Uncle Pey'j כתב:אבל איזה overhaul כבר אפשר לעשות למשחק כל כך נוסחתי כמו גירס בלי למעשה להפוך אותו למשהו שהוא לא גירס?
לפחות לדעתי האישית שני דברים יכולים לשנות את המשחק מקצה לקצה בלי לאבד את הלב שלו:
1 - מערכת melee ״סולית״ שלדעתי מאוד מתאימה לראש של גירס להתחשב בצ׳נקיות שלו, האלימות ה״קרובה״, המסורים, ההוצאות להורג וכו׳. נניח מכה כבדה ומכה קלה, כמו במשחקי סולס, והסוג התקפות תלוי בנשק שאתה מחזיק. אולי אפשר גם מהלך alt לנשק להוסיף עוד מימד לטקטיקה, למשל לשים על השוטגאן הוק שמקרב אוייבים אליך כמו הוג ב-overwatch או הדף שמרחיק ממך אוייבים כשאתה עם רובה צלפים. זה אומר שכמו במשחק סולס או DMC, הסגנון משחק שלך יכול להיות שונה לגמרי תלוי הנשק שבחרת להיות איתו.
2 - לשנות את מערכת העבירות. היא מיושנת בטרוף, הדמויות מרגישות כמעט כמו כלי רכב טנקי, לא כמו דמויות. זה די מגניב בזמן הקרב, אבל מעפן בטרוף מחוץ לקרב. אי אפשר באמת לעשות בגירס שום דבר חוץ מאשר להלחם, בניגוד לנניח משחקי נוטידוג שגם הם קלאנקים למדי אבל האפשרויות שלך הרבה יותר רחבות. הייתי רוצה לראות את הדמויות הרבה יותר עבירות ובצורה הרבה יותר טבעית. שלבים של משחקי גירס מרגישים קצת כאילו הם בנויים מקוביות לגו וזה גם גורם להם להיות לא טבעיים, מגביל מאוד את העיצוב שלבים וגם גרפית ומבחינת אימרסיביות מאוד פוגע במשחק. לשנות את המערכת עבירות יכול לפתור את כל הבעיות הללו, ביחוד אם יעשו את המערכת קאבר קצת יותר דינאמית ופחות מוגבלת למשטחים שטוחים ענקיים.
אני חושב ששתי הנקודות יחד יוכלו לשנות את המשחק ובו בזמן להשאיר אותו גירס. אין סיבה לשנות את מערכת הירי או האקטיב רילוד, אבל יש הרבה עבודה שצריך לעשות בכדי לעבות את המערכות של המשחק ולעזור לו להיות עם עיצוב שלבים טבעי יותר. זה גם יאפשר להם לצמצם את כמויות הקרבות שיש במשחק, במקום לעבור מ-kill room ל-kill room מה ששם אותך 90% מהזמן בקרבות, יהיה אפשר לתת למשחק לנשום קצת. קצת חקירה, קצת עלילה, קצת תסרוט, כל זה יהיה הרבה יותר קל אם יעשו את השינויים האלה. במערכות שיש להם היום כל העניין הזה קצת קשה. אני משער שזה גם יוכל לרומם קצת את קרבות הבוס כי יש בגירס יותר מדי בוסים שהם קרבות מול משהו ענק שפשוט עומד במקום ואתה יורה עליו.
We're just normal men. We're just innocent men