עמוד 7 מתוך 24

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 10:43
על ידי Laskin
Yahel12 כתב:שיתפוצץ הוא והרמזים שלו , הוא יסחוט כול טיפת מתח שהוא יכול עד E3 :cry:


וגם אחרי הטריילר של E3 אנחנו איכשהו נצא עוד יותר מבולבלים :)

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 10:57
על ידי Yahel12
Laskin כתב:
Yahel12 כתב:שיתפוצץ הוא והרמזים שלו , הוא יסחוט כול טיפת מתח שהוא יכול עד E3 :cry:


וגם אחרי הטריילר של E3 אנחנו איכשהו נצא עוד יותר מבולבלים :)



אבל מבולבלים בקטע טוב זה בטוח

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 11:03
על ידי Laskin
לא יודע, אני בכנות הייתי מעדיף לראות מעכשיו ועד היציאה שלו גג 5 דקות רצופות של גיימפליי רק כדי לדעת איך זה נראה כשמשחקים - וזהו. לא לקרוא עליו ולא לשמוע אפילו, רק שיפסיק להתעלל בנו עם הטיזרים שלו והPOST CREDIT SCENES שתמיד באים להראות לנו שגם אם חשבנו שהבנו את מה שראינו עד עכשיו - אז טעינו.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 12:19
על ידי DrKeo
אני די בטוח שיראו גיימפליי בe3, עובדים עליו כבר שנתיים וחצי.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 12:49
על ידי Laskin
מתוכן - שנתיים נטו בטיסות ממקום למקום :)

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 23 מאי 2018, 17:43
על ידי DrKeo
חח, כן אה? אבל להגנתו כל הטיסות היו שופינג למנוע חדש, אפילו אם הוא נהנה בדרך.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מאי 2018, 14:53
על ידי Yahel12
אני עדיין מנסה לקלוט שיהיה אפשר יהיה לראות על המסך בבית שני שחקנים ענקיים כמו נורמן ומדס , במשחק וידאו. הזוי.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מאי 2018, 15:35
על ידי Uncle Pey'j
האמת שהקאסט של Squadron 42 הרבה יותר מרשים לדעתי ממה שחשפו על הקסאסט של DS עד עכשיו.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מאי 2018, 19:56
על ידי DrKeo
Yahel12 כתב:אני עדיין מנסה לקלוט שיהיה אפשר יהיה לראות על המסך בבית שני שחקנים ענקיים כמו נורמן ומדס , במשחק וידאו. הזוי.

כן אה, מדס מיקלסן באמת שחקן טוב :)

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מאי 2018, 23:49
על ידי Yahel12
DrKeo כתב:
Yahel12 כתב:אני עדיין מנסה לקלוט שיהיה אפשר יהיה לראות על המסך בבית שני שחקנים ענקיים כמו נורמן ומדס , במשחק וידאו. הזוי.

כן אה, מדס מיקלסן באמת שחקן טוב :)



השחקן האהוב עליי (מדס) זו גם סיבה נוספת להתרגשות שלי.

אגב אם כבר מדברים על הבחור , ממש היום הוא היה בראיון למגזין שבו הוא אישר את מה שנורמן רידוס אמר לפני כמה חודשים שלמשחק יש דגש חזק מאוד על אלמנטים של social media/interact with different people from all over the world.

הוא גם הוסיף על המשחק עצמו , מה שפשוט גורם לזה להישמע כאילו DS הולך להיות יצירת מופת :

"It’s wonderful, and I can tell from the little things I’ve seen – some things, it’s not done yet – but I’ve never seen anything like this. And he’s not happy with it yet! It’s going to be ballistic,"


הכתבה - https://www.gamesradar.com/death-stranding-is-about-global-player-collaboration-confirms-mads-mikkelsen-heres-why-that-might-be-significant/

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 25 מאי 2018, 00:07
על ידי DrKeo
זאת הייתה הערה פסיב אגרסיב על זה שנורמן רידס הוא שחקן משנה חסר כל חשיבות :)

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 25 מאי 2018, 14:57
על ידי Yahel12
DrKeo כתב:זאת הייתה הערה פסיב אגרסיב על זה שנורמן רידס הוא שחקן משנה חסר כל חשיבות :)



:lol: :lol: :lol: ניסיתי להסתיר את זה

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 28 מאי 2018, 14:36
על ידי Uncle Pey'j
ההייפ ל-DS מתחיל לטפס לי..צפיתי עכשיו בכמה סרטוני ניתוח של הטריילרים והציוצים של קוג'ימה שפורסמו עד היום ואני מרגיש מומר- יש סיכוי שבאמת הולך להיות כאן משהו מיוחד. לגבי ההתבטאות האחרונה של מיקלסן לגבי 'שיתוף פעולה גלובלי' אני לא יכול שלא לחשוב שקוג'ימה מנסה לשחזר את מה שהוא עשה עם PT,שהאינטרנט ממש התאגד לפתור את המבוך הזה,אבל בסקייל הרבה יותר גדול ומורכב. אני רק מקווה שלא משנה איזה אלמנט אונליין הזוי הוא ידחוף לשם,שזה לא יצריך ממני לעשות מנוי פלוס או ימנע ממני לחוות את המשחק כמו שצריך..משהו בסגנון של האונליין במשחקי סולס יהיה בסדר מבחינתי.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 28 מאי 2018, 14:48
על ידי Laskin
מקסימום תעשה מנוי לחודש אחד... לא כזה נורא :)
אבל גם אני מקווה שלא יהיה אלמנט מולטי משמעותי מדי... אלא אם זה משהו שיכול רק לעזור ולא לפגוע בי אם אני בוחר שלא להשתמש בו

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 28 מאי 2018, 22:38
על ידי Yahel12
אין ספק שיהיה פה משהו מיוחד , אני חושב שכולם יבינו עד כמה רק אחרי הE3 הקרוב

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 30 מאי 2018, 11:05
על ידי Yahel12
אם זה נכון , יש לנו אישור שHideo kojima בעצמו הולך להציג גם טריילר וגם גיימפליי חי של Death Stranding ההתרגשות.. אוהו.. :o

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 01 יוני 2018, 20:36
על ידי MGS FREAK
נראית רשימה מטורפת- כמיטב המסורת של סוני בשנים האחרונות :)

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 01 יוני 2018, 20:44
על ידי Uncle Pey'j
Yahel12 כתב:אם זה נכון , יש לנו אישור שHideo kojima בעצמו הולך להציג גם טריילר וגם גיימפליי חי של Death Stranding ההתרגשות.. אוהו.. :o

תשמע אני חלילה לא רוצה להעליב,אבל אני לא מאמין שמישהו אשכרה חושב שהרשימה הזו אמיתית. בחייכם,כל אחד יכול לכתוב משהו כזה ואני בספק אם באמת יש מסמך כזה של סוני שמפרט בצורה כל כך "נוחה להדלפה" את התוכניות שלה ל-E3. לשחק משחקי PS3 על הפס4? נו באמת,כל אחד שטיפה מכיר את הדור הזה יודע שזה לא קורה.
ספלינטר סל אפוקליפסה? לא רואה את זה קורה..חוץ מזה שאני מניח שספלינטר סל חדש יוכרז אצל MS אם לא אצל יוביסופט. TLOU2 שלא סוגר את התערוכה? אין מצב. מעבר לכך,רוב הדברים שם כבר ידועים וכל מי שעקב אחרי ההכנות ל-E3 מצד סוני בחודשים האחרונים יודע פלוס מינוס מה הולך להיות.
רימייק של MGS3?! כן,בטח,עם קונאמי של היום אני לגמרי רואה אותם פותחים את הפנקס צ'קים..

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 00:18
על ידי DrKeo
הדגל האדום הראשון צריך להיות תמיכה לאחור בפס3. מבחינה טכנית מדובר באתגר פשוט מטורף, להצליח למפות את המעבד של הפס3 למעבד של הפס4 אמור לגבול בבלתי אפשרי ואני לא מאמין שלסוני היה את ה-foresight ב-API של הפס3. אני לא רואה את זה קורה עד הפס5 עם מעבד זן וגם שם זה תלוי אם לסוני ממש יבוא לעשות את זה כי לעשות אמולטור פס3 זה לא ממש פשוט.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 10:53
על ידי Yahel12
לא חושב שזה מהימן עד כדי כך , אבל אם כבר לחשוב שהרשימה הזו אמיתית הדבר הכי הגיוני שם נראה לי שמשחקי PS3 יוכלו לרוץ על 4, למה זה נראה לכם משהו שלא יקרה? מייקרוסופט עושה את זה , משחקי 360 רצים על הONE , אומנם לא כולם אבל יש רשימה יפה.. , אני בטוח שהרשימה הזו היא פייק לא קטן ושאת הסוף הם יסגרו עם משהו יותר ענק

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 11:30
על ידי Uncle Pey'j
Yahel12 כתב:לא חושב שזה מהימן עד כדי כך , אבל אם כבר לחשוב שהרשימה הזו אמיתית הדבר הכי הגיוני שם נראה לי שמשחקי PS3 יוכלו לרוץ על 4, למה זה נראה לכם משהו שלא יקרה? מייקרוסופט עושה את זה , משחקי 360 רצים על הONE , אומנם לא כולם אבל יש רשימה יפה.. , אני בטוח שהרשימה הזו היא פייק לא קטן ושאת הסוף הם יסגרו עם משהו יותר ענק

אני חושב שאת הכבוד להסביר לך טכנית למה זה לא אפשרי לחלוטין על הפס4 (ומסיבות אחרות גם על הפס5) אני אשאיר ל-DrKeo ולאנשים יותר טכניים ממני בהרבה אבל באופן כללי ועל רגל אחת- ה-Cell הוא מעבד מאוד מאוד מורכב ולא מסורתי,שעשה חיים קשים גם למפתחים שהיו צריכים לכתוב native code בדור הקודם. מאוד חזק (סוג של,לזמנו) ולסמלץ אותו הוא משימה בלתי אפשרית על המעבד צעצוע של הפס4. הרבה יותר אפשרי על הפס5,ברור,אבל עדיין אם אני צריך לנחש יהיה מדובר בפרויקט מאוד מאוד יקר של סוני והוצאות R&D שגם אני במקומם לא הייתי אפילו שוקל לתת אישור,בטח לא במציאות שבה הם משאירים אבק לתחרות גם בלי זה. אפשר גם לראות את האימולטור open source שעובדים עליו כבר המון שנים עדיין מאוד מתקשה עם לא מעט משחקי פס3 ודורש CPU מאוד חזק ומודרני בשביל חוויה שאפילו תתקרב לשחיקה.
לגבי ה-360,הנושא הזה כבר נטחן עד דק בפורומי חומרה בעולם וגם DF סיקרו אותו לא מעט- שורה תחתונה: מדובר במשימה הרבה יותר פשוטה (אם כי עדיין,מאוד מאוד מרשים שהם הצליחו לעשות את זה,זה לגמרי מסוג הדברים שלא היו אמורים לקרות) וגם אני זוכר שקראתי לא מזמן שיש ב-SOC של ה-One כמה פיצ'רים שהוטמעו מה-360 ,לא משהו קיצוני כמו CPU/GPU אבל כן כמה אלמנטים שאיפשרו את העניין. זה היה בריאיון של DF עם צוות ה-BC אם אני זוכר נכון.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 12:13
על ידי Yahel12
ברור לי שזה משהו שהוא ברמה קשה מאוד , ואני מבין את זה אבל זה לא בלתי אפשרי כי זה כבר קיים עם הXbox , שאני חושב על זה עכשיו באמת אין להם שום סיבה לעשות את זה כי הפלייסטיישן 4 כבר די בסוף חייה , הם מוציאים את האקסלוסיבים הכי טובים שיש אז הם די על הגל.. אולי , מי יודע.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 12:22
על ידי Uncle Pey'j
Yahel12 כתב:ברור לי שזה משהו שהוא ברמה קשה מאוד , ואני מבין את זה אבל זה לא בלתי אפשרי כי זה כבר קיים עם הXbox , שאני חושב על זה עכשיו באמת אין להם שום סיבה לעשות את זה כי הפלייסטיישן 4 כבר די בסוף חייה , הם מוציאים את האקסלוסיבים הכי טובים שיש אז הם די על הגל.. אולי , מי יודע.

מה זה קשור לזה ש-BC אפשרית על האקס בוקס? למעט הליבה עצמה,המעבדים הם לא אותם מעבדים,בכלל.. לא ברורה לי הלוגיקה. אני גם לא חושב שזה הוגן להשוות את ה-expertise של אנשי תוכנה ב-MS לאלו של סוני..תעיף מבט על ה-OS של שתי הקונסולות ותסיק לבד מה ככל הנראה שווים אנשי התוכנה של סוני..
ממליץ לוותר על חלום ה-PS3 BC,זו פשוט לא משהו שהולך לקרות.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 14:35
על ידי DrKeo
הגרסה הקצרה היא שמיקורוסופט מגבילה מפתחים יותר עם הapi שלהם בזמן שסוני חושפת יותר מהברזלים. כשמפתחים לקונסולה כל השכבות של הapi של מיקרוסופט עושות את הפיתוח פשוט יותר אבל בו בזמן קשה יותר לנצל את הקונסולה עד תום, בצד של סוני קשה יותר לכתוב קוד לקונסולה אבל החשיפה לברזלים נותנת אפשרות לסחוט מהחומרה יותר.

כשמדברים על תמיכה לאחור, בגלל שהקוד של משחקי 360 כתוב למעטפת תוכנתית של מיקרוסופט, אם מיקרוסופט רוצה הם מתאימים את המעטפת התוכנתית לone ואז כל תוכנה שנכתבה ל360 תעבוד על הone. במקרה של סוני מדובר בקטסטרופה משולשת:
1) הם נותנים גישה לברזלים, כלומר מפתחים כותבים ספציפית לברזלים ולהמיר את זה לקונסולה חדשה זה אומר למפות את הברזלים של הפס3 לפס4.
2) הפס3 הייתה עם מעבד פריקי לגמרי, ליבה ראשית חזקה ו-7 לווינים שלא ממש אפשרי למפות למעבד של הפס4. במקרה של ה-one זה סופר קל, ל360 הייתה ליבה משולשת חזקה עם שני ת׳רדים לכל ליבה, כלומר לקחו את 6 הת׳רדים ומפו כל אחד לליבה של הone ועוד נשארו להם שתי ליבות ספייר.
3) הבעיות מעל לפעמים נפתרות על ידי כוח ברוטלי, כלומר עוברים דור והקפיצת כוח היא גדולה אז אפשר לישם פתרונות לא יעילים בעליל אבל זאת לא בעיה כי המעבד או ה-gpu חזקים פי 10 מהמקור אז למי אכפת יעילות? הבעיה היא שהמעבד של הפס4 קטסטרופה (וכמובן גם של הone), כל כך קטסטרופה שהוא בסביבות הכוח של המעבד של הפס3.

אז אצל מיקרוסופט קבלנו api עבה שעטף את הקוד של המפתחים בצמר גפן, כלומר יש למיקרוסופט שליטה מלאה בדיעבד על הapi הזה וכך היא יכולה להתאים אותו למה שהם רוצים. החומרה של ה360 פשוטה יחסית ודי דומה לזו של הone במבנה שלה, כלומר המרת הapi מה360 לone הייתה (יחסית) קלה.

ומה אצל סוני? חוסר שליטה על הקוד של המפתחים שמתיחס ספציפית לברזלים של החומרה שלא קיימים בפס4 ואין לסוני שליטה עליהם. מעבד פריקי שכמעט בלתי אפשרי למפות אותו למעבד של הפס4 והדובדבן הוא מעבד כל כך חלש בפס4 שאפילו אי אפשר לישם פתרונות כוח ברוטאלי.

אולי זה אפשרי לעשות אמולטור לפס3 אבל זאת פרוייקט מטורף. אני רק אזכיר לך שהapi של סוני כל כך לא אמין, שהם פחדו לשנות אפילו בפרומיל את הארכיטקטורה של המכשיר כשהם עשו את הפרו. הם כל כך פחדו, שלקח להם חצי שנה לפתוח את מצב בוסט בפס4, מצב שבו המשחק רץ על חומרה שהיא 100% פס4 רגילה רק שהgou והcpu רצים במהירות גובהה בכמה אחוזים. אתה באמת חושב שחברה שמפחדת להריץ משחק שנכתב לפס4 על פס4 עם מהירות שעון מואצת ב20% תצליח להרים משחקים מארכיטקטורה הזויה של הפס3?

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יוני 2018, 14:57
על ידי Uncle Pey'j
כל כך כיף לקרוא הסברים כאלה,מחדד לי המון פרטים חסרים על הדרך. אני מניח שהפרדיגמת פיתוח של MS שיחקה לטובתה ב-long run לפחות כשזה מגיע ל-BC אבל מנעה מהם משחקים שומטי לסתות כמו GoW וכנראה ש-DS. הם יצטרכו להפציץ עם החומרה שלהם בדור הבא ולדאוג שתהיה דלתא מספיק גדולה בין הקונסולה שלהם לזו של סוני אם הם רוצים לכסות על הפער בנושא ה-API וגם להמשיך לשפצר את DX12,שממה שהבנתי הרבה יותר low level ממה שהיה להם בעבר. עוד יותר מעניין בהסתמך על ההסבר שלך איך סוני תתקוף את עניין ה-BC עם הפס5. אומנם יש הרבה יותר דומה משונה הפעם,אבל פיתוח כל כך low level..לך תדע מה יכול לקרות. לא סתם מסתובבים פטנטים של סרני בעניין כנראה.