עמוד 2 מתוך 77

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 24 מרץ 2015, 23:35
על ידי bling
Nucleus_Dawn כתב:
זה שהמשחקים הכי טובים בVR יהיו חוויות קצרות, אינטנסיביות, שלא ראינו עד היום, לא אומר שאנשים צריכים לוותר על ME וסולס. הם צריכים פשוט להוריד את המשקפיים ולשחק על הטלויזיה, כמו שהם עשו עד עכשיו.
לא כל משחק יעבוד עם VR. נדב הסביר את זה נהדר עם האנלוגיה לדו מימד ותלת מימד. יהיו משחקים חדשים, שלא היו עד עכשיו, בזכות VR. יהיו משחקים ישנים שיעשו את המעבר ויהיו משחקים שלעולם לא יתאימו לVR ונמשיך לשחק אותם בלעדיו. אני לא חושב שזה יפריע לVR להצליח, כי הוא גם יכול לספק חוויות חדשות וייחודיות וגם לעשות מספיק טוב, בשביל להיות הצלחה גם בלי שיהיה הגיוני לשחק בו פיפ"א.

אוקי אבל בגלל דברים כאלו ההצלחה של התוסף יכולה להיות מוגבלת יחסית, תלת מימד בסופו של דבר החליף פחות או יותר הכל, אם בשביל VR משחקים יצטרכו להיות "חוויות קצרות ואינטנסיביות" אז זה לא נשמע מספיק מקיף כמו מהפכת התלת מימד, נשמע כמו תוסף שיהיו לו את המשחקים שלו אבל יצאו המון משחקים מסורתיים שפשוט לא יכולים לעבוד ב VR ויש מצב שהם עדיין יהיו הרוב ובטח שבקנה מידה יותר גדול מאשר משחקי דו מימד היום שקיימים בעיקר בתקציבים נמוכים ונעלמו לגמרי משוק ה AAA.

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 25 מרץ 2015, 00:38
על ידי DrKeo
bling כתב:אוקי אבל בגלל דברים כאלו ההצלחה של התוסף יכולה להיות מוגבלת יחסית, תלת מימד בסופו של דבר החליף פחות או יותר הכל, אם בשביל VR משחקים יצטרכו להיות "חוויות קצרות ואינטנסיביות" אז זה לא נשמע מספיק מקיף כמו מהפכת התלת מימד, נשמע כמו תוסף שיהיו לו את המשחקים שלו אבל יצאו המון משחקים מסורתיים שפשוט לא יכולים לעבוד ב VR ויש מצב שהם עדיין יהיו הרוב ובטח שבקנה מידה יותר גדול מאשר משחקי דו מימד היום שקיימים בעיקר בתקציבים נמוכים ונעלמו לגמרי משוק ה AAA.

הבעיה בתלת מימד היא שזה המון עבודה בשביל מעט תמורה. ב99% מהדברים של התלת מימד אתה בקושי שם לב אליו עד סצנות מסויימות. יש לי תלת מימד בטלביזיה, יש לי מחשב שמריץ בקלות משחקי תלת מימד ועדין אין לי כוח לקרייסס בתלת מימד וכו' כי ההבדל ממש קטן וזה לא שווה את הטרחה של להתעסק עם המשקפיים. VR לעומת זאת, זה אמור לשנות חוויה, אנשים יתאמצו יותר כדי להיות מסוגלים לחוות את זה. עם הזמן זה יהיה פשוט יותר ויותר, המשקפיים יהיו קטנים יותר ואלחוטיים והמאמץ ירד. אני יודע שלפחות אני שחושב שתלת מימד זה חביב והכל, אבל VR נשמע לי כמו סוג של משנה משחק שאני אתבאס מכל משחק שאני לא אוכל לשחק אותו בו.

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 25 מרץ 2015, 01:01
על ידי bling
DrKeo כתב:הבעיה בתלת מימד היא שזה המון עבודה בשביל מעט תמורה. ב99% מהדברים של התלת מימד אתה בקושי שם לב אליו עד סצנות מסויימות. יש לי תלת מימד בטלביזיה, יש לי מחשב שמריץ בקלות משחקי תלת מימד ועדין אין לי כוח לקרייסס בתלת מימד וכו' כי ההבדל ממש קטן וזה לא שווה את הטרחה של להתעסק עם המשקפיים. VR לעומת זאת, זה אמור לשנות חוויה, אנשים יתאמצו יותר כדי להיות מסוגלים לחוות את זה. עם הזמן זה יהיה פשוט יותר ויותר, המשקפיים יהיו קטנים יותר ואלחוטיים והמאמץ ירד. אני יודע שלפחות אני שחושב שתלת מימד זה חביב והכל, אבל VR נשמע לי כמו סוג של משנה משחק שאני אתבאס מכל משחק שאני לא אוכל לשחק אותו בו.

לא הבנת אותי :)
התכוונתי לתלת מימד בגראפיקה לא הגימיק של המשקפיים.
אנשים מדברים על ה VR כאילו הוא מהפכה בסדר הגודל הזה של המעבר מדו מימד לתלת, ניסיתי להראות שאם הוא מכסה בעיקר נישה של סוג מסויים של משחקים ("משחקים שמעוצבים לסשנים קצרים ואינטנסיבים" כהגדרת קאוטיק) ולא נותן מענה מקיף כמו שתלת מימד נתן כמעט לכל הז'אנרים אז יתכן שהמהפכה וההשפעה שלו לא תהיה גדולה כמו שחושבים פה, אם בסופו של דבר יצאו המון משחקים מסורתיים שה VR לא מכסה אז המהפכה תהיה יותר מוגבלת ממה שחושבים.

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 25 מרץ 2015, 01:26
על ידי Nucleus_Dawn
bling כתב:לא הבנת אותי :)
התכוונתי לתלת מימד בגראפיקה לא הגימיק של המשקפיים.
אנשים מדברים על ה VR כאילו הוא מהפכה בסדר הגודל הזה של המעבר מדו מימד לתלת, ניסיתי להראות שאם הוא מכסה בעיקר נישה של סוג מסויים של משחקים ("משחקים שמעוצבים לסשנים קצרים ואינטנסיבים" כהגדרת קאוטיק) ולא נותן מענה מקיף כמו שתלת מימד נתן כמעט לכל הז'אנרים אז יתכן שהמהפכה וההשפעה שלו לא תהיה גדולה כמו שחושבים פה, אם בסופו של דבר יצאו המון משחקים מסורתיים שה VR לא מכסה אז המהפכה תהיה יותר מוגבלת ממה שחושבים.


אבל זה בכלל לא מה שאמרתי. אמרתי שהוא יוביל לחוויות חדשות כאלה, בגלל כל היתרונות הברורים והייחוד של הטכנולוגיה.
כלומר, הוא גם ישפר את החוויות שאנחנו כבר מכירים ואוהבים וגם יציג דברים חדשים. זה יהיה שווה לחלוטין את מעט חוסר הנוחות, או את הז'אנרים הספציפיים (נניח, פיפ"א) שלא ירוויחו ממנו יותר מידי.
מצד שני, לקחת את מוד יצירת השחקן מפיפ"א ולהפוך את זה לחוויית VR, שתאפשר לך להרגיש שאתה על הדשא, יכול להיות ממש מדהים.

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 25 מרץ 2015, 09:40
על ידי bling
Nucleus_Dawn כתב:
אבל זה בכלל לא מה שאמרתי. אמרתי שהוא יוביל לחוויות חדשות כאלה, בגלל כל היתרונות הברורים והייחוד של הטכנולוגיה.
כלומר, הוא גם ישפר את החוויות שאנחנו כבר מכירים ואוהבים וגם יציג דברים חדשים. זה יהיה שווה לחלוטין את מעט חוסר הנוחות, או את הז'אנרים הספציפיים (נניח, פיפ"א) שלא ירוויחו ממנו יותר מידי.
מצד שני, לקחת את מוד יצירת השחקן מפיפ"א ולהפוך את זה לחוויית VR, שתאפשר לך להרגיש שאתה על הדשא, יכול להיות ממש מדהים.

בקצרה, אני אמרתי "מה עם המשחקים עם העולמות הפתוחים שאנשים אוהבים לשקוע בהם ושלוקחים הרבה שעות", בתגובה אמרת שאין בעיה פשוט לא ישחקו בהם עם VR.
לכן אני אומר שזה משהו שיכול לצמצם את מידת ההשפעה של VR כי לא רק שמשחקים כאלו הם ז'אנר אהוב, זה נראה שהיום זה כבר הז'אנר הכמעט שולט במשחקי סינגל פלייר, רק תראה מה מגיע השנה ולמה מצפים- BB ואחרי זה הוויטצ'ר 3 ואז באטמן ו MGS5 ו AC VICTORY ואפילו TR מבטיח להיות פתוח יותר מאי פעם, זאת אומרת כמעט כל הגדולים שדורשים ישיבות ארוכות של משחק שבהם אתה שוקע בעולם לא יתאימו כל כך ל VR. אפילו FPSים כמו קוויק ופורטל אומרים פה שלא יתאימו, זה נראה לי בסופו של דבר פורמט שיש לו סיכוי להיות די נישתי מבחינת המשחקים שעובדים עליו טוב ושלא מעיקים, בגלל זה צריך לחכות ליציאה שלו לפני שמכתירים פה כתרים על המהפכה הבאה שהולכת לשטוף את הכל כאילו זה מקביל למעבר לתלת מימד מדו מימד.

Re: דיון על VR ,הדבר הגדול הבא ?

פורסם: 25 מרץ 2015, 12:15
על ידי DrKeo
bling כתב:לא הבנת אותי :)
התכוונתי לתלת מימד בגראפיקה לא הגימיק של המשקפיים.
אנשים מדברים על ה VR כאילו הוא מהפכה בסדר הגודל הזה של המעבר מדו מימד לתלת, ניסיתי להראות שאם הוא מכסה בעיקר נישה של סוג מסויים של משחקים ("משחקים שמעוצבים לסשנים קצרים ואינטנסיבים" כהגדרת קאוטיק) ולא נותן מענה מקיף כמו שתלת מימד נתן כמעט לכל הז'אנרים אז יתכן שהמהפכה וההשפעה שלו לא תהיה גדולה כמו שחושבים פה, אם בסופו של דבר יצאו המון משחקים מסורתיים שה VR לא מכסה אז המהפכה תהיה יותר מוגבלת ממה שחושבים.

אההה, חשבתי שאתה מדבר על זה שדברו המון על תלת מימד לפני 3 שנים ועכשיו אף אחד לא מדבר על זה יותר. למרות שזה לא בדיוק נכון, כל המשקפי VR הם תלת מימד :)

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:05
על ידי Nucleus_Dawn
המוח צועק שזה סתם גימיקי, אבל החלק האחר של המוח צועק "תוכל לעשות fire bending במשחק של אוואטר, או לירות כדורי אש בסקיירים, או להיות באמת אל, בבלאק אנד ווייט 3!!!"

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:27
על ידי bling
דווקא ממש חזק. כמו קינקט רק ברמה הרבה יותר מדויקת על למילימטר, זה יכול להוסיף הרבה ל VR והמחשבה של לירות כדור אש באמת קוסמת :)

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:48
על ידי DrKeo
אני כבר רואה את הסגנון החדש של המשחקים שיגיעו עם הVR ודברים כאלה, כל מני משחקי חקירה שכל מה שעושים בהם זה להסתובב בחדרים ומתעסקים בחידות וחפצים. בטח משחקים סטייל MYST פשוט יתפוצצו.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:55
על ידי bling
DrKeo כתב:אני כבר רואה את הסגנון החדש של המשחקים שיגיעו עם הVR ודברים כאלה, כל מני משחקי חקירה שכל מה שעושים בהם זה להסתובב בחדרים ומתעסקים בחידות וחפצים. בטח משחקים סטייל MYST פשוט יתפוצצו.

השלטי תנועה הבזויים מצאו סוף סוף את הייעוד שלהם :) עושה רושם שחווית ה VR תהיה בלתי נפרדת מהם. נראה לי הולך להיות יקר העסק הזה של ערכת VR+ שלטי תנועה, לפחות בהתחלה.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:58
על ידי DrKeo
bling כתב:השלטי תנועה הבזויים מצאו סוף סוף את הייעוד שלהם :) עושה רושם שחווית ה VR תהיה בלתי נפרדת מהם. נראה לי הולך להיות יקר העסק הזה של ערכת VR+ שלטי תנועה, לפחות בהתחלה.

גם יש כל כך הרבה אופציות, חייבים כבר סטנדרט!

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 15:59
על ידי bling
DrKeo כתב:גם יש כל כך הרבה אופציות, חייבים כבר סטנדרט!

איך השלטי תנועה של VALVE עובדים, כמו ה MOVE לא? ככה שלפחות פה זה די סטנדרט.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2015, 17:38
על ידי DrKeo
bling כתב:איך השלטי תנועה של VALVE עובדים, כמו ה MOVE לא? ככה שלפחות פה זה די סטנדרט.

הם לא רחוקים מזה. האמת שהם ממש דומים כי לאלה של VALVE יש נקודות קטנות מחזירות או שהן בעצם עושות בדיוק אותו דבר כמו הכדור הגדול הזוהר. פשוט VALVE עשו פיתרון הרבה יותר אלגנטי והוא גם פתוח כך שכל מפתחת או חברת חומרה יכולה לזרוק משטחים זוהרים על מוצרים שונים והבסיס ידע לעקוב אחריהם.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 09 אפריל 2015, 15:03
על ידי bling
הנה מישהו שלא בטוח שהגיע הזמן של ה VR, והמישהו הזה הוא לא פחות מפיל ספנסר, אחד שיש לו "קצת" השפעה בעיצוב התעשייה, מתוך ריאיון ל GamesRadar:
With all the VR news from GDC as Project Morpheus, HTC Vive and Oculus Rift went head to head - headset to headset? - 2015 certainly looks like the year that the virtual reality revolution finally takes place. However, Microsoft has stayed very quiet on the matter. Interviewed in the new issue of Edge Magazine, Head of Xbox Phil Spencer explains why he doesn’t think virtual reality is a ‘now thing.’

When asked about PS4's Project Morpheus headset and Xbox’s lack of anything to rival it in terms of VR, Spencer is honest about the time frame for the technology. “It’s more of an announcement than anybody really having any VR stuff right now – and that’s not a shot at Sony. I mean, it’s hard tech, and I think it’s great what they’re doing with Morpheus. But they’ve announced [it for] the first half of 2016, so a little over a year from now.”

Spencer is keen to point out that what Microsoft does have is the potential of its HoloLens platform as well as a slew of opportunities that could come from the PC side of things. “I look at VR as an interesting space. It’s certainly different to the mixed reality we do with HoloLens, but there’s nothing that precludes us from doing something in the VR space,” he says.


“I don’t think VR is a now thing. I’m not saying it’s five years from now, but it’s not really a now now thing. Valve’s got their VR thing, which I think is great; Samsung has GearVR, too.” Here, Spencer dangles the tease of a certain blocky title. “Funnily enough, they are very interested in Minecraft and how it could work in those VR spaces,” he says tantalisingly. “So even from a content perspective there are a lot of conversations about VR, and I think it’s a very interesting tech for us to watch on the console side as well as the PC side.”


באוף טופיק קטן הוא גם אומר שההולו-לנס הולך להיות מוצר נפרד מהאקס בוקס:
When it comes to the reality blurring Hololens technology, Spencer isn’t ruling out the prospect of it working as an Xbox peripheral but Microsoft is currently focussing on the device stand alone. “Well, we haven’t announced it as an Xbox accessory. But it sits within one team, and we have the conversations. Right now, we want to focus on a standalone, untethered device and make sure that we can prove out that scenario. That’s where we started, and that’s what we announced in January: the first fully self-contained headset.”

“The tethered scenarios around VR I think are interesting, but we were going for something different. Not being tethered to either a PC, Xbox or a phone as part of the solution was one of our design challenges for HoloLens, and we did that
. ”


בקיצור, MS כרגע לא עושה רושם שמשקיעה ב VR, לפחות לא לזמן הקרוב.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 09 אפריל 2015, 15:47
על ידי DrKeo
מקסימום הם יתעוררו על זה מאוחר, הם ידברו עם VALVE או עם אוקולוס ושתי החברות האלה ישמחו להביא את הVR שלהם כסטנדרט לONE.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 09 אפריל 2015, 20:37
על ידי Death_119
הייתי אתמול בתערוכת משחקי הכס וניסיתי את האוקולוס לראשונה בחיי, יש שם תצוגה של דקה של עלייה במעלה החומה באמצעות מעלית, והתבוננות על העולם מלמעלה (גם פוגע בך חץ דיי מיד), הדבר הראשון שאמרתי לעצמי לאחר ששמתי על הראש את המכשיר היה -" למה הרזולוציה כל כך מחורבנת והעולם כל כך מפוקסל", זה מאוד פגע בחוויה (שהיתה מדהימה), מיהרתי לבדוק ומסתבר שהם משתמשים בגרסה הראשונה של המשקפיים (זאת של ה1280) וזה היה נראה נורא ממרחק כל כך קרוב. מעניין איך נראית הגרסה השנייה לעומת זאת והאם הפקסול נעלם סופית. אבל אין ספק, הקפיצה הכי גדולה בגיימינג מהמצאת הקונסולה כנראה, פשוט שאב אותי פנימה, אל אף שהדמו לא היה מרשים במיוחד. חבל שדחו את האוקולוס שוב :(.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 26 מאי 2015, 15:17
על ידי bling
הכרזה על המשחק הראשון שנבנה סביב ה VR ויהיה שחיק רק על הפלטפורמה?


המפתחת לא בדיוק שם גדול, עד היום עסקו בעיקר ביצירת תוכן עבור ה PS-HOME, טוענים שגדלו מאז ושהם עובדים על רעיונות למשחק VR עוד מ 2013, המשחק יוצג ב E3, הנה תיאור שלו מפיהם:
We were fortunate enough to start using VR headsets in the middle of 2013. Since then we’ve been experimenting, prototyping and trying all sorts of unusual ideas out. The Assembly includes lots of the gameplay mechanics that we found worked well in VR. For example, you get to control two different characters at various points, and in VR, you really notice details like their different heights, sounds and voices. Rather than playing as a silent character, we found that playing the role of characters in the story works really well, and helps make The Assembly feel quite different to most other VR projects.
The game has a rich story written by Tom Jubert, a talented young writer behind indie hits like FTL, Penumbra and The Swapper. Players are flung into the underground world of The Assembly, a secretive collection of scientists, academics and engineers who believe morality in society is preventing scientific advancement and are committed to discovering a universal theory of everything, at any cost.


מתוכנן כרגע לצאת לאוקולוס ולמורפאוס (KEO צודק שזו באמת בעיה שה VR על ה PC מפוצל, נקווה שתוכרז גרסת ל VIVE בקרוב ושבאופן כללי משחקי VR יצאו בלי בעיה לכל הפלטפורמות)

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 26 מאי 2015, 15:59
על ידי DrKeo
אני לא חושב שזאת תהיה כל כך בעיה אם מדובר רק בשניים גדולים, VALVE ואוקולוס, אבל יוצאים VR חדשים כמו זבל (עכשיו יש את ההוא עם המעקב עיניים, כאילו אי פעם מפתחת גדולה תפתח לו משחק) ולקוחות שיקנו אותם ידפקו קשה. בכל מקרה, יפה שכבר יש כותר חצי AAA שהולך לכיוון הזה, יהיה מעניין לראות אותו ולא סתם טיזר CGI.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 26 מאי 2015, 17:36
על ידי Death_119
שמעתי בBomb cast שהOculus הוא לא משהו, אבל זה של HTC מטורף, מעניין במה מדובר.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 04 יוני 2015, 15:05
על ידי DrKeo
THE ASSEMBLY מחליף מנוע, עובר לUE4 ובגלל שUE4 תומך גם בVIVE הוא עכשיו גם תומך בVIVE. טריילר עם גיימפליי:

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 04 יוני 2015, 16:58
על ידי bling
DrKeo כתב:THE ASSEMBLY מחליף מנוע, עובר לUE4 ובגלל שUE4 תומך גם בVIVE הוא עכשיו גם תומך בVIVE. טריילר עם גיימפליי:

נראה יותר שמדובר במשחק חוויתי מאשר גיימפליי טהור, לא שזה רע, יש לי תחושה, בטח בהתחלה של זה, שכל חווית VR, גם בלי הרבה גיימפליי תהיה מעלפת, ממש יכלתי לדמיין בטריילר איך זה מרגיש להיות שם עם ה VR והתחלתי לרייר...

גם היה נחמד לראות את הפלטפורמות בסוף, 3 שחקניות כאלו גדולות ומשמעותיות נותנות לא מעט תקווה לפורמט, מרגיש באמת כמו התחלה של אולי המהפכה הגדולה הבאה.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 04 יוני 2015, 23:02
על ידי ShiTDemoN
האמת שהזמנתי מאיביי סוג של google cardboard (רק קצת יותר high-techי) ב30 שקל.
זה נראה כמ אוקולוס רק שמכניסים לו את הפלאפון ומריצים אפליקציות מותאמות. נראה איך זה יהיה :D

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 08 יוני 2015, 14:38
על ידי bling
Unboxing של גרסת המפתחים האחרונה של VIVE ש VALVE התחילה לחלק:


והנה החוברת הוראות שהם קיבלו:
https://imgur.com/a/FDUwM

אם זה מעיד על ה KIT הסופי אז זה נראה לי הולך להיות די יקר, לא פחות מ 400$ ההימור שלי, בכיף גם 500.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 08 יוני 2015, 15:02
על ידי Nucleus_Dawn
bling כתב:Unboxing של גרסת המפתחים האחרונה של VIVE ש VALVE התחילה לחלק:


והנה החוברת הוראות שהם קיבלו:
https://imgur.com/a/FDUwM

אם זה מעיד על ה KIT הסופי אז זה נראה לי הולך להיות די יקר, לא פחות מ 400$ ההימור שלי, בכיף גם 500.


500$ זה לגמרי בקטנה. זה לא שונה מסכום שהיית מוציא בכיף על מסך איכותי במיוחד.

Re: דיון הVR הרשמי

פורסם: 08 יוני 2015, 17:57
על ידי DrKeo
רצה שמועה שNVIDIA הולכת להכריז בקרוב על VR גם כן. אני מקווה שהוא פשוט מבוסס על הAPI של VALVE ולא עוד פרמציה בשוק.