Laskin כתב:שיהיה ברור - FS באמת חברה מצויינת היום, בז׳אנר מאוד ספציפי, שהיא כמוהן יצרה אבל היא רק בנישה הזו.
הנישה הזו גדלה עם הזמן ואני מקווה מאוד שתמשיך לגדול, אבל גם אם אלדן רינג ימכור 20 מליון יחידות - זה לא יהפוך את החברה למשהו שמתקרב ל-3 מליארד דולר.
אני חושב שהמספרים המטורפים שראינו לאחרונה ברכישות האחרונות בילבלו אתכם, יש מעט מאוד חברות משחקים (לא מפיצות) ששוות באמת יותר ממיליארד דולר באופן ריאלי בזמנים שפויים. כמובן שאם יש תחרות על הרכישה אז המחיר עולה לסכומים מטורפים אבל גם במקרה הכי קיצון שאני יכול לדמיין - הם לא מקבלים יותר מחצי מליארד דולר.
מדובר בחברה שעובדת על משחק אחד בלבד בכל רגע (נניח ששניים, לפרקים), מוכרת נניח 10 מליון יחידות וממשיכה למשחק הבא שיצא עוד 3-4 שנים (בדור הנכחי אני מתאר לעצמי שיוציאו רק שני משחקים אלא אם יתרחבו בטירוף), אין פה איזה פוטנציאל רציני למיקרו תשלומים וכל מה שהופך חברה של מאות מליונים לחברה של מליארדים.
אה, וגם מבחינה טכנית המצב לא להיט גדול שם, לא יודע איך הם יתמודדו מול משחק מערבי AAAA שיעתיק מהם דברים כמו שצריך, וזה עניין של זמן לדעתי, כך שיכול מאוד להיות שלמרות שהם יצרו את הז׳אנר - הם ימצאו את עצמם הרבה פחות אטרקטיביים.
מספיק שסוני תציע לחמשת המפתחים הכי גדולים שם הצעה שלא יוכלו לסרב לה (במאה מליון דולר מקסימום) ואז החברה תחזור להיות סוג ד׳ כפי שהייתה לפני שעלו על הגל עם דימון סולס.
InterAl כתב:ונקוויש משחק טוב, באמת שאהבתי אותו. אבל רחוק ברמה שלו משוטרים מגוף שלישי מערביים. ביונטה זה dmc, וראינו שמפתחת מערבית הצליחה לפתח משחק טוב בסדרה (ninja theory). והיא ממש לא מהחברות הטובות בתעשייה. nier automata - האמת שמבחינת הגיימפליי הוא לא משהו בכלל. metal gear revengeance - חרא של משחק.
idan כתב:Laskin כתב:שיהיה ברור - FS באמת חברה מצויינת היום, בז׳אנר מאוד ספציפי, שהיא כמוהן יצרה אבל היא רק בנישה הזו.
הנישה הזו גדלה עם הזמן ואני מקווה מאוד שתמשיך לגדול, אבל גם אם אלדן רינג ימכור 20 מליון יחידות - זה לא יהפוך את החברה למשהו שמתקרב ל-3 מליארד דולר.
אני חושב שהמספרים המטורפים שראינו לאחרונה ברכישות האחרונות בילבלו אתכם, יש מעט מאוד חברות משחקים (לא מפיצות) ששוות באמת יותר ממיליארד דולר באופן ריאלי בזמנים שפויים. כמובן שאם יש תחרות על הרכישה אז המחיר עולה לסכומים מטורפים אבל גם במקרה הכי קיצון שאני יכול לדמיין - הם לא מקבלים יותר מחצי מליארד דולר.
מדובר בחברה שעובדת על משחק אחד בלבד בכל רגע (נניח ששניים, לפרקים), מוכרת נניח 10 מליון יחידות וממשיכה למשחק הבא שיצא עוד 3-4 שנים (בדור הנכחי אני מתאר לעצמי שיוציאו רק שני משחקים אלא אם יתרחבו בטירוף), אין פה איזה פוטנציאל רציני למיקרו תשלומים וכל מה שהופך חברה של מאות מליונים לחברה של מליארדים.
אה, וגם מבחינה טכנית המצב לא להיט גדול שם, לא יודע איך הם יתמודדו מול משחק מערבי AAAA שיעתיק מהם דברים כמו שצריך, וזה עניין של זמן לדעתי, כך שיכול מאוד להיות שלמרות שהם יצרו את הז׳אנר - הם ימצאו את עצמם הרבה פחות אטרקטיביים.
מספיק שסוני תציע לחמשת המפתחים הכי גדולים שם הצעה שלא יוכלו לסרב לה (במאה מליון דולר מקסימום) ואז החברה תחזור להיות סוג ד׳ כפי שהייתה לפני שעלו על הגל עם דימון סולס.
אתה כנראה צודק לגבי הכסף (עד כמה שאני יכול להעריך דברים כאלה), אבל אתה טועה לגבי התפוקה. בכל זמן נתון הם עובדים על שניים-שלושה פרוייקטים גדולים. בגלל זה הם הצליחו לשחרר בין 2014 ל 2022 - 5 משחקים גדולים+5 הרחבות שנראה לי שהסה"כ שלהם זה עוד איזה משחק וחצי בלי להגזים. ואני בכוונה מתחיל לספור מדארק סולס 2 כי לפני כן הם היו משחררים כמה משחקים בשנה אבל רובם היו בסטנדרט נמוך בהרבה.
המרחק זמן בין סקירו לאלדן רינג (שהיה המשחק עולם פתוח הראשון שלהם ופרוייקט שעבדו עליו 5 שנים) קצת מטעה. בוא נגיד שאני לא יופתע בכלל אם המשחק הבא שלהם, הריבוט ל AC ככל הנראה, יצא כבר בשנה הבאה.
InterAl כתב:מבחינת ממוצע הם די זהים. לגבי הסגנון של וונקוויש, גם ב-TLOU1/2 או GOW אתה יכול לשחק עם סגנון שונה ובילד שונה וכו׳. לא מסכים שאין שם עומק. ואם כבר עומק, מבחינת מכניקות נטו המשחקים של פרום די נטולי עומק. 90% מהסקיל שם זה תזמון של parry ו-dodge.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים