרטים, ההייפ (שיוצרי המשחק דאגו לשמר עם אמירות מטעות, כמו על פגישת אנשים בעולם, ותיאורים של דברים שלא הראו באמת) ובאופן כללי הרגשה של ''טוב נו.. שוב זה?'', מובילים למסקנה שמדובר באחד הפלופים הגדולים של השנה, במיוחד למול מה שחשבו בהתחלה שהמשחק יציע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 14:06

Klayman כתב:שון מורי אמר שתוכל לפגוש שחקנים אחרים, אבל לא סביר שזה יקרה. ואגב, יש הבדל בין ''דברים אפורים'', לבין דגש על הישרדות, שהיא חלק משמעותי מהמשחק. עד הטריילר שיצא בשבוע/שבועיים לפני המשחק, בכלל לא ידעתי שיש אלמנט של הישרדות. אז המחיר, ההסתרה של הפרטים, ההייפ (שיוצרי המשחק דאגו לשמר עם אמירות מטעות, כמו על פגישת אנשים בעולם, ותיאורים של דברים שלא הראו באמת) ובאופן כללי הרגשה של ''טוב נו.. שוב זה?'', מובילים למסקנה שמדובר באחד הפלופים הגדולים של השנה, במיוחד למול מה שחשבו בהתחלה שהמשחק יציע.


לא ידעת שיש אלמנט של השרדות במשחק? איך? היית יכול לראות את זה תוך שניה אם היית רואה את הגיימפליי של IGN מאפריל, למשל. בשנייה הראשונה של הגיימפליי אתה רואה שמדובר בעולם קר (163- צלזיוס) ושעם הזמן ההגנה של החליפה שלך אוזלת. שון מורי אפילו אומר את המשפט "You try and survive" תוך פחות משתי דקות מתחילת הסרטון.
אחרי שתי דקות אתה רואה אזהרה גדולה באדום במרכז המסך שאומרת לך שההגנה שלך מהקור ב50%. אחרי 4 דקות השחקן אפילו מתחיל לאבד בריאות בגלל הקור ושון מדבר על זה שבגלל הקור אתה מתחיל לאבד חיים. הוא אפילו דואג להכנס לinventory ובונה רובה חדש, כדי ליצור מערה ולהתחבא מהקור.
אפילו אחד מארבעת הסרטונים שסוני הוציאו לקראת ההכרזה הוא עם הכותרת Survival. אם זה לא מרמז על כך שזה אחד מהאלמנטים המרכזיים של המשחק, אז אין לי מושג מה כן.

לא גיליתי על המשחק שום פרט חדש מכל הכתבות שיצאו מאז שהוא יצא. אין לי מושג למה אתה חושב שהוסתרו פרטים.
אני לא חושב שהיוצרים הטעו אף אחד. הם בהחלט לא עשו עבודה טובה בהצגת המשחק וזה כנראה נובע בעיקר מהעובדה שזה משחק שסופר קשה להציג אותו באופן תמציתי בטריילר של 3-4 דקות, אבל הם לא הטעו איש.

אני גם חושב שמדובר באחד הפלופים הגדולים של השנה, למול מה שחשבו בהתחלה שהמשחק יציע. אני פשוט לא חושב שהציפיות מהמשחק היו מציאותיות והן היו לא מציאותיות כבר כשאנשים הניחו הנחות לא מבוססות מהטריילר הראשון.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2016, 14:21

כנראה שפספסתי את הסרטון ההוא.. אבל ברוב המכריע של שאר ההדגמות שראיתי, לא הוצג שום דבר שקשור לזה. הציפיות לא היו מציאותיות אבל היוצרים גם לא דאגו שהן יהיו מציאותיות עם כל הדיבור שלהם על הגודל והגיוון שיהיו במשחק. אישית, מלכתחילה לא חשבתי שהוא יהיה משחק טוב במיוחד, כי לא האמנתי לסיפורים ודיבורי השיווק שלהם מלכתחילה, בעיקר שכל הזמן התעקשו לספר על ה 18 קווינטיליון כוכבי לכת, שזה נתון חסר כל משמעות, וכלה ל''שינויים מכוכב לכוכב'', שנשמעו לי ככאלה שאין מצב שיהיו מעניינים במיוחד.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 14:36

Klayman כתב:כנראה שפספסתי את הסרטון ההוא.. אבל ברוב המכריע של שאר ההדגמות שראיתי, לא הוצג שום דבר שקשור לזה. הציפיות לא היו מציאותיות אבל היוצרים גם לא דאגו שהן יהיו מציאותיות עם כל הדיבור שלהם על הגודל והגיוון שיהיו במשחק. אישית, מלכתחילה לא חשבתי שהוא יהיה משחק טוב במיוחד, כי לא האמנתי לסיפורים ודיבורי השיווק שלהם מלכתחילה, בעיקר שכל הזמן התעקשו לספר על ה 18 קווינטיליון כוכבי לכת, שזה נתון חסר כל משמעות, וכלה ל''שינויים מכוכב לכוכב'', שנשמעו לי ככאלה שאין מצב שיהיו מעניינים במיוחד.


פספסת את החלק הארי של הגיימפליי ששוחרר. זה בהחלט מסביר למה לא ידעת שמדובר באחת מהמכאניקות המרכזיות. אתה לא שונה, אגב. רוב האנשים לא ראו כלום ממה שפורסם ובהתאם הציפיות שלהם.
הטריילר המקורי פשוט עשוי כל כך טוב, שאנשים ישר הכניסו לטיזר הזה את כל המשאלות והתקוות שלהם למשחק מהסוג הזה. זה מה שיצר את ההייפ. לא הסתרות לא קיימות, או שקרים שלא נאמרו.

הציפיות שלך דווקא נשמעות הגיוניות, אגב. מה שהראו לא נראה לך מוצלח במיוחד. מצב הרבה יותר טוב מרוב התלונות שאני רואה על כל הדברים שהיו חייבים להיות במשחק, שמעולם לא נאמר שיהיו במשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6606
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2016, 14:43

את הסרטון של Survival כן ראיתי, ואז הבנתי שזה באמת קיים שם. ראיתי לא מעט הדגמות משחקיות סביב E3 או כאלה שפורסמו באתרים, ולא ראיתי ששמו דגש על הנושא. בכל מקרה, זה לא כ''כ רלוונטי. לי לא היו ציפיות ממנו ועל כן לא התאכזבתי. זה שקשה להציג משחק שכזה - זאת בעיה, אבל כמו שכבר אמרתי, יש לה לא מעט פתרונות יצירתיים. אנשים חיים מלייצר טריילרים, הדגמות מנוהלות ודמואים, ואפשר היה להעסיק אנשים שאשכרה יודעים להסביר את המוצר, אם היוצרים שלו לא ממש מצליחים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 15:02

Klayman כתב:את הסרטון של Survival כן ראיתי, ואז הבנתי שזה באמת קיים שם. ראיתי לא מעט הדגמות משחקיות סביב E3 או כאלה שפורסמו באתרים, ולא ראיתי ששמו דגש על הנושא. בכל מקרה, זה לא כ''כ רלוונטי. לי לא היו ציפיות ממנו ועל כן לא התאכזבתי. זה שקשה להציג משחק שכזה - זאת בעיה, אבל כמו שכבר אמרתי, יש לה לא מעט פתרונות יצירתיים. אנשים חיים מלייצר טריילרים, הדגמות מנוהלות ודמואים, ואפשר היה להעסיק אנשים שאשכרה יודעים להסביר את המוצר, אם היוצרים שלו לא ממש מצליחים.


כן. הם לא ניהלו נכון את פרסום המשחק. הם נכנסו לפינה ממש קשה אחרי הטריילר הראשון ולא היה מישהו עם הביצים להגיד שצריך להוריד ציפיות. זה קרה רק בשבוע שהמשחק שוחרר וזה היה מעט מידי מאוחר מידי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2016, 19:59

ההגדרות של גירסאת הPC:
תמונה

מעניין שאין rendering distance. זה כנראה חלק מgeneration detail שמשפיע על הפרטים שאתה רואה סביבך. ככל שיש יותר, אני מניח שיהיה יותר, למרחק גדול יותר?

אחד הדברים שהכי מעניינים אותי לראות זה השוואה של DF בין גירסאת הPC והPS4.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 75 אורחים