bozeman כתב:לדעתי יש פה שני חלקים.
מצד אחד הגזמה של אנשים שגם ככה לא אוהבים את סדרת המשחקים, ומצד שני אנשים שסתם משחק טוב של 80 מביוור לא מספק אותם. יש מספיק ביקורות שהמשחק ראוי ובסדר גמור גם אם לא עמד בדיוק כמו קודמיו.
InterAl כתב:בשביל חברה כמו bioware, בהחלט מדובר כאן על כישלון לא קטן ועל פגיעה במותג. bioware מעולם לא הוציאה משחק AAA עם ממוצע ביקורות כזה נמוך, כשהדגש הוא על כתיבה ועלילה ברמה נמוכה - תחום שבו הם נוטים להצטיין. כנראה שמשהו לא טוב קורה שם.
bozeman כתב:נו, אם זה מה שהחלטת לקחת מכל הביקורות שיצאו וממה שראת - אין פה בסיס לדיון. יש ביקורות שקוטלות יש ביקורות שאומרות סבבה, ויש ביקורות ש - מבקרות שיכול להיות יותר טוב ועדיין הכתיבה בסדר גמור, גם אם לא כמו המשחקים הקודמים או מה שציפו. אם מכל הביקרות החלטת שכולם התלוננו והכל כזה גרוע אוכל רק לומר שבמקרה הטוב לא קראת מספיק ביקורות.
Death_119 כתב:bozeman כתב:מצד שני גם Dragon age inquisition לדעתי היה נוראי בעצמו - 99% מהקווסטים בעולם הפתוח היו Fetch quests מהסוג הירוד ביותר (לך תאסוף ארבע מכתביות של נופלים מאזורי חיפוש כלליים) לצד עלילת High fantasy גנרית ומשמימה. איך שהוא הוא הצליח להתברג עם 85+. Go figure.
avive כתב:Death_119 כתב:bozeman כתב:מצד שני גם Dragon age inquisition לדעתי היה נוראי בעצמו - 99% מהקווסטים בעולם הפתוח היו Fetch quests מהסוג הירוד ביותר (לך תאסוף ארבע מכתביות של נופלים מאזורי חיפוש כלליים) לצד עלילת High fantasy גנרית ומשמימה. איך שהוא הוא הצליח להתברג עם 85+. Go figure.
מעולם לא הבנתי את ההתלהבות וההיפ מ- Dragon age inquisition, הגעתי אליו אחרי סשן בסקיירים והוא הרגיש כל כך גנרי ומשעמם עד שממש אילצתי את עצמי לסיים את הסיפור הראשי כדי לראות האם הוא איפשהו משתפר- הוא לא.
kririn כתב:בגדול מאס אפקט כסדרה, אכזבה אותי
הרבה מאוד בגלל שהסיפור חולק ל3 משחקים, וכמה שנים
InterAl כתב:בשביל חברה כמו bioware, בהחלט מדובר כאן על כישלון לא קטן ועל פגיעה במותג. bioware מעולם לא הוציאה משחק AAA עם ממוצע ביקורות כזה נמוך, כשהדגש הוא על כתיבה ועלילה ברמה נמוכה - תחום שבו הם נוטים להצטיין. כנראה שמשהו לא טוב קורה שם.
swym כתב:kririn כתב:בגדול מאס אפקט כסדרה, אכזבה אותי
הרבה מאוד בגלל שהסיפור חולק ל3 משחקים, וכמה שנים
להיפך: רואים שלא באמת שמת לב לסיפור. אם כבר אז הבעיה של מאס אפקט כסידרה היא שהבטיחו סיפור שיחולק ל3 משחקים אבל בפועל הוא נגמר בסוף המשחק הראשון, ואז הם היו צריכים להמציא שיט חדש ולא באמת קשור שכלל אפס foreshadowing וכמעט ללא השפעה של החלטות בין משחקים.InterAl כתב:בשביל חברה כמו bioware, בהחלט מדובר כאן על כישלון לא קטן ועל פגיעה במותג. bioware מעולם לא הוציאה משחק AAA עם ממוצע ביקורות כזה נמוך, כשהדגש הוא על כתיבה ועלילה ברמה נמוכה - תחום שבו הם נוטים להצטיין. כנראה שמשהו לא טוב קורה שם.
אם להאמין לכמה ביקורות אנונימיות בglassdoor אז כנראה שמה שקרה שם בשנים האחרונות היה סוג של אסון...
... אבל מצד שני ביקורות אנונימיות בglassdoor.
קראתי איפשהו שBioware היא בעצם דוגמא של פרדקוס ספינת תסאוס: אם כל החלקים שלה התחלפו לאורך השנים, האם זו עדיין אותה ספינה?
swym כתב:אם ההבנה שלך את העלילה של me2 אתה מסכם ב"אתה מקבל עוד מידע על הריפר", אני חושב שהנקודה שלי הומחשה יותר טוב ממה שתכננתי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 81 אורחים