Kazz כתב:שוב, למי אכפת מהגדרות AAA? שיחזרו קודם לעשות משחקים שאני רוצה לשחק.
DrKeo כתב:כן, ITVOG, משחק שכבר הוכרז שנה שעברה ו-VALVE קנו אותם שנה לפני שהוא יוצא לשוק. ואו, זה ממש פיתוח של VALVE, בדיוק למה שהתכוונו. שלא נדבר על זה שמדובר במשחק אינדי קטן שלא דומה למקרה של פורטל בשום צורה, לא בהפקה, לא בתצורה ובטח ובטח שלא באיכות.
swym כתב:DrKeo כתב:כן, ITVOG, משחק שכבר הוכרז שנה שעברה ו-VALVE קנו אותם שנה לפני שהוא יוצא לשוק. ואו, זה ממש פיתוח של VALVE, בדיוק למה שהתכוונו. שלא נדבר על זה שמדובר במשחק אינדי קטן שלא דומה למקרה של פורטל בשום צורה, לא בהפקה, לא בתצורה ובטח ובטח שלא באיכות.
אל תשכח שזה די נכון לכל שאר המשחקים של ואלב שהם לא Half Life: פורטל התחיל מצוות חיצוני שהביאו, L4D מצוות חיצוני שהביאו, קאונטרסטרייק מצוות חיצוני שהביאו, DOTA2 מצוות חיצוני שהביאו, Team Fortress מצוות חיצוני שהביאו. מה שואלב יודעת (או לפחות ידעה בעבר) זה לקחת צוותים חיצוניים סבירים אבל עם פוטנציאל, ולהוציא מהם תוצר הרבה יותר טוב.
swym כתב:מה שכן, אני אפילו לא מבואס מהכיוון החדש שואלב לקחה. הייתי רוצה לדעת איך HL נגמר אחרי הקליפהאנגר של EP2, אבל בגדול אני חושב שהתרומה שלהם לתעשיית המשחקים עם Steam והאפשרות למפתחי משחקים חיצוניים להצליח עליה היא גדולה בעשרות מונים מכל המשחקים שלהם יחד.
DrKeo כתב:הם יתפסו שוק יפה, הם VALVE. אבל זה... כל כך לא מעניין, זה משהו שצריך להיות על האייפד
“Now we're in a place where we're able to, as a company, invest and focus a lot more on games again,” Reinhart said. “The answer to ‘you're just sitting on your butts, sitting on a pile of money, swimming around the gold vault,’ is to not actually do that. To deliver a bunch of high quality games that show we're actually working really hard.”
over the next few years, you'll see us doing more things.”
I think internally at Valve we feel that [perception] will work itself out as we continue to make really high quality products.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים