עמוד 62 מתוך 64

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 14:07
על ידי DrKeo
חבל שהוא לא משחק באמת טהור, בלי שמירות, מוות אחד והמשחק נגמר וכך הלאה :)

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 14:45
על ידי Laskin
יותר חשוב לי שאעשה עוד דברים בחיים מאשר לשחק את אותו משחק מאשר הריאליסטיות של החוויה שלי... באותה מידה גם אפשר פשוט לא לזוז ולהשאיר את המשחק פתוח סתם ככה, כדי שהדמות תנוח, ולא להריץ את הזמן. כל אחד ומה שעושה לו טוב, אבל אין לזה סוף, וזה מעט מצחיק :)

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 14:47
על ידי bozeman
זה בא יחד עם הפרק של בינג בנג בו שלדון משחק בווי את המשחק חיצים ודורש מלאנרד שיוצא את החיצים מאשפת החיצים, אחרת מה הטעם?

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 18:27
על ידי Klayman
אני מסכים עם נדב. שמירה במשחקים היא באמת פינוק מיותר. עדיף להתחיל מההתחלה כל פעם. מקסימום לקבל קוד לתחילת השלב בו היית...

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 19:50
על ידי DrKeo
לקבל קוד? אתה ילדה קטנה ובכיינית?

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 20:06
על ידי Death_119
יש משחק כזה, מתת? להתראות, אתה לא יכל לשחק יותר:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =534994203

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 20:10
על ידי DrKeo
האמת ששחקתי בXCOM במצב IRON MAN ונהנתי מכל שניה, המתח רצח אותי. גם בדיאבלו יצא לי לשחק במצב HARD CORE פעם אבל שרדתי בדיוק כמה שעות.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 21:50
על ידי MGS FREAK
Death_119 כתב:יש משחק כזה, מתת? להתראות, אתה לא יכל לשחק יותר:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =534994203


רגע רגע, אם אתה מת המשחק ננעל וזהו ? מרגיש לי כמו משהו ממראה שחורה 8-) .

נו באמת קליימן, אל תגזים. כמו מים זורמים וחשמל זמין גם פאסט טראבל הוא פינוק מודרני שאי אפשר בלעדיו מרגע שמכירים אותו.
אבל בניגוד לנ"ל הייתי שמח אם הוא מעולם לא היה נוצר ולא הופך אותנו לילדים מפונקים שרגילים לקבל הכל כאן ועכשיו (ושלא תבין לא נכון, אני לגמרי ביניהם). אופציית ביניים טובה לדעתי היא פאסט טראבל מנקודות ייעודיות אחת לשניה (עם הסבר טוב ב-לור) ולא מכל מקום לכל מקום.

נדב, זאת הסיבה שאני אוהב רוג לייקס (לא עובדת לי האנגלית אז אני כותב בעברית עילגת), ולמה קאונטר סטרייק עדיין מצליח ושומר על ייחוד (מוות עד סוף הסיבוב). כשאתה יודע שיש לך הזדמנות אחת אתה נותן את הכל. כשאתה נכשל אתה לומד וכשאתה מצליח ההצלחה הרבה יותר מספקת.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 ינואר 2016, 22:04
על ידי Klayman
אני מגזים? אתה זה שניסח ''ילדים מפונקים שרגילים לקבל הכל כאן ועכשיו''... .סה''כ מכניקה במשחק. אתה יכול לא להשתמש בה אם אתה בוחר. אני בחרתי לא לחצות את כל המפה מצד לצד בכל פעם. לרוב, אגב, בקווסטים ומשימות צד, החזרה היא לא ארוכה מדי והייתי חוזר אותה בעצמי. אבל אם עכשיו הייתי באזור הראשון בחווה של הברון, והייתי צריך להגיע לצפון העיר הגדולה בשביל להתחיל קווסט?? Fast Travel בשקט.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 20 ינואר 2016, 14:04
על ידי MGS FREAK
"אתה יכול לא להשתמש בה אם אתה בוחר" ?

נכון, אבל הרשה לי לצטט את עצמי מהעמוד הקודם : "כמובן שאפשר להגיד לי "אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בזה" אבל נו באמת, זה חלק מהמשחק ואני לא אוהב מזוכיזם מאולץ"

שוב פעם, אני משתמש ב-fast travel חופשי אבל באיזשהו מקום זה קצת הורג את החוויה ומרגיש לי גילטי פלז'ר. כנ"ל לגבי מצבי ראיה דרך קירות למינהם.

סיבה נוספת שאני פחות מתחבר לעניין היא שזו מכניקה ברמת המטא. אם היא חלק מהעולם ומה-lore אז סבבה, כמו במורווינד:

תמונה

יש לך ארבע מערכות תחבורה שונות שאף אחת מהן לא על תקן "כנס למפה, תלחץ על איזה כפר ופתאום תופיע בו. אל תשאל אותנו איך זה עובד"

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 20 ינואר 2016, 17:00
על ידי Nucleus_Dawn
אני לא אוהב את זה שאני יכול לקפוץ כמה שמתחשק לי במשחקים. במציאות, אם הייתי שרברב איטלקי שמן, הייתי מתעייף אחרי קפיצה אחת. זה גילטי פלז'ר הקטע הזה שאפשר לקפוץ כמה שמתחשק.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 20 ינואר 2016, 18:18
על ידי Wan7ed
fast travel אחרי שכבר גילית את האיזור זו אופציה חובה. במיוחד במשחק ענק כמו וויצ'ר 3... באתי להנות מהמשחק ולא לעבוד בללכת מנקודה א' לנקודה ב'.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 20 ינואר 2016, 18:56
על ידי Klayman
מה זאת אומרת "זה חלק מהמשחק"? ואם היה משחק בגודלשל הוויצ'ר 3 בלי האפשרות הזאת מובנה, זה היה עדיף מבחינתך? לטחון רבע שעה - עשרים דקות רק כדי להגיע ממקום למקום? תודה אבל לא תודה. אפילו דודי אמר ש" זה הפך להיות סיוט ". אז ואללה, אני חושב שאתה סתם עושה אידאליזציה למכניקות שבעיניך הן" הארדקור", אבל בפועל הן לא באמת כיפיות כשהן חובה. לא הייתי רוצה ללכת (אפילו עם הסוס זה היה יותר מדי לפעמים) מרחקים כמו בוויצ'ר 3 עם הדמות שלי, כי לא הייתי מגיע לשום מקום, והייתי מסיים את המשחק בעוד 25 חודשים, אולי.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 ינואר 2016, 00:23
על ידי BiA
מסכים. אם וויצ'ר היה מגיע בלי FT הייתי כנראה זונח אותו מזמן בלית ברירה, בלי קשר לכמה הוא מעולה. זה פשוט חובה. נדירים האנשים עם הסבלנות להוליך את הדמות שלהם שעות על גבי שעות.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 ינואר 2016, 04:42
על ידי DrKeo
ביחוד שהמשחק מחולק לאזורים. אם ממילא יש את הקטע של לעשות טלפורט לחלק אחר של העולם אז למה לא בתוך העולם? אני לגמרי חולה על זה שמוצאים סיבות עלילתיות ללמה יש מכניקות מסויימות במשחק, אבל אם אין תירוץ זאת עדין לא סיבה לתת לשחקנים לרכוב על סוס 190 שעות.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 ינואר 2016, 13:55
על ידי InterAl
מעטים המשחקים שאין בהם fast travel משום צורה, זה לא חידוש מודרני. אפילו ב-elder scrolls arena היה, והוא משחק מ-1994.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 ינואר 2016, 14:54
על ידי MGS FREAK
Nucleus_Dawn כתב:אני לא אוהב את זה שאני יכול לקפוץ כמה שמתחשק לי במשחקים. במציאות, אם הייתי שרברב איטלקי שמן, הייתי מתעייף אחרי קפיצה אחת. זה גילטי פלז'ר הקטע הזה שאפשר לקפוץ כמה שמתחשק.


גם לי זה הפריע, עד שהתחלתי לכוון סטופר שיתן התראה קבועה כל פרק זמן מסויים שאותו אני קובע לפי נוסחת שקר כלשהו שמבוססת על נתוני הזריזות ומספר הפיקסלים של הדמות, תנאי השטח, מזג האוויר וכמה זמן עבר מאז שטענתי את השמירה (AKA מעיר את הדמות משינה). כך אני מקציב לעצמי קפיצות פר זמן.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 22 ינואר 2016, 10:26
על ידי Death_119
אתם רבים על טעם, אם האחד מרגיש שהוא מתחבר יותר לעולם ללא קיצורי דרך זה לא אומר שלעשות קיצורי דרך עבור האחר זה לא בסדר. יש משחקים מצד שני שזה באמת פוגע במשחק, כמו בסדרת Fallout וElder scroll, שבנויים על זה שתסתובב לכל מקום כדי למצוא מקומות חדשים לחקור וקווסטים חדשים. בWitcher זה ממש לא כך, המשחק מאוד ברור בצורת נתינת הקווסטים שלו, רובם מופיעים על המפה, אתה לא צריך ללכת לאיבוד כדי לחוות אותו במלואו אלא לתכנן לאיפה תקפוץ בכל רגע.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 24 ינואר 2016, 13:34
על ידי swym
bozeman כתב:באלדר סקרול לפחות יש מודים שמעלים את הגרפיקה.
אגב, אני לא נגד הויצר הראשון, אני חושב שהוא משחק טוב גם היום, רק הבעיה של ללכת ממקום למקום - פיזית במשחק - יכולה מאוד להעיק.

דווקא לזה יש שני מודים קלילים ומעולים: אחד שמגביר את המהירות של גראלט משמעותית - תוספת של 50% עד 300% נדמה לי (רק כשהחרב לא שלופה, ככה שזה לא משפיע על הקרבות), והשני כזה שמאפשר teleportation runes סטייל המגילות בדיאבלו לכמה מקומות מרכזיים בעלילה (כמו הswamp והdistrict בפרק השלישי).
זה הופך את המשחק להרבה יותר נוח, והבעיה היחידה שנשארה לי איתו זה מערכת הקרב המייגעת שבה לחיצה שניה על העכבר באמצע התקפה מבטלת את ההתקפה. לא יודע מה הם חשבו לעצמם שם, אבל אני סופג את זה בשביל העלילה והכתיבה יוצאת הדופן של המשחק.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 24 ינואר 2016, 16:05
על ידי bozeman
וואלה, עם המודים האלו - לדעתי זה מחזיר אותו למשחק שכדאי לשחק גם היום.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 26 ינואר 2016, 16:34
על ידי BiA
הרגע קניתי את HoS. מישהו שיחק?

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 02 פברואר 2016, 13:58
על ידי swym
bozeman כתב:וואלה, עם המודים האלו - לדעתי זה מחזיר אותו למשחק שכדאי לשחק גם היום.

תשמע, הcombat של המשחק הראשון עדיין נוראי בסטנדרטיים מודרניים. גם בשנת 2008 זה היה משחק Action RPG שנבנה על מנוע בן חמש שיועד למשחק איזומטרי קבוצתי, אבל זו בעיקר הבחירה שלהם בכך שתזמון לא נכון של לחיצות עכבר יבטל את הפעולה.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 17 מרץ 2016, 22:03
על ידי DrKeo
ג'וש הולוויי הולך לשחק את גרלט בסרט של הוויצ'ר. פתאום הסרט קבל ניחוח של היו בול.
תמונה

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 17 מרץ 2016, 22:07
על ידי Klayman
המשחק גם זכה בGDC :). מגיע לו.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 01 אפריל 2016, 13:33
על ידי bozeman
טוב, זה גדול