Uncle Pey'j כתב:כל כך כיף לקרוא הסברים כאלה,מחדד לי המון פרטים חסרים על הדרך. אני מניח שהפרדיגמת פיתוח של MS שיחקה לטובתה ב-long run לפחות כשזה מגיע ל-BC אבל מנעה מהם משחקים שומטי לסתות כמו GoW וכנראה ש-DS. הם יצטרכו להפציץ עם החומרה שלהם בדור הבא ולדאוג שתהיה דלתא מספיק גדולה בין הקונסולה שלהם לזו של סוני אם הם רוצים לכסות על הפער בנושא ה-API וגם להמשיך לשפצר את DX12,שממה שהבנתי הרבה יותר low level ממה שהיה להם בעבר. עוד יותר מעניין בהסתמך על ההסבר שלך איך סוני תתקוף את עניין ה-BC עם הפס5. אומנם יש הרבה יותר דומה משונה הפעם,אבל פיתוח כל כך low level..לך תדע מה יכול לקרות. לא סתם מסתובבים פטנטים של סרני בעניין כנראה.
הם יעשו את זה כמו אמולטורים של ה-PC לדעתי, כוח ברוטאלי. אם אתה לא יכול לעדכן את ה-API של הקונסולה הקודמת כדי שתריץ משחקים על הקונסולה החדשה כמו מיקרוסופט, אתה יכול לכתוב תוכנה שתסמלץ בתוכנה את החומרה שהמשחק מנסה לרוץ עליה. זאת הסיבה שאתה רואה משחק שרץ יופי על הפס3 שלא ממש מצליח לזוז על PC עם 1080TI באמולטור עד שמצליחים ליעל מספיק את הקוד של האמולטור וגם אז הביצועים נמוכים באין שיעור לעומת קוד נייטיבי.
אם סוני תעשה את זה יעיל מספיק אז העובדה שהפס5 תהיה עם מעבד חזק, GPU וזיכרון חזקים פי עשרות מהפס3 יכול לתת להם את היכולת לפתח סוג של RPCS3 שרץ על הפס5. לעשות דבר כזה על הפס4 שיש לה מעבד כמעט באותו כוח כמו הפס3, זה פשוט לא יקרה. בנושא הפס4, המקרה הרבה יותר פשוט כך שאין שום סיבה שמשחקי פס4 לא ירוצו על הפס5, שניהם X86 עם מבנה מאוד סטנדרטי. זה יכול לא לקרות רק משתי סיבות, האחת היא שסוני לא ירצו BC בשביל למכור משחקים שוב ברימאסטרי 4K או שהם משקשקים בתחתונים מלתת למשחקי פס4 לרוץ על פס5 בדיוק כמו שהם מפחדים עד היום לתת למשחקי פס4 לרוץ על פס4 פרו, שלא נדבר על המצב בוסט שלקח חצי שנה שזה בכלל מראה שלסוני יש אפס אמונה ב-API שלהם. יש למיקרוסופט יתרון מטורף בתחום בגלל שהם מפתחים API קטנטן שכזה שנקרא DX.