עמוד 2 מתוך 2

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 08 יוני 2013, 19:09
על ידי Death_119
DrKeo כתב:אני חושב שהיילו 4 הראה שאפשר לעשות את כל מה שהיילו אמור לעשות (כלומר הAI הטוב והכמויות של היחידות על המסך והאזורים הפתוחים) ועדין לעשות משחק מרשים טכנית. מה לעשות, באנג'י פשוט לא יודעת לספק סחורה בצד הטכני לרוב. הם ממש טובים בלקחת טכנולוגיות איזוטריות חסרות כל שימוש ולישם אותן רק כי הם חושבים שזה מגניב אבל בסופו של יום הם מנהלים פרוייקטים, לפחות בצד הטכני, בצורה הכי מזעזעת שראיתי בחיי. היה מתאים להם למשל לעשות את המשחק סופר מכוער ב1080P ואז לעשות לו Down sampling ל720P רק בשביל שיהיה לו AA מטורף אבל כל השאר יהיה מכוער תחת. זה פחות או יותר מתאר את התצורה שבה באנג'י מתעסקים עם פרוייקטים טכנים והסיבה שהמשחקים שלהם תמיד כל כך מכוערים ביחס לכותרי הAAA הגדולים. 343 הם ברכה למיקרוסופט, צוות באמת מוכשר שמורכב מבחירי תעשיה מRETRO STUDIOS, ID ועוד כמה סטודיואים גדולים ואני מת לראות מה הם יעשו עם החומרה של הONE. הלוואי ויהיה איזה טיזר בזמן אמיתי להיילו 5 בE3, גם אם רק בשביל לראות מה הם מסוגלים לעשות.

זה מרגיש כמו ההיילו הראשון של הדור האחרון. אני לא יודע למה כולם משבחים את איך שReach נראה, כי הוא היה נראה נורא. אולי יחסית להיילו 3 הוא היה מדהים. אבל יחסית למשחקים הבאמת יותר יפים שיצאו בחמש/שש שנים האחרונות הוא ממש נמצא רחוק באמצע כלפי מטה. היילו 4 פשוט מראה שאפשר באמת אחרת. למרות שדווקא בנוגע לAI יש הרגשה של הליכה אחורה. המשחק קל מאוד ביחס לקודמים ורוב האוייבים פשוט עומדים במקום או הולכים שמאלה קצת או ימינה קצת. אולי זה מכוון כדי להקל על שחקנים שהתקשו בקודמים, אני לא יודע. בReach כל קרב מול Elite הרגיש כמו אתגר, פה הם פשוט בשר תותחים קליל.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 08 יוני 2013, 19:34
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:זה מרגיש כמו ההיילו הראשון של הדור האחרון. אני לא יודע למה כולם משבחים את איך שReach נראה, כי הוא היה נראה נורא. אולי יחסית להיילו 3 הוא היה מדהים. אבל יחסית למשחקים הבאמת יותר יפים שיצאו בחמש/שש שנים האחרונות הוא ממש נמצא רחוק באמצע כלפי מטה. היילו 4 פשוט מראה שאפשר באמת אחרת. למרות שדווקא בנוגע לAI יש הרגשה של הליכה אחורה. המשחק קל מאוד ביחס לקודמים ורוב האוייבים פשוט עומדים במקום או הולכים שמאלה קצת או ימינה קצת. אולי זה מכוון כדי להקל על שחקנים שהתקשו בקודמים, אני לא יודע. בReach כל קרב מול Elite הרגיש כמו אתגר, פה הם פשוט בשר תותחים קליל.

ריץ׳ פשוט ההיילו הראשון שהיה משחק של הדור הנוכחי, שני הקודמים נראו כמו משחקי xbox 1.5 אז ריץ׳ מאוד הלהיב. לפחות תהיה בטוח שעם 5 כבר על ההתחלה יהיה לך גרפיקת דור הבא כי 343 עובדים עליו ולא באנג׳י. כמובן שתצפה גם מדסטיני להראות כמו משחק דור קודם ולא כמו דור הבא כי באנג׳י מפתחת אותו.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 09 יוני 2013, 07:49
על ידי SgtDonowitz
DrKeo כתב:אני חושב שהיילו 4 הראה שאפשר לעשות את כל מה שהיילו אמור לעשות (כלומר הAI הטוב והכמויות של היחידות על המסך והאזורים הפתוחים) ועדין לעשות משחק מרשים טכנית. מה לעשות, באנג'י פשוט לא יודעת לספק סחורה בצד הטכני לרוב. הם ממש טובים בלקחת טכנולוגיות איזוטריות חסרות כל שימוש ולישם אותן רק כי הם חושבים שזה מגניב אבל בסופו של יום הם מנהלים פרוייקטים, לפחות בצד הטכני, בצורה הכי מזעזעת שראיתי בחיי. היה מתאים להם למשל לעשות את המשחק סופר מכוער ב1080P ואז לעשות לו Down sampling ל720P רק בשביל שיהיה לו AA מטורף אבל כל השאר יהיה מכוער תחת. זה פחות או יותר מתאר את התצורה שבה באנג'י מתעסקים עם פרוייקטים טכנים והסיבה שהמשחקים שלהם תמיד כל כך מכוערים ביחס לכותרי הAAA הגדולים. 343 הם ברכה למיקרוסופט, צוות באמת מוכשר שמורכב מבחירי תעשיה מRETRO STUDIOS, ID ועוד כמה סטודיואים גדולים ואני מת לראות מה הם יעשו עם החומרה של הONE. הלוואי ויהיה איזה טיזר בזמן אמיתי להיילו 5 בE3, גם אם רק בשביל לראות מה הם מסוגלים לעשות.

ה- AI לא מתקרב לרמה של הילו ריץ' לדעתי, הוא היה שם בהרבה יותר מתוחכם מזה שבהילו 4. פשוט היו קטעים שאני מתחבא, יורה באליט והם פשוט לא זזים, באמת שראיתי AI יותר טובים מאלו שבהילו 4.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 09 יוני 2013, 09:12
על ידי swiss-the-engine
הבעיה הכי גדולה מבחינתי עם המשחק הוא המוסיקה. הבחור החדש לא משתווה למרטי אודונל בכלל לדעתי. שלא לדבר על כך שאין את הTHEME של היילו שזה סוג של בזיון רציני.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 09 יוני 2013, 18:43
על ידי Death_119
כמו שנאמר - שאילו יהיו הבעיות של משחק. הוא כל כך טוב וגם ככה כל הילו הוא אינטנסיבי כך שאף פעם אני לא עוצר להקשיב למוסיקה. רק הקושי קצת מפריע שהוא קל מידי והעובדה שלפעמים יש גליטצ׳ים בai. אבל לפחות אפשר להגיד בלב שלם ברוך שפתרנו מבאנג׳י. העלילה מעולה סוף סוף כמו שצריך ואשכרה למאסטר צ׳יף יש רגשות.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 09 יוני 2013, 17:14
על ידי swym
Death_119 כתב:טוב, אחרי שסיימתי את ריץ' גם אני התחלתי את 4, ווואווווו!!!!! המשחק פשוט נראה מדהים. בחיים לא הייתי מצפה למראה כזה על ה-360 המזדקנת. אז כן, זה לא BF3, אבל עדיין מדובר על אחד המשחקים היותר יפים שיצא לי לשחק בהם. כרגע אני בשלב השני וכרגיל המשחק פשוט כיף לא נורמלי כמו כל משחק היילו אחר שיש. בינתיים מהמעט שראיתי 343 בהחלט התעלו על באנג'י בטח בכל הקשור לצד הטכני. פשוט תאווה לעיניים. אני מת לראות איך יראה היילו דור הבא שלהם, כי אם כל כך הרבה הם הצליחו לסחוט מה-360 אנחנו פשוט הולכים לרייר. נכון לכרגע גם הFrame rate מאוד יציב שזה נחמד כי בריץ' היו המון ירידות פריימים.

היילו 4 מרגיש כאילו 343 "אילפו" את המשחק בשביל לגרום לו להתנהג בצייתנות כמו כל שאר הshooters בדור הזה, מן הסתם כדי שהם יוכלו לקשט אותו בסרטים וקונפטי כדי שאנשים יגידו "וואו.
הבעיה המרכזית היא שבשביל לאלף כלב בצורה כזו צריך לחתוך לו את הביצים. ומבחינת גיימפליי היילו 4 באמת מרגיש שסירסו אותו: עם AI נחות יותר, אזורים קטנים ונעולים יותר, קטעים מתוסרטים יותר, ספירת גופות נמוכה יותר (כולל גופות שנעלמות כמה מטרים ממך, אם הן בכלל נחתו על הרצפה מלכתחילה בהתחשב בנשקים החדשים שפשוט מאדים אותן), . מתחת לשכבה הקוסמטית המרשימה (ואפילו המאד מרשימה - עוד לא ראיתי איך Metro Last Light נראה על הקונסולה אבל כרגע היילו 4 זה הFPS הכי מרשים ויזואלית בדור הקונסולות הזה) המשחק הזה הוא פשוט צל חיוור של המשחקים הקודמים בסדרה. בוודאי רואים את ההשקעה ב"קונפטי" ובכל ה-Particle effects המטורפים (שיש לי תחושה שבדור הבא הולכים להפוך לפיצ'ר עוד יותר overused), וה-Art גם השתפר בסופו של דבר, אבל בזמן שריץ הצליח לשבור שיאים עם סצינות מעבר בrealtime, כאן הם כבר לא הצליחו לדחוף אותן בזמן אמת ונאלצו להסתפק בסרטונים כמו כל שאר המשחקים מגירס ועד אנצרטד. מה שכמובן מוציא אותך מהמשחק וגורם לך לגלגל עיניים כל פעם שאתה רואה את המאסטר ציף מחליף את נשק בקטעי הקישור.

אני חושב אפשר לראות את פילוסופיית הפיתוח הזו בקטעים כמו הנהיגה בGhost יחסית בתחילת המשחק כשהשלב מתפרק ודברים זזים: סצינת וואו עם הרבה רעש וצלצולים שבסופו של דבר מתוסרטת לחלוטין, וכשחוזרים אליה בפעם השניה מרגישים כמה היא מוגבלת ואי אפשר לסטות מהתסריט. ודברים כאלו חוזרים בהמשך המשחק כשהוא זורק אותך לתוך כלי רכב מרשימים יותר אבל בסופו של דבר נותן ללכת איתם כל פעם במסדרון צר וארוך. איפה זה ואיפה הגאונות של קטע הטיסה בחלל של היילו ריץ'...

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 09 יוני 2013, 17:50
על ידי Death_119
swym כתב:היילו 4 מרגיש כאילו 343 "אילפו" את המשחק בשביל לגרום לו להתנהג בצייתנות כמו כל שאר הshooters בדור הזה, מן הסתם כדי שהם יוכלו לקשט אותו בסרטים וקונפטי כדי שאנשים יגידו "וואו.
הבעיה המרכזית היא שבשביל לאלף כלב בצורה כזו צריך לחתוך לו את הביצים. ומבחינת גיימפליי היילו 4 באמת מרגיש שסירסו אותו: עם AI נחות יותר, אזורים קטנים ונעולים יותר, קטעים מתוסרטים יותר, ספירת גופות נמוכה יותר (כולל גופות שנעלמות כמה מטרים ממך, אם הן בכלל נחתו על הרצפה מלכתחילה בהתחשב בנשקים החדשים שפשוט מאדים אותן), . מתחת לשכבה הקוסמטית המרשימה (ואפילו המאד מרשימה - עוד לא ראיתי איך Metro Last Light נראה על הקונסולה אבל כרגע היילו 4 זה הFPS הכי מרשים ויזואלית בדור הקונסולות הזה) המשחק הזה הוא פשוט צל חיוור של המשחקים הקודמים בסדרה. בוודאי רואים את ההשקעה ב"קונפטי" ובכל ה-Particle effects המטורפים (שיש לי תחושה שבדור הבא הולכים להפוך לפיצ'ר עוד יותר overused), וה-Art גם השתפר בסופו של דבר, אבל בזמן שריץ הצליח לשבור שיאים עם סצינות מעבר בrealtime, כאן הם כבר לא הצליחו לדחוף אותן בזמן אמת ונאלצו להסתפק בסרטונים כמו כל שאר המשחקים מגירס ועד אנצרטד. מה שכמובן מוציא אותך מהמשחק וגורם לך לגלגל עיניים כל פעם שאתה רואה את המאסטר ציף מחליף את נשק בקטעי הקישור.

אני חושב אפשר לראות את פילוסופיית הפיתוח הזו בקטעים כמו הנהיגה בGhost יחסית בתחילת המשחק כשהשלב מתפרק ודברים זזים: סצינת וואו עם הרבה רעש וצלצולים שבסופו של דבר מתוסרטת לחלוטין, וכשחוזרים אליה בפעם השניה מרגישים כמה היא מוגבלת ואי אפשר לסטות מהתסריט. ודברים כאלו חוזרים בהמשך המשחק כשהוא זורק אותך לתוך כלי רכב מרשימים יותר אבל בסופו של דבר נותן ללכת איתם כל פעם במסדרון צר וארוך. איפה זה ואיפה הגאונות של קטע הטיסה בחלל של היילו ריץ'...

אני לא יודע מה אתה רוצה, המשחק נראה פי מיליון יותר מרשים מכל מה שבאנג'י עשו עד היום ואם המחיר זה דשא שיצוץ מטר ממני וגופה שתעלם, so be it, זה כל כך שווה את זה. הAI באמת קצת דפוק אבל לא ברמה שהוא פוגע במשחק. יש לפעמים גם גליטצ'ים מוזרים בהם הם לא שמים לב אליך אבל בהחלט לא Game breaker ולי זה לא גרם לחשוב - ריץ' היה הרבה יותר טוב. ולגבי סצנת התעופה בחלל, נו באמת. זה מה שעשה לך את זה? לך תשחק קצת Free space אם אתה מרגיש רטרו. מעבר למראה גם העלילה הפכה להיות מוצלחת הרבה יותר. פתאום אני מחכה לסרטי הקישור של היילו כי הם נראים מעולה (ואפילו לא נזכיר את CGI בהתחלה), פתאום יש עלילה מעניינת ואני גומע כל שיחה בין קורטנה לצ'יף, אשכרה כססתי אצבעות מתי אפגוש את infinity ואתעדכן מה קרה שם בחוץ עד כה. בריץ' לא הצלחתי להבין אפילו חצי מהדיבוב כי אלונה טל לא יודעת לדבר אנגלית ושאר האודיו היה פשוט באיכות מתחת לכל ביקורת בגלל האפקט ווקי טוקי שלהם.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2013, 03:04
על ידי Death_119
עברתי את הקטע אחרי השיחה עם הלברייריאן, גם ראיתי את כל הסרטוני טרמינל. איבדתי את הלסת שלי ואני חייב למצוא אותה. איזה טוויסט עלילתי אדיר הם עשו במשחק הרביעי.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2013, 19:43
על ידי Death_119
טוב, סיימתי את המשחק הרביעי והסוף כמעט גרם לי להזיל דמעה. הם סוף-סוף הפכו את מאסטר צ'יף לדמות, זה כל כך מרגש :cry:. דרך אגב, למרות מה שאמרו יש למשחק פס קול לא רע במיוחד כולל שיר הנושא (שגם מתנגן בקרדיט הסיום) והמנגינה ברקע בשלב האחרון טרם הירי של הComposer.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2013, 14:17
על ידי swym
Death_119 כתב:עברתי את הקטע אחרי השיחה עם הלברייריאן, גם ראיתי את כל הסרטוני טרמינל. איבדתי את הלסת שלי ואני חייב למצוא אותה. איזה טוויסט עלילתי אדיר הם עשו במשחק הרביעי.

אתה מדבר על המקור של הפרומתיאנס?

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2013, 14:59
על ידי bozeman
היי! יש עוד כאלו באמצע המשחק! בשביל מה יש תג ספויילרים פה?!!?

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2013, 15:01
על ידי swiss-the-engine
bozeman כתב:היי! יש עוד כאלו באמצע המשחק! בשביל מה יש תג ספויילרים פה?!!?

זה לא ספויילר

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2013, 15:05
על ידי Death_119
swym כתב:אתה מדבר על המקור של הפרומתיאנס?

ספויילר: הצג
חלק מזה. גם כל הקטע שבני האדם הם למעשה גזע קדום שהיה יריב של הforunners למראית עין (רדפו את הflood) למעשה. הם עשו מישמש מגניב בין המלחמה בין בני האדם למינבארים בבאבילון 5 והטוויסט השלישי בסוף העונה הרביעית של גלקטיקה. אהבתי מאוד את העלילה של הרביעי ואת העובדה שהטרמינלים הם לא בליל של טקסט אלא סירטונים מושקעים.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2013, 15:19
על ידי swiss-the-engine
אחי זה כבר ספויילר לפנים. שים את זה תחת תג ספויילר.

אם מעניין אותך אז הספרים של GREG BEAR מבוססים על בני אדם וFORERUNNERS. כששניהם היו קיימים ביחד.

Re: Halo 4 - הנושא הרשמי

פורסם: 07 יולי 2013, 10:50
על ידי swiss-the-engine

שתי מפות חדשות... לא משחק במשחק אבל יש מצב אני יחזור כי אחת מהמפות זה חידוש ל THE PIT מהיילו 3 וזאת המפה האהובה עליי. מוסיפים גם מצב משחק חדש שבוא צריך להבקיע שער.