עמוד 10 מתוך 11

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 19 יוני 2015, 22:25
על ידי bling
כן, כאילו סבבה שהתצוגה שלהם מכוונת dudubros למיניהם, אבל למה לא לשחרר אחרי זה גיימפליי ארוך ומסודר לשחקנים היותר כבדים שאוהבים את המשחק כמו שדאוס אקס ומגס5 עשו? תנו חצי שעה אפילו אם המשחק כל כך מאסיבי.

אגב CD אמרו שמבחינת תוכן המשחק יהיה גדול פי 3 מהרימסטר, מן הסתם זה לא אומר פי 3 שעות משחק בהכרח, הכוונה היא להרבה יותר אפשרויות קראפטינג, קוסטמיזציה, שטח ענק יותר, מכניקות ובקיצור כל דבר שתחת ההגדרה תוכן.

גם יש פה עוד סרטון off screen מהתערוכה של לארה מציקה לדוב :)

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 00:44
על ידי Fanta
DrKeo כתב:יש לך דיסק פיזי לבדוק איך זה עובד עם דיסקים?

בדקתי ואין לי דיסק
אבל אני מנסה להשיג ME 1 רק כדאי לבדוק את זה

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 03:59
על ידי swiss-the-engine
Dudubros

Lol

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 05:10
על ידי רונן
Rise of the Tomb Raider הוא המשחק היחיד ל־Xbox One שאני רוצה באמת. התאכזבתי מאוד מההכרזה ב־E3 לפני שנה (לשמחתי השנה לא הייתה במסיבה של מייקרוסופט חדשה שאכזבה אותי), אבל הוקל לי לאחר שדווח שהבלעדיות זמנית. אני מאמין שהמשחק יגיע ל־PS4 עוד שנה–שנתיים, אולי עם שיפורים מסוימים. עד אז יהיה לי במה לשחק.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 15:17
על ידי DrKeo
הללויה:


בנוסף df עשו בדיקה על התמיכה לאחור והתוצאות מעורבות. מצד אחד לפעמים הone נותנת בוסטים כמו קצת יותר fps, זמני טעינה משופרים או v sync שדלוק כל הזמן כולל משחקים שלא תמכו בו במקור. מצד שני יש המון בעיות fps שונות. Df חושדים שזה קשור לcpu ושמיקרוסופט צריכה לשפר את התוכנת אמולציה שלה בנושא. בכל מקרה הם קוראים לזה פלא טכני, עכשיו רק צריך עדכון או שניים שישפר את הביצועים של הcpu הוירטואלי וזה יהיה פשוט מדהים.

אגב, מסתבר שהדיסק הפיזי משמש כמפתח. כלומר המשחק רץ מהורדה דיגיטלית בחנות והדיסק צריך להיות בפנים כמפתח.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 16:01
על ידי Klayman
TR נראה מעולה!

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 16:04
על ידי bling
DrKeo כתב:הללויה:


בנוסף df עשו בדיקה על התמיכה לאחור והתוצאות מעורבות. מצד אחד לפעמים הone נותנת בוסטים כמו קצת יותר fps, זמני טעינה משופרים או v sync שדלוק כל הזמן כולל משחקים שלא תמכו בו במקור. מצד שני יש המון בעיות fps שונות. Df חושדים שזה קשור לcpu ושמיקרוסופט צריכה לשפר את התוכנת אמולציה שלה בנושא. בכל מקרה הם קוראים לזה פלא טכני, עכשיו רק צריך עדכון או שניים שישפר את הביצועים של הcpu הוירטואלי וזה יהיה פשוט מדהים.

אגב, מסתבר שהדיסק הפיזי משמש כמפתח. כלומר המשחק רץ מהורדה דיגיטלית בחנות והדיסק צריך להיות בפנים כמפתח.

סוני גם הגיבה ואמרה שאין מצב לעשות את זה עם הארכיטקטורה של הפס3 שהתבססה על SPU שחילקו ביניהם את העבודה וזה כמעט בלתי אפשרי לדמות את זה על ארכיטקטורה שונה כל כך כמו של הפס4.

אני זוכר בזמנו גם שאמרת שלא מובן לך למה אין תמיכה לאחור ל 360 ושזה אפשרי, צדקת בסוף :)

את הסרטון על TR אראה מאוחר יותר.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 16:17
על ידי DrKeo
אני חושב שבפס4 זה ממש קשה בגלל משהו שסוני לעולם לא יגידו, המעבד של הפס3 והפס4 בעוצמה מאוד דומה וכשמסמלצים משהו תמיד צריך יותר כוח ובגלל זה אין מצב שהמעבד של הפס3 יסומלץ על המעבד של הפס4.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 16:26
על ידי Kazz
ואת הסרטון הזה זה מה שCD היו צריכים להדגים בזמן אמת במסיבה של מיקרוסופט.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 16:50
על ידי bling
DrKeo כתב:אני חושב שבפס4 זה ממש קשה בגלל משהו שסוני לעולם לא יגידו, המעבד של הפס3 והפס4 בעוצמה מאוד דומה וכשמסמלצים משהו תמיד צריך יותר כוח ובגלל זה אין מצב שהמעבד של הפס3 יסומלץ על המעבד של הפס4.

אני לא מבין בזה כלום אבל אי אפשר לתת לכרטיס מסך להשתתף בסימלוץ?
יש שם כמה יחידות ספציפיות שמוקדשות לעיבוד.

ואיך הם עושים את זה ב ONE? ברור לי שהמעבד של ה 360 חלש יותר אבל בפער מספיק גדול שאפשר יהיה לסמלץ אותו?

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 17:15
על ידי DrKeo
bling כתב:
DrKeo כתב:אני חושב שבפס4 זה ממש קשה בגלל משהו שסוני לעולם לא יגידו, המעבד של הפס3 והפס4 בעוצמה מאוד דומה וכשמסמלצים משהו תמיד צריך יותר כוח ובגלל זה אין מצב שהמעבד של הפס3 יסומלץ על המעבד של הפס4.

אני לא מבין בזה כלום אבל אי אפשר לתת לכרטיס מסך להשתתף בסימלוץ?
יש שם כמה יחידות ספציפיות שמוקדשות לעיבוד.

ואיך הם עושים את זה ב ONE? ברור לי שהמעבד של ה 360 חלש יותר אבל בפער מספיק גדול שאפשר יהיה לסמלץ אותו?

אפשר לעשות הכל, אבל יש דברים שהם כל כך הרבה עבודה שזה יהיה פסיכי.

נראה שמה שעשו בONE זה שב360 יש מעבד משלוש עם שני ת'רדים לכל מעבד שכל אחד מהם מקבל 1.6GHZ. אז בעצם המעבד של ה360 מתפקד כמו מעבד משושה של 1.6GHZ כל אחד. ל-ONE יש 7 מעבדים פנויים (אחד שמור למערכת הפעלה) שכל אחד 1.75GHZ כך שהם פשוט מיפו כל אחד מששת הת'רדים ל6 ליבות של הONE. הGPU זאת כבר פחות בעיה כי יש לONE כמעט פי 10 יותר כוח מלGPU של ה360 והם רוכבים על זה שה360 היה סוג של DX9 אז הסטים של הפקודות מאוד דומים. הקטע של DX9 הוא הסיבה שאמרתי בזמנו שיהיה קל לעשות תאימות לאחור.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 17:22
על ידי kririn
בONE יש 3 ליבות ,זהות אחת לשניה
אומנם המירות שעון שלהן גבוה משמעותית ,מהליבות בXBO ,הליבות בXBO חזקות הרבה יותר
ויש 6 ליבות פנויות למישחקים

ב360 יש גם זיכרון RAM מהיר ,אבל רק 512 מגה ,והוא מאוחד
עם אני זוכר נכון יש גם ESRAM בנפח קטן ,אבל את זה יש גם בXBO בנפח גדול יותר

הכרטיס מסך ומערכת ההפעלה זה כמובן לא בעיה

בעניין הPS3 ,אני לא חושב שזה בילתי אפשרי ,הPS4 הרבה יותר חזקה ,כולל במעבד ,כן הCELL היה חייה מוזרה
כן היה גם זיכרון מפוצל משני סוגים שונים
אבל בכל זאת
סך הכל ראינו הרבה רימסטרים בדור הזה ,שהגיעו מאוד מהר ,שיפרו אותם ומכרו אותם לקונסולות החדשות מהר מאוד
בעיה גדולה של סוני ,לעשות פורטים מהירים בלי שיפורים ?
אפילו לא צריך אמולטור לזה

אמולטור אולי יהיה קשה בגלל שהCELL מוזר
פורטים כבר ראינו הרבה ,כולל שיפורים
"האחרונים מאיתנו " ,זה אחד מהמישחקים היותר כבדים לPS3 ,והוא קיבל רימסטר מהר מאוד
אוסף אנצארטד רימסטר בפיתוח ,ואלו מישחקים שיצאו הרבה לפני שהPS4 היה קרוב להשלמת הפיתוח ,והם פותחו במחשבה רק על הPS3

עם אפשר לעשות גירסאות משופרות ומהר וכניראה מאוד בזול ,אפשר לתת את אותו סוג של תמיכה לצרכן ,שMS נותנת בXBO
כי ללקוח זה לא צריך לשנות פורט או אמולטור
מה גם שבXBO ,זה סך הכל נותן להוריד גירסה דיגיטלית ,זה לא שמכניסים דיסק ,ומריצים כמו בתמיכה אחורנית סטנדרטית

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 17:35
על ידי bling
DrKeo כתב:
bling כתב:
DrKeo כתב:אני חושב שבפס4 זה ממש קשה בגלל משהו שסוני לעולם לא יגידו, המעבד של הפס3 והפס4 בעוצמה מאוד דומה וכשמסמלצים משהו תמיד צריך יותר כוח ובגלל זה אין מצב שהמעבד של הפס3 יסומלץ על המעבד של הפס4.

אני לא מבין בזה כלום אבל אי אפשר לתת לכרטיס מסך להשתתף בסימלוץ?
יש שם כמה יחידות ספציפיות שמוקדשות לעיבוד.

ואיך הם עושים את זה ב ONE? ברור לי שהמעבד של ה 360 חלש יותר אבל בפער מספיק גדול שאפשר יהיה לסמלץ אותו?

אפשר לעשות הכל, אבל יש דברים שהם כל כך הרבה עבודה שזה יהיה פסיכי.

נראה שמה שעשו בONE זה שב360 יש מעבד משלוש עם שני ת'רדים לכל מעבד שכל אחד מהם מקבל 1.6GHZ. אז בעצם המעבד של ה360 מתפקד כמו מעבד משושה של 1.6GHZ כל אחד. ל-ONE יש 7 מעבדים פנויים (אחד שמור למערכת הפעלה) שכל אחד 1.75GHZ כך שהם פשוט מיפו כל אחד מששת הת'רדים ל6 ליבות של הONE. הGPU זאת כבר פחות בעיה כי יש לONE כמעט פי 10 יותר כוח מלGPU של ה360 והם רוכבים על זה שה360 היה סוג של DX9 אז הסטים של הפקודות מאוד דומים. הקטע של DX9 הוא הסיבה שאמרתי בזמנו שיהיה קל לעשות תאימות לאחור.

תודה על ההסבר :)
וכן זכרתי שאמרת שה DX9 אמור לאפשר להם לעשות תאימות לאחור.

גם DF הצדיקו את מה שסוני אמרו וציינו שזה אכן ידרוש עבודה מאסיבית לעשות את זה.

אגב אם לא ראית את הטריילר של TR אז יש פה לינק להורדה באיכות גבוהה:
http://www.tombraiderchronicles.com/rise-of-the-tomb-raider/videos-01.html

זה בעיקרון הגיימפליי שראינו מה OFF SCREEN, הולך להיות פה משחק פיצוץ, ביחד עם כל הפרטים שאנחנו יודעים עליו, חבל רק שלא הראו איזה קבר.
איך אני מתגעגע לסגנון עיצוב היותר הדוק ולניארי, אין לי בעיה עם עולמות פתוחים אבל זה כבר נהפך לטירוף, כאילו כבר לא רוצים לעשות שום סגנון אחר.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 17:52
על ידי DrKeo
אני לא חושב שTR משחק עולם פתוח, שחקת בקודם לא? זה משחק סטייל מטרויד, אזורים ענקיים פתוחים ואזורים מאוד סגורים שנותנים לך לחקור ולפתוח עוד מהם עם הזמן. זה לא וויצ'ר או GTA, פשוט האזורים הגדולים יהיו גדולים ופתוחים יותר :)

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 17:57
על ידי bling
נו זה בדיוק מה שאני אומר KEO, שאני מתגעגע לסגנון הזה, אמרתי את זה בהקשר לגיימפליי שלו שעכשיו ראיתי :)
וברור ששיחקתי וסיימתי את הקודם, אחרת לא הייתי מחכה להמשך שלו ככה.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 19:57
על ידי DrKeo
bling כתב:נו זה בדיוק מה שאני אומר KEO, שאני מתגעגע לסגנון הזה, אמרתי את זה בהקשר לגיימפליי שלו שעכשיו ראיתי :)
וברור ששיחקתי וסיימתי את הקודם, אחרת לא הייתי מחכה להמשך שלו ככה.

לגמרי לא הבנתי אותך :)

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 20:05
על ידי Nucleus_Dawn
בדיעבד, אני מוכרח להגיד שחזרתי לדעה שהמסיבה של מייקרוסופט היתה טובה יותר.
במרחק של כמה ימים, ההכרזות של סוני נראות עוד יותר ריקות. שתי ההכרזות הגדולות במרחק של כמה שנים, לכל הפחות. המשחק הגדול הבא של סוני במרחק של איזה 8-12 חודשים. הם הוכיחו שTLG חי (בכך שהם הראו את אותו אזור שהם הראו לפני כמה שנים), אבל אפילו חלון היציאה שלו נמצא בסימן שאלה. גם הIP החדש שעליו הם הכריזו מגיע ממפתחת שעד היום לא הצליחה לפתח משחק טוב במיוחד.
בשורה התחתונה, המסיבה של מייקרוסופט הצליחה להדגים נהדר למה כדאי לקנות ONE היום. לא בעוד שנה. עם משחקים שהולכים לצאת בחודשים הקרובים והודעות על פיטצ'רים שהיו זמינים ברגע שנגמרה המסיבה.

ההתלהבות מהמסיבה של סוני היתה אדירה, אבל גם נעלמה מהר. זו מהמסיבה של מייקרוסופט נותרה איפה שהיתה, פחות או יותר.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 21:12
על ידי bling
אני כמובן לא מסכים, מהסיבה הפשוטה שהמסיבה של MS לא הראתה שום דבר מלהיב באמת, מלבד נגינה לאחור שאם הקטע שלך זה פיטצ'רים אז אני מבין למה זה הספיק עבורך.

אצל סוני מלבד הטריניטי, היה גם הוריזון וגם U4 שהביאו תצוגות אדירות שיתחרו על ה "משחק התערוכה" אצל לא מעט אתרים, ושניהם מיועדים לשנה הבאה ביחד עם TLG.
מבחינת ליינאפ לזמן הקרוב אתה צודק, אבל מבחינת תצוגה במסיבה לדעתי הרוב עדיין יצאו הרבה יותר נלהבים ממה שראו אצל סוני.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 20 יוני 2015, 21:46
על ידי DrKeo
אני משער שהאיזון של תצוגות מרשימות יקרה אחרי גיימסקופ שמיקרוסופוט הולכת להציג שם גם את קראקדאון, גם את qb, גם את המשחק של פלטיניום וגם ip חדש. עם כמה שיש למיקרוסופט כרגע יותר משחקים ל2015-16, חכה אחרי גיימסקום.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 01:25
על ידי DrKeo
רק עכשיו ראיתי את הדמו של tr, נראה מצויין. אני ממש אוהב שהם הופכים הכל ללוט וקראפטינג, כיוון מצויין. בכלליות מאוד אהבתי את הדמו.

יש אגב גם דמו של פורצה בdirect feed בגיימרסייד והוא נראה טוב בצורה מפתיעה ב1080p ב60 fps.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 06:49
על ידי Klayman
תכלס אנחנו גם צריכים לקחת בערבון מוגבל את המינוח "משחקים לשנה הבאה", בשתי הקונסולות. אנחנו כבר יודעים שלא מעט יידחו ל2017 (שהיא היא"תהיה שנה מטורפת!! 11"). :)

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 10:20
על ידי Nucleus_Dawn
Klayman כתב:תכלס אנחנו גם צריכים לקחת בערבון מוגבל את המינוח "משחקים לשנה הבאה", בשתי הקונסולות. אנחנו כבר יודעים שלא מעט יידחו ל2017 (שהיא היא"תהיה שנה מטורפת!! 11"). :)


חל'ק גדול מהמשחקים לשנה הבאה הם לתחילת השנה. סביר להניח שהם באמת ייצאו בשנה הבאה, אפילו במקרה של דחיה.

משחקים שהם סתם "2016", לעומת זאת, באמת יכולים להדחות. זה כולל את TLG וגירס 4, למשל. שנמו 3 במרחק שנים. גם FFVII, אני מניח. לא נראה לי שלאף אחד יש מושג מתי המשחק של גרילה ייצא, גם בתוך סוני.

אגב, אנצ'רטד 4 לא היה "early 2016" והפך לפתע ל2016? הוא בכל זאת תוכנן לתקופת החגים הקרובה.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 10:57
על ידי Laskin
נראה לי שאנצ'רטד מכוון וכיוון תמיד (מאז הדחיה כמובן) לSPRING 2016

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 11:15
על ידי bling
DrKeo כתב:אני משער שהאיזון של תצוגות מרשימות יקרה אחרי גיימסקופ שמיקרוסופוט הולכת להציג שם גם את קראקדאון, גם את qb, גם את המשחק של פלטיניום וגם ip חדש. עם כמה שיש למיקרוסופט כרגע יותר משחקים ל2015-16, חכה אחרי גיימסקום.

גם לסוני יש את פריז ו PSX, בפריז אמורים להציג בצורה נורמלית את המשחק של מדיה מולקול, שאגב הוא יתרכז ביצירת תוכן אבל כרגיל במשחקים שלהם, הוא יגיע עם תוכן שמדיה מולקול גם יצרה שבדר״כ הוא ממש אחלה ויכול לשמש כקמפיין נחמד.
ואולי גם יציגו שם את המשחק של דייויד קייג׳, בכל זאת צרפתי ככה שהוא ירגיש שם בבית, סברה הגיונית.

ב PSX יש סבירות גבוהה לראות גיימפליי של GOW4 כמו שעשו עם אנצ׳רטד 4 שנה שעברה.

Re: מסיבת E3 של מיקרוסופט - 2015

פורסם: 21 יוני 2015, 11:58
על ידי Laskin
גם לצוות של SONY BEND יש משחק שאומרים שנראה מעולה, ובטח ייחשף בקרוב, ויש עדיין את טוריזמו לחשוף, וגם SUCKER PUNCH כבר צריכה לחשוף בטח משחק חדש, מתישהו בשנה הקרובה... אבל יש גם מצב ששלושתם יהיו רק בתערוכות בשנה הבאה.